dat heb ik ook, als ik heel moe ben, heb ik meer last van misselijkheid. Heb de afgelopen week nogal veel op bed gelegen, beetje zoals jij je dag hierboven beschrijft, was te naar en te moe om iets anders te doen Ging dit weekend wel beter, maar dan ga ik ook meteen meer doen, dus ik ben bang dat et morgen weer mis is... maarja, dan heb ik iig wel een leuk weekend gehad
Anoukwordtmama en justsanne, gefeliciteerd en welkom! Annika, het zit je ook niet mee he, schoonmonster, kapot moederbord(was vast ook een schoonmoederbord!), stomme auto, (soms)stomme kerel.... en dan ook nog bedolven onder de hormonen, ik leef echt met je mee! x Tal
Iedereen die vandaag een echo heeft veel succes en plezier. Ik moet nog 3 nachtjes slapen voor de 2 echo.
goedemorgen dames. Hoe is het met jullie? Ik voel me echt niet super zwanger want heb geen hypermises ( hopen dat het weg blijft). Verder voel ik me vreselijk down ook om gister maar ook omdat ik me kleine ventje mis en dan breng ik Lotte naar school en dan zie je ook weer moeders met kinderwagens enzo Dus mamajanneke ik heb er ook vreselijk veel last van op het moment. Veel liefs Annika
ow ok dan moet je nog ff geduld hebben. Ik hoop voor je dat je een heel mooi kloppend hartje krijg te zien. Veel liefs Annika
@Mariaatje: jaaaaa! Weer een weekje verder! Voelt goed hè?! Ik mag idd morgen weer voor een echo, dit keer voor het eerst bij de VK, spannend! @Symoen: gefeliciteerd nog met je 30ste verjaardag! Wat een geweldig cadeau heb je van hubbielief gehad zeg! Wanneer gaan jullie? @mamajanneke: Pffff....wat moet dat dubbel zijn geweest voor je gisteren zeg....aan de ene kant die vreugde, maar dan toch ook dat immense verdriet.... Knuf voor jou meis! @Wendy: ik duim voor je vanmiddag! Nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd! Verder weet ik 't ff niet meer allemaal, heb dit weten te onthouden.... Hier alles rustig gelukkig. Veel afscheiding nog steeds, maar het roze/bruin is gelukkig alweer 2 dagen weg (afkloppen!). Ben wel weer zenuwachtig voor de termijnecho van morgen, maar dat zal vast allemaal wel weer goed zijn hoor! Gelukkig hoef ik vandaag en morgen niet te werken, dus kan ik lekker rustig aan doen. Zijn er eigenlijk nog meer meiden met een echo vandaag behalve Wendy?! Zo ja, ook heel veel succes!
Goeiemorgen dames, Het hele weekend wel alles gelezen maar de puf niet om te reageren. De hele tijd kunnen roepen dat ik me heel erg goed voel maar daar is dit weekend wel een beetje verandering ingekomen Ach ja hoort er allemaal bij, de hele dag kan ik wel slapen en het eten gaat ook wat moeizamer maar ja je moet wat eten toch? Maar nog steeds vindt ik het geweldig dat ik een kindje in mij draag! Volgende week onze afpsraak met de vk en die week daarna de termijnecho dus het schiet al lekker op! Meiden die vandaag een echo hebben succes en veel plezier! xxx
Ben net van de trap gevallen..... Heel hard op mijn kont, en met rug half op een tree, moest zo huilen vooral van de schrik.... Heb vk gebeld en moest me geen zorgen maken, het zit nog goed beschermd en over de buikpijn ook niet, want als ik geen bloed verlies heb geen teken van mk... Gelukkig nog maar 2 nachtjes tot echo.....ben zoooo zenuwachtig! LIEFS nony @ wendy heel veel succes met je echo, ik begrijp je helemaal
nony ik hoop niet dat je je al teveel pijn hebt gedaan Ff een vraagje he wie heeft er ook iedere keer zo'n koppijn en wat doe je eraan? Veel liefs Annika