heyyy, mironne wat geweldig zeg, lekker genieten nu van je zwangerschap. ik ben ineens helemaal gek van honey loops, alle andere dingen krijg ik niet naar binnen, ben de hele dag heel erg misselijk. bij mn vorige zwangerschap had ik echt nergens last van maar nuuuu blehhhh. leuk he dat zwanger zijn hahahha groetjes en een fijne dag allemaal
@Mironne Gefeliciteerd meid. Ik kom net terug van de gyn en ik heb ook een kloppend hartje gezien \/ . Over 2 weken krijg ik weer een echo.
He Ischa, Jij ook gefeliciteerd met je kloppend harte. Moeten jullie ook een videoband meenemen voor de echo? of is dat tegenwoordig niet meer nodig. Dat je geen filmpje meer mee krijgt. Foto's krijg je toch wel mee naar huis?
goedemiddag kletskousen. Mironne wat ben ik blij voor je dat het hartje klopt. Ik heb vanacht geen oog dicht gedaan had zo'n buikpijn en koude rillingen. Ben vandaag wel wezen werken maar mocht eerder weg want liep rond als een vaatdoek. Heb verder weinig te melden. ja dat ik f lekker in me bed terug kruip. Veel liefs annika
hier bij de gyn doen ze het tegenwoordig met een dvd die je zelf mee moet nemen. heb de eerste 2 hierdoor gemist op dvd
Oke, dank je. Zal eens even in de buurt vragen wat ze hier in het ziekenhuis willen hebben. Video of dvd.
Nou inderdaad, heel erg vervelend. Ik zie er nu ook echt tegenop om boodschappen te doen. Ik zie mezelf al heel de albert heijn onderkotsen Ik stond net echt te tollen bij de kassa, was blij dat ik afgerekend had en naar buiten kon rennen haha. @Ischa31, van harte gefeliciteerd met je goeie echo.
Wat een goed nieuws! Gelukkig maar Mironne. Ik heb het huis schoon, de was is weer schoon (nog niet gestreken, maar het loopt niet weg , helaas). Ik ben wat uitgerust en ga zo maar eens douchen en die kleine lekkerbek oppikken!
Ischa, wat fijn dat je een goede echo had! Best een opluchting, he? Mironne, super dat het toch allemaal goed zit. Wat een rare dag dan zo opeens, eerst de schrik en denk je da het helemaal mis is en dan weer bij komen van het feit dat alles goed is en je beseffen wat er gebeurd is. Over dromen; ik heb ook bizarre dromen en schrik er wakker van 's nachts. Vannacht ook weer zo'n droom gehad. Net stond ik op de parkeerplaats en toen werd er opeens achter mij getoeterd. (die mevr. wilde weten of ik weg ging en zij op mijn plekje kon gaan staan) Maar ik schrok....echt heel erg. De mevr. zag dat en moest er vreselijk om lachen. Nou ik vond het niet grappig, na mijn nare dromen van vannacht. Morgen wordt mijn man geopereerd. Waarschijnlijk mag hij zaterdag weer naar huis. Maar in tussen tijd zal ik niet veel online zijn.
Dank jullie wel voor de felicitaties. Het is wel een beetje een opluchting maar nog niet helemaal. Daarom voor mijn gemoedsrust mag ik over 2 weken weer terug komen voor een echo. Ik denk dat ik bij de 12 weken pas kan gaan genieten tot die tijd zal ik zeker onzeker zijn omdat de vorige keer het hartje met 9 weken en 5 dagen gestopt is. Maar deze keer moet het gewoon allemaal goed gaan netzoals bij iedereen hier
met een zeer bang hartje ben ik naar de gyn gegaan. Was misselijk van de zenuwen. Moesten we nog 30min langer wachten. De gyn keek me aan en zei wat nieuws? Ik zei het is gepakt, het is gelukt. Dan zullen we eens gaan kijken. M'n hart begon te kloppen in m'n keel. Hij deed een innerlijke echo en zag direkt een hartje kloppen, ik zei. Ik zie een kloppend hartje. Ja zei hij, het klop heel goed zelfs. Toen hebben we een tijdje gewoon aan het kijken geweest en inees hoorde ik het ook kloppen. Zo onwerkelijk. Ons prutske is 15 mm en ben 2 dagen minder ver volgens lengte, maar volgens gyn mocht is m'n uitgerekende data houden. Binnen 3 weken mag ik terug komen.
@kiezeltje ik begrijp zo goed wat je bedoelt vooral bij de kaas ik werd echt niet goed ik zei kom hier uit man man. groetjess ellen
Joehoe! ik word ook een oktober mama! van mijn eerste kindje! Liefs saskia (en iedereen gefeliciteerd)
gefeliciteerd de dames met de mooie echo's Ik heb net de gyn gebeld omdat ik weer zo'n vreselijke jankbui heb van de onzekerheid en de angst. Ik word morgen terug gebeld door de gyn zelf en dan kan ik al me vragen erop los vuren. veel liefs Annika
Zico, wat een ontzettend goed bericht! Mooi dat je ook het hartje hebt kunnen horen. Annika, sterkte.... Hopelijk kan de gyn je onzekerheid een beetje wegnemen.