Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    ja raar het ik durf haast niet naar de wc toe en als ik dan ben geweest en zie dat er niks is gebeurd ben ik zo blij

2. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Ik heb de lijst geprint en hij hangt op de koelkast..hi hi LOL

3. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Alle meiden die gisteren een mooie echo hebben gehad gefeliciteerd!

@Wendy, fijn dat het bloedverlies minder is geworden.
    Zolang je nog steekjes voelt en geen krampen heb ik nog goede moed in een goede afloop, zet hem op!

Nou meiden ik stop, ik ga nu snel naar de gyn voor mijn 2e echo!
    De zenuwen gieren door mijn keel!
    Ik hoop vanavond laat goed nieuws te kunnen brengen.

Dag dag

4. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Oh beter wendyy hopelijk krijg je maandag ook nog een mooi kloppend hartje te zien. Maandag moest je toch?

Liefss

5. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    heel veel plezier en succes

6. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Succes Gerlinde vandaag!

7. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    ja dat klopt ben heel blij dat ik eerder mag maar ook wel bang

8. Butterfly1

Succes! En geniet ervan!
    Ik mag ook vandaag maar dan om half 6. En dan duurt de dag lang hahaha. Maarja ik moet nog douchen en ff boodschapjes doen en nog tanken en heb nog een film liggen dus ik kom de dag wel door hahaha.

Liefss

9. Butterfly1

Positief blijven he! Ookal is het moeilijk. Maar snap best dat je bang bent en ik denk dat dat ook geen vreemde gedachte is. Voor je het weet is het zover en dan zie je een mooi kloppend hartje ik duim in ieder geval voor je!

Liefss

10. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    dank je wel meid

11. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hihih ik kom ook wel ff met een opmerking

Ik heb zo'n zin in een broodje filet american met uitjes.
    mmmmmmmmmmmmmmm

veel liefs Annika

12. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Staat ook bovenaan mijn lijstje voor over een maand of 7 :D ! Nu maar braaf boterhammetjes met kaas en kipfilet ;)

Meiden met een echo vandaag: veel succes en hopelijk weer allemaal mooie verhalen in de loop van de dag!

Wendy: ik blijf voor je duimen meissie, positief blijven! Komt allemaal goed!

Ik heb weer eens ruim 2 uur wakker gelegen vannacht. Normaal kom ik op m'n vrije dag pas rond een uur of 10 m'n bed uitrollen, maar ben er nu alweer bija 2 uur uit :confused: ! Ach....heb ik wat aan m'n dag toch ;)

Zijn er nog meer meiden hier die zo vaak wakker worden 's nachts en dan niet meer kunnen slapen? Het gebeurd me nu al 2 weken achter elkaar! Ga dan alleen maar liggen denken, is het echt allemaal waar wat er nu allemaal gebeurd?! Tsja...en dan lig ik weer met een big smile en ben ik klaarwakker :D ! Ik merk aan mezelf dat ik steeds meer durf te genieten en oooohhhh! Wat voelt dat heerlijk zeg!

13. annika1985

ik heb na de bevalling van Lotte en Youri gelijk een broodje filet american met uitjes gekregen hihihihi.
    En dit keer weer.

Veel liefs Annika

14. hallo Meiden

ik heb al enkele dagen niet meer geschreven omdat ik gewoon geen tijd heb gehad heb wel bijgelezen. We zijn zondag na de carnavakstoet vertrokken naar mijn schoonzus is Sneek die was jarig gisteren. Mijn man moest vandaag werken dus gisteren al terug gekomen. Deze avond mijn eerste echo bij mijn gyneacoloog. Die andere wat ik gehad heb was bij een andere omdat ik die had afgedwongen omdat ik niet op mijn gemak was door dat bloed was innestelingsbloed. dus Ik moet nog wachten tot 20u. Mijn collega had vorige week ook een afspraak bij diezelfde gyn en hij belde om 18u hoelaat hij en zijn vrouw moesten gaan en die zei kom maar om 22u en het was 22u30 toen ze binnen gingen en er zaten er nog 4 na hun in de wachtkamer. dus ik zal waarschijnlijk jullie morgen alles komen vertellen over mijn echo. Oh ja nog een nieuwtje ik weet niet of jullie het belgische nieuws een beetje volgen maar de belgische tennister KIM CLIJSTERS is mama geworden en rarara wie is der gyn dezelfde als die van mij grappig he :)

@mironne veel succces vandaag bij je echo

@annika gefeliciteerd met je echo

@blubke vind echt jammer voor je ik vind dat diegen op zijn minst zijn excuses mag maken aan jou

@wendy maak je niet teveel zorgen ik duim voor je heb ook bloed verloren in die periode en was innestelingsbloed ik dacht ook dat dat niet meer kon na 6 weken maar blijkbaar dus wel. durfde haast ok niet meer naar toilet

groetjes ellen[/b]

15. Butterfly1

@Joli ik heb het idd ook. Wordt snachts wakker want dan moet ik naar de wc en kan dan 9 van de 10 keer ook niet meer slapen echt een ramp, maar komt vast wel goed!

Ohhhhhhhh een broodje filet american met uitjes JAAAAAAA Daar verlang ik naar. Of een lekkere carpacio! Maarja nog even wachten maar haal het echt wel in huis vlak voor de bevalling. En anders laat ik het wel iemand halen maar hebben zal ik het hahahahahaha.

@Ellen1984 Wat grappig dat je bij dezelfde gyn zit al Kim Clijsters. En ik volg het belgische nieuws niet echt maar het schijnt dat ik erg op haar lijk of zij op mij hahaha. Heb zelfs gehad dat er iemand me zat op te wachten bij een tankstation en mijn handtekening vroeg. Toen ik hem raar stond aan te kijken zei hij: "maar jij bent toch Kim Clijsters?" Ik ben toen snel weggelopen en heb helemaal in een deuk gelegen.

Liefss

16. annika1985

hahaahh butterfly.

zo denk ik er ook over.

Veel liefs Annika

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks meiden. Op een of andere manier kan ik nog steeds niet echt af scheid van jullie nemen. Dus blijf ik stiekem nog een beetje meelezen.

18. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ha meiden, daar ben ik weer na een paar dagen niet geweest te zijn, ik heb niet alles bijgelezen hoor, dat was niet te doen!

Meiden die vandaag weer een echo hebben: SUCCES!

Ik vind het steeds moeilijker om te wachten tot de 21e! Ik krijg het gevoel ook niet uit mijn hoofd dat het nog mis kan gaan, heb helaas maar 2 dagen op de goede echo kunnen teren en toen begonnen alles twijfels en onzekerheden weer. Al moet ik zeggen dat het vandaag nog meevalt.

Wel ben ik zooo ongelooflijk moe, ben niet vooruit te branden! Wil alleen maar liggen of slapen, maar er komt niets uit mijn handen, echt vreselijk!
    Verder heb ik ook gisteren best buikpijn gehad, echt onderin mijn buik. Het waren geen krampen en het was geen misselijkheid, gewoon een zeurderige pijn. Mijn broek zat ook vreselijk strak en deed zeer. Hebben jullie dit ook gehad? Want het maakt me natuurlijk weer onzeker!

Gister heeft mijn man een heerlijke vitamine shake voor me gemaakt, allerlei soorten fruit door de blender met een beetje melk, mmmh, heerlijk gezond!

Verder weinig te melden! Tot later!

19. Goedemorgen meiden,

Er is alweer behoorlijk gekletst deze morgen kon weer wat bijlezen. Ik moet er wel even inkomen hoor omdat ik hier nieuw ben. Wel spannend zeg al die echo's. Over 3 weken krijg ik mijn termijnecho ben erg benieuwd!

@mupkuh
    Ik vond het erg aangrijpend om te lezen en ik hoop dat je het allemaal een plekje kunt geven. Heel veel sterkte.

Liefs Hansje.

20. @ mariaatje

Maak je geen zorgen meid om die zeurderige buikpijn. Dat betekent dat je baarmoeder aan het groeien is en dat je banden ook wat aanspannen. Ik heb het ook, helemaal als ik wat drukker ben geweest of als ik onverwachts opsta van de bank.

Hoort er allemaal bij!

xx

Deel Deze Pagina