@ Tam, Dank je wel meis! @ Susanne, Jeetje wat vervelend nou dat je zo extreem misselijk bent! En dat je in het ziekenhuis heb gelegen! Heel veel sterkte meis! Dit zijn de minder leuke dingen van zwanger zijn! @ Happiejollie, Veel sterkte met de buikpijn en ik hoop dat je snel antwoord krijgt waar het vandaan komt! Ik weet niet meer wie zijn hond het was die 2 is geworden , maar wat een leuke hond zeg en echt lachen die muts op zijn hoofd ! Wij willen in de toekomst een franse bulldog en zo te zien is dit een engelse bulldog? Meiden die morgen de echo hebben: veel succes en allemaal met goed nieuws terug komen! Slaap lekker allemaal!
Hey meiden hier ff een update van mij is wel al ff geleden dus heb eerlijk gezegd niets bijgelezen sorry..sorry...sorry 1) heb nieuw werk thuis vanuit de pc, iets wat ik al jaren gedaan heb. Doe dit nu 20 uur per week 2) heel druk met problemen met vorige huurbazin, we zijn er met behulp van een jurist en de huurdersbond vertrokken wegens vocht en ongedierte.....en nu doet ze moeilijk wat betreft de waarborg enz....dus een zeer stressvolle situatie (en iets om mega pissed van te worden) 3) wennen in het nieuwe huis, wat al aardig ingeburgerd is 4) veel last van buikpijn, heb een dikke bolle buik en moet al positiekleding aan :s maar pas 1 kilo aangekomen, maar is normaal volgens gyne aangezien het de 4e al is. 5) last van mijn bekken en benen 6) echt extreem moe, slaap 10 uur per nacht en als ik opsta (met veel moeite)heb ik nog steeds het idee dat ik niet geslapen heb, begint me erg op te breken dus buiten werken en met de kids bezig zijn komt er weinig uit mijn handen, daarnaast ben ik de hele dag door met vlagen misselijk (nog nooit last van gehad bij de vorige keren) Dus meiden sorry dat ik even niet zoveel aanwezig ben, gewoon te moe en teveel dingen aan mijn hoofd. Maar piep af en toe wel even hoor, vergeten doe ik jullie echt niet. veel liefs mij
OKTOBER 2008 MAMA'S 1 OKTOBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje Deng, 26 jaar Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! Jennefer26, 29 jaar 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Maka123, 1ste kindje ppa, 32 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Butterfly1, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Fofo, 31 jaar, 1ste kindje Lenah, 26 jaar Jessica1981 Baby25 Eef76, 31 jaar happyjollie, 27 jaar 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje MsRoxy Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 10 OKTOBER Kikiko jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 12 OKTOBER Mariaatje, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen gerda 1975, 32 jaar Ellen1984...23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar 17 OKTOBER tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Mupkuh, 24 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Vlinder4, 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 20 OKTOBER Lotje26, 26 jaar 21 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee, 2e kindje 22 OKTOBER natasssie, 2e kindje, denkt zelfmeisje 23 OKTOBER blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker 26 OKTOBER triessie, 28 jaar, 1e kindje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen 28 OKTOBER mad, 2e kindje sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 31 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? wannaBmum, 33 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER catootje1978, kalender jongen, denkt zelf meisje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje allwoman, 29 jaar, 2e kindje 31 OKTOBER just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje AFSPRAKENLIJST 3 maart Symoen: 2e echo, Gerlinde: 2e echo, Joli: 2e echo, blub76: 11 uur gyn, Mupkuh: 3e echo, Tweety: termijnecho, happyjollie: 1e afspraak vk 4 maart tam27: 2de echo, Satyra: intake vk 5 maart Mironne: 1e echo, Ellen1984: 2de echo, Cootje269: intake vk, Butterfly1: 2e echo 6 maart Audrey23: 1e controle VK, Tatty Teddy: 1e echo 9 maart steffie1980: vk 10 maart Mariaatje: intake VK, Shaas: 1e echo 11 maart Wiets: 1e afspraak, danii: vk 12 maart Linnepinn: 1ste echo, Zena: 2e contr. + int. gyn, natassie: 1e afspraak Vk, Rolia: vk en 2e echo, Wiets: 2e echo 13 maart Shelde: intake VK, kikker: 1ste echo, annika1985: 2e echo, Ischa: 2e echo 09.20 gyn 14 maart triessie: 1e echo 09.20, nony:3e echo gyn 17 maart mamajanneke: 3e afspraak gyn, miekemiek: termijnecho, Lientje: 1e echo, Satyra: termijnecho, Timzijnmama: intake vk, Eef76: 2e echo 18 maart Truus1980: 9.40 1e echo 19 maart Gerlinde: nek plooi meeting, wendyy: intake vk 20 maart liss10: Intake VK +echo, Cootje: echo 9.00 uur, allwoman: inktake VK, Zico: 2e echo, catootje1978: 1e echo 21 maart Kus26: intake Vk, tam27: intake vk en 3de echo, Mariaatje: 2e echo, Bianca24: 12 weken echo 25 maart Kibi: controle gyn, Semmi 2e echo 26 maart Kibi: 12 weken echo, mama1984: 12 weken echo 27 maart Cootje269: 1e echo, Timzijnmama: 1e echo, klusser: 1e echo + intake vk, Sung: 1e afspraak VK 31 maart astridje: 2e afspraak gyn 1 april Truus1980: 2e afspraak, Kus26: 1e echo, miekemiek: 1e controle VK 4 april allwoman: 1e echo 8 april mama1984: 2e afspraak vk Wordt ook lid van de Oktober Mama's 2008 Hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl
Zo weer lekker thuis na een avonddienst, gelijk weer heel wat bij te lezen @susanna, ik heb het verandert voor je op de lijst. Wat vervelend voor je zeg, dat lijkt me ook niet leuk zwanger zijn. Heel veel beterschap. Alle dames met een echo morgen, veel plezier. @happyjollie, inderdaad erg vervelend die buikpijn, hopelijk kan de vk je morgen wat geruststellen. @veerle, ik zou inderdaad voor de zekerheid er even naar laten kijken door je huisarts. Dan ben je misschien gelijk wat gerustgestelder. Hier ook iemand die geen zin in het huishouden heeft Ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten. Gelukkig doet mijn man ook wel veel, maar ja ik kan niet alles op zijn schouders terecht laten komen.
Nu 9 weken zwanger en eindelijk genoeg symptomen om me ook echt zwanger te voelen. Zeer gevoelige borsten, opgeblazen gevoel, missenlijk en tegelijkertijd naar een witte boterham met gebakken kippelevertjes en ketchup verlangen... HUH! Dat heb ik al zeker 15 jaar niet meer gegeten! Whatever.....ik ben zo blij dat ik nog steeds zwanger ben dan ik al die ongemakken even voor lief neem. Op dit moment heb ik het geluk dat ik niet werk, oudste dochter hele dagen naar school gaat en dat ik een werkster heb 2 keer in de week. Als ik straks in NL ben dan moet ik zelf aan de slag maar dan hoop ik dat ik het ergste gehad heb (nog 3 weken).
Oh nog vergeten te melden....gisteren onze dochter ook verteld dat zij een broertje of zusje gaat krijgen. Ze is ontzettend enthousiast en wil de hele tijd aan mijn buik voelen. Zoooooo schattig. Vanmorgen kwam ze direct naar mijn bed om te vragen of de baby al gegroeid was. Dat word geduld oefenen voor die kleine meid (4,5 jaar) want het is nog lang geen Oktober...............
goedemorgen dames. Lotte gaat straks voor het eerst hele dagen naar school Echt zo spannend. De dames met de echo vandaag heel veel plezier. Veel liefs Annika
Spannend Annika maar ook heerlijk dat Lotte straks voor het eerst hele dagen naar school zal gaan. Succes vandaag!
goedemorgen dames gaat hier gelukkig weer wat beter.. hartstikke misselijk geweest. en 2 dagen ontzettende steken. gelukkig zakt het wat af.. 20 maart 1e echo hoop dat alles goed is!
hier weer opgestaan met misselijkheid, wilde dat het eens wat wegzakte, maar ja gelukkig nog niet zo erg dat ik constant moet overgeven.....
goeie morgen, ik weet niet wat ik heb hoor.tjongejonge.ik voel me echt zwaar beroerd.krijg niks door mijn keel en ben heel erg misselijk.ik ben er wel achter dat als mijn blaas vol zit ik ook misselijk word.dus snachts is dat niet zo prettig.dan word ik wakker en word meteen misselijk,tegen het beroerde aan. straks naar de gyn om 11 uur.ben benieuwd watie gaat zeggen.moet zo eerst nog werken.heb 1 klantje.daar heb ik nu al spijt van maar ja.de jongste word ook zo thuis gebracht door zijn vader,die zijn de hele vakantie daar geweest en ik had gehoopt bij te kunnen tanken maar met dei misselijkheid is dat niet gelukt.de andere boys zitten op school,die gaan met zijn 3-en tussen de middag bij een vriendje van de oudste eten. SUSANNA,vervelend hoor dat he tniet lekker gaat.ik hoop voor je dat het daalijk toch minder word.wel heel fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien.dan weet je ook waar je zo ziek voor bent al is het niet de zwangerschap die je voor ogen had.beterschap meis. verder heb ik niks. greetzz
He, just the2 of us, wij lopen wel aardig gelijk he! Ik moet ook 20 maart voor de eerste echo! Jij hebt al wel aardig klachten he? Vervelend voor je joh, ik hoop dat het gauw weer wat beter gaat!
Goedemorgen allemaal! Tatty Teddy,het was onze hond,en het is idd een engelse bulldog! Susanna,hoe moet het nu met je bruiloft van de week?Je trouwt toch van de week?Dat is echt kl*te dat je dan zo ziek bent! Ik ga echt voor je duimen dat je je die dag wel wat beter voelt! [-o< Meiden vandaag de echo,alleen pas om 4 uur,ppfffffffffffffffff.Dat is nog lang wachten.Willen jullie alsjeblieft duimen dat het hartje klopt,ik ben zo zenuwachtig erover. groeten Simone
dames. Ik heb straks een extra echo omdat ik last heb van me lies en steken heb.' Ik mag om 14.00 uur. Veel liefs Annika
Oei Annika, sterkte meissie! Ga voor je duimen..... Hier een heeeeeeeeele blije Linda vandaag ! We hebben er even op moeten wachten, maar uiteindelijk mochten we een half uur later dan we de afspraak hadden, naar binnen bij meneer de gyn en hebben weer het hartje van ons wondertje zien kloppen Ik lag daar echt weer met dikke tranen in m'n ogen, want ik was echt weer zo op van de zenuwen! Geen oog dicht gedaan vannacht, maar het was 't me allemaal waard! Ons ukkie leeft en ik voel nu nog sterker dat het dit keer echt, echt, echt goed blijft gaan! Ik word MAMA IN OKTOBER! Ons wondertje is volgens de meting precies 8wk1dg oud, dus dat klopte ook. M'n uitgerekende datum is 12 oktober, dus zou iemand dat willen aanpassen? Thanks! Ook hoef ik niet meer terug te komen bij de gyn, heb me aangemeld bij de VK en 20 maart hebben we ons intakegesprek, zou dit ook op de lijst mogen? Ik mag stoppen met de medicijnen die ik slikte om m'n prolactinehormoon te verlagen (hierdoor werd ik eerder zo weinig ongesteld in het verleden) en over 2 maanden moet ik weer laten prikken om te kijken of dat goed blijft gaan. Al met al: me is soooooooo happy! M'n hubbie en ik hebben afgesproken om vanaf nu iets meer te gaan durven genieten van het feit dat we nu echt papa en mama gaan worden over ruim 7 maandjes ..... Hoe is het met de andere meiden en hun echo's gegaan vandaag?
@ Joli: wat fijn dat je zo'n goeie echo gehad hebt, nu maar lekker genieten hè! @ Annika: wat vervelend, hopelijk is alles in orde. @ Symoen: ik duim voor je met mijn tenen en vingers tegelijk! Veel succes aan de dames die vandaag hun echo hebben! Xje Veerle
Joli,wat een mooie duidelijke foto!Nogmaals proficiat en lekker genieten meid! Annika,succes meis,ik hoop voor je dat alles goed is! Veerle,dank je wel voor het duimen! groeten Simone