Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dank je wel lieve meiden voor jullie super lieve berichtjes. Toen ik vanacht in bed lag begon ik het pas echt te vatten. We hebben ons dan ook in slaap gehuild.
    Echt zo raar we hebben gister onze nieuwe auto opgehaald. Voor ons een echte gezins auto :(

Meiden ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe! En ik hoop dat ik jullie weer snel mag volgen!

2. Catootje1978

Catootje1978 Actief lid

26 feb 2008
    140
    0
    0
    Mupkuh, wat erg! Ik wens je alle sterkte toe en ik hoop dat jullie snel weer in verwachting mogen zijn! :(

Wendy, ze maken het wel erg spannend zo he! Niet leuk! Ik hoop dat het vals alarm is en dat je straks 'gewoon' het hartje hoort kloppen! [-o<

Gisteren is de dame van moeders voor moeders bij me geweest, mag vanaf vandaag ook de containers vullen.... Leuk he, al die kadotjes!
    Geeft ook een goed gevoel. Anders had ik in april moeten beginnen met de behandelingen en had ik het zelf nodig gehad en nu kan ik er anderen mee helpen! :D

3. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    hallo meiden bedankt voor jullie lieve berichten

ikhoop ook echt dat er niks aan de hand is en gewoon bloed verlies is het maakt je zo onzeker
    en dan zeggen jeniet zo druk maken en niet zoveel stressen ik snap het allemaal wel maar
    dat is zo moeilijk ik ben zo ongerust
    maar ja we wachten het maar af
    en als het nog erger word ga ik gewoon naar het ziekenhuis en dan laat ik me daar wel onderzoeken want als ik de verloskundige bel kan ik volgende week pas komen snap het allemaal wel maar wil gewoon gerustgesteld worden en wil weten of alles ok is maar ja het is afwachten

4. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    ow ja en ben blij met jullie dat ikmijn verhaal kan doen en jullie mij zo ver het kan helpen :p

5. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Ik hoop ook dat je ons snel weer zal volgen mupkuh! Positief blijven! (ookal is het soms moeilijk)

En wendyy heel erg veel succes en ik duim voor je! En net wat je zegt anders gewoon naar het ziekenhuis gaan. Er zijn mensen die wel al wat gezien hebben met 6 weken op dit forum volgens mij.

Iedereen die zijn echo krijgt vandaag succes en geniet ervan.
    Ik mag morgen weer om half 6!

Liefss

6. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    Mupkuh heel veel sterkte meis!
    Wendy ook heel veel sterkte gewenst!
    Bleh hier vandaag een zeer beroerde dag,ben nog niet zo beroerd geweest!
    Voor de gegevens op de lijst,ben inmiddels 33,is 2e kindje,kalender zegt jongen en denk zelf ook jongen!
    Voor de afspraken lijst heb 13 maart 1e echo en intake VK

7. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Mupkuh, heel veel sterkte in deze kl*te tijd :(

Wendy, hopelijk valt het allemaal mee en zit het allemaal goed. Ik duim voor je!

Dames die een mooie echo hebben gehad, gefeliciteerd :)

Vind het toch ook erg lastig om dit samen in 1 bericht te zetten :( Voelt heel vreemd...

8. annika1985

annika1985 Niet meer actief

zo ben ik weer even.

Mag straks Lotte weer ophalen van school en vanmiddag mag ze weer.
    Ze heeft vol trots op school verteld dat ze weer grote zus word.

hihi en Lotte wil een zusje want een broertje heeft ze al zegt ze :d

Ik heb me vandaag beter gemeld dus ben benieuwd wanneer ik weer opgeroepen word.

Veel liefs Annika
    PS ben echt zo super onzeker :s

9. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Mupkuh,sterkte hoor voor jou en je mannetje,ik weet ook hoe het is :(

Wendy,jij ook sterkte hopelijk heb je snel zekerheid

en tja hoe dubbel ook: de meiden met een goede echo: geniet ervan en gefeliciteerd!

Ik zie veel mensen die al een echo hebben met 8 weken,im wil dat ook! ;)
    ik heb met 8 weken wel de intake,maar ze maakte gelijk de echo afspraak met 10 weken,...mogen ze van mij ook wel eerder doen :(

Ik voel me goed wel erg moe en misselijk,soms spugen..ook steekjes in de lies.

fijne dag vandaag!

10. annika1985

allwomen

Houd die steken in de gaten he.

Veel liefs Annika
    PS had gister ook en moet gelijk komen om te kijken of er niks in de eilerders zat

11. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Wendy,wat erg dat je nog tot maandag moet wachten,ik vind dat eigenlijk bezopen.Ik duim voor je dat het vals alarm is en dat alles goed blijft gaan!

Wil iemand mij bij de afsprakenlijst op 1 april bijschrijven.Dat is dan de 3de echo,de 12 weken echo!
    Thanks!

groeten Simone

12. annika1985

even een vraagje

Krijgen jullie de echo met de nekplooimeting vergoed door de verzekering?

Of zijn jullie boven de 36 jaar.

Veel liefs Annika

13. just the2 of us

just the2 of us Actief lid

30 dec 2007
    190
    0
    0
    heel veel sterkte mupkuh!
    echt vervelend nieuws voor julie..
    hoop dat je het een plekje kunt geven.

14. Satyra

Satyra Lid

19 sep 2005
    35
    0
    0
    Alkmaar
    mupkuh, heel veel sterkte meis...

wendyy, ik duim mee, het is vast goed!

Ik heb net mijn intake bij de VK gehad. Zelfde praktijk als bij mijn eerste, dus weinig nieuws onder de zon. M'n lief en mijn zoon waren mee, dat was wel ff lekker. Alles was ok verder, ze kon de bovenkant van mijn baarmoeder al voelen, dus vandaar dat we ook even hartje gingen luisteren. Helaas... nog niks te horen. Gek genoeg maak ik me er geen zorgen over; zou ik bij de eerste zwangerschap wel gedaan hebben.

Nou ja, en verder ben ik keihard aan het klussen tussen de bedrijven door (voor de variatie...). Nog 3 weken en dan moet het huis af zijn... de aannemer is ook nog niet helemaal klaar! Nou ja, het komt vast wel goed.

Ik ga nu ff een stiekum tukkie doen... zoon ligt in bed met zijn tijgerknuffel te babbelen.

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag,

Bedankt voor de leuke reacties op de foto van mijn dochtertje!

Mupkuh: nogmaals heel veel sterkte!

Wendy: heel veel sterkte meid. ik zal voor je duimen dat het loos alarm is. Toen ik bij 5 w 3 d bloed begon te verliezen, zei de vk ook dat ik het eerst moest afwachten en na een week opnieuw een test moest doen. Ik testte toen na een week negatief, maar het leek bij mij toen ook op een gewone menstruatie. Verlies je nog steeds veel bloed, of wordt het ook minder? En anders idd gewoon naar het zh gaan, misschien kunnen ze HCG in je bloed controleren?

Annika: ik weet niet hoe dat zit met de vergoeding van de nekplooimeting. Wij hebben er voor gekozen om het niet te doen, dus vandaar.

Hier gaat het ff niet zo heel lekker. heb vanmorgen toch vk maar gebeld over mijn drukkende pijn rechts onder in mijn rug. De pijn trekt door naar mijn heup en been. De Vk denkt dat het mijn bekken zijn en ik moet langs de HA. heb vrijdag een afspraak. Vk zei dat bij ene tweede zwangerschap dit vaker voorkomt, ook al rond de 10 weken. hoop niet dat het erger wordt, want dan kan ik mijn lol nog op de resterende 30 weken.
    Maar ja, mag ook weer niet klagen en blij zijn dat alles goed gaat met het kindje, dat is het belangrijkste. Al maken deze klachten wel weer onzeker of alles goed is.

Nou ga verder met mijn werk
    Tot later!

Liefs Semmi

16. Wiets

Wiets Lid

8 apr 2007
    78
    0
    0
    Heel veel sterkte Mupkuh... Neem rustig je tijd om dit een plekje te geven.

Liefs,
    Wiets

17. happyjollie

happyjollie Actief lid

2 feb 2007
    102
    0
    0
    Noord-Holland
    Wendy heel veel sterkte en blijven hopen op t beste, wel raar dat je maandag pas terrecht kan, ik zou gillend gek worden van die onzekerheid.

voor degene die de lijst bijhoudt: ik ben nu uitgerekend op 10 oktober, het is mn 2e kindje volgens de kalender is t een meisje ik denk ook dat het een meisje is en mn man denkt dat het een jongen is hahaha.....

ik voel me trouwens erg goed heb net ff de badkamer uitgesopt en ga even de slaapkamers op orde brengen, we zijn net verhuisd en de meeste spullen zitten nog steeds in dozen en das zooo irritant...
    maar eerst ff rusten want ik ben best wel moe en Luca moet ook ff een dutje doen.

fijne dag allemaal

18. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank je annika,
    maar ik herken het van de eerste,ik denk dat het gewoon van de hormonale veranderingen komt bij de baarmoeder ;)

19. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Wendy: Ik hoop dan toch echt voor je dat het bij jou wel goed zit meid! Laat het bloeden maar gauw stoppen dan! Zolang het nog niet echt doorzet en minder wordt, hoop blijven houden meid!
    Bij mij werd het eerst niet minder. Heb 3 dagen soort flinke menstruatie gehad met ook verlies van stolsels, en daarna nam het af.
    Blijf voor je duimen!

Deel Deze Pagina