Nony,dat is zeker schrikken,ik hoop dat je je niet teveel pijn hebt gedaan. gelukkig zit de baby goed ingepakt. Wendy,hoe was de echo?En die van Shaas? Mariaatje jij hebt geen echo gehad vandaag alleen een intake?Of zit ik er nu weer naast? Mijn misselijkheid is gelukkig minder,ben nu moe,maar om half 6 komen er mensen voor de 2de keer naar ons huis kijken.Dus kan nu nog niet liggen. groeten Simone
hallo allemaaal aaaah het ging het hartstikke goed het HARTJE KLOPT hihihih ben zo blij haha en het viel allemaal reuze mee hahaha ik mag voor de 2e echo op donderdag 27 maart om 1 uur weer komen dus die van 19 maart kan er af ik ben zo blij dank jullie wel meiden dat jullie hard voor mij hebben geduimt aaaah ben zo blij
Fijn dat t meeviel wendyy! Hoe is t met de hoofdpijn, annika? Nony, al blauw? Gelukkig is alles goed. Spannend, symone, huiskijkers...ben benieuwd. Ik wil mezelf steeds op de lijst zetten, maar het lukt voor geen meter en dan word ik ongeduldig, stop ik er maar weer mee. Heb vandaag echt een béh-dag! Nergens zin in, geen honger, slapen vanmiddag hielp ook al niet...ga zo maar met de mannetjes op de bank een tosti eten, ze vroeg naar bed brengen en dan bankhangen met een pot thee ofzo...manlief heeft avonddienst, saai! Spreek jullie vanaavond nog wel groetjes
Hier ook weer even een berichtje van mij Ook hier iedere dag barstende hoofdpijn en daardoor misselijk en heel erg duizelig. Wilde vandaag naar de HA gaan omdat ik echt al 3 dagen achter mekaar 6 paracetamol naar binnen werk wat echt niet meer normaal is, en het helpt dus geen steek. maar bedacht toen dat ik morgen weer bij de gyn moet zijn om 8.30 dus ja wacht ik daar maar even op. Misschien zijn het de hormonen. Het zit echt aan een kant van mijn hoofd steeds en trekt door naar mijn nek en schouders en ben er gewoon lastig van Functioneer al een 10 dagen compleet niet wat niet zo makkelijk is met drie kinderen en een man die werkt. Verder alles goed, ben echt benieuwd naar de echo morgen, doen ze een nekplooimeting (standaard in Be) waar ik me weinig van zal aantrekken, maar wat dus een langere echo betekent (althans de vorige keer) Hoop dat alles goed is want voel me echt heel erg beroerd vind het zelfs eng worden, nog geen enkele zwangerschap heb ik me zo ziek zwak en misselijk gevoeld en toen had ik veel meer stress dan nu....dus vind het allemaal maar vreemd. Morgen eens goed overleggen wat ik ermee kan doen, want zo kan ik totaal niet genieten. (heb zelfs al gedachten gehad van was ik maar niet zwanger en daarna een potje gebruld om mijn eigen gedachten) Ik lees overigens wel mee hoor meiden, alleen alles wat ik lees vergeet ik weer als ik zelf wil reageren haha dus sorry daarvoor.
halloo zou iemand mij op de lijst kunnen zetten op 17-10-2008 uitgerekend 31-03-2008 2e echo en 01-04-08 naar vk toe voor 2e keer dank je
he meiden, hier ben ik nog eens. Sinds deze week is de misselijkheid en braken nog erger geworden, maar neem het er graag bij. Leuk is is anders maar ja. heb daarnet bij het eten m'n kies doorgebeten en een stuk ingeslokken per ongeluk...... Morgen eerst om 9.00u naar de tandarts...
Hoi meiden, hier weer even een berichtje uit de States. Het goede nieuws is dat ik sinds vorige week dinsdag niet meer heb overgegeven. Het slechte nieuws is dat ik nog steeds een lopend skelet ben met mijn 48 kilo bij 1.74 lengte. De misselijkheid blijft en ik moet nog steeds liggen. Ik ben erg gelukkig met het feit dat mijn moeder en haar vriend komen overmorgen! Ik mis haar zo erg, ik kan niet wachten om haar vast te houden. Vrijdag trouwen we, we hebben veel afgezegd en het wordt nu een kleine aangelegenheid met 7 mensen. Geen etentje, maar mijn schoonmoeder kookt na afloop, ik zal dan echter op bed liggen omdat ik bekaf zal zijn na de ceremonie. Volgend jaar trouwen we voor de kerk in NL en dan wordt het een knalfeest, reken maar! Verder ben ik nog zo plat al een dubbletje, geen buik te zien, maar ja als je ook 6 kilo kwijt ben zie je ook niks. Ik moet veel proteine shakes drinken, echt super goor spul,maar ik denk maar aan de baby. Hoe is iedereen hier? Ik zie veel nieuwe meiden die ik dus niet 'ken'. Welkom. Hoe is het met Mupkuh, Lampie, Mironne, Nony, Annika etc? Groetjes voor allemaal! x
Goedenavond meiden, Hier ben ik ook weer ff... Ik zie dat er nog steeds nieuwe zwangeren bijkomen....echte babyboom he in oktober, haha! Ik zou zegen, welkom en gefeliciteerd meiden! En ook weer goede echo´s, heb mooie fotootjes in de albums gezien, zo leuk! Hier alles goed, alweer bijna 11 weken. Ik moet zeggen dat ik het toch best snel vind gaan tot die eerste 12 weken, misschien ook omdat ik al een dreumes heb die me aardig bezig houdt. Ik had het niet verwacht, omdat deze periode na mn mk toch spannned is. Ik had vorige week dus last van mijn bekken. Vandaag manuele therapie gehad en het valt mee. Blijken mijn bekken niet te zijn, maar het zit vast onder in mijn rug. Dus na een paar keer moet het gelukkig over gaan. Meiden die morgen een echo hebben heel veel succes! Liefs Semmi
Jeetje Susanna, heftig hoor als ik je verhaal zo lees! Gelukkig is het overgeven dus minder geworden. Hopen dat je nu aansterkt meid! Jammer dat het vrijdag een andere dag wordt dan gepland. Maar wil je toch een mooie trouwdag wensen!
Susanna: heftig joh! Wel sterkte en idd zoals al gezegd: een hele fijne dag en maak er wat moois van ondanks dat het een aangepaste versie wordt... Begrijp het dat je uitkijkt naar je ouders, mijn ouders wonen niet in NL en ik zie/knuffel ze pas in mei....dus ik weet wat je voelt aan gemis...
he balen zeg al die dames die zo moeten overgeven. ik ben wel misselijk, maar niet zo dat ik moet overgeven. en verder zo ontzettend moe. moet daar wel erg aan wennen. ga nu maar 's middags naar bed als dat kan. vandaag eerder van mijn werk terug gekomen. geniet er allemaal van.
goedenavond allemaal. Wendyy van harte gefeliciteerd zeg echt gaaf Sousanna ben blij voor je dat het overgeven gestopt is. Ik viel bij Lotte 15 kilo af en woog 43 kilo en bij Youri 17 kilo en woog toen 51 kilo. Hoop dat je toch ondanks alles een mooie trouwdag heb. Nou ik heb net voor het eerst vriendjes gemaakt met de wc pot (overgeven) Was me eigen stomme schuld had telang niks gegeten en toen een halve koude pannekoek met bruine suiker naar binnen werken was vragen om moeilijkheden. Maar was wel een opluchting. Veel liefs Annika
Susanna, wat fijn dat je iig niet meer hebt gespuugd afgelopen week! Ik hoop dat je ondanks dat het niet zo gaat zoals gepland, toch een hele fijne dag zult hebben a.s. vrijdag! En geniet maar lekker van je mams, fijn dat je d`r weer ff in reallife kunt knuffelen hè?!
@ Wendyy: super dat het zo goed was! Moet een hele geruststelling zijn! @ Susanna: naar zeg als je de hele tijd zo moet overgeven, gelukkig heb je er nu minder last van. Ik hoop dat je een super trouwdag hebt, ook al is het dan klein
ha meiden! Weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb geen echo gehad vandaag, alleen een intake, maar alle gegevens stonden nog in de computer, dus we waren snel klaar! Nou meiden die aan het afvallen zijn, wat vervelend! Ik moet zeggen dat ik een opgeblazen ballon ben... Het is zelfs zo erg dat er al 3 vreemde mensen aan me gevraagd/gezegd hebben dat ik zwanger ben. Hoe erg kan het zijn met 9 weken? Ik antwoord dan wel netjes met ja, maar kreeg een hoofd als een kreeft haha, toch erg als mensen met 9 weken al aan je zien dat je zwanger ben (en dan zien ze het echt aan mijn buikje he, dus niet aan mijn gezicht of zo... ). Ach ja, zo hebben we allemaal wat, maar ik vrees dat ik tonnetje rond ga worden. Verder voel ik me vandaag weer wat rustiger moet ik zeggen, voor het eerst dat ik me niet de hele dag zorgen maak of alles goed gaat, nee, vandaag heb ik steeds tegen mezelf gezegd dat mijn kleintje nu al 3 cm is en al 2 gram weegt hihi. Moet zeggen dat het een fijne gedachte was! @Joli, was ook maar een geintje he, dat weet je toch?! Ik krijg er straks ook 2 achter elkaar, volgende week vrijdag met 10wk5d en wij doen wel een nekplooimeting, dus zal met 12/13 weken weer 1 krijgen! Jippieeee! Nou meiden, tot morgen allemaal!
OKTOBER 2008 MAMA'S 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 1 OKTOBER Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje Deng, 26 jaar Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! Jennefer26, 29 jaar 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Maka123, 1ste kindje ppa, 32 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Butterfly1, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Pipelina, 1e kindje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Fofo, 31 jaar, 1ste kindje Lenah, 26 jaar Jessica1981 Baby25 Eef76, 31 jaar 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje MsRoxy Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 10 OKTOBER Kikiko jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje 11 OKTOBER Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 12 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje Mariaatje, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar 17 OKTOBER tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Mupkuh, 24 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Vlinder4, 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje 20 OKTOBER Lotje26, 26 jaar 21 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee, 2e kindje 22 OKTOBER natasssie, 2e kindje, denkt zelfmeisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker 26 OKTOBER triessie, 28 jaar, 1e kindje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen 28 OKTOBER mad, 2e kindje sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? wannaBmum, 33 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER catootje1978, kalender jongen, denkt zelf meisje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje allwoman, 29 jaar, 2e kindje 31 OKTOBER just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje AFSPRAKENLIJST 11 maart Wiets: 1e afspraak, danii: vk, Joli: termijnecho, steffie1980: echo 8.30u 12 maart Linnepinn: 1ste echo, Zena: 2e contr. + int. gyn, natassie: 1e afspraak Vk, Rolia: vk en 2e echo, Wiets: 2e echo, Kiezeltje: 1e echo 13 maart Nony: 1e afspraak VK, Shelde: intake VK, kikker: 1ste echo, annika1985: 2e echo, Ischa: 2e echo 09.20 gyn, Gerda1975: 1e echo + intake VK 14 maart triessie: 1e echo 09.20, nony:3e echo gyn 17 maart mamajanneke: 3e afspraak gyn, miekemiek: termijnecho, Lientje: 1e echo, Satyra: termijnecho, annika1985: 3e echo, Timzijnmama: intake vk 14.30u, Eef76: 2e echo, Vke: controle HA, hansje: intake vk, Tatty Teddy: Echo, Sousa: termijn echo 18 maart Truus1980: 9.40 1e echo 19 maart Gerlinde: nek plooi meeting, wendyy: intake vk 20 maart liss10: Intake VK +echo, Cootje: echo 9.00 uur, allwoman: inktake VK, Zico: 2e echo, catootje1978: 1e echo, sam1973: intake vk 21 maart Kus26: intake Vk, tam27: intake vk en 3de echo, Mariaatje: 2e echo, Bianca24: 12 weken echo lampie: 9.00 1e echo 25 maart Kibi: controle gyn 15u45, Semmi 2e echo, hansje: termijn echo 26 maart Kibi: 12 weken echo 9u45, mama1984: 12 weken echo, Audrey23: 2e echo , Butterfly1: 12 weken echo (tevens de 3e) 27 maart Cootje269: 1e echo, Timzijnmama: 1e echo 18.45u, klusser: 1e echo + intake vk, Sung: 1e afspraak VK 31 maart astridje: 2e afspraak gyn, tweety: 2e afspraak vk 1 april Truus1980: 2e afspraak, Kus26: 1e echo, miekemiek: 1e controle VK, Symoen: 3e echo 12 weken 2 april Sousa: 2e afspraak 4 april allwoman: 1e echo 7 april Audrey23: 12 weken echo, Ellen1984: 3e echo + nekplooimeting 19.45u 8 april mama1984: 2e afspraak vk 11 april Vke: 1e echo 14 april Mariaatje VK 5 juni Audrey23: 20 weken echo Wordt ook lid van de Oktober Mama's 2008 Hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl
Goedemorgen! @susanna Gelukkig dat je overgeven al minder wordt, nou nog ff aansterken.Geniet van je huwelijk vrijdag..... Hier gaat het wel de schrik van gister zit er nog wel een beetje in, heb bloeduitstorting op mijn rug en spierpijn in arm (Wou val breken?!) Nog 1 nachtje en dan morgen om half 8 intake vk en echo, wij gaan geen combitest doen, dus geen extra echo. Maar vrijdag heb ik nog een echo in het ziekenhuis.... Nou ga ff kraamafdeling kijken op sbs....en zitten snotteren naar al die beebjes Tot straks LIEFS nony
Goedemorgen ladies! Hoe is het met iedereen?Met mij wel okie Hoe is het met jullie buikjes? Zien jullie al wat of nog helemaal niks? En vooral de eerste van oktober, die zijn nu allemaal 11/10/9 weken.. Ben benieuwd! Groetjes!