Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @happyjollie, je staat erbij op de lijst.

2. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen dames.

Eindelijk weer wat beter geslapen en dat wel tot 7 uur vanmorgen :D

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
    Wij hebben een gehandicapten judo toernooi in Nijmegen.

Veel liefs Annika
    ps gister een goed gesprek gehad met de gyn voelde echt als een opluchting

3. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    goedemorgen allemaal
    hoe gaat het hier ?
    ik ben gisteren niet online g weest was zo beroerd
    en nu nog ik gisteren heb ik weer 2 druppels bruin bloed verloren en tot nu toe nog niks

4. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Symoen: Heerlijk he dat je naar de finale van Idols gaat! Lijkt me helemaal super! Ik heb wel een favoriet NIKKI, hoop echt dat zij gaat winnen, die Nathalie vind ik echt totaal niets aan! :( Alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier vanavond! Ik ga proberen te kijken of ik je zie... :p

Ischa: Wat sneu voor je hondje, kan me voorstellen dat je zelf ook beetje emotioneel wordt als je hem zo ziet. Beterschap voor je hondje!

Audrey: Ja elke dag/week stijgt je hormoon en kan je zieker worden, ik heb er gelukkig geen last van, af en toe met bepaald eten qau geur dat het stinkt ipv lekker ruikt, maar ik hoop dat het bij die ene keer braken bij je blijft. Want fijn is dat niet... :(

Zena: fijne vakantie gewenst, ik ga proberen je up-to-date te houden! ;)

mamajanneke: Ik heb ook mijn 1e zwangerschapsbroek gekocht, maar probeer nog ff te rekken! Maar snap wat je bedoeld met pijn in je buik en harde buik. Sterkte... Ik weet trouwens niet of H&M grote maten zw-kleding verkoopt?!

Joli: Ik maag as dinsdag al beginnen. Het is voor 2 dagen in de week op de dinsdag en de vrijdag. Heerlijke dagen, wat mij betreft! Heb er helemaal zin in.... :) Ik heb trouwens ook veel meer last van afscheiding, heb bijna een abonnement op de inlegkruisjes... Normaal heb ik er veel last van, nu helemaal... :oops:
    Spannend was het he met Dian, ik vind het wel jammer dat ze eruit gaat! :(

Zico: Wat een droppie, zo lief jullie nieuwe aanwinst in de familie!!! :oops:

Lampie: Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! En dat de misselijkheid weg blijft....

Wendyy: oei, bloed verloren? Nou het hoeft niets te betekenen, kijk maar naar mij... De arts zei tegen mij dat hij een vrouwtje kende die de hele zwangerschap bijna dagelijks had gebloed en een kerngezonde zoon op de wereld heeft gezet! Als je het niet vertrouwd gewoon ff bellen met je VK he?!

Tjonge jonge, wat een nacht zeg! Pffff zo hard gewaaid en geregend dat Milan vannacht wakker schrok om 4 uur en beetje bang was. Bij ons even in bed genomen tot hij rustig was, maar dacht je dat hij daarna wilde slapen? NOT! We hebben een hele strijd met hem gevoerd, uiteindelijk toegegeven omdat we zo moe waren, dat hij bij ons in bed heeft geslapen. We hebben wel uitgeslapen tot 9uur met zijn allen, terwijl Milan normaal 6.00/6.30 al wakker is... Dus elk nadeel heeft zijn voordeel... ;)
    We wouden vandaag gaan winkelen, maar dat komt er niet echt van met dit weer, dus we gaan mssn nog ff naar IKEA, waar het vast weer MEGA-druk zal zijn.... :( Maar ja mijn manneke is bijna nooit zaterdags vrij van de voetbal en dit keer wel, dus nu grijp ik mijn kans.... :)

5. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @mironne, veel plezier bij de ikea vandaag. Als je mannetje een keer thuis is op zaterdag moet je daar inderdaad gebruik van maken :D

@symoen, heel veel plezier vanavond, maar dat gaat wel lukken denk ik ;)

@zena, een hele fijne vakantie toegewenst.

@zico, wat een scheet van een hondje zeg :D

Hier ook een onstuimige nacht gehad, Nynke werd steeds wakker van het lawaai buiten.
    Dus hup ook maar even tussenin gelegd. Maar mevrouw ging een vette party trappen :( Dus toch maar weer in d'r eigen bed gelegd.
    Hopelijk slaapt ze vannacht wat beter.

6. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    heb elke keer bloed verlies maar heel weinig en het is elke keer 2 druppels om de paar dagen ben ook naar huisarts geweest daarvoor en vk gebeld maar de huisarts heeft me onder zocht maar kon niet zeggen wat het was en hij zei ook ik zie niet zo snel een miskraam komen ofzo
    dus jah het kan een bloedvaatje zijn of restjes

7. hallo iedereen

@wemdyy heb ik ook gehad en het was innestelngsbloed ik was in de zelfde perdiode als jij nu bent. heb toen een echo afgedwongen en alles was oke.

@ mironne gefeliciteerd met je nieuwe baan

voor de rest alles goed met mij heb gisteren super nieuws gekregen mijn baas gaat weg en mijn oude komt terug. vind gewoon schitterd die oude had namelijk een hele goeie band mee zijn kids waren onze bruidskindjes dus dat zegt genoeg. en die nieuwe ja dat was een ramp verpeste de sfeer. Zijn eerste rreactie toen ik zei dat ik zwanger was heb je een doktersattest ? wantr je kunt zeggen wat je wil! :( ongelofgelijk is die kerel maar ja eind maart is hij gelukkig weg.

morgen vieren we hier nog karnaval! ALAAF ALAAF :D
    groetjes ellen

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    OKTOBER 2008 MAMA'S

1 OKTOBER
    Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf ?
    Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ?
    Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    Sousa, 24 jaar, 1ste kindje
    2 OKTOBER
    kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje
    Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Sjannie, 34 jaar, 2de kindje
    Deng, 26 jaar
    Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee!
    Jennefer26, 29 jaar
    3 OKTOBER
    Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    4 OKTOBER (Dierendag)
    MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Maka123, 1ste kindje
    ppa, 32 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    5 OKTOBER
    Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje
    6 OKTOBER
    Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Butterfly1, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen
    satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    7 OKTOBER
    Kibi, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    Fofo, 31 jaar, 1ste kindje
    Lenah, 26 jaar
    Jessica1981
    Susanna, 32 jaar, 1ste kindje
    Baby25
    Eef76, 31 jaar
    happyjollie, 27 jaar
    8 OKTOBER
    Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    MsRoxy
    Anna mama
    9 OKTOBER
    Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen
    Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf?
    mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    10 OKTOBER
    Kikiko
    jimmy, 24jaar
    shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf?
    11 OKTOBER
    Joli, 27 jaar, 1e kindje
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    12 OKTOBER
    Mariaatje, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen
    nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    gerda 1975, 32 jaar
    Ellen1984...23 jaar, 1ste kindje kalender jongen
    13 OKTOBER
    Muffie, 24 jaar, 1ste kindje
    Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje
    Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    14 OKTOBER
    Astridje, 25 jaar, 2de kindje
    15 OKTOBER
    Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    16 OKTOBER
    miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    sabineramp, 22 jaar
    17 OKTOBER
    tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Mupkuh, 24 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    18 OKTOBER
    taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Vlinder4,
    19 OKTOBER
    Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ?
    Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje
    danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    20 OKTOBER
    Lotje26, 26 jaar
    21 OKTOBER
    annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ?
    Yvonnee, 2e kindje
    22 OKTOBER
    natasssie, 2e kindje, denkt zelfmeisje
    23 OKTOBER
    blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje
    wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    24 OKTOBER
    liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ?
    klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    25 OKTOBER
    kikker
    26 OKTOBER
    triessie, 28 jaar
    27 OKTOBER
    Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen
    28 OKTOBER
    mad, 2e kindje
    sam1973, 34 jaar, 2e kindje
    Timzijnmama, 31 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    wannaBmum, 33 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    Sung, 26 jaar
    Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen
    30 OKTOBER
    kus26, 26 jaar, 3e kindje
    allwoman, 29 jaar, 2e kindje
    31 OKTOBER
    just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje

AFSPRAKENLIJST

3 maart
    Symoen: 2e echo, Gerlinde: 2e echo, Joli: 2e echo, blub76: 11 uur gyn, Mupkuh: 3e echo,
    Tweety: termijnecho, happyjollie: 1e afspraak vk
    4 maart
    tam27: 2de echo, Satyra: intake vk
    5 maart
    Mironne: 1e echo, Ellen1984: 2de echo, Cootje269: intake vk, Butterfly1: 2e echo
    6 maart
    Audrey23: 1e controle VK
    9 maart
    steffie1980: vk
    10 maart
    Mariaatje: intake VK, Shaas: 1e echo
    11 maart
    Wiets: 1e afspraak, danii: vk
    12 maart
    Linnepinn: 1ste echo, Zena: 2e contr. + int. gyn, natassie: 1e afspraak Vk, Rolia: vk en 2e echo, Wiets: 2e echo
    13 maart
    Shelde: intake VK, kikker: 1ste echo, annika1985: 2e echo, Ischa: 2e echo 09.20 gyn
    14 maart
    triessie: 1e echo 09.20, nony:3e echo gyn
    17 maart
    mamajanneke: 3e afspraak gyn, miekemiek: termijnecho, Lientje: 1e echo, Satyra: termijnecho,
    Timzijnmama: intake vk, Eef76: 2e echo
    18 maart
    Truus1980: 9.40 1e echo
    19 maart
    Gerlinde: nek plooi meeting, wendyy: intake vk
    20 maart
    liss10: Intake VK +echo, Cootje: echo 9.00 uur, allwoman: inktake VK, Zico: 2e echo
    21 maart
    Kus26: intake Vk, tam27: intake vk en 3de echo, Mariaatje: 2e echo, Bianca24: 12 weken echo
    25 maart
    Kibi: controle gyn, Semmi 2e echo
    26 maart
    Kibi: 12 weken echo, mama1984: 12 weken echo
    27 maart
    Cootje269: 1e echo, Timzijnmama: 1e echo, klusser: 1e echo + intake vk, Sung: 1e afspraak VK
    31 maart
    astridje: 2e afspraak gyn
    1 april
    Truus1980: 2e afspraak, Kus26: 1e echo, miekemiek: 1e controle VK
    4 april
    allwoman: 1e echo
    8 april
    mama1984: 2e afspraak vk

Wordt ook lid van de Oktober Mama's 2008 Hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl

Ik heb even mijn gegevens aangepast, op een of andere manier zijn deze weer veranderd op de lijst, en op de afspraken lijst stond ik er niet meer op :)

Ik heb overigens heerlijk geslapen ;) . Toen ik in augustus zwanger was, was dat wel anders toen had ik de ene nachtmerrie na de andere :(

9. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    he allemaal,

gefeliciteerd met jullie zwangerschap; ik ben 28 okt uitgerekend, wat ik zelf heb berekend. tweede kindje en ik heb geen idee wat het is. ik denk eigenlijk een jongetje omdat ik denk dat mijn man alleen jongetjes kan maken ;)

ik heb nog geen afspraak bij de VK. zal volgende week eens bellen.

dat slechte slapen herken ik wel. ben 's nachts vaak wakker, beetje misselijk gedurende de dag. ach ja.het hoort erbij, maar je vergeet het zo snel dat het bij de eerste ook zo was.

geniet van jullie zwangerschap en veel plezier bij de VK. toch weer bijzonder die eerste afspraak.

ik was trouwens helemaal verbaasd dat er zo veel pagina's waren voor de oktober 2008 mama's. ik dacht ik ga eens kijken misschien 10 pagina's. maar al zo veel!

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Dorito gefeliciteerd meid, ik heb je op bovenstaande lijst toegevoegd.

11. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Ik heb de hele nacht wakker gelegen van t weer, ben nu zo gaar als een konijn :( Had de nachten hiervoor ook al slecht geslapen. Zou ook kunnen komen van de hersenschudding die ik schijn te hebben, maar hoe dan ook niet leuk :p

Zag dat iemand vanavond naar de finale van Idols gaat.. Super! Geniet ervan ;) Ik ga meekijken vanaf de bank, vind ik nu niet zo erg, lekker rustig, ben ik wel aan toe

12. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Hallo allemaal!

Toch nog weer nieuwe mama's zag ik, gefeli!

Ik las iets over een baas die weg gaat...DE MIJNE OOK! JEEEHHH!
    Voor wie het nog weten; ik had een tijdje terug ERRUG mot met hem en het is niet meer goed gekomen sindsdien, vandaar mijn blijdschap!

Wat een noodweer he, vannacht? Ik sliep er ook niet rustig onder.

Vanavond hebben wij een verjaardag met de vrienden van mijn vriend. Hij wilde het al vertellen, maar ik durf nog niet zo. Wil eigenlijk eerst een echo gehad hebben, voor ik het aan de grote klok hang. Ik voel me gewoon nog niet zo uitbundig en dan voelen al die felicitaties maar raar. Ik heb gewoon nog helemaal niet het gevoel dat er iets in mijn buik zit... :( Gek?

Fijn weekend allemaal!

13. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    Inderdaad wat een noodweer vannacht :confused:
    M'n ega lag net op bed en die riep bij elke bliksemschicht "kan iemand het licht uitdoen?" hahaha
    Had er gewoon de slappe lach van....

14. Catootje1978

Catootje1978 Actief lid

26 feb 2008
    140
    0
    0
    Hallo allemaal, ik heb een beetje hulp nodig geloof ik..... Ben zo vreselijk onzeker, ik heb ook steeds het gevoel dat het mis gaat! Ben (bijna) de hele tijd sjagerijnig/ verdrietig... kan er niet met mijn vriend over praten want die wordt er narrig van als ik zeg dat ik denk dat het mis gaat... (logisch misschien).

Ik heb ook wel een beetje het idee dat het van de hormonen komt, ik ben namelijk normaal nooit zo negatief en depri, er is normaal heel wat voor nodig om me van mijn goede humeur af te krijgen en nu kan ik de hele dag wel janken.....

Ik heb vanavond een verjaardag maar ik heb geen zin, het liefst kruip ik diep onder de dekens waar niemand me vinden kan....Dit is niet leuk....

Help....!

Liefs, een verdrietige Catootje...

15. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @catootje1978, ik weet precies wat je bedoelt. Ik ben zelf ook altijd heel gevoelig geweest voor hormoonwisselingen en dat heb ik in de eerste weken van de zwangerschap ook weer gemerkt.
    Je wilt inderdaad het liefst met je hoofd onder de dekens liggen. Ik voel me nu wel wat beter, maar in het begin dacht ik; als ik me nou zo heel de zwangerschap moet voelen, dan hoeft het niet voor mij :oops:

Probeer er niet aan toe te geven, plan leuke dingen; ga lekker naar de kapper, shoppen o.i.d. En verzet je zinnen en kom hier lekker klagen :D
    Je gaat je straks echt wel weer beter voelen, veel sterkte.

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden

weer aardig aan de kwebbel.

wat een leuke hond weet ff niet meer wie die foto had geplaatst maar vind die beesten echt gaaf.

wij hebben vanacht lekker geslapen rene heeft door geslapen wij waren wel ff wakker rond 4 uur van het onweer maar verder lekker gesnurkt hihi.

net ff de stad in geweest zo nog ff boodschapjes doen en dan vanavond weer werken pfff geen zin. maar ja komt hierna nog 1 avondje en 2 ochtendjes en dan weer ff 3 daagjes vrij. en dat voor een 16 uurs contract maar ja we komen er wel.

17. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @tweety, ik zie je vanavond, pppfff ook geen zin om te werken.
    Prettige dag nog dames.

18. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Mammajanneke en Mironne, hier nog een aan de zwangerschapsbroeken, slik slik, 's ochtend kunnen mijn eigen broeken nog maar aan het einde van de middag niet meer

Catootje, de hormonen zingen door je lijf en zoeken hun plaatsje....

Verder allemaal nieuwe bazen lees ik, wat spannend, alhoewel als het een oud bekende is dat ook wel weer meevalt.

Na inderdaad een rare nacht, nu even relaxen met jullie.
    Vanavond kaasfonduen met vrienden, heb er echt heel veel zin in, nu moet ik alleen uitkijken dat ik niet teveel eet

19. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0
    o er is weer heel wat af gekletst. Lig hier in mn bedje met de laptop. Heb echt nergens zin in...zo irri.

Ik las over iemand die ook mee doet aan mvm. Ja die lucht uit die fles is echt niet te harden he....Ik probeer er maar niet te veel over na te denken want anders....

Het idee dat er mischien wel helemaal niks in die buik zit...speelt bij mij ook hoor. Ik heb wel genoeg symptomen maar je hebt het nog niet met eigen ogen gezien dus de onzekerheid is groot. We moeten er maar op vertrouwen dat het goed komt. We moeten nog tot de 27e wachten voor de 1e echo. Spannend hoor. Ik kan mij al wel op het moment verheugen dat we het mensen gaan vertellen. Leuk. OF dat we de babykamer in kunnnen richten. Dat soort kneuterige dingen. Als alles goed is de 27e dan gaan wij echt wel de 28e shoppen.....IK heb nog niks gekocht voor de kleine....eerst maar eens even afwachten.

Ik kan mij trouwens nog niet verheugen op het kopen van zwangerschapsbroeken. Normaal gesproken heb ik al heel veel moeite om een goed zittende broek te vinden die lang genoeg is. Ik heb hele lange benen dus dat wordt een drama. Dus als iemand bij voorbaat tips heeft....
    Fijn weekend allemaal.

Groetjes

20. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    moggel ladies,

ben beroerd en krijg zometeen visite dus doe alleen ff een bannercheck.heb een nieuwe.

cu laterzz..

mmmmmmm hij doet het niet....

Deel Deze Pagina