Simone, Gefeliciteerd met je geweldig mooie echo. Ziet er goed uit. (voelt zo dubbel om dit berichtje te posten) Zo zie ja maar weer hoe t leven kan zijn. Bikkelhard.
@Mupkuh, wat een naar bericht. Heel veel sterkte meid. @Rolia, ik sta idd verkeerd in de afsprakenlijst, ik heb aanstaande woensdag 5 maart om 10.00 uur mijn echo. @Simone, gefeliciteerd met je prachtige echo! Wat een duidelijk plaatje, super leuk!
@ Mupkuh, vreselijk meid! Sterkte met het verwerken en met aanstaande donderdag... Voor wie de lijst bewerkt (ik ben daar geen ster in), heb vanavond de vk gesproken en ik heb 20 maart om 13uur m'n eerste afspraak
hoi, Mupkuh, jeetje wat een naar nieuws, heel veel kracht voor de aankomende tijd, en doe heel rustig aan. de rest gefeli met de goeie echo. wel erg dubbel allemaal. gr
Symoen: Super dat je echo goed was, ik ben helemaal blij voor je... Mupkuh: WAT VRESELIJK MEID! Ik had het je zo graag anders gegund! heel veel sterkte meid.... heel dubbel om zo te plaatsen
Heej meiden, Mupkuh, wat ontzetten balen voor je zeg! Ik wil je heel veel sterkte wensen, het is niet eerlijk! En meiden met een goede echo gefeliciteerd, wat tegenstijdig weer he! Hier gaat het wel goed. Heb alleen sinds 2 dagen last rechts onder in mijn rug. net alsof ik een verkeerde beweging heb gemaakt. Een vervelende drukkende pijn Doet pijn met lopen, zitten, liggen....snap er niks van. Hoop dat het niet erger wordt. Vandaag nog een duo kinderwagen op de kop weten te tikken via marktplaats, zal zo ff een foto spammen met mijn dochter er vast al voorin....haha! Liefs Semmi
en zomaar nog ff een lieve foto van mijn dochter die vandaag met de vaatwasser opruimen ging helpen...
Hahaha Semmi, je dochter zit er echt heel trots in haha leuk joh! Toen ons zoontje net hoorde dat ik met de verloskundige sprak vroeg hij later, mama weten we dan de 20e ook of ik een broertje of een zusje ga krijgen....hihihi nee schat nog lang niet...
neen , dit is al de 2 de waar ik het vandaag van krijg te horen, het is niet eerlijk. Lieve meid, ik ken je verdriet en wil je allersterkte toewensen. Als ge een schouderke nodig hebt mail me dan he. Vindt het gewoon klote
sorry meiden vindt het zo dubbel, maar onze meiden met een goede echo wil ik een dikke proficiat wensen.
Idd geen leuk nieuws, zo erg en teleurstellend. Ik heb bij 5w 3d mk gehad, en weet wat voor nasleep je er van hebt. Maar om bij de eerste echo te horen dat het niet goed is lijkt me nog moeilijker. Misschien kun je het ook niet vergelijken, maar toch, je kijkt zo uit naar die echo en dan is dit zo'n klap!
Sam1973: hoe oud is je zoontje? Wat zou hij liever willen, een broertje of zusje? Leuk he, hoe kinderen dan kunnen denken en de vragen die ze stellen.
Hij is 8,5 en zou niets liever willen dan een zusje..hebben hem uitgelegd dat het 50/50 % kans is haha Is er wel helemaal vol van dat hij 'grote' broer wordt, voor hem nog meer grote broer omdat hij is september 9 wordt en ik in oktober ben uitgerekend. Dus het brusje is altijd na hem jarig...op de een of andere manier vind hij dat belangrijk haha