Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    He mupkuh.
    Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen geregistreerd partnerschap. Geweldig hoor.
    Trouwen is ook leuk als de kleine lopen kan. Heb je gelijk een bruidkindje.

Mooi hoor.

Mamajanneke-> ik heb ook gelachen om je berichtje. Maar zo herkenbaar. Moest vanmiddag bij de kassa ook 2 keer weer de winkel in omdat ik wat vergeten was. Gisteren bij de GAMMA wat willen kopen. Sta ik met dat ding bij de kassa. Wil ik betalen. Geen portomonee. Hihi lag nog in de auto. Dus hup snel geld gehaald. Heb ik betaald........loop ik zo weg. Riep die mevrouw me nog na ook. "joehoe wil je deze niet mee"

Ging dus echt met een rode :oops: boei de winkel uit.
    En de eerst paar komende maanden ga ik dus echt niet weer terug naar de GAMMA

Liefs.

2. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    Bedoel je met geregistreerd partnerschap dat je naar het stadhuis gaat en daar te kennen geeft dat je samenwoont of echt bij de notaris laten registreren?
    Bij ons eerste heeft mijn partner nl. gewoon voor het geboren worden ons kind erkend en dan krijgtie automatisch zijn achternaam...

3. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    Inmiddels zijn we getrouwd trouwens en hoeven we volgens mij niet eens te erkennen vooraf...

4. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    He Meiden!

Gefelicteerd allen met een mooie echo.

Hebben jullie ook zo'n last van zeer intensieve dromen, niet over de baby maar wel vaak heel intents, onrustig over van alles en nog wat?
    Erg vermoeiend!

Ga nu mijn dag beginnen, dochter weer voor het eerst naar school naar korte vakantie dus alle spullen bij elkaar zoeken.....school rapport, snack box, drinken, huiswerk mappen en gymtas.....pffffffff.

5. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    Nouuuuuuuuuu m'n man zei van de week dat ik huilde in m'n slaap en dat ik dat eerder heb gedaan............ :confused:
    dus blijkbaar droom ik intens...

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Helemaal zeker is het nog niet of we het gaan doen. Maar wat ik bedoel is bij de notaris eigenlijk gewoon een homohuwelijk ;) Maar ik wil ook graag de achternaam van mijn vriend daar gaat het eigenlijk om. Trouwen zou ik ook dolgraag willen, maar zit er voorlopig nog niet in.

7. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Dames volgensm ij is het mis! Ik heb bloedverlies, ga zo de gyn bellen of ik vandaag nog terecht kan!

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    @Mironne
    Ik hoop dat het allemaal meevalt meid, ik ga heel hard voor je duimen.

9. hallo allemaal

@marit veel sterkte

@mironne hoop dat alles goed is vergeet niet heb het ook gehad en alles was ook inorde. was het echt veel of waterig rood?
    duim voor je

doei

10. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    @Mironne, oh nee......veel sterkte meid!
    Ik hoop dat het loos alarm is en dat je ons vanmiddag weer goed nieuws komt brengen.
    Ik duim voor je.

11. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Mironne, hopelijk is het niks bijzonders en kan de gyn je straks geruststellen. Heb je ook buikpijn? Ik heb ook bloedverlies gehad de vorige keer en er loopt nu een kerngezonde 2-jarige peuterpuber rond. Maar het voelde toen ook alsof het helemaal mis was hoor. Sterkte!

12. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik had best een behoorlijke veeg bloed, dus geen paar druppeltjes! Ik ga zometeen bellen met de gyn en een inwendige echo eisen! Net een tampon erin gedrukt maar daar zat niets meer aan... Maar heb wel een raar gevoel in de onderrug, dus mijn voorgevoel zegt toch het ergste! :(

13. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Mironne, Hopelijk valt het mee en kan je meteen terecht....

Nou heeft er een collega een kiloverpakking drop op de kamer gezet.....
    en nu zit ik hier nog alleen en kan niet meer stoppen....
    ik hoop dat er zo snel iemand komt zodat ik niet meer zo schameloos kan zitten eten

14. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik kan om 10.25 terecht voor een echo vandaag! Op dit moment geen bloedverlies meer, maar het was niet weinig, wel een wee-ige pijn in mijn rug! :cry: Duimen jullie?!

15. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Heel veel succes straks en ik duim dat alles gewoon goed is. Fijn dat je zo snel terecht kunt.

16. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Mironne, 50% kans ik zal voor je duimen. THINK POSITIVE!

17. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ooh mironne, ik duim voor je meid dat het niks ernstigs is!
    Ischa, en de rest die vandaag moeten: heel veel succes!

Ik ben weer aller-positiefst vandaag...NOT :( . Ik kan het niet uit mijn hoofd zetten dat het fout kan gaan...grrrr. ik baal dat we pas over 3 weken weer een echo hebben, ik wil zekerheid en die kan niemand geven helaas...moeten echt afwachten.

Waarom kan ik niet genieten en positief blijven? Sorry voor dit depri-berichtje... :oops: :cry:

18. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Oh meid toch :( Ik ga echt heel hard voor je duimen dat het allemaal mee valt :(

19. Eef76

Eef76 Lid

18 okt 2007
    68
    0
    0
    Mironne, duim me helemaal suf hier! Veel succes! Hopen dat het niks is!

Liefs Eef

20. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Jeetje Mironne :confused: Ik hoop dat het niks ergs is, en dat beebje gewoon lekker blijft zitten.

Nou sorry, door dat berichtje ben ik weer helemaal kwijt wat de rest heeft getikt.

Ik geloof dat ik maar een notitieboekje ga aanschaffen, en alles opschrijf ;)

Mironne, laat je het nog ff weten?

Dames met een echo, veel succes :D

Deel Deze Pagina