hoi, vke en saskia1983 van harte gefeliciteerd en welkom. iedereen met mooie en hartkloppende echo's van harte en geniet maat lekker. het valt me echt op dat jullie van die goeie en aardige verloskundiges en artsen hebben, ik wou dat ik dat had en ik kan niet eens een ander kiezen als ik dat zou willen, ik hoop echt dat er in deze zwangerschap niets mis gaat want dan weet ik niet hoe het af moet lopen. gr jo
voor alle nieuwe mama's gefeliciteerd jeetje allemaal mooie echo's goed zeg. nony toch eentje beetje opgelucht. hier alles rustig vandaag een enorme poets dag gehad bijna heel de boven verdieping gesopt. had energie voor 10 alleen is die nu foetsie.
OKTOBER 2008 MAMA'S 1 OKTOBER Gerlinde/31 jaar/1ste kindje/kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980/28 jaar/1ste kindje/kalender meisje, denkt zelf ? Semmi/25 jaar/2de kindje/kalender meisje, denkt zelf ? Rolia/31 jaar/3e kindje/kalender jongen, denkt zelf ? Sousa/24 jaar/1ste kindje/kalender ?, denkt zelf ? 2 OKTOBER kimmetjehier/24 jaar/1e kindje/kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje/31 jaar/2de kindje/kalender jongen, denkt zelf meisje Sjannie/34 jaar/2de kindje/kalender ?, denkt zelf ? Deng/26 jaar/kalender ?, denkt zelf ? Linnepinn/21 jaar/1ste kindje/kalender jongen, zelf nog geen idee! Jennefer26/29 jaar/kalender ?, denkt zelf ? 3 OKTOBER Lampie/25 jaar/1ste kindje/kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen/21 jaar/1ste kindje/kalender jongen, denkt zelf meisje Zena/26 jaar/1ste kindje/kalender jongen, denkt zelf jongen Maka123/1ste kindje/kalender ?, denkt zelf ? ppa/32 jaar/3e kindje/kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Coni/40 jaar/8ste kindje/kalender zegt meisje, denkt zelf ? 6 OKTOBER Jody79/28 jaar/2de kindje/kalender jongen, denkt zelf meisje Butterfly1/24 jaar/1ste kindje/kalender ?, denkt zelf jongen satyra/28 jaar/2e kindje/kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke/3e kindje/kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi/26 jaar/1ste kindje/kalender jongen, denkt zelf ? Fofo/31 jaar/1ste kindje/kalender ?, denkt zelf ? Lenah/26 jaar/kalender ?/ denkt zelf ? Jessica1981/? Susanna/32 jaar/1ste kindje/kalender ?, denkt zelf ? Baby25/? Eef76/31 jaar/kalender ?, denkt zelf ? 8 OKTOBER Steffie1980/27 jaar/4de kindje/kalender meisje, denkt zelf meisje MsRoxy/? Anna mama/? 9 OKTOBER Zico/35 jaar/3de kindje/kalender ?, denkt zelf jongen Charlie01/2de kindje/kalender jongen, denkt zelf ? Tweety/27 jaar/2de kindje/kalender meisje, denkt zelf ? mama1984/23jaar/1e kindje/kalender jongen, denkt zelf ? 10 OKTOBER Kikiko/? jimmy/24jaar/kalender ?, denkt zelf ? shelde/25 jaar/2e kindje/kalender meisje, denkt zelf ? 11 OKTOBER Joli/27 jaar/1e kindje/kalender ?, denkt zelf ? Ischa/31 jaar/1e kindje/kalender jongen, denkt zelf meisje 12 OKTOBER Mariaatje/26 jaar/1ste kindje/kalender jongen, denkt zelf jongen Monique1984/24 jaar/1ste kindje/kalender ?, denkt zelf jongen nony/31 jaar/1ste kindje/kalender jongen, denkt zelf jongen gerda1975/32jaar/kalender ?, denkt zelf ? Ellen1984/23 jaar/1ste kindje/kalender jongen, denkt zelf ? 13 OKTOBER Muffie/24 jaar/1ste kindje/kalender ?, denkt zelf ? Symoen/29 jaar/1ste kindje/kalender meisje, denkt zelf ? Mironne/27 jaar/3e kindje/kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje/2e kindje/kalender meisje, denkt zelf jongen 14 OKTOBER Astridje/25 jaar/2de kindje/kalender ?, denkt zelf ? 15 OKTOBER Wiets/27 jaar/1ste kindje/kalender meisje, denkt zelf meisje 16 OKTOBER miekiemiek/30 jaar/2e kindje/kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269/30 jaar/1e kindje/kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp/22 jaar/kalender ?, denkt zelf ? 17 OKTOBER tam27/29 jaar/2e kindje/kalender meisje, denkt zelf meisje Mupkuh/24 jaar/1ste kindje/kalender meisje, denkt zelf meisje 18 OKTOBER taddy teddy/26 jaar/1e kindje/kalender jongen, denkt zelf jongen kiezeltje/20 jaar/1e kindje/kalender meisje, denkt zelf meisje 19 OKTOBER Audrey23/24 jaar/1e kindje/kalender meisje, denkt zelf ? Norway/26 jaar/1e kindje/kalender jongen, denkt zelf meisje danii/28 jaar/3e kindje/kalender jongen, denkt zelf jongen 20 OKTOBER Lotje26/26 jaar/kalender ?, denkt zelf ? 21 OKTOBER annika1985/22 jaar/3e kindje/kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee/2de kindje/kalender ?, denkt zelf ? 22 OKTOBER natasssie/2e kindje/kalender ?, denkt zelfmeisje 23 OKTOBER blub76/32 jaar/1e kindje/hoopt op een meisje wendyy/23 jaar/1e kindje/kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10/24 jaar/1e kindje/kalender meisje, denkt zelf ? klusser/27 jaar/1e kindje/kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9/24 jaar/1e kindje/kalender meisje, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker/? 26 OKTOBER triessie/28 jaar/kalender ?, denkt zelf ? Saskia1983/? 27 OKTOBER Shaas/17 jaar/kalender jongen, denkt zelf jongen 28 OKTOBER mad/2e kindje/kalender ?, denkt zelf ? sam1973/34 jaar/2de kindje/kalender ?, denkt zelf ? Timzijnmama/31 jaar/2de kindje/kalender jongen, denkt zelf ? wannaBmum/33 jaar/1e kindje/kalender jongen, denkt zelf ? vke/?/1e kindje/kalender ?, denkt zelf ? 30 OKTOBER kus26/26 jaar/3e kindje/kalender ?, denkt zelf ? allwoman/28 jaar/2e kindje/kalender ?, denkt zelf ? 31 OKTOBER just the2 of us/21 jaar/1e kindje/kalender meisje, denkt zelf meisje TOTAAL 82 ZWANGEREN AFSPRAKENLIJST ischa31: 28 feb 1e echo gyn zico: 28 feb gyn Nony: 28 feb 2e echo gyn Symoen: 3 maart 2e echo Gerlinde: 3 maart 2e echo Joli: 3 maart 2e echo blub76: 3 maart 11 uur gyn Mupkuh: 3 maart 3e echo tam27: 4 maart 2de echo Satyra: 4 maart intake vk Mironne: 5 maart 1e echo Ellen1984: 5 maart 2de echo Cootje269: 5 maart intake vk Butterfly1: 5 maart 2e echo Sjannie: 5 maart 2e echo Audrey23: 6 maart 1e controle VK steffie1980: 9 maart vk Mariaatje: 10 maart intake VK Shaas: 10 maart 1e echo Wiets: 11 maart 1e afspraak danii: 11 maart vk Linnepinn: 12maart 1ste echo Zena: 12 maart 2e controle + intake gyn natassie: 12 maart 1e afspraak Vk Rolia: 12 maart vk en 2e echo Wiets: 12 maart 2e echo Shelde: 13 maart intake VK kikker: 13 maart 1ste echo annika1985: 13 maart 2e echo Ischa31: 13 maart 2e echo gyn 09.20 triessie: 14 maart 1e echo 09.20 mamajanneke: 17 maart 3e afspraak gyn miekemiek: 17 maart termijnecho en 1 april 1e controle VK Lientje: 17 maart 1e echo Satyra:17 maart termijnecho Timzijnmama: 17 maart intake vk Eef76: 17 maart 2e echo Truus1980: 18 maart 9.40 1e echo Gerlinde: 19 maart:nek plooi meeting wendyy: 19 maart intake vk liss10: 20 maart Intake VK +echo Cootje: 20 maart echo 9.00 uur Kus26: 21 maart intake Vk tam27: 21 maart intake vk en 3de echo Mariaatje:21 maart 2e echo Bianca24: 21 maart 12 weken echo Kibi: 25 maart controle gyn + 26 maart 12 weken echo Semmi: 25 maart 2e echo mama1984: 26 maart 12 weken echo+ bloedprikken Cootje269: 27 maart: 1e echo Timzijnmama 27 maart 1e echo klusser: 27 maart 1e echo en intake vk astridje:31 maart 2e afspraak gyn Truus1980: 1 april VK 2e afspraak Kus26: 1 april 1e echo mama1984: 8 april 2e afspraak vk http://oktobermama2008.hyves.nl Ik heb de lijst een beetje aangepast , als jullie er bezwaar tegen hebben is het niet erg hoor, het heeft mij tenminste van de straat gehouden
ik vind de lijst zo duidelijker. meiden met een goede echo toppie! heerlijk om goed nieuws te lezen en nony fijn dat het toch maar 1 is? en mironne wat goed zeg dat je bent aangenomen! je eerlijkheid wordt beloond. nieuwe mamas welkom en gefeliciteerd. ik heb vandaag weer ab gehaald en moet 4 maal daags een tablet slikken. en de uitslag van de kweek is pas over 10 dagen bekend en dan kan t zijn dat ik alsnog andere ab moet. maar voor nu wil ik allleen maar van de pijn af. ik werd net gebeld door mijn schoonzusje in spe en haar vriendin wilde me wat vragen. dus ik had echt zo iets van heee? maar nu blijkt dus dat ze al haar baby spullen aan ons wil doen voor de baby. zo super lief! en ze heeft echt van alles. vooral ledikantje ben ik erg blij mee, omdat dylano ook nog in een ledikantje slaapt en echt nog niet toe is aan het grote bed. ze wil er niks voor hebben, maar wil ik wat geven dan wilde ze graag een cadeautje voor de 3 kinderen. nou dat is toch super? ik ben er superblij mee en vind het lief dat ze aan ons heeft gedacht. moest ik even delen hoor.
Oh dat is wel fijn zeg inderdaad zou ik er dan toch iets voor geven, wij moeten helaas alles kopen mijn broer heeft alles aan de zus van zijn vrouw gegeven . Maarja kunnen we ook alles naar eigen smaak kopen
ik ga ook zeker wat kopen voor de kinderen hoor, als ik de dingen overneem. en ja inderdaad is het fijn om je eigen stil te kunnen bepalen, maar ik weet ook dat het heel duur kan zijn allemaal. en we hebben niet heel hoog inkomen dus dit is een welkome geschenk. we kunnen nu ook dylano is zijn bedje laten slapen en als hij er aan toe is dat hij dan pas in het grote bed gaat. er komen ook wel wat nieuwe dingen bij hoor, maar juist die grote uitgaves is zo fijn om te krijgen of voor weinig te kopen. wel jammer dat alles naar de zus van zijn vrouw is gegaan enerzijds anderzijds is dat je nu wel lekker kan shoppen
@mamajanneke das lekker zeg scheelt toch weer. wij kopen voor rene een groot bedje en kijken hoe die het erin doen.
Wij kopen ook niet alles nieuw hoor , de grotere dingen kopen we via marktplaats ofzo, woensdag mogen we de babykamer al ophalen hebben we echt voor een leuk bedrag kunnen kopen en echt mijn smaak, wel een beetje vroeg maarja deze keer moet het gewoon goed gaan
Mironne dubbel gefeliciteerd vandaag, het is dat het niet mag maar anders zou ik zeggen trek de champie maar open.... Ischa, Zico & Nony, gefeliciteerd met jullie mooie echo's mammajanneke, wat lief van dat ze aan je denkt. Mijn zoontje geven we op zijn 2de verjaardag in juni een juniorbed, dan kan hij goed wennen voor oktober. Ischa, geweldig de nieuwe lay-out van de lijst is toch een beetje ons pronkstuk geworden Nou na zo'n geweldige dag met alleen maar goed nieuws, ga ik maar verder met kijken naar 100 huwelijken, of zoiets. En dan straks maar slapen , hopelijk zonder heftige dromen, wil mijn man toch echt niet kwijt
wij hadden voor darryl* ook 2e hands gekocht en supermooi! dus voor dylano hadden we toen al veel al heb ik een aantal dingen echt niet meer willen gebruiken toen. en nu wil ik voor dit kindje toch ook iets anders hoe wel we veel nog hebben en ook gaan gebruiken. dylano heeft al een groot bed, en we hebben het meerdere keren geprobeert, maar het is alleen maar huilen en huilen, hij wil in zijn ledikant. maar over anderhalf week wordt hij 2 dus misschien dat hij rond oktober wel in een groot bed wil. je weet t niet.
Dag dames, Daar ben ik weer.Plien en Bianca was erg leuk.Alleen zat er geen pauze in,en ik had me toch een partij dorst. Dus ben nu een fles sinas aan het leeg drinken. Mama janneke wat lief dat je al die spullen krijgt!Dat is een welkome verrassing. Mijn man is interieurbouwer,dus die gaat het ledikant,de commode en de kast helemaal zelf maken. vandaag al een paar keer gekokhalst,dat ik echt beroerd werd van bepaalde luchtjes. groeten Simone
mischien een tip voor de dames die de kleintjes in het grote bed willen leggen. wij hebben bij Lotte 1 zijkant weg gehaald en een matras en tuinstoel kussen ernaast gelegd en dat ging altijd goed. na 2 weken wilde ze zelf in het grote bed. Veel liefs en weltrusten Annika
@annika, daar heb ik ook inderdaad wel aan zitten denken, maar of dat mogelijk is bij ons ledikant.... ik moet ook bekennen dat ik het zelf ook best moeilijk vind hoor dat hij zo groot wordt. stap voor stap en dan komen we er wel ik ga ook slapen hoop ik ben zo misselijk....
jeetje wat veel moeten bijlezen weer :-s @ Mironne: Dubbel goed nieuws vandaag, van harte gefeliciteerd meid! @ nieuwe dames, welkom! @ de rest: In tegenstelling tot m'n eerste zwangerschap (zoontje inmiddels 8,5) ben ik nu niet misselijk en naar van eten...wel af en toe een geur dat ik denk ale: maar niet overgeven. En ik moest vrij weinig van eten hebben destijds, maar NU......OMG.....ik kan echt ETEN dat wil je niet weten...hehe dat rijmt... de godganse dag door eet ik...probeer het gezond te houden, dus fruit of yoghurt, maar soms ga ik helemaal los op lekkere dingen haha Maar let toch op, ben toen ik stopte met de pil ook gestopt met roken, dus ben wat kilootjes aangekomen (pas m'n kleren niet eens meer, lang leve de leggings!) En wil nu met de zwangerschap niet tonnetje rond worden
Goedemorgen allemaal! Vraagje: bij de intake VK ben ik 8 weken,gaan ze dan ook al hartje proberen te luisteren? heb de echo met 10 weken. Kan iemand de lijst voor mij aanpassen? ik ben geen 28,maar 29 en heb 20 mrt intake verloskundige en 4 april echo...thanks! Heb vandaag op mijn hyves gezet dat ik zwanger ben,..het lekte al uit en kreeg reacties dus ff duidelijkheid maar. Het kan ook goed gaan he en weet uit eravring dat het fijn is als mensen het al weten als het mis mocht gaan. nu wou ik het niet gelijk op mijn hyves gooien,maar...als je toch al krabbels krijgt waaruit blijkt dat je zwanger bent... wat vinden jullie? fijne dag vandaag!
goedenmorgen dames. Heb weer verrot geslapen was om half 6 al wakker omdat ik wat misselijk werd. Dus heb gelijk maar wat gegeten maar daarna niet verder meer kunnen slapen. Heb vandaag telefonisch afspraak met de gyn dus dat word een vragen vuur. Veel liefs Annika
OKTOBER 2008 MAMA'S 1 OKTOBER Gerlinde/31 jaar/1ste kindje/kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980/28 jaar/1ste kindje/kalender meisje, denkt zelf ? Semmi/25 jaar/2de kindje/kalender meisje, denkt zelf ? Rolia/31 jaar/3e kindje/kalender jongen, denkt zelf ? Sousa/24 jaar/1ste kindje/kalender ?, denkt zelf ? 2 OKTOBER kimmetjehier/24 jaar/1e kindje/kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje/31 jaar/2de kindje/kalender jongen, denkt zelf meisje Sjannie/34 jaar/2de kindje/kalender ?, denkt zelf ? Deng/26 jaar/kalender ?, denkt zelf ? Linnepinn/21 jaar/1ste kindje/kalender jongen, zelf nog geen idee! Jennefer26/29 jaar/kalender ?, denkt zelf ? 3 OKTOBER Lampie/25 jaar/1ste kindje/kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen/21 jaar/1ste kindje/kalender jongen, denkt zelf meisje Zena/26 jaar/1ste kindje/kalender jongen, denkt zelf jongen Maka123/1ste kindje/kalender ?, denkt zelf ? ppa/32 jaar/3e kindje/kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Coni/40 jaar/8ste kindje/kalender zegt meisje, denkt zelf ? 6 OKTOBER Jody79/28 jaar/2de kindje/kalender jongen, denkt zelf meisje Butterfly1/24 jaar/1ste kindje/kalender ?, denkt zelf jongen satyra/28 jaar/2e kindje/kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke/3e kindje/kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi/26 jaar/1ste kindje/kalender jongen, denkt zelf ? Fofo/31 jaar/1ste kindje/kalender ?, denkt zelf ? Lenah/26 jaar/kalender ?/ denkt zelf ? Jessica1981/? Susanna/32 jaar/1ste kindje/kalender ?, denkt zelf ? Baby25/? Eef76/31 jaar/kalender ?, denkt zelf ? 8 OKTOBER Steffie1980/27 jaar/4de kindje/kalender meisje, denkt zelf meisje MsRoxy/? Anna mama/? 9 OKTOBER Zico/35 jaar/3de kindje/kalender ?, denkt zelf jongen Charlie01/2de kindje/kalender jongen, denkt zelf ? Tweety/27 jaar/2de kindje/kalender meisje, denkt zelf ? mama1984/23jaar/1e kindje/kalender jongen, denkt zelf ? 10 OKTOBER Kikiko/? jimmy/24jaar/kalender ?, denkt zelf ? shelde/25 jaar/2e kindje/kalender meisje, denkt zelf ? 11 OKTOBER Joli/27 jaar/1e kindje/kalender ?, denkt zelf ? Ischa/31 jaar/1e kindje/kalender jongen, denkt zelf meisje 12 OKTOBER Mariaatje/26 jaar/1ste kindje/kalender jongen, denkt zelf jongen Monique1984/24 jaar/1ste kindje/kalender ?, denkt zelf jongen nony/31 jaar/1ste kindje/kalender jongen, denkt zelf jongen gerda1975/32jaar/kalender ?, denkt zelf ? Ellen1984/23 jaar/1ste kindje/kalender jongen, denkt zelf ? 13 OKTOBER Muffie/24 jaar/1ste kindje/kalender ?, denkt zelf ? Symoen/29 jaar/1ste kindje/kalender meisje, denkt zelf ? Mironne/27 jaar/3e kindje/kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje/2e kindje/kalender meisje, denkt zelf jongen 14 OKTOBER Astridje/25 jaar/2de kindje/kalender ?, denkt zelf ? 15 OKTOBER Wiets/27 jaar/1ste kindje/kalender meisje, denkt zelf meisje 16 OKTOBER miekiemiek/30 jaar/2e kindje/kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269/30 jaar/1e kindje/kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp/22 jaar/kalender ?, denkt zelf ? 17 OKTOBER tam27/29 jaar/2e kindje/kalender meisje, denkt zelf meisje Mupkuh/24 jaar/1ste kindje/kalender meisje, denkt zelf meisje 18 OKTOBER taddy teddy/26 jaar/1e kindje/kalender jongen, denkt zelf jongen kiezeltje/20 jaar/1e kindje/kalender meisje, denkt zelf meisje 19 OKTOBER Audrey23/24 jaar/1e kindje/kalender meisje, denkt zelf ? Norway/26 jaar/1e kindje/kalender jongen, denkt zelf meisje danii/28 jaar/3e kindje/kalender jongen, denkt zelf jongen 20 OKTOBER Lotje26/26 jaar/kalender ?, denkt zelf ? 21 OKTOBER annika1985/22 jaar/3e kindje/kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee/2de kindje/kalender ?, denkt zelf ? 22 OKTOBER natasssie/2e kindje/kalender ?, denkt zelfmeisje 23 OKTOBER blub76/32 jaar/1e kindje/hoopt op een meisje wendyy/23 jaar/1e kindje/kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10/24 jaar/1e kindje/kalender meisje, denkt zelf ? klusser/27 jaar/1e kindje/kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9/24 jaar/1e kindje/kalender meisje, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker/? 26 OKTOBER triessie/28 jaar/kalender ?, denkt zelf ? Saskia1983/? 27 OKTOBER Shaas/17 jaar/kalender jongen, denkt zelf jongen 28 OKTOBER mad/2e kindje/kalender ?, denkt zelf ? sam1973/34 jaar/2de kindje/kalender ?, denkt zelf ? Timzijnmama/31 jaar/2de kindje/kalender jongen, denkt zelf ? wannaBmum/33 jaar/1e kindje/kalender jongen, denkt zelf ? vke/?/1e kindje/kalender ?, denkt zelf ? 30 OKTOBER kus26/26 jaar/3e kindje/kalender ?, denkt zelf ? allwoman/29 jaar/2e kindje/kalender ?, denkt zelf ? 31 OKTOBER just the2 of us/21 jaar/1e kindje/kalender meisje, denkt zelf meisje TOTAAL 82 ZWANGEREN AFSPRAKENLIJST Symoen: 3 maart 2e echo Gerlinde: 3 maart 2e echo Joli: 3 maart 2e echo blub76: 3 maart 11 uur gyn Mupkuh: 3 maart 3e echo tam27: 4 maart 2de echo Satyra: 4 maart intake vk Mironne: 5 maart 1e echo Ellen1984: 5 maart 2de echo Cootje269: 5 maart intake vk Butterfly1: 5 maart 2e echo Sjannie: 5 maart 2e echo Audrey23: 6 maart 1e controle VK steffie1980: 9 maart vk Mariaatje: 10 maart intake VK Shaas: 10 maart 1e echo Wiets: 11 maart 1e afspraak danii: 11 maart vk Linnepinn: 12maart 1ste echo Zena: 12 maart 2e controle + intake gyn natassie: 12 maart 1e afspraak Vk Rolia: 12 maart vk en 2e echo Wiets: 12 maart 2e echo Shelde: 13 maart intake VK kikker: 13 maart 1ste echo annika1985: 13 maart 2e echo Ischa31: 13 maart 2e echo gyn 09.20 triessie: 14 maart 1e echo 09.20 mamajanneke: 17 maart 3e afspraak gyn miekemiek: 17 maart termijnecho en 1 april 1e controle VK Lientje: 17 maart 1e echo Satyra:17 maart termijnecho Timzijnmama: 17 maart intake vk Eef76: 17 maart 2e echo Truus1980: 18 maart 9.40 1e echo Gerlinde: 19 maart:nek plooi meeting wendyy: 19 maart intake vk liss10: 20 maart Intake VK +echo Cootje: 20 maart echo 9.00 uur Allwoman: 20 maart intake vk Kus26: 21 maart intake Vk tam27: 21 maart intake vk en 3de echo Mariaatje:21 maart 2e echo Bianca24: 21 maart 12 weken echo Kibi: 25 maart controle gyn + 26 maart 12 weken echo Semmi: 25 maart 2e echo mama1984: 26 maart 12 weken echo+ bloedprikken Cootje269: 27 maart: 1e echo Timzijnmama 27 maart 1e echo klusser: 27 maart 1e echo en intake vk astridje:31 maart 2e afspraak gyn Truus1980: 1 april VK 2e afspraak Kus26: 1 april 1e echo Allwoman: 4 april 1e echo mama1984: 8 april 2e afspraak vk http://oktobermama2008.hyves.nl @Allwoman ik heb je aangepast
Goedemorgen iedereen. Ik ga even ons hondje wegbrengen naar de dierenarts, ze wordt vandaag geopereerd aan melkkliertumoren . Ik vind het zo zielig.