Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Gefeliciteerd! Gelukkig, wil je niet gaan missen

2. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Hoi meiden!

Wat is er weer veel gekletst zeg, kan het af en toe niet meer bijhouden, haha.

@ Mironne: dat was wel even schrikken zeg, gelukkig gaat het toch allemaal goed met de kleine beeb. Mooie echo ook!

Over het eten: ik heb dus echt geen trek meer in vis. Bij de gedachte alleen al voel ik me niet goed. Er staat vanavond vis op het programma.. dus maar even kijken of ik het weg krijg. Want het is wel goed voor de beeb natuurlijk.
    En ik heb ook geen trek meer in chocola enzo (op zich niet zo heel erg natuurlijk) en minder trek in snoep en koek.

Friet met satésaus heb ik ook al een paar dagen heel veel trek in.. van het weekend maar!

3. Eef76

Eef76 Lid

18 okt 2007
    68
    0
    0
    Wat goed Mironne! Van harte met het kloppende hartje! :D

Liefs Eef

4. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Nu droom altijd al veel, maar nu is het helemal bal.
    Mijn man viel dood voor me neer echt zomaar en toen kregen we (ik toen natuurlijk) een jongen (ook niet gek want dat denk ik ook) en die had ik toen vernoemd naar hem, daardoor kreeg ik ruzie met de schoonfamilie, want daardoor konden zij het kindje niet aankijken

Kortom heel raar

5. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    mironne wat goed zeg! ben zo blij voor je!

nou ik heb contact gehad met de ha en met de gyn.
    de urine wordt voor kweek opgestuurd, want ik heb inderdaad nog steeds (of alweer) blaasonsteking.
    was net 3 dagen klaar met de ab kuur.
    ik krijg nu eerst de ab die ik had om de pijn te verminderen en dan is het afwachten wat de kweek zegt.
    anders blijf ik deze prefentief gebruiken.
    de kuur voor de schimmel moet ik laten liggen, want als ik die gebruik, kan ik over 2 week weer een kuur halen voor de schimmel.
    ik ben daar erg gevoelig voor net als blaasonsteking en de ab verandert de zuurgraad in je vagina, waardoor je dus weer schimmel krijgt.
    bah ik blijf bezig.
    ik blijf erg onzeker.

6. hallo mironne

ik ga echt geloven dat we bijna soulmates zijn hoor. hihi :)
    evenlang zwanger zelfde dag gyn zelfde gehad met bloeding was ook een flinke veeg. en alles is gelukkig ook goed met jou ben echt blij voor
    ben vandaag terug gekomen van mijn werk het lukte me niet heel raar gevoel alles was me teveel precies braakneiging.

groetjes ellen

7. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Dat is inderdaad apart zeg, gelukkig is die droom niet uitgekomen. Hopelijk komt mijn droom ook niet uit, anders ben ik me leven niet zeker :)

8. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    haha nee dat is niet te hopen! Ach dromen zijn bedrog, dat blijkt maar weer.... ;)

9. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Mironne, wat ben ik BLIJ,BLIJ,BLIJ voor je zeg! Zit hier met een bigsmile achter m'n pc en heb genoten van je mooie echo foto's! Gefeliciteerd!

Maar dames, wat een vreemde dromen lees ik hier zeg :confused: :rolleyes: ...
    As if! George Clooney die je vermoord, haha :) , erg grappig :D ! (ik lach je toe hoor Tam ;) )

Ik zit mezelf op te peppen om straks naar m'n werk te gaan, ik moet half 2 beginnen, maar heb echt totáál geen zin :( .... Kom net onder de douche vandaan en moet ook nog een poging tot stofzuigen wagen :rolleyes: .

Pfffff...wordt al moe als ik er aan denk :D

Nou meiden, fijne dag allemaal en misschien wip ik vanavond nog wel ff langs! Doei, doei!

10. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Joli, ik zie dat we tegelijk uitgeteld zijn... :)

Ik krijg volgens mij die grijns ook niet van mijn gezicht af!: :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

11. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ja, grappig hè?! Zag ik toevallig ook net :D

En meis, blijf maar lekker grijnzen vandaag hoor! Je hebt er alle recht toe ;)

12. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Oh weten jullie wat ik niet meer lust? Cola!
    En dat is echt bizar, want ik ben een enorme cola junk! Ik had een fles caffeïnevrije gekocht, dacht dat ik die gewoon niet lekker vond, want ik had wel trek in cola. Dus slokje "echte"cola, maar dat vind ik dus ook niet lekker. Zo raar!

13. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ja gek he! :(
    Ik heb dus van het weekend tomatensoep gehad, altijd van het zelfde merk en nu ook, maar hij smaakte me echt vies! :(

14. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Schijnt wel goed te helpen tegen misselijkheid, cola.
    Maar voor mij ook even geen cola meer, ik vind het nu ook niet meer zo lekker. Ik drink nu veel spa en fruit.

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mironne, dat is echt super nieuws. Ik spring een gat in de lucht voor je.

@ Zena, dank je wel meid. Maar helemaal zeker weten doe ik het nog niet. Ik twijfel er zo erg over. Eigelijk vind ik ook weer dat bij de trouwen de achternaam overnemen hoort. En dat is eigenlijk het enige waarvoor ik het wil. Maar trouwen gaat nu gewoon nog echt niet. Wat een dilema zeg.

16. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Mironne, ontzettend fijn dat je zo snel terecht kon bij de vk en dat je het hartje hebt horen kloppen. Jouw dag kan niet meer stuk! Geniet, geniet, geniet......

17. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Yes,joepie,gelukkig Mironne! :thumup: O:) ik ben echt super blij voor je!En gefeliciteerd met de mooie echo met een kloppend hartje!
    (ik zat zelf helemaal in de zenuwen om jou)

Ik heb trouwens wel gelachen om jullie dromen,erg grappig.Ik droom altijd zo raar.Dat je dan echt denkt hoe kom ik hier bij?
    In ieder geval er gleuk om te lezen.

Ik ga zo effe naar de Makro,kom straks weer lezen!

groeten Simone

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @mironne goed zo meid jeetje mijn duimen draaide over uren tussen het poetsen door. gelukkig is alles goed.

die dromen herken ik ook vanacht zo achtelijk gedroomd ik was met superman op pad en ben echt overal en nergens geweest overal moesten we vluchten voor schietende mensen echt absurt. nou ik ben me toch actief jeetje heb de slaapkamer helemaal gesopt en gezogen. alleen nog de raamojes en de slaapkamer van mijn zoontje is ook de pineut dan de badkamer nog en dan is de boven boel weer glad. ik ga gauw me thee op drinken en weer verder voor dat ik geen zin meer heb.

19. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Hebben jullie ook als je in de supermarkt loopt dat je gewoon misselijk wordt van al t eten dat daar ligt? Dat heb ik, en na een aantal minuten moet ik ook echt de winkel uit anders ga ik overgeven :(

20. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ben een tijdje ziek geweest dus ook niet op het forum maar alles komt weer goed los dus beetje bij beetje knap ik weer op.
    Hoe is het hier verder?

Liefss

Deel Deze Pagina