Ja ik had er al rekening mee gehouden, maar toch is het ergens een domper. Je hoopt natuurlijk altijd he... Ik ga naar Amerika voor mijn werk, maar we zijn daar tijdens het weekend en daarvan ga ik gebruik maken om wat te shoppen en wat dingen te bezoeken. Vanmorgen was ik weer wakker om 5u door opspelende darmen. Begint nu echt wel heel zwaar door te wegen dat ik zo weinig slaap. Hoop dat het in Amerika wat betert anders ga ik waarschijnlijk in slaap vallen tijdens de vergaderingen . Deng: dikke proficiat met je zwangerschap!
ik ga net naar toilet en wat blijkt ik verlies bruin slijm, niet zo goed. Sta net op vertrekken voor m'n werk. Is het dan ons nooit gegund?
@ kibi, fijn dat de bloeduitslag goed was Heel veel succes en plezier in Amerika, hopelijk ga je wat beter slapen. @ Zico, ik hoop dat het niks betekent dat je slijm verliest, ik duim voor je. @Deng, welkom en van harte gefeliciteerd
Hoi allemaal, Ik heb de oktober mama's gevonden! Ik ben 1 oktober uitgerekend volgens al die reken dingen op internet....! Gefeliciteerd allemaal! @ zico....ik hoop ook dat het nix betekend....succes! Zijn hier trwns meer dames met lichte streepjes op hun testen?
Welkom evamariah, en van harte gefeliciteerd En ja ik had bij mijn eerste testen ook hele lichte streepjes maar een week later stond er een vette streep op de test Ik heb hier op het forum gevraagd ofdat ze uberhaubt een 2e streepje zagen, en gelukkig wel.
allereerst welkom niewelingen en gefeliciteerd! vanaf maandag ben ik officieel huisvrouw, heerlijk het is geweldig dat gevoel eens een tijdje alleen voor de kids te zorgen. Mijn man start maandag al aan zijn baan en heeft er zin in. Ik heb me een cursus frans aangevraagd en vandaag binnen gekregen ook de bloeduitslagen waren er, ik heb geen anti stoffen tegen toxoplasmose (vreemd heb jaren met katten gewerkt maja) en ik ben min 4 weken zwanger, al heb ik wel maar een hcg van 197 war denk ik wel laag is en me onzeker maakt :s ze denkt iets meer maar goed ik houd het gewoon op de 4 weken dus genieten....ook voor het huis is alles geregeld, het is hier een zooi, maar morgen gaan we het eerste deel al overhuizen. Zit alleen helaas van de 2e tot de 6e zonder internet bah
Hey steffie, Is wel verwarrend de uitslagen, ik snap dat je het even niet meer precies weet. Maar gewoon lekker genieten hoor! Heel veel succes met overhuizen en natuurlijk je cursus frans
Ik heb van mijn HA het dubbeltje van mijn bloedtest meegekregen. Daar staat bij HCG de volgende uitleg over het gehalte tijdens de zwangerschap: 4 weken: 10-750 mIU/mL Dus 197 is perfect normaal hoor. Het gehalte HCG stijgt daarenboven zo snel, dat een paar dagen langer of korter zwanger véél verschil kunnen maken. Over toxo: mijn ouders hebben 4 katten en ik had regelmatig kattenbakduty. Toch ben ik ook niet immuun . Have fun moving!
hey. dank jullie voor het reageren. Inderdaad dan zal het wel normaal zijn, maar ze houdt het bij uitgerekend 8 oktober dus dat dacht ik ergens dan ook wel vreemd he dat we niet immuum zijn, maar ja gewoon goed uitkijken, bij de vorige drie heb ik geen weet gehad van die uitslagen, ik ben nl 2 keer in nl bevallen en de derde in be, maar was met de eerste controles nog in nl onder behandeling dus was een beetje nieuw
Zico, ik had met 4 weken ook wat bruin slijm verloren en dacht dus ongi te worden, (gebruikte zelfs al tampons ) maar het meot toch een innesteling zijn geweest wan thet zette neit door en een test 5 dagen later wees uit dat ik zwanger was Truus, je baarmoeder is normaal gesporken inderdaad zo klein als een stoofpeertje. langzaam groeit die met je kindje mee en vlak voor de bevalling zit die tot tegen je ribben aan. Steffie, inderdaad als je katten hebt geen kattenbakken meer schoonmaken nu (ach wat vervelend )
pfff breekt net een stuk van mn kies af, en ik ben zoooo bang voor de tandarts Val bijna flauw bij het idee dat ik er naar toe moet. Sorry moet even ergens mn ei kwijt want manlief is nog niet thuis.
@ Zico, je hoeft niet altijd van het ergste uit te gaan, ik ken vrouwen die hun hele zwangerschap gevloeid hebben en dit niks betekende. We blijven positief, maar ik begrijp je zorgen hoor!
OKTOBER 2008 MAMA'S 1 OKTOBER 1.Gerlinde....31 jaar...1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf ? 2Truus1980....28 jaar...1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf ? 3.Noukie......28 jaar....1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje 4.Semmi....25 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf ? 5.Rolia.....31 jaar......3e kindje.....kalender jongen, denkt zelf ? 6. Evamariah....22 jaar 2 OKTOBER 7.Dijkim....25 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 8. Spijkervrouwtje....31 jaar...2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 9. Marit123....30 jaar...1ste kindje 10.Sjannie....34 jaar...2de kindje 11. Deng....26 jaar 3 OKTOBER 12.Lampie.....25 jaar... 1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER 13.MissyZuilen....21 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 14.Zena....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 15. Maka123 7 OKTOBER 16.Lievelief....20 jaar...1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf? 17.Kibi....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 18. Fofo....31 jaar...1ste kindje 19. Lenah....26 jaar 8 OKTOBER 20.Steffie1980...27 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 21. Eef76....31 jaar 9 OKTOBER 22. Mupkuh....24 jaar...1ste kindje 23. Zico.... 35 jaar...3de kindje...denkt zelf jongen 24. Charlie01....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 11 OKTOBER 25. Amy25
Kibi, fijn dat je hcg zo duidelijk hoog is! Steffie, komt helemaal goed meid, dat hcg stijg vanaf nu zo ontzetten veel met de dag! En dus lekker huisvrouw, geniet er van met je kids thuis! En van je zwangerschap! Succes met de verhuizing he. Zena: inderdaad om gek van te worden he, constant denk ik hier ook aan de zwangerschap en steeds opgelucht als er niks is als ik naar de wc ben geweest. Die gevoelig borsten hier ook ene keer erger dan de andere keer. Sterkte ermee meid.....we komen er doorheen die eerste 3 maanden....het moet gewoon! Zico: hoe is het nu met je meid? Hoop zo dat het nu wel goed blijft gaan! Ga voor je duimen! Lampie: aaaaah, naar de tandarts dus. Dat zijn geen leuke bezoekjes, sterkte! Lievelief hoe is het met jou? Heb je al meer duidelijkheid? Hier lekker weekend. Ga nu lekker bijkomen en bankhangen. Fijne avond allemaal! Liefs Semmi
Weer een aantal nieuwe zwangeren, van harte gefeliciteerd, en welkom! Leuk dat de lijst steeds langer wordt! Ik ben hier steeds ook weer opgelucht als ik geen bloed zie....en nog steeds nergens last van, maar ik klaag niet Vandaag zei een collega: nog niet zwanger worden he (ivm met een cursus die ik moet gaan doen). Ik kreeg volgens mij een rood hoofd en heb me er beetje onhandig uitgekletst. Hebben jullie dat ook dat je het gevoel hebt dat het op je voorhoofd staat: zwanger! Ik wel.... Alsof iedereen nu aan me ziet dat ik zwanger ben. Ik vind het stil houden wel lastig hoor merk ik. Maar wacht nog even af tot de echo. Zico en lievelief, ik hoop dat het goed met jullie gaat! Fijne avond iedereen Groetjes, Marit
Hoi allemaal, Ik herken dat ook....in mijn close vriendenkring hebben 2 meiden een miskraam gehad...dit jaar....1 bij 8 weken en 1 bij 3 maand dus ik ben ook wel op mijn hoede...! Toch heb ik sterk het gevoel dat het goed zit... Ook het stil houden vind ik erg moeilijk...vooral als ik mijn moeder aan de telefoon heb....erg lastig....ook beetje bang voor haar reactie maar wil het zo graag delen....heel dubbel! Ik heb het wel een paar vriendinnen verteld maar mag het van mijn mannetje niet verder vertellen Zico ik hoop dat het allemaal goed zit...take care! liefs eva P.s. dit is ons eerste kindje en volgens chinese kalender een meisje...weet zelf nog niet helemaal zeker..!