Ppff ik heb sinds een paar dagen helemaal nergens meer trek in Ik moet eten, want van honger wordt ik nog misselijker. Vooral het avondeten vind ik niet lekker meer. En heel raar, ik heb nu een afkeer van kip Als ik die voorverpakte stukjes kip in de supermarkt zie liggen, ga ik bijna over mijn nek, hoezo gek
Mironne, ik duim me suf hier voor jullie! Ik hoop zo dat je met goed nieuws terug komt zo! Mamajanneke, wat vervelend voor je zeg, alweer een blaasonsteking... Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om je kindje. Ennuh Tam...ik herken dat maar al te goed hoor , eten staat me zwaar tegen, vind het een ramp om te verzinnen wat we 's avonds weer eens op tafel zullen zetten! Ach...ik eet maar brood, dat gaat erin en blijft zitten .... Ben er een soort van blij om dat ik zo slecht eet, geeft me toch wat meer zekerheid, hihi! Mariaatje, meissie, vreselijk hè, die onzekerheid?! Ookal heb je het hartje zien kloppen, deze weken lijken voorbij te kruipen.... Ik ben blij als 't weer maandag is, gelukkig mogen we dan weer! En joh! Voor je het weet is het alweer 3 weken verder en mag ook jij weer naar je wondertje kijken ....
Oh Zena, wat lekker trouwens! Bijna vakantie! Heerlijk hoor! Het is je van harte gegund, wanneer ga je precies weg?! Ik ben al blij met m'n 3 dagen vrij dit weekend, eindelijk weer ff 3 daagjes achter elkaar lekker niks ! (op de echo van maandag na dan uiteraard )
Lieve Mironne, Ik hoop voor je dat t allemaal wel meevalt, en dat je net een heel mooi hartje hebt zien klopppen. Ik duim ook voor je meid.
Zaterdagochtend weg, donderdagavond terug. En dan dus nog lekker een klein weekje thuis met zn tweeën. We werken allebei onregelmatig en de afgelopen maand hebben we een beetje langs elkaar heen gewerkt, dus we gaan veel aandacht aan elkaar geven
Oh Zena, heerlijk ja dat jullie een paar daagjes weg gaan. Lekker genieten van mekaar. Geniet ervan meis. Ben eigenlijks nieuwsgierig wat Mironne te horen heft gekregen.
Dames ik ben er weer.... Het hartje KLOPT!!! en alles zag er goed uit! Ze konden de oorzaak van de bloeding niet vinden en weten er geen antwoord op, maar ik ben allang blij! We hebben een prachtige echo meegekregen, woensdag heb ik nog gewoon de afspraak bij de gyn en ook gewoon weer de echo! Zal vast komen omdat jullie zo hard hebben geduimd! SUPER BEDANKT! Echó staat in mijn album!
@ mironne: ik hoop dat alles toch goed was!... @ oh ik weet de naam niet meer Paar blz terug zei iemand iets over intensief dromen enzo. Dat heb ik absoluut ook! Schrik wel een paar keer per nacht wakker van een droom en ik lig de hele nacht te draaien volgens mn man
Mironne zal voor je duimen! Timzijnmama ik herken wat je zegt. Toen zij van mvm langs kwam wa ik blij dat dde test nog steeds zei dat ik zwanger was. Als ik vanalles lees over eten denk ik echt getver......HEb zo veel moeite met eten de afgelopen dagen. HEb nergens zin in en zit dus verplicht dingen naar binnen te werken. Ik heb nog geregeld van die hoestbuien waardoor ik kotsneigingen heb dus het is niet je van het. NOu ja beter zo dan dat je de hele dag boven de plee hangt. Ik heb vanavond afgesproken om naar de beurs te gaan en daarvoor ff een hapje te eten. Daar (en tegen het ritje in de bus) kan ik nu al tegen op zien.....
He Mironne. Wat geweldig nieuws. Meid, wat zullen jullie opgelucht zijn. Jeetje je had ons met mekaar wel ff in de piepzak hoor. Leuk dat je volgende week weer echo mag hebben. Hihi kun je je wurmpie nog een keertje zien. Geweldig.
Gelukkig Mironne! Pfff...was even spannend he! Nou al die positieve energie vanaf de oktobermama's! Hahaha! Ben erg blij voor je meid!
@mironne, wat ben ik ontzettend blij voor je, ik heb spierpijn in mijn duimen Gelukkig heeft het geholpen Wat zal jij je opgelucht voelen.
Ik heb ook heel erg last van dromen momenteel. Ik droomde van de week dat George Cloony achter mij aan zat, normaal niet erg, ware het niet dat hij me wilde vermoorden Ik schrok midden in de nacht wakker en zo heb ik meer van die dromen de laatste tijd.
Dames het is zo fijn dat je hier je ei kwijt kan, al is die negativiteit voor ons zwangeren ook niet altijd goed om te lezen! Helaas wel de keiharde waardheid soms! Tot nu toe gaat het gelukkig met iedereen nu goed, met ons dus gelukkig ook! bedankt voor jullie duimen!
Jeetje tam, nou ik heb vannacht heel toepasselijk weer op vannochtend gedroomd dat ik een miskraam kreeg en dat ik gecurriteerd moest worden. Lars ging bij me weg die had een ander (wat in het eggie niet zo is )... Maar stond al gek op door die droom en toen die ontdekking op de WC.... Heel apart!