twee daagjes nie geweest dames en heel wa afgekletst! Ischa, mironne gefeliciteerd met jullie mooie echo de nieuwe welkom.. K ga ff opzoek naar voedsel! tot gauwwww
Mironne prachtige lijst! ! Ik ga zometeen weer een uurtje paardrijden,dus weet niet of ik vanavond nog op dit forum kom. Ik wil namelijk als ik thuis kom dancing queen kijken. Morgen naar de finale van idols toe.Ik heb er al zin in! prettig weekend allemaal! groeten Simone
Ga je zelf naar de finale toe? Wat leuk zeg . Ik snap wel dat je er zin in hebt. Van mij mogen ze allebei winnen
We mochten om 16.00 uur ons hondje ophalen, en de narcose was nog niet uitgewerkt dus haar oogjes hingen helemaal op half 11. Zo zielig om te zien. We hebben gezien wat ze eruit hebben gehaald aan tumoren echt heel erg groot, en ze hebben ook 1 tepel weggehaald maar de dierenarts verwacht gelukkig niet dat het kwaadaardig is. Ze hebben ook meteen heel haar gebit schoongemaakt en 3 kiezen getrokken. Ze wil nu wel de hele tijd proberen op te staan maar dat gaat nog niet en ze ligt constant de trillen hoop dat het snel beter met haar gaat.
Alle nieuwe mama's gefeliciteerd en welkom. Wat de lijst betreft voor mij maakt het niks uit. Begin nu toch wat misselijk te worden, gisteren voor de 1ste mogen braken . Vandaag ging weer iets beter. Ik moet toch afwachten wat me allemaal te wachten sta! Alleen vandaag bij mijn moeder die had groente soep opstaan op het fornuis, en daar draaide mijn maag ook van om. Het stonk! En anders rook het altijd lekker. En Zena een hele fijne vakantie Groetjes Audrey
prima lijst toch zo? heb eigenlijk niks te melden, wil alleen ff mijn banner kijken nou meiden hihi, prettig weekend maar weer!
@zena, fijne vakantie gewenst! @de nieuwe zwange4ren welkom. betreft de lijst maakt ook mij het allemaal niet zo veel uit, maar misschien inderdaad prettiger te lezen als bij de afspraken eerst de data er is en dan de naam e.d. hier gaat t verder wel aardig. heb al mijn eerste zwangerschapsbroeken gekocht, want mijn gewone broeken doen me pijn aan de buik. sowieso voelt mijn buik hard aan en heb ik een pijnlijke druk. verder geen nieuws te melden.
@Zena: Cola! BAH! Ik ben ook de grootste colajunk die er bestaat, maar gadverdamme, wat vind ik dat nou vies ... Ook de cafeïnevrije gekocht, maar net als de gewone smaakt 'ie me echt totaal niet nu.... Thee vind ik ook niet lekker meer en dat terwijl ik wel 8 koppen per dag dronk ... Nu drink ik heeeeel veel water Fijne vakantie trouwens en tot volgende week! Kiezeltje: heel herkenbaar, dan loop je in de supermarkt en denk je bij alles wat je ziet: IEUWWWW! Het scheelt me trouwens aanzienlijk in m'n portemonnee Ischa: gefeliciteerd met het kloppende hartje! Super voor je meis! Het gaat dit keer zeker helemaal goed gaan hoor, voor ons allemaal hier! Dikke knuf voor je hondje trouwens, hopelijk is de operatie goed gegaan... Zico: wat een prachtige echo! Ook jij gefeliciteerd! Nony: HOERA! Nog iemand met een kloppend hartje! Geniet ervan! Saskia: welkom en gefeliciteerd! Mironne: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat fantastisch zeg! Zo zie je maar dat je best wel eerlijk kunt vertellen dat je zwanger bent ... Wanneer mag je beginnen? Gerlinde: shopse in Brussel! Alhoewel je er nu waarschijnlijk allang bent, maar toch.... vke: gefeliciteerd en welkom meis! Mamajanneke: ik hoop echt dat er wat uit die kweek komt hoor, dit is gewoon superfrustrerend voor je lijkt me ... Wel ontzettend fijn dat je de spulletjes van je schoonzusje krijgt! triessie: postitief blijven meis! Het zal vast allemaal wel goed zitten hoor! Wiets: wat vervelend dat je zo misselijk bent joh! Hopelijk is het vandaag beter gebleven dan gisteren. Blub: bij jou ook al een gezellige beestenboel ! Heerlijk hè?! Hier een hond en 3 katten, waarvan er ééntje vannacht krols is geworden voor 't eerst Symoen: wat GAAAAAAFFFF! Ik wil ook zoooooooo graag naar de finale toe! Ga genieten hè?! Ook een beetje extra voor mij .... Ik kijk morgen vanaf de bank, wat mij betreft mogen ze allebei winnen hoor! Meiden, de lijst vind ik mooi als jullie er tevreden mee zijn .... Zo, ik ben weer 10 pagina's bijgelezen geloof ik..net op tijd voor GTST.... Alleen ff een vraagje: hebben er nog meer meiden last van witte afscheiding? (sorry ) Ik ga nu gauw voor de tv zitten, want Dian gaat dood en dat wil ik niet missen (hoe bedoel je junk )
he meiden, We hebben een nieuwe aanwinst in onze familie. FIEN onze nieuwe pup Dit is een voorbeeldfoto
hoi, wat kan ik doen om ook op de lijst te komen? had het al eerder gevraagd maar helaas geen antwoord gekregen. maandag mn eerste afsraak bij de verloskundige, ben erg blij daarmee... gr
Hallo allemaal, Alle nieuwe dames welkom en natuurlijk van harte gefeliciteerd Ik las van alles over mooie echo's, blij te lezen dat het allemaal goed gaat. Zena, hele fijne vakantie geniet ervan. Zico, wat een prachtige pup zeg, en wat een geweldige naam Wat de lijst betreft, ik vind het allemaal prima, ben wel blij dat de cijfertjes weg zijn (voelde me wat ongemakkelijk op nr 13 ) Sorry dat ik niet iedereen persoonlijk aanspreek maar dat lukt me even niet, Ben even een tijd niet geweest, ben de afgelopen week zo beroerd geweest Alleen maar overgeven, niet kunnen eten enz enz. Gaat gelukkig weer beter alleen het overgeven blijft. Hopelijk gaat dit snel over, begin het nu wel een beetje beu te raken
Hey Lampie! Dacht vandeweek nog aan je meis , jij die met toen hebt overgehaald om een mooie banner aan te maken ! (ben trouwens van plan om 'm nog een week of 33 te laten staan hoor ) Wat rot voor je dat je zo beroerd was deze week, hopelijk knap je gauw weer op!
@joli, ik hoop ook echt dat er iets uit de kweek komt, want dit is nu mijn derde antibiotica en ik wil er nu gewoon van af. de spulletjes krijg ik niet van mijn schoonzusje hoor, maar van een vriendin van hen. enneh gtst is spannend he. had tranen in mijn ogen hoor op het eind.... ik ben ook echt verslaafd aan gtst @zico, wat een mooie hond! ben benieuwd naar een originele foto.
Moet je even de datum doorgeven wanneer je uitgeteld bent, kun je gewoon hier neerzetten met de vraag of iemand je wil toevoegen. Spannend je 1e afspraak, maar komt allemaal goed meid. Wat betreft ons hondje, de operatie is goed gegaan en ze begint alweer flinke praatjes te krijgen @Zico Wat een scheetje zeg Ik weet niet meer wie het schreef maar ik heb inderdaad ook veel last van witte afscheiding en sinds vanavond maagzuur
**Breekt in** Ischa, zag je berichtje by de mei mama's, wat fyn dat je weer zwanger bent Ben erg bly voor je! Geniet ervan meis..... X T@M **Breekt uit**
hoi, ik ben uitgerekend op de 7e van oktober en mn eersteafspraak bij de verloskundige is aanstaande maandag om 12.40 uur. kan iemanddat erop zetten voor mij. groetjes
OKTOBER 2008 MAMA'S 1 OKTOBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje Deng, 26 jaar Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! Jennefer26, 29 jaar 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Maka123, 1ste kindje ppa, 32 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Butterfly1, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Fofo, 31 jaar, 1ste kindje Lenah, 26 jaar Jessica1981 Susanna, 32 jaar, 1ste kindje Baby25 Eef76, 31 jaar happyjollie, 27 jaar 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje MsRoxy Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 10 OKTOBER Kikiko jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Mariaatje, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen gerda 1975, 32 jaar Ellen1984...23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar 17 OKTOBER tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Mupkuh, 24 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Vlinder4, 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 20 OKTOBER Lotje26, 26 jaar 21 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee, 2e kindje 22 OKTOBER natasssie, 2e kindje, denkt zelfmeisje 23 OKTOBER blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker 26 OKTOBER triessie, 28 jaar 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen 28 OKTOBER mad, 2e kindje sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 31 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? wannaBmum, 33 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sung, 26 jaar 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje allwoman, 29 jaar, 2e kindje 31 OKTOBER just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje AFSPRAKENLIJST Symoen: 3 maart 2e echo Gerlinde: 3 maart 2e echo Joli: 3 maart 2e echo blub76: 3 maart 11 uur gyn Mupkuh: 3 maart 3e echo Tweety: termijnecho happyjollie: 3 maart 1e afspraak vk tam27: 4 maart 2de echo Satyra: 4 maart intake vk Mironne: 5 maart 1e echo Ellen1984: 5 maart 2de echo Cootje269: 5 maart intake vk Butterfly1: 5 maart 2e echo Audrey23: 6 maart 1e controle VK steffie1980: 9 maart vk Mariaatje: 10 maart intake VK Shaas: 10 maart 1e echo Wiets: 11 maart 1e afspraak danii: 11 maart vk Linnepinn: 12maart 1ste echo Zena: 12 maart 2e controle + intake gyn natassie: 12 maart 1e afspraak Vk Rolia: 12 maart vk en 2e echo Wiets: 12 maart 2e echo Shelde: 13 maart intake VK kikker: 13 maart 1ste echo annika1985: 13 maart 2e echo triessie: 14 maart 1e echo 09.20 nony:14 maart 3e echo gyn mamajanneke: 17 maart 3e afspraak gyn miekemiek: 17 maart termijnecho en 1 april 1e controle VK Lientje: 17 maart 1e echo Satyra:17 maart termijnecho Timzijnmama 17 maart intake vk Eef76: 17 maart 2e echo Truus1980: 18 maart 9.40 1e echo Gerlinde: 19 maart:nek plooi meeting wendyy: 19 maart intake vk liss10: 20 maart Intake VK +echo Cootje 20 maart echo 9.00 uur allwoman: 20 maart inktake VK Zico: 20 maart 2e echo Kus26: 21 maart intake Vk tam27: 21 maart intake vk en 3de echo Mariaatje:21 maart 2e echo Bianca24: 21 maart 12 weken echo Kibi: 25 maart controle gyn + 26 maart 12 weken echo Semmi 25 maart 2e echo mama1984: 26 maart 12 weken echo+ bloedprikken Cootje269: 27 maart: 1e echo Timzijnmama 27 maart 1e echo klusser: 27 maart 1e echo en intake vk Sung: 1e afspraak VK astridje:31 maart 2e afspraak gyn Truus1980: 1 april VK 2e afspraak Kus26: 1 april 1e echo allwoman: 4 april 1e echo mama1984: 8 april 2e afspraak vk Wordt ook lid van de Oktober Mama's 2008 Hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl