@Blub76, ik kan me goed voorstellen dat je hier nu even klaar mee bent. Dit is iets tussen jou en je ex, erg kinderachtig om dan zoiets door te vertellen Jammer dat je daarom hier nu niet meer komt, maar ik kan het wel begrijpen. Succes meid.
mupkuh sterkte de komende tijd wendy hoop dat het snel stopt...ik heb bij de vorige drie allemaal gebloed en als een razende naar de spoed gereden, en niks aan de hand dus miss is dat bij jou ook wel het geval. Weet even niet meer wie het was, maar last van mijn bekken heb ik ook al. Heel vervelend en heel pijnlijk maar helaas buiten fisio heel weinig tegen te doen. Ik heb opnieuw de griep iedere keer als het weg lijkt te gaan kom ik wel weer ieman tegen die het heeft en begin ik weer te snotteren maar ja kan je ook al niks tegen beginnen. Verder gaat het wel goed alleen veel last van afscheiding en de misselijkheid. En moemoemoe haha maar hopen dat dat snel voorbij is knuffels
ey Blub Ik heb hier werkelijk waar geen woorden voor zeg. Shit zeg. Ik geef je groot gelijk dat je minder gaat schrijven. Ik wens jou ook heel veel suc6 in je zwangerschap. Heel Veel liefs Annika
@blub jeetje wat zwak zeg ik snap niet dat mensen zich zo met een ander moeten bemoeien. zal wat zijn als ik alles wat ik hier van een collega moet gaan rond bazuinen op het werk dat doe je niet in mijn ogen. diegene moet zelf beslissen wanneer en tegen wie ze het verteld ook zo bij jou jij had dit dus zelf als 1e moeten kunnen vertellen. snap goed dat je nu minder gaat schrijven veel suc6 iig met je zwangerschap.
Blub,wat een verhaal,dat is toch echt te triest voor woorden zeg! Ik zat het vol verbazing te lezen,hoe komen ze er bij.Zoiets zou niet eens in me opkomen.Dat is toch iets tussen jou en je ex. Wat is de wereld toch rot zeg,jeetje mina! Meid ik begrijp je heel erg goed,jammer dat je niet meer komt schrijven,maar wel erg begrijpelijk. In ieder geval een hele voorspoedige zwangerschap,dat alles goed mag gaan. Mironne,hoe was je eerste werkdag meis? groeten Simone
Mupkuh: meissie, wat ontzettend naar voor jullie ....sterkte donderdag en ook met de verwerking van dit alles.....Neem er alle tijd voor die je nodig hebt! Nynke: je bent een schat! Bedankt voor je lieve woorden, vrijdag krijg je een heeeeeeele dikke knuf van me Symoen: gefeliciteerd met je waanzinnig mooie echo joh! Ziet er fanastisch uit! Lekker genieten nu! Semmie: wat is Jayna een liefie om te zien zeg! Ze zit nu al als trotse zus in de wagen hè?! Tweety en Annika: mooie echo's meiden! Wendy: wat vervelend dat ze je zo in onzekerheid laten joh, ik zou geloof ik zelf wel naar het ziekenhuis gaan hoor. Je houdt die onzekerheid toch niet vol tot volgende week maandag?! Ik duim voor je dat jullie wondertje lekker bij je blijft zitten meis! Sterkte! Blub: Wat vreselijk lullig dat er sommige mensen zijn die dit doen zeg :x , vind dit idd iets tussen jou en je ex, beetje jammer dat er bepaalde personen zijn die daar anders over denken ...... Nou meis, hopelijk zien we je gauw nog eens langskomen, maar snap dat de lol er zo een beetje af is.... Mironne: hoe was je eerste werkdag vandaag? Ik heb vandaag de hele dag gewerkt van 8 tot 18u en ben blij dat ik morgen een dagje vrij ben zeg! Ga morgenmiddag lekker lunchen met een vriendin en verder vrij weinig. HEEEEEERLIJK! Trouwens nog wel ff een vraagje: Hebben jullie genoeg aan die 8 flessen per week van MvM? Ik ben nl. bang dat ik het echt niet ga redden tot zaterdag hoor ..... Ben al over de helft ..... Plas me suf, haha!
blub, wat jammer meid,maar wel begrijpleijk dat je het wel een beetje gezien hebt zo,..achtelijk dat het zo gegaan is! Joli: ik hou me gewoon aan 1 bs per dag,de rest doe ik dus gewoon op de wc,..wel zonde maar volgens mij is het idd gene doen en blijf je te kort houden haha,..ik heb hem ook zo vol hoor goeie vraag dus,ben benieuwd hoe anderen dat doen!
vraagje over mij ticker,..als ik deze maak en dezelfde uitgerekende datum invoer als bij de ticker van deze site,kom ik toch steeds op 1 dag verder? ik ben 5 weken en 5 dagen en deze geeft steeds 1 dag meer aan huh?
Blub: wat een rotstreken zijn dat zeg! Daar zou ik ook van balen. Maar als ik jou was zou ik me niet door hun weg laten pesten, al begrijp ik wel dat je moeite hebt, met hetgeen ze van je kunnen lezen.... Sterkte meis, ik hoop wel dat je bij ons op Hyves blijft schrijven! Tam: Succes met je echo strakjes! Ik duim voor je dat alles goed is![-o< Mupkuh: Nogmaals een hele dikke knuffel voor jou en ik vind het zo jammer dat je niet bij ons kunt blijven. Maar we blijven je volgen waar je ook bent. Er is weer zoveel geschreven, dit keer ben ik ff te moe om op iedereen te reageren, heb na 6 maanden thuis gezeten te hebben, weer voor het eerst gewerkt! Zo'n 1e dag is nooit echt leuk, zoveel nieuwe gezichten er komt zoveel over je heen qua info. Maar het lijkt me wel leuk werken als je het eenmaal onder de knie hebt. Enigste nadeel is dat ik wel heb gehoord dat ik waarschijnlijk donderdagmiddag erbij moet werken, dus dan kom ik op 20 uur... Dat vind ik wel minder, vond die 2 dagen best lekker en moet toch een half uurtje rijden naar mijn werk... Maar jah ik heb tenminste werk en het is in 1e instantie voor een half jaartje, dan met zw-verlof en dan kunnen we altijd nog zien wat we doen... Maar het viel in elk geval vandaag niet tegen! Ik ga weer lekker op de bank liggen, ik kom straks nog ff kijken, want ben reuze benieuwd hoe het met Tam is gegaan met de echo!
Heeft volgens mij te maken dat je het ingevoerd hebt na de schrikkeldatum 29 februari... . Ik heb hetzelfde op de site van Milan, daar ben ik 1 dag langer zwanger, omdat ik die NA de schrikkeldatum heb ingevoerd en op brusjes site zelf klopt hij wel, die is VOOR de schrikkeldatum ingevoerd...
OKTOBER 2008 MAMA'S 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 1 OKTOBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje Deng, 26 jaar Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! Jennefer26, 29 jaar 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Maka123, 1ste kindje ppa, 32 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Butterfly1, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Pipelina, 1e kindje 7 OKTOBER Kibi, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Fofo, 31 jaar, 1ste kindje Lenah, 26 jaar Jessica1981 Baby25 Eef76, 31 jaar happyjollie, 27 jaar 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje MsRoxy Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 10 OKTOBER Kikiko jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje 11 OKTOBER Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 12 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje Mariaatje, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar 17 OKTOBER tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Mupkuh, 24 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Vlinder4, 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje 20 OKTOBER Lotje26, 26 jaar 21 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee, 2e kindje 22 OKTOBER natasssie, 2e kindje, denkt zelfmeisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker 26 OKTOBER triessie, 28 jaar, 1e kindje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen 28 OKTOBER mad, 2e kindje sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 31 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? wannaBmum, 33 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER catootje1978, kalender jongen, denkt zelf meisje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje allwoman, 29 jaar, 2e kindje 31 OKTOBER just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje AFSPRAKENLIJST 4 maart tam27: 2de echo, Satyra: intake vk 5 maart Mironne: 2e echo 13.30, Ellen1984: 2de echo, Cootje269: intake vk, Butterfly1: 2e echo 17.30, gerlinde1: echo 6 maart Audrey23: 1e controle VK, Tatty Teddy: 1e echo 9 maart steffie1980: vk 10 maart Mariaatje: intake VK, Shaas: 1e echo Wendyy: afspraak Vk 11 maart Wiets: 1e afspraak, danii: vk, Joli: termijnecho 12 maart Linnepinn: 1ste echo, Zena: 2e contr. + int. gyn, natassie: 1e afspraak Vk, Rolia: vk en 2e echo, Wiets: 2e echo 13 maart Nony: 1e afspraak VK, Shelde: intake VK, kikker: 1ste echo, annika1985: 2e echo, Ischa: 2e echo 09.20 gyn, Gerda1975: 1e echo + intake VK 14 maart triessie: 1e echo 09.20, nony:3e echo gyn 17 maart mamajanneke: 3e afspraak gyn, miekemiek: termijnecho, Lientje: 1e echo, Satyra: termijnecho, Timzijnmama: intake vk, Eef76: 2e echo, Vke: controle HA 18 maart Truus1980: 9.40 1e echo 19 maart Gerlinde: nek plooi meeting, wendyy: intake vk 20 maart liss10: Intake VK +echo, Cootje: echo 9.00 uur, allwoman: inktake VK, Zico: 2e echo, catootje1978: 1e echo, sam1973: intake vk 21 maart Kus26: intake Vk, tam27: intake vk en 3de echo, Mariaatje: 2e echo, Bianca24: 12 weken echo lampie: 9.00 1e echo 25 maart Kibi: controle gyn, Semmi 2e echo 26 maart Kibi: 12 weken echo, mama1984: 12 weken echo 27 maart Cootje269: 1e echo, Timzijnmama: 1e echo, klusser: 1e echo + intake vk, Sung: 1e afspraak VK 31 maart astridje: 2e afspraak gyn 1 april Truus1980: 2e afspraak, Kus26: 1e echo, miekemiek: 1e controle VK, Symoen: 3e echo 12 weken 4 april allwoman: 1e echo 8 april mama1984: 2e afspraak vk 11 april Vke: 1e echo Wordt ook lid van de Oktober Mama's 2008 Hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl
Hey, Misschien een onsmakelijke vraag, maar hoe zit het met Lactacyd inwendig gebruiken nu ik 6 weken ben.... mag het welllllll of mag het nietttttt
Nee wordt niet aangeraden, je mag wel spoelen met water, maar niet inwendig met Lactacyd. Alleen uitwendig mag je wassen met lactacyd, vertelde mijn gyn me nog pas geleden, toen ik dezelfde vraag stelde....
@joli ik red die kan niet om vol te piesen hoor ben ook niet heel de dag thuis. maar als ik dat wel ben redt ik het ook niet. @mironne een 1e dag is altijd ff wennen he maar waarom zou je die middag erbij moeten gaan werken je hebt toch een 16 uurs contract en daar heb je toch ook op ge solliciteerd?
Meiden, ik heb echt een prachtige echo gehad. We hebben het hartje gezien en gehoord. De echoscopiste vertelde nog nooit zo duidelijk het hartje te hebben gehoord bij deze termijn zwangerschap. We zijn helemaal gelukkig
o tam gelukkig zat met kloppend hart van spanning te wachten en steeds te kijken of je er al was meid gefeliciteerd dikke kus
Haha heb ik je zo in spanning laten zitten meid Nou ik moet zeggen dat ik ook helemaal overliep van de zenuwen, we zijn nu erg opgelucht en gaan lekker genieten.
haha ja ik vond het wel spannend moet er niet aan denken dat het bij een van ons fout zou gaan we zien elkaar vaak snap je