Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    nou mijn oude banner maar weer neergezet.kreeg de nieuwe er niet in.
    jammer

prettig weekend allemaal.

2. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemiddag dames.

Ik ben ook weer thuis
    Dorito welkom bij de oktober mama's en gefeliciteerd met je zwangerschap.

Veel liefs Annika

3. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    first time en catootje. herkenbaar ook. ik dacht ik ga nog maar een test doen want zou ik wel echt zwanger zijn. ik ben wel zo verschrikkelijk moe. maar ja. vanavond avondje weg. dan ben je wat afgeleid en voel ik het hopelijk wat minder.

volgens de kalender wordt het trouwens ook een jongen.
    moet mij ook zo inhouden om niet steeds te zeggen tegen anderen van ik ben zo moe. ben nl zwanger...

annika danj je wel. leuke banner.

4. annika1985

dank je wel dorito.

Veel liefs Annika

5. annika1985

mag ik ook ff zeiken

ik mis me ventje zo :(

bij mij begint me buik al te groeien en mensen verklaren me voor gek en dat het ter vervanging is enzo.

Heb weer een lekkere jankbui

Veel liefs Annika

6. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Lieve Annika,

Meid ik weet dat het moeilijk is, maar trek het je niet aan. (is voor mij misschien makkelijk gezegd)

Nu weet je wel hoe die personen in elkaar zitten.

Geniet nou maar lekker van de zwangerschap en laat je door niemand gek maken. Sterkte

Liefs Audrey

7. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen

Dus in de ogen van die mensen zou jij nooit meer een kind mogen krijgen omdat het ter vervanging zou zijn? Mooie boel! Belachelijk Annika, laat maar lekker zeuren.

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh Annika meiske trek het je niet zo aan. Jij weet wel beter ;) . Maar als je moet huilen laat het gewoon allemaal gaan ik kan me een klein beetje voorstellen hoe jij je voelt.

Ik ben ook best bang voor de reacties die ik ga krijgen als ik ga vertellen dat ik weer zwanger ben. Ik heb na mijn missed abortion 3 weken in de ziektewet gezeten en daarna ongeveer 3 maanden 50% gewerkt ik kon het gewoon niet aan, mensen zeiden ach als je straks weer zwanger bent dan denk je ben ik hier zolang verdrietig over geweest. Maar mijn missed abortion zal ik nooit vergeten (het was al een kindje met alles erop en eraan hoe klein het ook nog maar was) en ondanks ik in de 3e ronde weer zwanger ben ben ik nog steeds verdrietig over mijn ma en kan ook zeker nog niet genieten.

9. annika1985

hoever was je Ischa

Veel liefs Annika

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik heb met 14 weken mijn miskaam gehad door middel van medicijnen is het opgewekt en heb ook hele heftige weeen gekregen en daardoor ook in het ziekenhuis terecht gekomen, met 12 weken kwamen ze erachter dat het hartje met 10 weken gestopt was, en met 8 weken nog een hele mooi echo gehad. pfffff als ik er nu weer aan denk schiet ik weer helemaal vol.

11. annika1985

begrijpenlijk

Ik was 23 weken zwanger toen Youri overleed en geboren werd

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Het is soms echt belachelijk hoe mensen reageren.

Ik weet zeker dat Youri een pracht van een ventje was en dat hij een heel lief zusje of broertje gaat krijgen.

Hebben jullie Youri begraven? Als je er niet over wilt praten mag je het ook zeggen hoor.

13. annika1985

youri is gecremeerd en 6 dagen later in zijn urntje thuis gekomen.

En is voor de crematie ook nog 5 dagen thuis geweest.

Mocht je het aandurven kan je foto's zien op www.yourihavinga.vlindersite.nl

Veel liefs Annika

14. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Lieve Annika,

Laat die mensen lekker praten, zij weten niet wat er in jullie omgaat en jullie verlangen voor een kindje is gewoon zo groot dat jullie het wel weer aandurfden, wat ik heel moedig vind! Na Julian* was bij mij die wens ook heel groot om weer zwanger te worden, alleen kon het niet (tja geen partner he, en om nou iemand van de straat te plukken :( ).
    Laat je niet gek maken, en ga proberen van deze zwangerschap te genieten, Youri* waakt over dit brusje dat weet ik zeker en daar zijn ze keigoed in!

Sterkte! Knuffel van mij

ik ga zometeen lekker Idols kijken en plat op de bank, heb er helemaal zin in. Was zo onwijs slecht te pas vanmiddag en vanavond. Was echt misselijk en heeeeeeel moe. Had een beetje hartkloppingen en me tepels stonden stijf van de spanning... :( Au, au, au

Dames fijne avond allemaal! :)

15. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wat een lieverdje zeg die Youri, ik weet zeker dat hij over jullie waakt en jullie hebben een hele mooie site voor hem gemaakt. En jullie hebben ook een knappe dochter hoor :D . Maar nogmaals trek je niets aan van wat mensen zeggen.

16. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    lieve annika,

hier werd dat ook gezegd! en nu we dylano hebben wordt er verwacht van ons dat we geen verdriet meer hebben om darryl* maar elke dag mis ik mijn manneke mijn dappere kanjer dat zo gevochten heeft! en dylano groeit op met een grote broer wij noemen darryl* elke dag.
    en elke dag is daar het gemis.
    ik geniet intens van dylano, maar hij kan darryl* niet en nooit vervangen en dat zal dit nieuwe kindje ook niet kunnen bij jullie youri*.

tranen zullen er zijn ongeacht wat mensen zeggen meid. en laat ze maar gaan want het is meer dan logisch dat je youri* nu nog zo veel meer mist. en die mensen....
    zij weten (gelukkig) niet beter, al zou ik soms willen met hen domme opmerking dat zij 5 seconden in onze schoenen konden staan.
    dan weet ik zeker dat er meer begrip zal zijn al wens ik niemand het verlies van een kind toe hoe klein of hoe groot ook.

sterkte meid!

17. annika1985

jullie zijn echt zo lief he.
    Word er gewoon emo van.

Soms wens ik het echt mensen toe vooral degene die denken het beste met je voor te hebben.
    Maar alleen maar stomme en belachelijke dingen zeggen en doen
    Veel liefs Annika

18. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    *** inbraak ****

Lieve Annika,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik wens je alle geluk van de hele wereld! In oktober krijgen Lotte en Youri* een mooi broertje of zusje!

Liefs Annelies
    (jan 2008 mama)

*** uitbraak***

19. annika1985

dank je wel Anneliesje.

Veel liefs Annika

20. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Dames,

Graag even jullie mening over het volgende:

Vandaag mijn eerste positiebroek gehaald, omdat niks me meer past. Ook voel ik al een week plopjes in mn buik, zoals je je kindje zou voelen. Nu heb ik al 2 kids en weet ik dat dit niet mijn darmen zijn. Zou ik al verder kunnen zijn?

NB. de eerste voelde ik bij 16 weken en de tweede bij 12 weken zwangerschap.

Deel Deze Pagina