Steffie, ik denk dat dat helemaal niet de bedoeling is. Het is gewoon erg druk hier en er word best actief geschreven. Het is moeilijk om op iedereen te reageren, ik doe dat niet en een hoop anderen zullen ook weer niet op mij reageren. Er zijn er een aantal waar ik vaker op reageer en dat komt misschien doordat ik ze al ken van andere topics. Met zijn hoevelen zijn we hier eigenlijk? Stuk of 50 of zo? Dan zie je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer. Je moet doen waar je je het prettigst bij voelt, maar je bent net zo welkom als ieder ander hier, vergeet dat niet!
Meiden, Ik heb niet helemaal bijgelezen. Dat komt nog wel....(als jullie niet zo hard blijven gaan ). Maar ik wilde wel even melden dat de echo GOED was! Je zag het hartje kloppen en alles bewegen. Qua grootte kwam hij/zij uit op 10 weken en 3 dagen. Ik ben gerust gesteld! Tot snel!
Das mooi! Geniet er lekker van! Ik ga nu echt even achter die pc vandaan, ga ff gezellig een bakkie doen bij een paar vriendinnen, even mijn gedachten weer ergens anders op focussen, anders gaat het niet goed! Fijne avond allemaal!
@Mariaatje: haha! Wat grappig! Wij gaan echt gelijk op hè?! In ieder opzicht @Jody: fijn dat je echo goed was meis, geniet ervan! @Steffie: ik sluit me geheel bij Maria aan, volgens mij is het niemands bedoeling om niet op jou te reageren. Ik post ook geregeld dingen waar niemand op reageert, maar het is ook zo druk hier... Het is haast niet bij te houden om op iedereen te reageren! Je moet doen wat je wilt, maar wat mij betreft moet je gewoon lekker blijven komen hoor! @Sjannie: Ja joh! Het is zo bijzonder om je uk zo te zien bewegen voor 't eerst! Ben helemaal flieft sinds vanmiddag hoor! Jouw echo's zien er ook prachtig uit trouwens! Zo, ik ga weer ff bankhangen voor de verandering..... Vanavond vroeg naar bed, want morgen staat er weer een lange werkdag voor de boeg.
hallo dames, Even een paar dagen niet geweest, met geen tijd en zin, was zo moe om ook nog maar iets te doen! Vandaag weer gewerkt! Had totaal geen zin, gelukkig is het beetje meegevallen! Steffie: Zou jammer zijn als je "weg" zou gaan hier, maar snap je reden wel. Denk ook net als de meesten dat het niet bewust is dat er niet op je berichten word gereageerd. Susanna: Een hele fijne dag gewenst meid. Voel je je al iets beter te pas? Heerlijk zo'n schoonmaakteam, lekker hoor.... Jody: Super dat je echo goed is..... Joli: Jij hebt ook een mooie echo hoor, is idd een lievie.... Al een heeeeeeel klein mini-babytje zo he.... bankhangse..... Zijn er al meer dames die zich na hun echo willen/durven aan te melden bij de oktober-hyves??? Nou ik ga ook weer...
Ik heb het idee dat bijna iedereen in jullie omgeving het al weet? Bij mij alleen mijn ouders en broer. Wij willen niet weten wat het wordt. Bij Tim wisten we dat ook niet. Wel zo'n leuke verrassing vinden wij. Steffie, jammer dat je het zo voelt.
@steffie jammer dat je er zo over dnekt ik post ook wel eens en krijg ook geen reactie. het is ook moeilijk om op iedereen persoonlijk te reageren. @suzanne veel plezier as vrijdag.
Steffie ik heb soortgelijke reacties bij andere topics ook gelezen en ik ben er ook van overtuigd dat het niet expres gebeurd. Ik reageer ook iets sneller op berichten van meiden die ik vanaf het begin hier getroffen heb, dat gaat toch zo, niet om gemeen te doen ofzo. Mironne ik zal me aanmelden zodra ik 100% ben opgeknapt. Het huis is heerlijk schoon haha! Lampie, haha ik zit helemaal jouw posts af te wachten vanwege die grappige banner.
Susanna (en de rest natuurlijk) ik weet dat het niet bewust gebeurd, maar ik vind het daarom niet minder vervelend. Mijn echo was goed er werd niet op gereageerd....precies een post erna was er iemand anders die zei dat de echo goed was en er waren meteen felicitaties ed....dat begrijp ik dan niet Maar het is niet erg...ik wil er ook niemand mee aanvallen, maar vind het gewoon erg jammer. Zeker omdat ik dus een van de eerste was die hier postte...ben tenslotte 8 okt uitgerekend...... Ik zal vast wel mee blijven lezen, maar niet meer zo intensief als eerst, en ook vast af en toe nog wat posten. hoop toch dat jullie dat begrijpen en ik er niemand mee kwets, want dat is niet mijn bedoeling.
Moet niet gekker worden, zeg net precies hetzelfde tegen mijn man. Dat ik eraan denk te stoppen omdat ik niet echt antwoord krijg soms of betrokken wordt...
Misschien is het inderdaad een idee om de oktober mama's op te splitsen in 2 topic's 1 t/m 15 oktober en 16 t/m 31 oktober dan wordt het minder druk.
nou ja ik lees het morgen wel ik ga naar bed morgen weer heeeel vroeg op en ik ben kapot hahaha weltrusten dames en tot morgen
Mijn hemel, het is ook echt niet bij te houden hier haha! Elke dag ga ik zitten en neem ik me voor op iedereen te reageren, maar na een paar reakties ben ik de draad alweer kwijt.... Ik wilde in ieder geval Susanna een mooie dag wensen vrijdag, nony vragen hoe het met de blauwe plekken is, mariaatje zeggen dat de onzekerheid herkenbaar is en steffie feliciteren met de mooie echo, maf dat bij een vierde alles zo "anders"voelt ineens he?! Dat opsplitsen had ik al eerder geopperd, zullen we het gewoon proberen, met een"Wegens groot succes oktobermama's II"ofzo?! groetjes Chantal
Ik heb even een pb gestuurd naar Elmo met de vraag of we dit topic mogen splitsen. In principe is dit niet de bedoeling maar ze gooit het in de groep en ze komt erop terug.
We hebben het in beraad. Het is wel een idee om het te beperken tot echte zwangerschapsverhaaltjes Vaak lopen dit soort topics uit tot mega topics doordat het over van alles en nog wat gaat (wat eten we, wat doen we, waar hebben we vooral geen zin in, hoe hoog ligt de was opgestapeld) etc Dit probleem hou je op deze manier dus..... We komen er op terug! Elmo