ey Susanna. Ik ben ook heel erg bekend met Hyperemisis en het is echt verschrikkelijk. was wel goed help tegen uitdroging is Cola en naturel chips daar zit de zelfde combi in als in het infuus vocht. Ik heb er nu niet zoveel last van en ga nu de lolly's proberen mischien ook wat voor jou www.bellypops.nl Veel liefs Annika
Halloo dames, heel wat afgeschreven hier.. en sorry sorry ik weet echt niet meer wat er is getypt, kan nog alleen het berichtje van Sussana lezen.. (terwijl ik net klaar ben met 6 paginas leze, hoezoe dement). Hopelijk gaat het goed met iedereen, met mij ook wel.. en spannend alweer richting de 10 week.. ik moet snel snle bellen voor een echo, dat doe ik morgen. Ga ff wat te eten maken. Tot gauw! Susanna: fijn dat je wat laat horen, doe rustig aan, en fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden!
Hey dames, deze morgen even fel geschrokken toen ik plots op mijn borst een moedervlek ontdekte die ik nog nooit eerder had gezien! Zag al allerlei rampscenario's voor ogen maar na een beetje gegoogled te hebben bleek dat dit gewoon door de hormonen kan komen. Maar ik ga morgen toch maar naar mijn HA bellen of zij vindt dat ik dit moet laten nakijken, helemaal gerust ben ik nog niet. Aan alle meiden die morgen een echo hebben: heel veel succes! Xje Veerle
Wat vervelend voor je suzanna. Het lijkt mij echt een drama. Ben je vanaf het begin van de zwangerschap al aan het overgeven? Groetjesss
Er staan weer heel wat meiden op het lijstje voor de vk of de echo morgen. Veel plezier en geniet ervan!
hallo allemaal, hier echt een hele slechte dag gehad, ik heb echt lopen huilen van de pijn, ik kon niets meer, lopen, ziten, liggen, staan ech alle posities deden pijn, ik heb nog nooit zo een pijn in mn buik gehad. ik had de verloskundige nog aan de lijn maarze zat net bij een bevalling en kon dus niets voor me doen. morgen moet ik komen, ik hoop echt dat het in orde is, eerst bloedverlies gehad en nu waanzinnige pijn gehad. hebben jullie dit ook gehad? groetjes
Lastig al dat overgeven! ben wel eens wat gammel maar nooit echt heel erg misselijk en hoef gelukkig ook (nog) niet te braken. Heb wel enorm last van mijn borsten! lijkt wel of het een grote schaafplek is.... auwie
Annika ik slik ondansetron/zofran het wordt normaal gegeven aan kankerpatienten die chemo ondergaan. Ik moet ze laten smelten op mijn tong. Klusser ik werd van de ene op de andere dag ziek in mijn 6e week. Daarvoor was ik perfect.
Goedenavond meiden, Het gaat hier zo snel met het vele geklets, dat ik niet alles meer terug kan lezen. Klets daarom ook maar gewoon vanaf de meest recente pagina mee. Susanna: wat een verhaal en ellende voor je zeg. Hoop echt dat het nu beter mag gaan. Gelukkig wel een mooie echo, gaat goedkomen meid! Lekker rustig aan, sterkte! HappyJolie: die extreme pijn ken ik niet. Ik merk wel dat ik na een drukke dag mn hele lichaam voel, maar dat is dus wel te verklaren. Hopelijk kan de vk je snel duidelijkheid geven, het enige wat je nu kunt doen is je rust nemen. Sterkte! Morgen dus aardig wat meiden een afspraak. ik zie ook alweer 3 voor de tweede echo! Succes morgen allemaal en hopelijk allemaal terug met positieve berichten! Hier alles zn gangetje. Niet zo vaak misselijk, echt bij vlagen even. Wel erg moe, maar mijn man helpt echt super goed mee in huis en met mijn dochter, dat scheelt zoveel. Morgen nog lekker vrij, moet dan echt gaan schoonmaken in huis, kan mijzelf er echt niet toe zetten. Hebben jullie dat ook? Fijne avond! Liefs Semmi
Susanna, sterkte! Wat vreselijk die extreme misselijkheid. Gaat het wel over na de 12de week net als de 'gewone' zwangerschapsmisselijkheid? Ik hoop het wel voor je. Happyjollie, bah wat vervelend voor je die buikpijn. Wat voel je dan? Krampen of meer bandenpijn (beetje zijsteek-achtig gevoel, kan ook erg pijnlijk zijn). Ik hoop dat de vk je morgen gerust kan stellen.
Ja, ik ben ook niet vooruit te branden. Helaas heb ik nu tijdelijk ook nog een bedlegerige man, dus het is hier gewoon niet zo netjes als normaal. Ik doe de nodigste dingen en de rest komt later wel weer.
Inderdaad Rolia, zo moet je ook maar denken, het komt wel weer. Helemaal nu je man niet kan helpen. Hoe is het verder met hem?
hallo, iemand vroeg wat voor pijn t is, nou het is moeilijk te omschrijven, het zijn een soort van steken die ik in heel mn buik voel, voor acher beneden, en ook mn vagina leek wel opgezwollen te zijn en deed een beetje pijn. soms was de pijn aan 1 stuk door en dan een half uur lang en dan was het weer met komen en gaan ne als bij weeen zeg maar. nu is de pijn wel al minder, voel alleen nog wat na krampen maar die gaan wel weer over. ik lig lekker in mn bed me de lapop naast me hihi. fijne avond allemaal.
Klinkt erg vervelend happyjollie. Sterkte! Semmi, het gaat best goed. Hij heeft er wel een bloeding bij gekregen, maar dat was nog in het ziekenhuis na het verwijderen van de drain. Vandaar tot maandag volledige rust. Ik hoop dat hij na morgen weer wat met krukken mag lopen.
ga voor alle zekerheid voor een onderzoek. Ze hebben bij mij in november een moedervlek verwijderd dat een zeer kwaadaardige melanoom bevatte. Was uiterlijk niets kwaadaardig aan te zien was enkel donkerder. Na biopsie zijn ze erbij uit gekomen dat het huidkanker was. Moet nu elk 1/2 jaar voor zeer strenge controle want ze waren er maar net op tijd bij. Durf wel zeggen dat ik het al een jaar wist dat ik het moest laten nakijken, maar door omstandigheden was het me niet gelukt. Dus voor alle zekerheid na kijken Wil je niet onzeker maken, maar ben er zelf van geleerd
Iedereen die morgen een echo heeft veel succes en geniet ervan. @Symoen Lief dat je ernaar vraagt, het gaat een stuk beter met ons hondje alleen ontdekte we net dat ze op een plek op haar buik een zwelling heeft maar waarschijnlijk is het vocht, dus even afwachten en anders morgen de dierenarts bellen.
hoi hoi Ik gebruikte emesafene en 2 keer primperan gehad maar die word bijna niet gegeven omdat er niet bekend is wat voor effect het heeft op de kleintjes. Veel liefs Annika
@susanna, fijn dat je even thuis kan zijn zeg! en ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop oprecht dat die extreme misselijkheid snel over gaat! @happiejollie, sterkte met die pijn en hopelijk kan de vk morgen wel zeggen wat het kan zijn. ik heb zelf ook extreme buikpijnen en krampen die uitstrekken naar de vagina, maar ik heb echt last van de darmen en blaasonsteking, dus bij mij komt het waarschijnlijk daar gewoon vandaan.