Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    vraagje: gister toen ik buiten aan het lopen was heb ik meerdere keren het gevoel gehad alsof je buiten adem bent en je zo'n steek in je zij hebt maar ik had het dan in/rond mn navel....wat is dat?
    Daarnaast heb ik ook last van hartkloppingen...ook zo raar...heeft iemand anders daar ook last van?

2. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Kibi alsnog van harte dan met je verjaardag!

3. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey kibi

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Veel liefs Annika

4. annika1985

annika1985 Niet meer actief

triessie ik heb dat ook wel eens.
    Vaak is dan dat je ff een stapje terug moet doen dat je teveel doet.

Veel liefs Annika

5. Catootje1978

Catootje1978 Actief lid

26 feb 2008
    140
    0
    0
    Timzijnmamma: thanx, ik dacht dat het om schimmel niet mocht, hihi.

Kibi: van harte met jouw verjaardag! Heel herkenbaar, de klachten nemen af, heerlijk, meer je denkt meteen ook weer door.... :( Hopeloos die zwangere vrouwen, hahaha!

Triessie: ik heb dat ook wel eens, echt steken midden in je navel, raar he! Ben ook inderdaad snel buiten adem...

6. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Hallo dames!

Wederon was de echo vanmorgen perfect, de gyn zei het is een goede zwangerschap...! Gelukkig het hartje klopt, ze konden via een uitwendige echo ook al wat zijn, maar hebben toch om het beter te bekijken een inwendige gedaan! De uitgerekende datum blijft gewoon staan op 13 oktober...

Ik lees iets over nekplooimeting? Ik doe hier niet aan mee, ze hebben me het vanmiddag nog wel gevraagd, maar de reden waarom ik niet meedoe is omdat ik niet van de uitslag onzeker wil worden. Bij de 20 weken echo zien we wel verder wat daar uit komt. Ik hoop natuurlijk dat alles goed is! De gyn vond het een verstandige keuze, want het bracht meestal alleen maar onrust terwijl er dan niets aan de hand hoefte te zijn!

Triessie: Ik heb ook vaan steken en hartkloppingen als ik buiten adem ben (alleen tijdens de zwangerschap extreem vaak). Het hoort er allemaal bij, het kindje vraagt gewoon veel energie van je!

Kibi: gefeliciteerd met je verjaardag!:D

Hansje: Ik zit in de medische molen en dus krijg ik een vroege echo omdat mijn 1e kindje dood is geboren na een zwangerschap van bijna 37 weken!

Mupkuh: kan me voorstellen dat je moeite hebt om afstand te doen van ons! Het is hier altijd zo gezellig en je kan je hart heerlijk kwijt! Je bent hier nog steeds welkom en vind het nogmaals vreselijk dat je hier niet mocht blijven! Ik denk aan je! Voor morgen heeeeeel veel sterkte, ik denk aan je, meid! ;) Ik vergeet je in elk geval niet!

7. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hey Mironne, fijn dat je weer een goede echo had vanmiddag! Gefeliciteerd!

Over de nekplooimeting: het is eerlijk gezegd niet eens in m'n hoofd opgekomen om die te laten doen. Ik ben gewoon zo blij en dankbaar dat we eindelijk een wondertje verwachten, dat ik dit kindje voor geen goud meer wil en kan missen! Hoe dan ook! Uiteraard heb ik begrip voor andere keuzes, maar dit is die van ons ;)

Mupkuh: heel veel sterkte morgen meis, we denken allemaal aan je en tuurlijk blijf je lekker meelezen hier! Gewoon je hart blijven luchten hoor! Vind het zo vreselijk voor jullie! Dikke knuf....

Kibi: nog van harte met je verjaardag!

Vanmiddag lag er een pakketje in de brievenbus, een cadeautje van m'n schoonouders! So cute! Een bijtring van Nijntje met een superlief kaartje erbij.....weer ff een emo-momentje dus ;) .....

8. hallo dames

ik ben aan het aftellen tot 20u pffff zo meteen aan het eten beginnen. dan draait de tijd allemaal wat sneller. ben echt benieuwd wat we te zien krijgen.

mironne zet je je echo ook weer online als je dat zelf wil natuurlijk heb ik beetje idee wat ik kan verwachten, als je het niet wilt is ook goed hoor.

groetjes ellen

9. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik zal het na het eten ff doen, tegen 18.30 oke? Moet namelijk eerst naar boven voor de scanner! ;)

Heb er vast een foto van gemaakt:

http://i236.photobucket.com/albums/ff26 ... 001046.jpg

De scan-foto komt straks die is nog duidelijker... ;)

10. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Die van ons ook ;) Daarbij werk ik met kinderen met een verstandelijke beperking en per klas (gemiddeld 12 leerlingen) zit er maar 1 met een chromosomen afwijking, de rest heeft een andere aandoening die niet voor de geboorte te zien is. Dus je weet eigenlijk maar zo weinig over de gezondheid van je kind na een pre-natale screening.

11. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @Mironne, wat fijn dat je echo weer goed was, loop jij ook met een big smile rond? Ik wel al heel de dag :D

@Ellen1984, ik ga voor je duimen meid, veel plezier straks.

12. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Mironne wat een mooie echofoto,super!

Kibi nog proficiat met je verjaardag!

Mupkuh,morgen veel sterkte meis.

groeten Simone

13. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    hallo allemaal heb ineens weer meer bloedverlies plus steken in onderbuik en zei kant van mijn buik

14. happyjollie

happyjollie Actief lid

2 feb 2007
    102
    0
    0
    Noord-Holland
    halllo,

Kibi, van harte met je verjaardag nog.

Mironne, gelukkig is alles goed, geniet er lekker van.

Wendy, o jeetje als ik jou was zou ik de verloskundige bellen en een echo eisen.....

hier gaat alles goed alleen een beetje moe en met vlagen misselijk..

groetjes jootje

15. Norway

Norway Lid

8 feb 2008
    72
    0
    0
    hallo allemaal

ben een paar daagjes niet geweest en gelijk 20 blz erbij....pfffff
    heb nog niet alles gelezen

mupkuh succes en sterkte

wendy... o jee succes en ik zou ook gewoon even de verloskundige bellen.

ik las ook nog iets over de nekplooimeting. Ik wist vanaf minuut 1 dat ik die test niet ging doen. Hij test alleen op downsyndroom en niet op de overige chromosoomafwijkingen. En ik ben pas 26. mijn leeftijdsrisico is ongeveer 1:1100. stel dat eruit zou komen 1:500 dan zou ik me zorgen maken en mag ik geen extra onderzoek doen, omdat je pas verhoogd risico hebt bij 1:200.
    En ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om het weg te laten halen voor een downsyndroom. Er zijn nog vele ergere ziektes en afwijkingen en die worden niet onderzocht waardoor je alsnog een ziek kindje kunt krijgen. Kortom: Alles is welkom, we houden er sowieso van.

Verder voel ik me niet echt lekker vandaag. doe het dus maar rustig aan.

gr Norway

16. hallo

@wendy heb ook meer als een keer bloed verlies gehad en heb toen ook een echo afgedwongen dan ben je zeker. die steken in je buik kan je ook krijgen doordat je er teveel over nadenkt of opwind.

@mironne je moet je niet haasten hoor

heb net gebeld mijn afspraak is al uitgelopen naar 21u dus

groetjes ellen

17. @Ellen succes en plezier vanavond met de echo! Vervelend dat het al is uitgelopen......

@mironne heftig zeg dat je je kindje bij 37 weken hebt verloren! Hoe lang is dat geleden?

18. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    Jeetje, ben meer dan een half uur bezig geweest met lezen haha

Vandaag echt veel misselijker geweest dan voorheen...pfff en ook moe en hoofdpijn....sorry hoor, moet ff zeuren....voel me niet optimaal...

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @mironne top meid een goede echo. geweldig gehoor he zo'n hartje.

@kibi nog gefeliciteerd met je verjaardag

@mupkuh veel sterkte morgen

20. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    In november 2001! Maar het verlies voelt nog steeds als de dag van gister! :( http://juliannijhuis.vlindersite.nl

Ik heb hem nog niet gehoord, alleen 2x zien kloppen, ze zeiden dat het niet kon met hun echo-apparaat. moet dus nog 4 weken wachten voor het gehoor! :(

Deel Deze Pagina