Semmi, wat een mooi meisje! Handig zo'n duowagen. Ik heb er ook een gehad toen onze dochter werd geboren. Deze keer schaf ik er niet een aan. De tweede is dan net groot genoeg om op een kiddyboard te staan, denk ik. Sam, wat lief die reactie van je zoontje.
@ Mupkuh, Jeetje meid wat erg voor je! Ik weet helaas hoe het is, heb het ook meegemaakt en het valt niet mee! Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen meis! Dikke knuffel meis! Vind het heel dubbel en heel moeilijk om de meiden met de goede echo te feliciteren! Het leven is echt tegenstrijdig! Maar meiden met de goede echo: GEFELICITEERD, wat fijn dat jullie allemaal het hartje hebben zien kloppen! @ Semmi, Wat leuk zeg die duo kinderwagen! En wat een lieve dochter hebben jullie , echt een schatje zeg! @ Tam, heel veel succes morgen bij de echo! Ik hoop dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt meis! Slaap lekker allemaal!
@ Sam, haha wat leuk zeg van jullie zoontje! Ik begreep het vroeger ook nooit, ik ben als eerste jarig van iedereen en dat vond ik maar raar, want dan was ik toch ouder haha! Terwijl ik de jongste bent!
hoi hoi Mopkuh heel erg veel sterkte toegewenst voor jou en je manneke. ik vind dit heel dubbel om te doen maar heb de echo's ingescant. http://www.mijnalbum.nl/Album=UL66MTJ3 Heel veel liefs Annika
meiden mijn echo staat in mijn album voor diegene die er interesse in heeft. ga nu mijn bedje opzoeken ben versleten van de afgelopen dagen late dienst en vandaag weer vroeg morgen nog 1 dagje en dan 3 vrij heerlijk.
Nou Mupkuh wat een rot nieuws zeg, heel veel sterkte. Degene die morgen een echo hebben heel veel succes. Ik ga nu lekker mijn bed in. Slaaplekker allemaal. Groetjes Audrey
@mupkuh, wat vreselijk voor je Heel veel sterkte toegewenst. Alle dames met een goeie echo, van harte gefeliciteerd. @semmi, wat een mooie kinderwagen en dochter Ik zoek ook al een tijdje naar zo'n kinderwagen, echt ideaal. @tweety en symoen en annika, wat een prachtige echo's. Ik heb morgenavond pas om 20.45 uur mijn tweede echo, pppff nog de hele dag in de zenuwen zitten
Mukpuh; veel sterke Donderdag en de komende tijd. Mironne; Hoe was je eerste werkdag? Hier gaan we vandaag met de kids van school naar het museum...me als vrijwilliger opgegeven....maar ben misselijk....dat kan nog een leuk busritje worden! :-&
goedemorgen allemaal ik ben maar thuis gebleven vandaag van me werk want sinds gister middag verlies ikbloed eerst was het donkerbruin bl en en het is allemaal meer dan druppels wat ik eerst af en toe had nu verlies ik de gewone kleur bloed ik heb er geen goed gevoel over en heb gister ook de verlosk gebeld en die moet ik zo om kwart voor 9 weer bellen om te kijken of ik deze weeknog kan komen ik dacht ik blijf maar thuis want mijn werk is niet om de hoek dus als het fout gaat gaat het thuis fout wou dit even met jullie delen want ik ben helemaal down en ik hoop dat dit maar weer loos alarm is groetjes
Hi Wendy, Wat onzeker voor je, goed dat je thuis bent gebleven want vaak is rust het beste voor je in deze omstandigheid. Ik zal voor je duimen, 50% kans dat het wel goed gaat.
@wendy, ik denk dat het wijsheid is om thuis te blijven, rust kan veel doen. en bovendien is het thuis toch het prettigst om te zijn mocht het mis gaan. maar ik blijf hopen op een goede afloop!
Mupkuh, Wat jammer meid Heel veel sterkte en succes toegewenst. Hopelijk heb je over een paar maandjes weer goed nieuws. Stwerkte! Wendyv: Jij ook heel veel sterkte, hopelijk is het vals alarm en betekent het niks. Doe rustig aan en je lichaam gaat voor je werk, dat heb je goed gedaan! Sterkte
@Mupkuh heel veel sterkte meid, ik weet precies hoe je je voelt. @Wendy Ik ga heel hard voor je duimen dat het allemaal meevalt, sterkte meid. Iedereen die vandaag een echo heeft, veel succes en plezier. Ik ben werken al voel ik me helemaal niet lekker, maarja we hebben heel veel zieken en als ik me nou ook nog ziek meld........... Fijne dag iedereen.
@Mupkuh Heel veel sterkte meid @Wendy Ik duim voor je dat het goed gaat! En hopelijk kun je vandaag zelfs nog terecht. Alle dames met een echo vandaag, heel veel succes Hier verder weinig nieuws. Voel me goed, ben alleen moe...gaaaap! En ik maak dankbaar gebruik van het feit dat mn jongste dochter sinds gisteren ook naar school gaat
@ mupkuh Veel sterkte.... Ik voel me wel okay, borsten doen wat minder pijn... Alleen van avond eten worrd ik nog niet echt blij.... Heb gister al stiekum een rondje door een babywinkel gedaan....en boekjes meegenomen... Volgende week 2 x een echo....en intake bij vk, spannend allemaal. Ik ga zo naar makelaar want mijn app gaat in verkoop. Fijne dag allemaal en tot later. LIEFS nony
OKTOBER 2008 MAMA'S 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 1 OKTOBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje Deng, 26 jaar Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! Jennefer26, 29 jaar 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Maka123, 1ste kindje ppa, 32 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Butterfly1, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Pipelina, 1e kindje 7 OKTOBER Kibi, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Fofo, 31 jaar, 1ste kindje Lenah, 26 jaar Jessica1981 Baby25 Eef76, 31 jaar happyjollie, 27 jaar 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje MsRoxy Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 10 OKTOBER Kikiko jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje 11 OKTOBER Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 12 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje Mariaatje, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen gerda 1975, 32 jaar Ellen1984...23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar 17 OKTOBER tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Mupkuh, 24 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Vlinder4, 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje 20 OKTOBER Lotje26, 26 jaar 21 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee, 2e kindje 22 OKTOBER natasssie, 2e kindje, denkt zelfmeisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker 26 OKTOBER triessie, 28 jaar, 1e kindje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen 28 OKTOBER mad, 2e kindje sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 31 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? wannaBmum, 33 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER catootje1978, kalender jongen, denkt zelf meisje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje allwoman, 29 jaar, 2e kindje 31 OKTOBER just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje AFSPRAKENLIJST 4 maart tam27: 2de echo, Satyra: intake vk5 maart Mironne: 1e echo, Ellen1984: 2de echo, Cootje269: intake vk, Butterfly1: 2e echo, gerlinde1: echo 6 maart Audrey23: 1e controle VK, Tatty Teddy: 1e echo 9 maart steffie1980: vk 10 maart Mariaatje: intake VK, Shaas: 1e echo 11 maart Wiets: 1e afspraak, danii: vk, Joli: termijnecho 12 maart Linnepinn: 1ste echo, Zena: 2e contr. + int. gyn, natassie: 1e afspraak Vk, Rolia: vk en 2e echo, Wiets: 2e echo 13 maart Nony: 1e afspraak VK Shelde: intake VK, kikker: 1ste echo, annika1985: 2e echo, Ischa: 2e echo 09.20 gyn 14 maart triessie: 1e echo 09.20, nony:3e echo gyn 17 maart mamajanneke: 3e afspraak gyn, miekemiek: termijnecho, Lientje: 1e echo, Satyra: termijnecho, Timzijnmama: intake vk, Eef76: 2e echo, Vke: controle HA 18 maart Truus1980: 9.40 1e echo 19 maart Gerlinde: nek plooi meeting, wendyy: intake vk 20 maart liss10: Intake VK +echo, Cootje: echo 9.00 uur, allwoman: inktake VK, Zico: 2e echo, catootje1978: 1e echo, sam1973: intake vk 21 maart Kus26: intake Vk, tam27: intake vk en 3de echo, Mariaatje: 2e echo, Bianca24: 12 weken echo lampie: 9.00 1e echo 25 maart Kibi: controle gyn, Semmi 2e echo 26 maart Kibi: 12 weken echo, mama1984: 12 weken echo 27 maart Cootje269: 1e echo, Timzijnmama: 1e echo, klusser: 1e echo + intake vk, Sung: 1e afspraak VK 31 maart astridje: 2e afspraak gyn 1 april Truus1980: 2e afspraak, Kus26: 1e echo, miekemiek: 1e controle VK 4 april allwoman: 1e echo 8 april mama1984: 2e afspraak vk 11 april Vke: 1e echo Wordt ook lid van de Oktober Mama's 2008 Hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl[/b]
daar ben ik weer heb gebeld en nu kan ik pas maandag komen want ze zeggen dat ze niet zoveel kunnen zien dat snap ik ook wel maar toch ik ben zo ongerust en zo bang maar maandag moet ik komen tien voor half 3
@gerlinde1 en sam 1973, ik heb jullie afspraken erbij gezet. @wendyy, wat balen voor je meid, neem inderdaad maar even lekker je rust. Een beetje bloedverlies hoeft natuurlijk niet altijd wat te betekenen. Maar wel lang wachten hoor tot maandag
Wendy; wat vervelend dat ze je tot Maandag laten wachten. Ik begrijp niet zo goed wat ze bedoelen. Ik had met 9 weken een miskraam (misschien is dat het verschil) maar ze konden wel een inwendige echo maken (hartslag konden ze bij mij ditkeer al op 6wkn en 4 dgn zien bij de miskraam was het zakje leeg) en bepaalde waardes in mijn bloed controleren, dit doen ze een aantal dagen achter elkaar om te zien of ze dalen (wat weer duid op een miskraam). Ik wens je veel sterkte de komende dagen, als het moet gebeuren dan hoop ik dat het snel gebeurt voor je. Klinkt erg klungelig maar zo bedoel ik het zeker niet.
achhh wenddy! wat ontzettend naar is dit ... de onbezorgde zwangerschap is dus in 1 klap weg... ik hoop voor je dat je de dag goed door komt, inderdaad, gewoon lekker thuis blijven en niet te veel van jezelf verwachten... sterkte meis mupkuh, wat vreselijk voor je...ook ik weet hoe je je moet voelen en wens je heel veel sterkte de aankomende tijd lfs Muffie