Hallo dames, Ik mag mijzelf ook bij jullie aansluiten, ik heb niet alle 195 pagina's gelezen Maar in ieder geval allemaal gefeliciteerd! Groetjes Hansje.
Tam: gefeliciteerd met jullie mooie echo! Nu heerlijk genieten! Tweety: Ik ben ook niet hele dagen thuis, maar ik denk dat ik gewoon een soort van lek heb ofzo ..... hihi Ben altijd al iemand geweest die veel moet plassen, dus ze hebben een goeie aan me bij MvM Hansje: welkom en gefeliciteerd!
meiden bedankt voor de lieve reakties.ik kom nog wel eens buurten.als jullie willen mogen jullie me ook toevoegen op msn.stuur me dan ff een pbtje dan geef ik mijn mailadres van msn ff door. greetzz
Blub; wat vervelend Tweety; museumtrip is uitgesteld naar vandaag want er was geen bus voor de kindjes. Dus stonden we 15 minuten in de sneeuw, sneeuwballen gevecht als resultaat en toen maar weer naar binnen. Ik voel me vandaag wel een stukje beter dus mij komt het goed uit. Mironne; Heerlijk dat de eerste dag achter de rug is, lijkt me enorm wennen als je er een tijdje uit bent geweest. Tam; gefeliciteerd met je mooie echo, blijft bijzonder om voor het eerst het hartje te horen.
@tam fijn dat de echo goed was. aan blub jammer zeg dat sommige mensen zo bekrompen zijn! en dat jij daardoor je zwangerschap niet echt meer kan delen hier met ons, wat ik overigens wel kan begrijpen hoor. maar jammer vind ik het wel en helemaal dat er zulke trieste mensen zijn
Tam: Wat super dat alles goed is. Ik heb bewust de comp aangelaten zodat ik nog ff kon kijken, heb stevig voor je geduiimd! Wij zijn morgen weer aan de beurt.... Tweety: Ik heb nog niets getekend, gaat via uitzendbureau, zou vandaag of morgen papieren krijgen, dus we zien wel... Nu ga ik echt ben zo moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Blub, wat haat ik mensen die andermans leven interessanter vinden dan die van hun normaal te laten. Pfff, ik maak dit zovaak mee, dat mensen op fora's afgemaakt worden en veraden.. Veel succes.. En laat af en toe wat van je horen! Annika: je had het over steekjes, ik heb vandaag echt een paar uur achter elkaar zijsteken gehad enzo, niet echt fijn.. is dit niet normaal dan? Damessss in de avond lijikt het alsof ik 6 maanden ben, een bolle buik.. en er kan NIX meer in.. en misselijk/niet lekker voelen. Kennen jullie dit?
Hallo allemaal... nou,mijn keelontsteking is WEER terug,misschien heeft kuur niet goed aangeslagen omdat ik toen gespuugt heb? ga vandaag maar weer naar de HH,want kan zo niet eten en niet slapen. Tam27: wat fijn dat je echo goed is! o,en nu klopt mijn ticker oppeens wel weer!?
Goedemorgen allemaal, Alles goed hier? @ blub Ik vind het heel raar dat mensen dingen gaan door vertellen, waar ze helmaal niks mee te maken hebben.... Het zou wel eerlijk zijn als diegene zich zou melden. Ik merk dat ik heel erg van echo tot echo leef, en dan pas echt durf te genieten als de 12 weken om zijn, dit komt denk ik omdat ik me zo goed voel.... Dus op naar volgende week woensdag 1e gesprek bij vk. Fijne dag allemaal en tot later. LIEFS nony
Goeiemorgen dames @Blub: Jammer dat je de dupe wordt van iemand (of meerdere) die graag roddeld. Ik "ken" er maar eentje hier bij de oktober mama's, maar heb haar wel gelijk op de hoogte gesteld Hier gaat alles lekker, lag gister al om 8 uur op de bank te slapen, en om 10 uur heeft mn mannetje me maar wakker gemaakt om naar bed te gaan. Ik weet niet of er dames zijn met een echo vandaag, zo ja...heel veel succes!
Jeetje blub dat had ik niet verwacht, ook door de nicknamen enzo. In ieder geval veel sterkte met de zwangerschap en wie weet spreken we je nog eens op dit topic. Liefss
Hallo Allemaal, Ik ben me al zo aan het verheugen op wat ik allemaal kan eten/drinken zodra ik weer in Nederland ben. Hoog op mijn lijstje staan; jong belegen kaas, bitterballen/kroketten, verse melk, verse spinazie maar ook gekookte mosselen, garnalen en haring en toen .....wist ik niet of je dat mag eten tijdens de zwangerschap. Op Internet vond ik het volgende overzicht van Jonge Gezinnen en....Yipppiiiieee het mag allemaal.
hallo allemaal ik heb sinds gister middag gelukkig wat minder bloed verlies heb tot nu tu 2 druppels verloren heb elke keer wel veel steken in mijn onderbuik en zei kanten maar verder gaat het wel wil jullie nogmaals bedanken voor jullie steun
ey ey Sousa dat is meer als je steken in je liezen heb. Dan moet je ff opletten. Mag mijn afspraak erbij op 17 maart? Veel liefs Annika