Meer meiden met al klachten van de bekken? Hier lijkt het alleen maar erger te worden. ben benieuwd wat de HA vrijdag zegt.
@crappercindy en hoe was het in het museum viel het mee in de bus? @mironne hoe was je 1e werk dag? @wendy meid maandag pas pff das lang wachten ga voor je duimen dat het goed zit ik heb ook wat bloed verloren tijdens de zwangerschap en het zit nog steeds goed dus hou de moed erin meid. o lekker 3 daagjes vrij heerlijk. het is enorm druk op het werk veel zieke dus weinig personeel. zondag ook extra werken maar morgen mocht ik niet hihi gek he na 5 dagen. nu lekker uitrusten en genieten.
hoi, ff een vraagje. wanneer gaan jullie kraamhulp enzo regelen en aanvragen... groetjes jootje jollie happy haha weet ff niet hoe ik mezelf moet noemen hahaha sorry.
ik heb net al de kraamzorg gebeld. Maar dat is meer omdat we een voorkeur hebben wie er komt. We willen graag hetzelfde vrouwtje hebben als toen met Youri*. Veel liefs Annika
oh, ik wil ook dezelfde, maar denk niet dat dat kan, we zijn verhuisd en ik denk dat dat net ff iets te ver is voor haar hahahah. ik ga het eens proberen, je weet nooit.
Ik heb geen flauw idee of de nekplooimeting vergoed wordt.Ik heb er ook niet om gevraagd.Dat is standaard in Antwerpen. Ik weet alleen dat VGZ een contract heeft met het UZA,en tot nu toe heb ik alles vergoed gekregen van fertiliteit,reuma en darmen. De rekeningen gaan ook direct naar het VGZ,dus ik zie het wel als het niet vergoed zou worden,maar ik maak me er geen zorgen over. Ik heb mijn kraamzorg al geregeld,op advies van de huisarts. groeten Simone
Ik heb nog even gekeken op VGZ.nl,maar zover ik het zie/ er iets over kan vinden, wordt het gewoon vergoed.
Meiden ik ga jullie verlaten hier. Maat kom zeker binnenkort nog wel eens kijken. Succes met jullie zwangerschap.
Heel veel sterkte! Na dagen van zeuren, klagen en vragen doet internet het weer! We hebben het gisteren aan mijn ouders en broer verteld. De reacties waren verbaasd, maar ook blij. Toch vond ik dat er snel weer verder werd gegaan met de dagelijkse dingen....(manlief zei dat ik spoken zag) Ik wil niet ego over komen hoor, ik hoef echt geen volle aandacht, maar het leek wel heel gewoon te zijn... Hebben meer meiden deze reactie bij een tweede?!
Sterkte Mupkuh, veel sterkte. Hier geen gekkigheden, ja grote (.)(.) haha Pas m'n bh's al niet meer, maarja wil ze niet laten 'hangen' anders gaan ze helemaal naar het zuiden hahaha voor de rest rustig...meestal 's avonds wat misselijker dan overdag.
Bij ons in belgie is het standaard als je bij de mutualiteiten aangesloten bent. De gyn sprak het bij mij te doen volgende keer is dit niet wat vroeg?
ola, nou ik heb gisteren mijn ex een mailtje gestuurd omdat we de jongens verteld hebben dat er een kindje komt.ik kan nog wel een paar dagen volhouden dat ik ziek ben maarmijn oudste had al een vermoeden dus als ik langer dan een paar dagen ziek ben dan gelooftie dat ook niet meer. wat schetst mijn verbazing...............mijn ex wist het al een poosje. wat blijkt,er zijn blijkbaar meiden die net als ik 30+ zijn en ook bij dit topic op dit forum schreven en mij blijkbaar meteen herkenden en hebben dit doorgebrieft naar mijn ex. persoonlijk vind ik dat je dit dus niet kan maken en dat het dus niet jou zaken zijn.hoe bedoel je stoken in een goede relatie(voor zover dat nog zo is)en geloof me ik heb best een goede relatie met mijn ex,daarom vond ik het ook zo moeilijk om het hem te vertellen.hij was verder niet boos zei hij maar ja leuk vond ik het niet. ik vind niet dat iemand zich daar mee moet gaan bemoeien.dat is een zaak tussen de twee mensen in kwestie.maar goed,de mensen die ik ken bij het bedrijf waar hij werkt keken me de laatste keer dat ik ze zag ook met de nek aan dus helemaal raar vind ik het ook niet.wat ik met mijn ex heb heeft niemand iets mee te maken.ik ga ook niet stoken tussen 2 mensen die het goed geregeld hebben met de kinderen en waar het goed tussen gaat. oeh word er nog pissig om.ik snap niet dat mensen dat doen.maar ja daar ben ik te blond voor denk ik. ik heb dan ook besloten om het schrijven hier een beetje te laten voor wat het is.ik heb geen zin in het feit dat er van alles doorgeluld gaat worden aan mijn ex-man.ik zeg niet dat 1 van jullie het geweest is want dat zal ik nooit weten en wil ik ook niet weten,tenzij die iemand de behoefte heeft het me te vertellen maar dan over een pb-tje.er lezen er ook genoeg mee en daar heb ik weinig zin in.ik heb er geen behoefte aan dat mijn hele wel en wee omtrent mijn zwangerschap even smakelijk word doorgeluld aan mijn ex-man.dat kan ik zelf heel goed. ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er hier iemand zou zijn die prompt met mijn ex werkt of gewerkt heeft.maar ja ik heb wat dat aangaat nooit geluk. dus ladies,helaas maar ik zal niet heel veel meer schrijven.ik zal jullie wel blijven volgen maar verder is het voor mij klaar. vind het heel triest dat het op deze manier is gegaan,had het best naar mijn zin hier.ik hoop dat degene die dit gedaan heeft, dit leest en nog eens na gaat denken over watie heeft aangericht. kijk eerst naar jezelf voor je over een ander gaat lullen. dames,veel plezier en succes nog met jullie zwangerschappen. groetjes Nathalie
blub wat ze gedaan hebben is niet fair, helemaal niet. Weet je ik kan het al niet zijn, ken je niet en ben een rasechte belg. hihihihihi laat je niet doen meid, misschien was het ook allemaal niet zo slecht bedoeld maar kan goed je reactie begrijpen.
Hi Blub, Erg jammer dat schijnbaar toch veel mensen andermans leven interressanter vinden dan dat van hunzelf...[-( Jammer dat dat nu wel de oorzaak is dat je hier niet meer actief meedoet, maar wel begrijpelijk. Ik ga er eigenlijk ook klakkeloos van uit dat ik hier niemand ken en vooral dat niemand mij kent ... zou toch wat zijn want heb het nog alleen schoonouders en ons zoontje verteld
he bah nathalie, wat vervelend ik zou er ook flink van balen ben een paar daagjes niet geweest, heb nu n groot deel wel bijgelezen maar niet alles. Was de afgelopen dagen zo ontzettend naar, ten eerste van t zwanger zijn natuurlijk, maar daarbij komt dat ik waarschijnlijk een hersenschudding heb... Slaap heel slecht (en ik sliep toch al niet lekker, maar t word alleen maar erger) Heb nu wel een paracetamolletje genomen want ik voelde me nogal koortsig.. had alleen verhoging dus niet heel ernstig. Hoop dat et niet al te erg is voor de baby Maar volgensmij mag paracetamol wel toch? Verder ben ik het helemaal zat met het misselijk zijn, bah, altijd met tegenzin wat eten, dat past niet bij mij
Blub, ik vind het ook maar knap raar! Ookal lees je hier verhalen van iemand die je kent (heb ik niet meegemaakt) dan nog hou je het je voor je toch?! Veel te leuk om diegene het zelf te laten vertellen... Snap dat je er ff klaar mee bent!
he meiden , ik eet nu om de 3 uurtjes, dit zorgt ervoor dat de maag niet leeg is en een minder misselijkheid kan waarnemen. Bij mij help het in ieder geval. Tussendoor eet ik een stukje fruit