Hallo Meiden, Even een ego berichtje van mij: Vandaag 2e echo (dit keer uitwendig) gehad en hartje klopt nog steeds en onze uk is 2 cm in 2 weken tijd gegroeid en is nu 3,60 cm. Het bewoog zelfs al! Zijn armpje en beentjes en was net of ie zwaaide. Ook weer hartje gehorodIk was weer zo blij en gelukkig! volgens VK was ik qua grootte nu 10,2 weken maar we houden 1 oktober aan! Ben momenteel erg moe en weinig puf om te reageren maar ik kom van de week nog even terug om te reageren! Maar dit goeie nieuws wilde ik toch graag even delen! Liefs, Sjannie
Ellen: Ik kom er niet aan toe, dat ding heeft kuren... van de week deed hij het nog, maar hij scant gewoon niet.... Ga morgen nog een poging wagen.... Sjannie: Wat super dat alles goed was met jullie beebje! Helemaal gaat dat het al via een uitwendige echo te zien is.... Geniet er lekker van!
@sjannie inderdaad super dat je een goeie echo had. Mijn echo is trouwens gisteren ook al uitwendig gedaan. Ik vond het heel raar, maar je zag alles al perfect.
Hi meiden! Ik kom net thuis en heb nog niet alles kunnen lezen, maar ik wil jullie wel laten weten dat mijn echo vandaag weer helemaal super was ! Zo gaaf, we zagen nu echt al een mini mensje met armpjes en beentjes die ook bewogen! Ook kon je al een beetje het gelaat zien met een neusje en oogjes. Mijn gyn zegt dat de kans op een miskraam nu minder is dan 1%, pfff dat was wel een geruststelling. Over 2wk krijg ik weer een echo en dan ook meteen de nekplooimeting. Liefs van een hele blije Gerlinde
ik lees weer blijde berichten over goede echo's. fijn! geniet van dat gevoel hoor. hier gaat t allemaal wel aardig. veel moe en onwijs rugpijn en savonds maagzuur bah. verder op t moment niet heel veel kwalen alleen erg veel vloed. en erg zenuwachtig... heb morgen om 9 uur theorie. ben al 2 x gezakt op 7 fouten, dus heb giga faalangst inmiddels.... laat morgen weten hoe t is gegaan.
Ha meiden, Wat een goede berichten over de echo's, gefeliciteerd meiden! Ik heb morgen me echo en ik ben echt heel erg zenuwachtig nu ! De 2 foute echo's staan nog op me netvlies gedrukt, ik hoop echt heel erg dat ik morgen wel een goede echo heb! Ik heb hem gelukkig al om 11.40 uur, dus hoef gelukkig niet heel de dag te wachten erop! @ Mamajanneke, Spannend meid! Zenuwslopend he de theorie! En vooral die instinkers die erbij zitten! Ik neem aan dat het voor de auto is haha! Heel veel succes morgen, ik duim voor je! @ Mupkuh, veel sterkte morgen meis! @ Mironne, Jeetje meid wat is dat moeilijk geweest zeg voor jullie en nog steeds! Dat kan je je toch niet voorstellen dat je kindje dan overlijd met een zwangerschap van 37 weken! Echt heftig! @ Wendy, als ik jou was zou ik ook de Vk bellen en eisen dat je gelijk een echo wilt hebben! Ik hoop dat het bloedverlies onschuldig is meis! @ Ellen, Ik hoop dat je ook een mooie echo heb gehad! @ Kibi, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Een leuk idee he, dat je volgend jaar met zn 3e je verjaardag viert!
hallo allemaal ik heb afgelopen 2 weken al een paar keer gebeld dat ik eerder wil komen en elke keer zeggen ja het is nog te vroeg en moet maar afwachten gisteren heb ik weer gebeld en nu mag ik maandag pas komen maar als het nu toch erger word rij ik naar het ziekenhuis
Allemaal gefeliciteerd met de mooie echo's, als ik dat zo lees dan kan ik bijna niet wachten.....nog 2,5 week en dan hoop ik ook zo'n positief berichtje te plaatsen.......
Jammer Wendy dat je niet eerder terecht kan en dat je weer meer bloed verliest. Maargoed, dit hoeft nog steeds niet te betekenen dat het niet goed is. Probeer zo veel mogenlijk te relaxen tot Maandag (zover mogelijk) & Think Positive.....
ik moet wel zeggen als ik meer rust en niet veel doen dan heb ik ook minde bloed verlies zodra ik wat meer doe komt het wel meer opzetten of het lijkt zo
@mironne o oeps te snel gelezen den kik. maar het zien kloppen is ook goed. jammer dat je het niet kon horen met hun apparatuur. iedereen weer een mooie echo gehad vandaag toppie. meiden die hem morgen krijgen toitoitoi.
Meis, als ik jou was zou ik morgen bij het ziekenhuis zitten! Dit is toch niet vol te houden tot maandag die onzekerheid?! Ik duim voor je hoor! Sterkte! Sjannie: gefeliciteerd met je mooie echo vandaag! Geniet ervan! Mamajanneke: sterkte met je theorie morgen! Wedden dat 'ie nu goed gaat?! Ik ga naar bed, ben het spuugzat! Truste meiden!
@wendy, als je merkt dat het met dingen doen meer gaat bloeden, moet je je zelf echt in acht nemen en veel rust houden. dan kan het goed komen meid. ik ken 2 mamas die ook veel bloed verloren in hen zwangerschap en zeker in het begin, 1 er van is veel te vroeg bevallen, maar dat meiske is nu wel kerngezond en die andere mama heeft heel lang bed gehouden en heeft nu een gezonde zoon en is op tijd geboren. ik wil je hier mee een beetje hoop geven dat het dus niet mis hoeft te gaan. misschien ligt je placenta wel voor de baarmoedermond, want hierdoor kan je ook bloedverlies hebben. meid sterkte het weekend over en ik hoop maandag op goed nieuws. en het klopt dat ze met 6 week weinig zien. ik heb een echo gehad met 6 week en er was niks te zien dus paniek alom. maar met 7 week een klein mensje met kloppend hartje. en als je dan zo'n echo ziet maandag ben je veel meer gerustgesteld dan als de echo die ik had met 6 week. en meiden bedankt. is inderdaad voor de auto. oefen nu op het net, maar heb steeds 7 of 8 fout. er zitten zulke stomme instekers in..... op goed geluk morgen. ik wil zo graag. heb al een auto en het rijden gaat perfect. alleen die theorie....
Ha die meiden,daar ben ik toch weer even.. Ben bij de huisarts geweest voor het weer zo erg was als vorige week (keelontsteking) en zij zei ook dat het weer terug is gekomen,omdat ze me niet gelijk weer een kuur geeft wachten we even af tot vrijdag,.ik heb goede hoop dat het niet weer zo erg word! Gister ben ik tot 14 uur misselijk geweest joh,..en maagzuur...en zoooooo moe echt knikkebollen (let op: dit is beslist geen klagen hoor haha) s'avonds was het oppeens mis met mijn dochter naar bed brengen,toen moest ik naar de wc rennen en dat kleine beetje avondeten wat ik gegeten had weer uitzwaaienOmdat ik ook zo moe was ben ik om 19:30 al naar bed gegaan!Voel me nu op het moment wel een stuk beter. Verders nog steeds een grote smile hier hoor haha Wendy: hoe gaat het nu? sterkte met wachten,even heel cru: persoonlijk denk ik dat het met een dreigende miskraam niet uitmaakt of je het rustig aan doet of niet,als er iets niet goed zit word het toch wel afgestoten..andere kant: ik heb beiden meegemaakt MK met 12 weken en bloedverlies bij de zwangerschap van mijn (kerngezonde) dochtertje,dus dat kan ook..bijv een haarvaatje wat steeds weer openknapt..ik snap niet dat ze geen inwendig onderzoek bij je doen..dan kunnen ze zien of je baarmoedermond nog gesloten is. veel strekte met wachten.
Mamajanneke veel succes vandaag. Nog precies 1 week en dan zit ik op de dag dat de vorige keer het hartje gestopt was, ik word er nu al zenuwachtig van, gelukkig dat ik ook die dag weer voor een echo naar de gyn mag. Fijne dag iedereen.
Goeiemorgen dames. Iedereen met een echo, heel veel succes! @Wendy Hoe is het nu? Bloedverlies al minder of weg? Hier verder niks bijzonders.
Goedemorgen dames, Mijn man zit nu voor twee dagen in Frankrijk, hij is gisteren vertrokken. Bah ik vind er niks aan. Vannacht Nynke gezellig bij me in bed genomen, anders voel ik me helemaal zo alleen Maar jeetje zeg, ze snurkt gewoon net zo hard als haar vader Verder hier niks nieuws te melden. Voor de meiden met een echo vandaag, veel plezier.