Ben wel ongie geweest op 24 januari en op 26 december, maar wel lichtjes, was zo weer over. Dus ja, of het er mee te maken zou kunnen hebben....
Moeilijk te zeggen dan he? Inderdaad vragen of je eerder een termijn echo mag krijgen is dan de oplossing...blijft spannend!
@mironne, ik zie net inderdaad dat we twee nieuwe leden hebben, gezellig Ik had gisteren weer een avonddienst tot 23.00 uur, vandaag ook nog en morgen ook Nynke was vanmorgen een hoop herrie aan het maken beneden en daar werd ik wakker van. En als je dan ook nog misselijk wakker wordt kan je helemaal niet meer slapen Maar de misselijkheid is nu gelukkig een eind over. @kus26, het kan zijn dat je verder bent, ik voel soms ook wel wat plopjes in mijn buik, maar ik weet wel dat dat mijn darmen zijn.
Hey oktobertjes! Hoe is het er mee? Bij ons in September hebben de meeste meiden de 12 weken bereikt en het is waar....de symptomen nemen daarna af. De misselijkheid verdween bij mij rond de 12 weken en ook de vermoeidheid is niet meer zo extreem. Dus nog ff volhouden! Ook hebben we bijna allemaal de echo's gehad. Gelukkig veel goed nieuws. Jullie ook allemaal veel succes...heerlijk hè zwanger zijn! xxx
Goedemorgen meiden! Mamajanneke: sorry, verkeerd gelezen (of te snel, kan ook ) hoe dan ook, vind het een lief gebaar van degene van wie je al die spulletjes krijgt! Hoe gaat 't nu met je? Mironne: Dat zijn idd lekkere dagen joh! En zo snel al beginnen! Spannend! Gelukkig ben ik dus niet de enige die zoveel afscheiding heeft, stelt me toch weer ff gerust ... En jaaa! Vind het ook zo jammer dat Dian uit GTST is nu , vond haar altijd lekker pittig en tegendraads. Heb ook wel een traantje gelaten vrijdag hoor ... Symoen: hoe was de finale? Ik vond het vanaf de bank GEWELDIG! om naar te kijken, terechte winnares ook wat mij betreft ! (alhoewel ik Nathalie ook erg goed vind hoor) Ellen: veel plezier vandaag met de carnavalsviering! Fijn voor je dat je oude baas terug komt! Dorito: gefeliciteerd en welkom! Ja, ja, het is ff bijhouden hier met al dat geklep, maar ook reuze gezellig hoor First Time: ik kan het me heel goed voorstellen wat je bedoeld hoor meis, het voelt allemaal nog zo onrealistisch soms hè?! Je wilt gewoon die zekerheid.... Maar joh! Nog even en iedereen mag het weten! Het blijft gewoon goed gaan bij ons allemaal! Annika: gadverdamme! Dat vind ik zo minderwaardig naar jou en Youri* toe! Hoezo vervanging? Niks van aantrekken hoor meis, Youri* is niet te vervangen en dit wonder is weer een totaal ander, uniek mensje wat jouw leven komt verrijken! Snap niet dat mensen zo kort door de bocht kunnen denken zeg ..... Knuf voor jou! Igeltje: Gefeliciteerd met de magische grens! Wij zijn hier ook al op de goede weg met z'n allen ! Bedankt voor je lieve woorden! Zo.... weer bijgelezen! Ik ben zo ontzettend zenuwachtig voor morgenochtend, om 9.10u mogen we al, dus dat is iig lekker op tijd. Gek hè?! De eerste paar dagen na de eerste echo kon ik bij wijze van de hele wereld aan, maar nu komt dan toch weer die onzekerheid opzetten . Gisteren had ik weer zo'n dag dat ik dacht: 'help! Ik voel niet zo veel meer!' , terwijl ik dan 's avonds weer misselijk en moe op de bank lig.... Het moet morgen gewoon weer goed zijn, m'n gevoel is daar zo duidelijk over! Daar hou ik me dan maar gewoon aan vast... Hier trouwens ook een beroerde slaper hoor, word tegenwoordig minimaal 2 x per nacht wakker en slaap daarna weer heel slecht. Zweet me echt rot in bed joh! Maar goed, alles voor 't goede doel .... Nou, weet niet of ik vandaag nog online kom, ga straks naar m'n schoonouders en daar blijven we ook eten vanavond. Daarna op tijd naar bed en hopelijk is het heel gauw morgenochtend 9.10u! Fijne zondag allemaal!
Hoi allemaal, Annika; Mensen zeggen altijd maar wat. er wordt niet nagedacht wat de impact is voor de betrokken personen. Kennelijk hebben die mensen nog nooit iets dergelijks mee gemaakt... Je wenst het niemand toe, maar toch. Het blijven rotopmerkingen! Het ene kindje kan het andere nooit vervangen. En het verdriet is voor jullie nog steeds heel groot. Probeer je er niet te veel van aan te trekken. Die mensen zijn je tranen niet waard. Vandaag is het hier gelukkig wat beter. Voel me wel nog heel erg slap, en heb soms het gevoel dat ik zo tegen de vlakte zal gaan. Dus maar goed rustig aan doen. Liefs, Wiets
@Joli geeft niks ik lees ook wel eens te snel en ja inderdaad superlief, hoewel we al heel veel hebben van dylano. we hebben practisch alles nog maar iets anders er bij is ook wel mooi. verder gaat t hiero, vind t ook erg jammer dat dian uit gtst is! en jij vroeg naar dat witte vloed? hier ook erg veel. maar goed ik heb er ook een schimmelinfectie bij wat het dus verergert komt door al die ab kuren. als dat klaar is nog een kuur voor die schimmel en hopelijk dan klaar....
Goedemorgen dames! Zo moest weer veel bijlezen,ben nu ok weer veel vergeten,dus ik zal een aantal mensen vast vergeten met antwoorden,sorry! Zico,wat een scheetig hondje.Hoe heet ie? Annika,klinkt makkelijk wat ik schrijf,maar weet dat het moeilijk is,maarre laat ze maar praten en probeer je er niks van aan te trekken.Die mensen hebben zoiets niet mee gemaakt.En denken dat ze van alles kunnen zeggen,en denken dat het niet kwetsend is.Heel irritant zulke mensen! Gelukkig kun je hier je ei kwijt. Ischa,hoe is het met de hond? Meiden de finale van idols was superrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Schijnbaar ben ik nog wel een aantal keer in beeld geweest! Ik wou net terug kijken op uitzending gemist,maar het lukt niet. En Nikki gewonnen,super! We hadden ook kaarten voor het slotfeest naderhand,echt vet! Sta je daar tussen bekende nederlanders,Sophie Hilbrand,Gordon,Mari van de Ven,Danny Rook,Roel Kyvelos,Derek Ogiville,Anita Doth,Desree,Linda van T spoon,Erland Galjaard (of zoiets),Wendy van Dijk,john Ewbank (hoe je dat ook schrijft),Eric van tijn,en natuurlijk Nathalie en Nikki!Echt top,ze kunnen daar wel feesten! Ben nu wel helemaal gebroken,was om half 4 thuis,ppfffffffff Jammer dat ik gtst heb gemist,wou wel zien dat Dian dood ging,hoe is ze dood gegaan? Vanmiddag weer een feestje,en vanavond uit eten.ppffff En morgen de echo,ben zo zenuweachtig,wordt gewoon misselijk als ik er aan denk.Ik hoop zo dat het hartje klopt! tot later. xxx Simone
Goeimiddag meiden, Ik ben een tijdje niet geweest erg druk gehad met me werk en ik ben erg moe ! Me complimenten voor de lijst, wat ziet hij er nu overzichtelijk uit! Mooi gedaan hoor! Over hyves, ik meld me pas aan als ze het op me werk ook weten, want heb ook een paar collega's op hyves zitten! Maar wel heel leuk gedaan , over een paar weken word ik ook lid! Wil iemand mij op de lijst zetten voor 6 maart, dan heb ik de echo! Eindelijk, ik kan niet wachten! @ Symoen, Wat gaaf zeg dat je dat heb meegemaakt! Lijkt me idd heel raar als je zo tussen hun in staat ! Maar wel erg leuk hoor, anders ga je vanmiddag nog even lekker liggen! Dian is eigenlijk in elkaar gestort op haar kantoor, en toen ze overleed kwam aiden haar halen! Ik denk dat ze een soort beroerte ofzo gehad heeft! Ik had hem opgenomen, maar daar heb je niks aan haha! Veel succes morgen ik duim voor je!
OKTOBER 2008 MAMA'S 1 OKTOBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje Deng, 26 jaar Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! Jennefer26, 29 jaar 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Maka123, 1ste kindje ppa, 32 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Butterfly1, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Fofo, 31 jaar, 1ste kindje Lenah, 26 jaar Jessica1981 Susanna, 32 jaar, 1ste kindje Baby25 Eef76, 31 jaar happyjollie, 27 jaar 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje MsRoxy Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 10 OKTOBER Kikiko jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 12 OKTOBER Mariaatje, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen gerda 1975, 32 jaar Ellen1984...23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar 17 OKTOBER tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Mupkuh, 24 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Vlinder4, 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 20 OKTOBER Lotje26, 26 jaar 21 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee, 2e kindje 22 OKTOBER natasssie, 2e kindje, denkt zelfmeisje 23 OKTOBER blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker 26 OKTOBER triessie, 28 jaar, 1e kindje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen 28 OKTOBER mad, 2e kindje sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 31 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? wannaBmum, 33 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER catootje1978, kalender jongen, denkt zelf meisje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje allwoman, 29 jaar, 2e kindje 31 OKTOBER just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje AFSPRAKENLIJST 3 maart Symoen: 2e echo, Gerlinde: 2e echo, Joli: 2e echo, blub76: 11 uur gyn, Mupkuh: 3e echo, Tweety: termijnecho, happyjollie: 1e afspraak vk 4 maart tam27: 2de echo, Satyra: intake vk 5 maart Mironne: 1e echo, Ellen1984: 2de echo, Cootje269: intake vk, Butterfly1: 2e echo 6 maart Audrey23: 1e controle VK, Tatty Teddy: 1e echo 9 maart steffie1980: vk 10 maart Mariaatje: intake VK, Shaas: 1e echo 11 maart Wiets: 1e afspraak, danii: vk 12 maart Linnepinn: 1ste echo, Zena: 2e contr. + int. gyn, natassie: 1e afspraak Vk, Rolia: vk en 2e echo, Wiets: 2e echo 13 maart Shelde: intake VK, kikker: 1ste echo, annika1985: 2e echo, Ischa: 2e echo 09.20 gyn 14 maart triessie: 1e echo 09.20, nony:3e echo gyn 17 maart mamajanneke: 3e afspraak gyn, miekemiek: termijnecho, Lientje: 1e echo, Satyra: termijnecho, Timzijnmama: intake vk, Eef76: 2e echo 18 maart Truus1980: 9.40 1e echo 19 maart Gerlinde: nek plooi meeting, wendyy: intake vk 20 maart liss10: Intake VK +echo, Cootje: echo 9.00 uur, allwoman: inktake VK, Zico: 2e echo, catootje1978: 1e echo 21 maart Kus26: intake Vk, tam27: intake vk en 3de echo, Mariaatje: 2e echo, Bianca24: 12 weken echo 25 maart Kibi: controle gyn, Semmi 2e echo 26 maart Kibi: 12 weken echo, mama1984: 12 weken echo 27 maart Cootje269: 1e echo, Timzijnmama: 1e echo, klusser: 1e echo + intake vk, Sung: 1e afspraak VK 31 maart astridje: 2e afspraak gyn 1 april Truus1980: 2e afspraak, Kus26: 1e echo, miekemiek: 1e controle VK 4 april allwoman: 1e echo 8 april mama1984: 2e afspraak vk Wordt ook lid van de Oktober Mama's 2008 Hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl
hoi lieve kletskousen. Bedankt voor jullie lieve woordjes. doet me erg goed. Heb vandaag die preggie pops besteld. Eens kijken of de gammelheid wat afzak en of ze lekker smaken. Veel liefs Annika
Hallo dames, voor degene die morgen een echo hebben, heel veel succes Ik mag nog 4 dagen wachten, spannend! Met mij gaat het nu minder, ben meer misselijk en meer braak neigingen. Vanmorgen had mijn mannetje ontbijt op bed gebracht (droge crackers en thee ) Dat is omdat ik zit met de misselijkheid, zodat er ik niet hoef te braken. En op deze manier lukt het nog tot nu toe. Ik lig nu lekker op de bank met de laptop en ik kom er vandaag ook niet meer af. Ben dood moe Mijn mannetje is nu toch werken tot vanavond 23.00u dus niemand kan mij iets maken. Groetjes Audrey
Hallo allemaal. Ik meld me weer even. Ik ben net weer terug uit het ziekenhuis. Moest eigenlijk vrijdag naar de gyn maar donderdagavond in het ziekenhuis beland wegens hyperemesis gravidarum (extreme misselijkheid en braken). Volgens de artsen was mijn vochtgehalte op een dieptepunt. Ik voelde me vooral emotioneel ook op een dieptepunt, op het slechtste punt hoop je dat het nog misgaat ook. Ik werd meteen weer aan het infuus gelegd en dit keer moest ik dus in het ziekenhuis blijven. Angst voor naalden kom je wel te boven zo, ik ben lekgeprikt daar. De zusters en de artsen waren gelukkig zo vriendelijk en ik werd echt goed begeleid. Helaas zei de arts ook dat dit waarschijnlijk niet de laatste keer in het ziekenhuis zal zijn. Deze aandoening is erg hardnekkig, en je kunt gewoon niet tegen de uitdroging opdrinken in dit geval. Het zonnetje brak eindelijk door toen ik later een echo kreeg en een hartje zag kloppen, ik moest er gewoon van huilen na alle ellende. Mijn uitrekendatum is vastgesteld op 10 okt. i.p.v. 7, wil iemand dit aanpassen voor me? Ben nu dus thuis, mocht alleen omdat ik nu verzorging thuis heb deze week anders moest ik blijven, Woensdag weer naar de gyn voor controle, ik word nu goed in de gaten gehouden, dat voelt erg prettig. Hoe gaat het hier? Is iedereen nog aanwezig of zijn er ook die ons om verdrietige redenen hebben moeten verlaten? Mironne hoe gaat het met je cd? Ik ben inmiddels bekaf van het typen ik ga weer liggen. Tot later. Liefs!
Hey meiden, Daar ben ik weer! Ik kreeg geen berichtjes meer als er een reactie geplaatst was Heb jullie wel gemist. We hebben trouwens onze 2e meisjesnaam geschrapt. Omdat we nu een Renault Megane gekocht hebben. En we hadden de naam Megan