Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    jeetje meiden wat wordt er veel gekwebbeld :)

paar daagjes even niet geweest...ben ziek zwak en misselijk bah!

lievelief, hoop dat het niet doorgaat zetten voor je! sterkte...

gefeliciteerd voor alle nieuwe mama´s

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    OKTOBER 2008 MAMA'S

1 OKTOBER

1.Gerlinde....31 jaar...1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf ?
    2.Lampie.....25 jaar... 1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf jongen
    3Truus1980....28 jaar...1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf ?
    4.Noukie......28 jaar....1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje
    5.Semmi....25 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf ?
    6Rolia.....31 jaar......3e kindje.....kalender jongen, denkt zelf ?
    2 OKTOBER
    7.Dijkim....25 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje
    8. Spijkervrouwtje....31 jaar...2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje
    9. Marit123....30 jaar...1ste kindje
    10.Sjannie....34 jaar...2de kindje
    4 OKTOBER
    11.MissyZuilen....21 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje
    12.Zena....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen
    7 OKTOBER
    13.Lievelief....20 jaar...1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf?
    14.Kibi....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf ?
    15. Fofo....31 jaar...1ste kindje
    16. Lenah....26 jaar
    8 OKTOBER
    17.Steffie1980...27 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje
    9 OKTOBER
    18. Mupkuh....24 jaar...1ste kindje
    19. Zico.... 35 jaar

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    oeps....sorry mupkuh....heb het meteen ff aangepast.
    thnx rolia dat je zo oplettend bent ;)

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Noukie, lekker rustig aan doen meid. Hopelijk voel je je na die eerste 3 maanden beter. Had ik bij mn eerste wel, na 3 maanden voelde ik me weer op en top!

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    het wordt ons 3 de kindje, heb een zoon van nu 12 en dochter van 11j, we willen nog graag een nakomertje. Dit is wel een echt gewenst kindje.

ik heb een voorgevoel dat het deze keer een jongen weer gaat zijn.

6. lucifer99

lucifer99 Actief lid

1 mei 2007
    232
    0
    0
    ** Effe inbreken hoor. Zico: super gefeliciteerd met je zwangerschap, hoop dat je er een beetje van kunt genieten. knuf Lucifer (maart mama) **

7. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ja semmi als we die twaalf weken maar voorbij zijn..ben zo erg onzeker pfffff maar ja dat zullen er meer zijn!

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    thkx lucifer, loop ganse dag met huilogen rond..... al maar goed dat ik vandaag thuis ben.

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hallo oktober2008 mama's! Allemaal gefeliciteerd

Ik wordt er ook een, als het goed is :D :D
    4 oktober uitgerekend

10. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Welkom MaKa en proficiat!

11. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Lievelief, meid snap helemaal hoe je je voelt! Hoop maar dat het een vaatje ofzo is dat is geknapt. Hoe is het nu met je? Ik heb in totaal 3x meegemaakt het is verschrikkelijk die spanning.....Ben er zelf ook nog steeds niet gerust onder maar probeer het positief in te blijven zien.

Semmi ben niet 3.6 weken maar 4.6 weken maar zie dat je dat al goed in de lijst hebt verwerkt. De kalender zegt trouwens een jongen en ik denk weer een meisje! Fijn dat je al een lijst hebt gemaakt en bijhoudt.

Merkte dat ik ook moe was vanmiddag gaaap maar dan denk ik hmmm zal wel wat slaap tekort hebben ofzo (later naar bed wakker geweest om 5.00 uur vanmorgen) Daarentegen heb ik al veel geslapen van de week dus ik dacht dat ik wel en stootje kon hebben. Niet dus. Hoe zit het met de pijn in de boobies....hebben jullie er last van? Ik verleden week erg toen wat minder alleen avond toen wat gevoelig en nu lijkt het weer iets toe te nemen. Is het bij jullie constant of zit er ook verschil in? Ben wel benieuwd.

Lenah welkom!

Groetjes,
    Sjannie

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Meiden, weet iemand van jullie misschien hoe ik de baarmoederhoogte opmeet. Ik heb een zwanger dagboek en daar vragen ze dat. Leuk maar hoe?

13. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Mupkuh volgens mij kun je dat nog niet meten omdat je baarmoeder nog onder je schaambot zit. Dat komt pas met een week of 12 weet ik nog van mijn vorige zwangerschap. Sommige VK 's meten met de vingers en andere VK's weer met een ouderwetse meetlint.

14. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Kibi succes morgen bij de gyn!

15. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Welkom alle nieuwe zwangeren, pff er wordt heir wel veel afgekletst hoop dat ik het een beetje bij kan houden.

Mupkuhm de VK meet inderdaad de hoogte van je BM, die van mij deed dat met haar vingers.

Ik dnek dat ik volgende week mijn VK maar eens ga bellen voor een afspraak. Krijg hier ws toch pas met 12/13 weken een echo. Tja dat is wel anders dan bij Isa toen kreeg ik omdta ikbij de gyn liep een echo met 6/8 en 11 weken. Wij willen het ook pas anderen gaan vertellen als we een echo hebben gehad. Hoop dat ikhet zolang vol kan houden :)

Lievelief, hoeft niks te betekenen hoor, al schrik je je natuurlijk wel wezenloos! Ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook met 7 weken en deze keer ook met 4 weken en mijn schoonzusje had het ook met 10 weken. Dus blijf erin geloven hoor!

Wij willen overigens wel weten wat het wordt. Bij Isa wisten we het ook en nu willen we het dus weer weten, we zijn gewoon veels te nieuwsgierig :D

Oja vanaf 6 weken kun je op een echo het hartje zien kloppen, voor degenen die het willen weten ;)

Nou ga zo nog ff op de bank zitten en dan lekker naar bed. Heb nl wel last van vermoeidheid, verder nog weinig klachten, geen zere (.)(.) wat ik wel bij mijn vorige zwangerschap had. maar misschien komt het omdat ik tot 2 maanden terug nog BV gegeven heb. Verder vanmorgen een vlaag misselijkheid maar die was gelukkig weer snel over, maar ja ben bang dat het nog wel zal komen. Bij mijn vorige zwangerschap begonnen de kwaaltjes ook pas bij 5,5 /6 weken. We gaan de overigens volgende week vrijdag een week skieen met onze vriendengroep, hoop dat ikhet dan verborgen kan houden :rolleyes:

16. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Alle nieuwe zwangeren: van harte! Welkom hier!
    Lievelief : ik ga heel hard voor je duimen dat het een eenmalige bloeding was! Zet m op meid.
    Hier ook net al meer mensen onzekerheid hoor, is alles wel goed? Het is zo onwerkelijk!

semmi, bedankt voor het updaten van de lijst!

Weltrusten allemaal!
    Marit

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik breek even in ;)
    Mupkuh, gefeliciteerd meid! Lekker genieten hoor.

Liefs Mieke

18. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    @lievelief het hoef niet verkeerd te zijn hoor, ik heb bij alle drie de eerste paar maanden een lichte ongi gehad (zit er nu dan ook op te wachten erg he) Maar ik wens je evengoed veel sterkte

pff ik ben nerveus vandaag, morgen moet ik bellen voor mijn bloeduitslagen, ga verhuizen vrijdag en ben te moe en misselijk iets fatsoenlijks uit te voere. En ik heb nog niemand niks verteld, dus kan moeilijk hulp vragen omdat ik te moe ben lol

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden, moet morgen voor alle zekerheid nog eens bloed laten nemen.

Hopelijk goed nieuws, dat de hcgkes enorm gestegen zijn want heb schrik.

We vertrekken ook maandag naar ardennen voor een weekje.

20. Eef76

Eef76 Lid

18 okt 2007
    68
    0
    0
    Goeiemorgen!

Ik wil me graag bij jullie aansluiten! Ik ben uitgerekend op 8 oktober 2008! Ik ben super blij met mn zwangerschap, maar ik ben tevens heeeel bang. Heb al 2 mk's achter de rug en hoop dat nooit meer mee te maken!

25 februari heb ik de eerste echo!

Liefs Eef

Deel Deze Pagina