Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo dames,

er is weer aardig wat bijgekletst vanavond. Ik was met mijn man en 2 vrienden naar een voorstelling van de lama's echt lachen gieren brullen! Het is een wonder dat ik mijn kindje er niet heb uitgelachen haha.
    Nu kruip ik lekker m'n bedje in want ben erg moeeeeeeee.

Slaap lekker allemaal.

Groetjes.

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    goedemorgen!

wat ik jammer vind aan deze site is dat ze niet aan ledenstops doen,dan kun je zelf een topic starten en er een slot op laten gooien na zoveel leden,dat blijft overzichtelijk.
    ik lees wel elke dag even,maar terugreageren is voor mij geen doen,zie door de bomen het bos niet meer!

Hier alles goed,..ik las dat van schoonouders,ik heb al jaaaaren geen contact met mijn vader,en sinds nov (3 weken voor ons trouwen!)niet meer met mijn moeder..ben er niet huiverig om! (klinkt hard maar zit hele voorgeschiedenis aan he) heb heel fijn contact met mijn schoonouders,zo kan het gelukig ook ;)

Voel me goed,al ben ik elke dag misselijk en regelmatig spugen,en nog steeds zo moe,..maar als ik dan ook maar ene kloppend hartje te zien krijg he! ;)

3. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    @Joli
    Ik ken t, die onzekerheid, je zou t liefst ter plekke een echo laten maken he?! Hou je bij je gevoel en doe lekker rustig aan!

@Klusser
    Ik heb een kennis in het onderwijs, die is nu zwanger van de vierde, die is/was steeds zo uitgerekend dat ze precies een paar dagen voor de zomervakantie verlof had en heeft t zo kunnen regeln dat ze die paar dagen "extra"kreeg....

Alle dames een heel fijn weekend, wij gaan straks dochterlief naar opa brengen en daar de dozen positiekleding halen, kan ik lekker snuffelen en inventariseren....vrees dat ik behoorlijk moet gaan bijkopen(beviel eind maart van Julia)...wat rot nou :) ! En morgen zijn we uitgenodigd om uit eten te gaan met mijn ouders....die niet weten dat ik zwanger ben!
    Pff, ben benieuwd of hun voelsprieten gaan werken als ik ineens geen biefstukje wil en geen wijntje haha!

liefs, tal

4. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    even banner checken ;)

5. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    @ Hansje wat leuk de lama's. Kan me voorstellen dat je helemaal in een deuk hebt gelegen.

Ik vind het ook wel druk hier, maar uit ervaring weet ik dat er steeds meer meiden afhaken en je uiteindelijk met een minder groot groepje overblijft.

6. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    OKTOBER 2008 MAMA'S

23 SEPTEMBER
    Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf?
    29 SEPTEMBER
    Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    1 OKTOBER
    Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf ?
    Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ?
    Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    Sousa, 24 jaar, 1ste kindje
    2 OKTOBER
    kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje
    Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Sjannie, 34 jaar, 2de kindje
    Deng, 26 jaar
    Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee!
    Jennefer26, 29 jaar
    3 OKTOBER
    Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    4 OKTOBER (Dierendag)
    MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Maka123, 1ste kindje
    ppa, 32 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    5 OKTOBER
    Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje
    6 OKTOBER
    Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Butterfly1, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen
    satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Pipelina, 1e kindje
    7 OKTOBER
    Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    Fofo, 31 jaar, 1ste kindje
    Lenah, 26 jaar
    Jessica1981
    Baby25
    Eef76, 31 jaar
    8 OKTOBER
    Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    MsRoxy
    Anna mama
    9 OKTOBER
    Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen
    Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    10 OKTOBER
    Kikiko
    jimmy, 24jaar
    shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf?
    Susanna, 32 jaar, 1ste kindje
    11 OKTOBER
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    12 OKTOBER
    Joli, 27 jaar, 1e kindje
    Mariaatje, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen
    nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen
    13 OKTOBER
    Muffie, 24 jaar, 1ste kindje
    Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje
    Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    14 OKTOBER
    Astridje, 25 jaar, 2de kindje
    15 OKTOBER
    Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    16 OKTOBER
    miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    sabineramp, 22 jaar
    17 OKTOBER
    tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Mupkuh, 24 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    18 OKTOBER
    taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Vlinder4,
    19 OKTOBER
    Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ?
    Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje
    danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje
    20 OKTOBER
    Lotje26, 26 jaar
    21 OKTOBER
    annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ?
    Yvonnee, 2e kindje
    22 OKTOBER
    natasssie, 2e kindje, denkt zelfmeisje
    23 OKTOBER
    wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    24 OKTOBER
    liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ?
    klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    25 OKTOBER
    kikker
    26 OKTOBER
    triessie, 28 jaar, 1e kindje
    27 OKTOBER
    Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen
    28 OKTOBER
    mad, 2e kindje
    sam1973, 34 jaar, 2e kindje
    Timzijnmama, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    wannaBmum, 33 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    Sung, 26 jaar
    Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen
    29 OKTOBER
    catootje1978, kalender jongen, denkt zelf meisje
    vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    30 OKTOBER
    kus26, 26 jaar, 3e kindje
    allwoman, 29 jaar, 2e kindje
    31 OKTOBER
    just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje

AFSPRAKENLIJST

10 maart
    Mariaatje: intake VK, Shaas: 1e echo Wendyy: afspraak Vk
    11 maart
    Wiets: 1e afspraak, danii: vk, Joli: termijnecho, steffie1980: echo 8.30u
    12 maart
    Linnepinn: 1ste echo, Zena: 2e contr. + int. gyn, natassie: 1e afspraak Vk, Rolia: vk en 2e echo, Wiets: 2e echo, Kiezeltje: 1e echo
    13 maart
    Nony: 1e afspraak VK, Shelde: intake VK, kikker: 1ste echo, annika1985: 2e echo, Ischa: 2e echo 09.20 gyn, Gerda1975: 1e echo + intake VK
    14 maart
    triessie: 1e echo 09.20, nony:3e echo gyn
    17 maart
    mamajanneke: 3e afspraak gyn, miekemiek: termijnecho, Lientje: 1e echo, Satyra: termijnecho, annika1985: 3e echo, Timzijnmama: intake vk 14.30u, Eef76: 2e echo, Vke: controle HA, hansje: intake vk, Tatty Teddy: Echo, Sousa: termijn echo
    18 maart
    Truus1980: 9.40 1e echo
    19 maart
    Gerlinde: nek plooi meeting, wendyy: intake vk
    20 maart
    liss10: Intake VK +echo, Cootje: echo 9.00 uur, allwoman: inktake VK, Zico: 2e echo, catootje1978: 1e echo, sam1973: intake vk
    21 maart
    Kus26: intake Vk, tam27: intake vk en 3de echo, Mariaatje: 2e echo, Bianca24: 12 weken echo lampie: 9.00 1e echo
    25 maart
    Kibi: controle gyn 15u45, Semmi 2e echo, hansje: termijn echo
    26 maart
    Kibi: 12 weken echo 9u45, mama1984: 12 weken echo, Audrey23: 2e echo
    27 maart
    Cootje269: 1e echo, Timzijnmama: 1e echo 18.45u, klusser: 1e echo + intake vk, Sung: 1e afspraak VK
    31 maart
    astridje: 2e afspraak gyn, tweety: 2e afspraak vk
    1 april
    Truus1980: 2e afspraak, Kus26: 1e echo, miekemiek: 1e controle VK, Symoen: 3e echo 12 weken
    2 april
    Sousa: 2e afspraak
    4 april
    allwoman: 1e echo
    7 april
    Audrey23: 12 weken echo, Ellen1984: 3e echo + nekplooimeting 19.45u
    8 april
    mama1984: 2e afspraak vk
    11 april
    Vke: 1e echo
    5 juni
    Audrey23: 20 weken echo

Wordt ook lid van de Oktober Mama's 2008 Hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl

7. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!1

Hier alles goed, nog steeds een onzekere mariaatje, maardat zal denk ik tot 21 maart zo blijven. Heb echt spijt dat ik niet eerder om een echo gevraagd heb en nu kan het niet omdat mijn man 10 dagen weg is... :cry: . En ik wil hem toch wel heel graag erbij hebben!

Maandag naar de vk, misschien kan ze me iets gerust stellen!

8. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hey Mariaatje: ik herken mezelf zo goed in jou! Iedere keer als jij over je onzekerheid verteld, denk ik: ja! Dat heb ik precies zo! Meis, laten we met z'n allen van het positieve uitgaan, in oktober worden we allemaal mama van een wolk van een baby!

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    brrrrrrrrrr kreeg gisteren telefoon van m'n moeder. een nicht van haar , daar haar 2 dochters van zijn zwanger. Ze hebben bij eentje een nekplooimeting gedaan en ze kreeg te horen dat het kleintje het syndr down zou hebben.
    Ze gaat naar leuven voor verdere testen en krijgt iets nadien de uitslag dat het kleintje geen down heeft maar er is iets verkeerd gelopen met cromosoon deling, het kleintje zou maar 5% kans hebben op een leven.

Al is ze niet zo dichtbij toch doet het me wat :cry:

Ze moet volgende week naar de gyn voor verdere bespreking.
    Vindt het zo erg.....

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh wat erg Zico, ik kan me voorstellen dat het je wat doet hoor.

Vandaag precies 9 weken, ik hoop dat donderdag bij de gyn nog steeds alles goed is.

Fijn weekend iedereen.

11. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @zico, wat vreselijk :( Je zou het maar te horen krijgen, ik moet er niet aan denken.

@hansje, wat leuk de lama's, daar wil ik ook nog steeds een keer naartoe.

@mariaatje, ik snap je onzekerheid wel, bij mij is het nu iets minder na de echo van vorige week, maar helemaal weg is het nog niet hoor.

@joli, oh wat moet je geschrokken zijn, gelukkig heeft de vk je wat gerust kunnen stellen, nu op naar een goeie echo over een paar dagen.

@nony, dat is makkelijk een zwangerschapskledingzaak hebben.

Meiden ik ga zo lekker even naar de kapper en even de stad in, tot snel :D

12. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Jeetje Zico, wat vreselijk zeg! Ik merk dat ik nu ik zwanger ben ook erg gevoelig ben voor dat soort verhalen. Kan me dat behoorlijk aantrekken. En als het dan zoals bij jou in je naaste omgeving gebeurd....bah!

Wij krijgen straks vrienden te eten. Heel gezellig, maar kan echt niet bedenken wat we moeten eten. Ik vind niet alles lekker en koken is al helemaal mn hobbie niet meer nu. Uiteindelijk gekozen voor spagetti. Misschien geen cullinair hoogstandje, maar ik vind het lekker en kan het klaarmaken zonder kokhalzen. Lekkere sla erbij, ijs toe...komt best goed.

Weet je wat ik trouwens al een week ofzo iedere keer heb? Bloedneuzen. Geen enorme stromende bloedneuzen, maar toch. Dacht eerst dat het van de hoogte kwam (is op vakantie begonnen) maar nou vanmorgen weer. Balen! En ik heb echt nooit bloedneuzen!

Fijn weekend allemaal!

PS vandaag 10 weken! Joepie!

13. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Hee allemaal!

Lees dat sommige mensen niet meer gaan komen vanwege het vele posten. Jammer hoor! Ik vind het zelf ook wel druk, maar toch wel gezellig, dus ik blijf voorlopig nog wel komen. De laatste tijd schiet reageren er een beetje bij in, omdat ik me heel naar voel de hele dag, dus dan lees ik et zon beetje bij en ga ik weer slapen meestal :p

Ik zag vanmorgen bij het naar de wc gaan een beetje bruine afscheiding bij het afvegen, was erg wenig, dus ik neem aan dat er gewoon ergens een vaatje geknapt is, verder niks ernstigs... hoop ik.
    Ik heb wel een goed gevoel over mn zwangerschap, dus ik denk dat ik wel erg verbaasd zou zijn als t opeens mis zou gaan :(

14. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Zico, wat erg als je zoiets te horen krijgt.

Succes met koken Zena.

Tam, wat ga je doen met je haar?

Leuk Klusser, ik zit ook in het onderwijs. Na de zomervakantie werk ik nog 3 weken (wij hebben vroeg) En ik neem, als alles goed blijft gaan, 4 weken van te voren verlof op. Dan heb je die twee weken er nog achter aan, dat vind ik veel mooier.
    Maar op die 3 weken werken na de vakantie na, ben ik dus al vanaf week 27 thuis. Dan 6 weken vakantie en dan nog 3 weekjes aan het werk voordat mijn verlof begint.
    Na mijn zw.verlof neem ik nog ouderschapsverlof op (krijg je in het onderwijs 50% uitbetaald) en dan begin ik volgend jaar na de voorjaarsvakantie weer. Dan is de baby een maand of 5.

Vanavond hebben we een verjaardag. Wel zin in, maar vrees dat ik weer erg moe zal zijn vanavond. Ik ben er al helemaal aan gewend dat ik iedere avond languit op de bank lig (met dekentje :) )

15. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Hallo mama's!

Ben ik ook weer eens...drukdrukdruk... :oops:

Maar nu heb ik echt SUPERnieuws; ik had de angelsounds besteld en heb het gisteren binnen gekregen. Ik gelijk proberen, maar verwachte eigenlijk nog niets te horen. Dit bleef ook lang zo en toen ik net wilde stoppen, hoorde mijn vriend en ik ineens iets vreemds. Net een treintje vanuit de verte... Het bleek het hartje van ons kindje! Nu ben ik helemaal gerustgesteld en in de wolken, zoooo verliefd...

Nu heb ik helemaal zin in de eerste echo volgende week donderdag!

Moest ik even met jullie delen...

Fijn weekend allemaal!

16. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Zico, jeetje wat naar maar wat ik toch evenwil zeggen is dat een collega vanmijn vriend met de nekplooimeting de uitstag 1 op 2 was! allerlei onderzoeken daarna enwat denk je........gewoon een gezond kind niets mee aan de hand en is ook gezond ter wereld gekomen! Dus het zegt helemaal niets zo'n nekplooi meting. Wij hebben ook besloten om het niet te doen...! Want weet je al heb je een uitslag van 1 of 1800 ofzo dan kun je gewoon onterecht gerust zijn en blijkt later toch iets niet goed te zijn.....dus wat zegt het nou allemaal....mij niets dus ik doe het ook niet....

Dus Zico ik hoop dat je uit bovenstaand voorbeeld (1 op 2) iets positief kunt halen voor je collega kennis of was het nou een vriendin?

17. @ zena
    Bloedneuzen zijn volgens mij ook wel een bekent zwangerschapsverschijnsel. Ik dacht dat ergens gelezen te hebben. wel vervelend hoor!

xxx

18. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hey meiden

eerst iedereen gefeliciteerd.
    ik wilde me nog niet aanmelden ivm een mk in oktober en had zoiets als ik het weer te vroeg doe dan ja ik weet niet durfde t nog niet goed.
    maar op 3 maart heb ik echo gehad waar hartactie te zien was dus we zijn helemaal blij alleen leef ik toch liever na die 16 weken toe dan is het ergste voorbij.

zou iemand mij op de lijst willen zetten voor dit
    17-10-08 uitgerekend
    31-03-08 2e echo(termijnecho)
    01-04-08 weer naar vk toe

en nu hopen dat alles goed lbijft, heb ook allerleiu symptonen die ik vorige keer niet had en voel me ondaks die symptonen wel een beetje zwanger maar ja.
    ik ben ook ziek thuis gebleven sinds gisteren was met toch ziek en mijn buik is echt van streek geweest en heb t zo af en toe nog net mensturatie pijn maar had de vk al gebeld en bleek normaal te zijn,

allemaal fijn weekend en sorry voor lange verhaal

19. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Nou vandaag dus even niks, ik kom net bij de kapper, blijkt dat hij met spoed weg moest omdat zijn hondje geopereerd moest worden.
    Nu komt hij morgen extra terug, om alsnog de mensen die vandaag een afspraak hadden te knippen.
    Dus morgen alsnog een poging wagen :)
    Maar er gaat gewoon een stukje van mijn haar af, niks bijzonders.

20. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Hey dames

Ik had vanmorgen ook bruin bij afvegen en nu nog steeds. Kiezeltje, ik bewonder je dat je er zo rustig om blijft, hier was het direct paniek. Het is niet veel, maar toch, ik begrijp niet waarom het niet wil stoppen. Betekent dat bruinverlies dat je baarmoeder open staat en kan dat geen kwaad voor het kleintje?

Deel Deze Pagina