@ joel: vooral 's avonds heb ik een opgezette buik, maar dat zijn dan vooral mijn darmen. Het eerste wat ik 's avonds doe als ik thuiskom, is de knop van mijn jeansbroek openzetten. Wat ik wel begin te merken, is dat ik ook 's morgens al een kleine "verhoging" heb net boven mijn schaamstreek. Zo een hele lap huid die ineens een paar milimeter hoger ligt. Maar aangezien het mijn eerste is en ik een plank ben, denk ik dat ik me vanalles inbeeld en dat het toch gewoon mijn darmen zijn, ook 's morgens . Over de Angelsound: ik dacht dat iemand hier al op 10 weken het hartje kon horen. Ik denk dat je ergens ter hoogte van je liesstreek moet gaan zoeken, héél laag, maar ben dus geen expert!
Weet ff niet meer wie de angelsound al besteld heeft voor 30,-. maar waar heb je dat besteld? ik heb net ook gekeken en overal kost het rond de 45,- nl! Heb het ziekenhuis gebeld of ik eerder mocht komen, ze was heel begripvol en begreep dat ik onzeker was, maar er was geen gaatje. Dan vraag ik me toch af of ze me echt wel begreep of dat ze met me meelulde. Maar ja, heb het geprobeerd....moet echt wachten tot de 21e. Ik ga aan het werk meiden, tot morgen en misschien vanavond!
goedemiddag dames. Ik heb ff lekker met Lotte op bed gelegen toch weer ff tot rust komen. Susanne je kindje pakt ondanks hoe ziek je ook bent toch alles van je af zodat je zelf niks over houd. Dus over je kindje hoef je niet in te zitten maar logisch dat je dat toch doet hoor ( doe ik ook). Veel liefs Annika
Rolia, Truus en al die meiden die zo lief op mijn trouwdag reageren, onwijs bedankt voor de reacties! Het weer is droog en weinig wind, zo'n 10 graden. Vrijdag komt er echter regen, maar ik ben nu al zover dat ik er wel om lachen kan. Tweet, super frustrerend soms hoe afspraken maken stroef kan gaan, vooral in NL. Hier kun je altijd wel meteen terecht. Volgende week woensdag hartje luisteren, kan mijn moeder ook mee! Donderdagavond bloedtesten; HIV, Hep.B, Rode hond, Cystic fybrosis, schildklieraandoeningen. Wordt je hier in NL ook allemaal op getest? Hier ishet standaard.
ja Susanna helaas. Je doet er ook ergweinig aan dat is het beangstigende aan. Heb er zelf erg veel angstvoor. Veel liefs Annika
Jeetje tweety, schiet lekker op bij ons dan om een afspraak voor een echo te maken Hopelijk heb je morgen iemand aan de lijn die wel een afspraak voor je kan maken en wel in Dordrecht.
He mariaatje, wil je echt zo een angelsound? Ik heb ervoor gekozen om het niet te doen. Ik mocht hem lenen van een vriendin. Maar ik weet nu al dat als ik het even niet hoor in paniek raak. Terwijl dat natuurlijk helemaal niet hoeft omdat het kindje ook anders kan liggen enzo. Maar ik ga mezelf niet onnodig gestrest maken. Maar dat is natuurlijk omdat ik weet hoe ik in elkaar steek hahaha. Liefss
ben terug gebelt zou die mevr doen en het rooster staat pas eind maart in de computer? vreemd maar ja dan kan ik dus terug bellen en ze garandeerde dat er dan ook gewoon plek was rond 6 mei als ik 20 weken ben. dus we wachten het af. ga nu ff snel eten want de pizza is er heerlijk hmmmmmm.
ik heb net de gyn aan de telefoon gehad. En mag weer aan de zetpillen emesafene. Ik houd wel veel binnen maar kan wederom weer niet eten. Veel liefs Annika
Annika, ik heb hetzelfde nog steeds niet veel meer overgeven maar eten ho maar! Ik ben zo misselijk dat de gedachte me doet overgeven. Het is hier nu 12.30 's middags en ik heb alleen nog maar een appel op. De ondansetron houd echt alleen het overgeven tegen (hoewel ik afgelopen nacht wel weer moest
susanna het is zo bekend allemaal. en het is zo beangstigend. Ik hoef als ik het niet kan niet te eten als ik maar blijf drinken. Wat ook nog wel lekker is met de misselijkheid. Waterijs. Veel liefs Annika
Ik kan me een beetje voorstellen hoe vreselijk die extreme misselijkheid moet zijn. Ik heb het op een normale manier en ik vind het al afschuwelijk. Sterkte meiden! Tweety, dat is inderdaad balen dat gedoe met die afspraak. Vreemd dat ze daar nu nog geen roosters voor hebben, er bellen nu toch meer zwangeren, zou je zeggen?? Ik heb vandaag ook een afspraak gemaakt. Dat deed de vk-praktijk voor me. Op 14 mei, maar dan in Groningen. Susanna, hier wordt je ook getest op al die dingen. Ook op hb en bloedgroep en nog wat medisch noodzakelijke dingen. Ik heb een heel onduidelijk fotootje van de echo in mijn album gezet. Het is echt heel onduidelijk. Ik zal later nog zorgen voor een duidelijkere. Het was op het beeldscherm echt super duidelijk.
Iedereen die morgen een echo heeft veel plezier en succes, ik denk dat ik vroeg naar bed ga dat het snel morgen 9.20 is en mijn echo bij de gyn heb.
Triessie: Bijna vrijdag hoor! Nog ff volhouden meis! Nony: fingers crossed voor jou nu! Het zit vast weer allemaal goed hoor! Annika: gelukkig is alles goed met je uk! Wat kan bloedverlies je onzeker maken hè?! Weet er alles van.... Kibi: stiekumerd ! Posten op je werk [-X Catootje: ik heb ook een echo gehad met 8 weken, foto staat in m'n album. Je ziet een soort van boontje met de contouren van een minimensje zeg maar...tenminste...dat vond ik. En natuurlijk dat hartje hè?! Dat gaat echt tekeer en is zooooo mooi om te zien! Nog eventjes geduld meis! Mamajanneke: ik moet zo lachen om jouw pinverhaal ! Geweldig! Mariaatje: NOG MAAR 9 NACHTJES SLAPEN! Ja, ja...het aftellen is echt begonnen hoor .... Ik zie er trouwens ook uit als een vaatdoek op het moment hoor! M'n haar stort in, m'n makeup wil niet en ik ben zo bleek als 't maar kan! Ach.... jammer dan! Ik ben wel ZWANGER! hihi! Ischa: sterkte met wachten meis, moet wel een heel spannende dag zijn voor je vandaag hè?! Dit keer gaat 't helemaal goedkomen hoor! Heb vertrouwen.... Ik duim extra hard voor je! Ik heb trouwens ook al m'n eerste positiebroek gekocht en eerlijk is eerlijk: hij zit echt goddelijk lekker ... First Time: ik duim voor je morgen! Veel succes en plezier met je echo! Rolia: gefeliciteerd met je prachtige echo! Kan me voorstellen dat je ervan vol schoot hoor! Hansje: sterkte met je pubertijd meis! Hier gelukkig geen puistjes.... Tweety: Da's ook achtelij van dat ziekenhuis ...Kan me voorstellen dat je 't ff kwijt wilde hoor :x , hopelijk heeft 't je opgelucht Ik hoef ook geen angelsoundapparaat, denk dat ik mezelf er alleen maar gek en onzeker mee maak .... Mijn god! Ben gewoon een half uur bezig geweest met bijlezen zeg ! Er is weer heeeeel veel gekletst vandaag! Ik heb vandaag weer een hele dag gewerkt en ben doodop nu, ga weer lekker onderuit GTST en daarna peking express kijken.... Had gisteren al gevraagd of iemand de lijst voor me wil aanpassen, maar is dus (ook ) overheen gelezen denk ik... maakt niet uit hoor! Ik heb m'n intake bij de VK op 20 maart, 8 april een echo met 13 weken en ik ben niet 12 maar 11 oktober uitgerekend... Als iemand dit wilt aanpassen, heel graag! Thanks alvast! Fijne avond allemaal meiden! Ben blij dat we niet worden opgesplitst
Gezellig dat we allemaal bij elkaar blijven! Goh ik dacht dat die angelsound pas veel verder in de zwangerschap gebruikt konden worden, maar dat kan al best snel. Ik weet niet of ik het aan zal durven, ik ben op dit moment zo'n piet paniek maar aan de andere kant naar je kindje luisteren is natuurlijk super! Misselijkheid...en dan extreem...pff petje af voor degene die het zo erg hebben...sterkte meiden! Vanmiddag een paar minuten flinke menstruatiekrampen gehad in mijn onderbuik en onderrug, dacht echt dat ik ongesteld ging worden....gelukkig niets te bekennen daarvan...maar ben toch geschrokken...hebben jullie dat ook wel eens of moet ik me zorgen maken? Verder geen klachten die me doen denken dat het mis zou kunnen gaan...maar ja...zoals ik vanmorgen al schreef...het is bijna vrijdag...hoop dat er een groot deel spanning weg valt als het goed zit.... Fijn om de goede berichten van de echo;s te lezen...heerlijk....
Wel grappig om te leze dat iedereen anders denkt over de angel-sound. Ik ben ook erg aan het twijfelen Gelukkig is er tegenwoordig erg leuke zwangerschapskleding. Als ik mijn kleding van vorige keer zie, dan is de helft echt niet leuk meer. Nu heb ik van Noppies al 2 hele leuke spijkerbroeken. Susanne heel veel plezier, vorige wenste ik je dit ook al maar toen wist ik niet dat ik nog op de valreep een berichtje zou kunnen plaatsen. Na het verlies van onze dochter heb ik altijd gezegd dat we nu 2 jongens zouden krijgen. De eerste hebben we al, vandaar dat ik nu ook echt nog een jongen verwacht.
wij krijgen echt een eigenwijs kindje haha. wij hebben zo'n doppler gehuurd bij belly talk voor 1 maandje en gisteren en vandaag geluisterd en vrij snel het hartje gehoord maar 2 sec en floep weg was hij/zij en niet meer te vinden. wel grappig want me vriend zei beide keren ja dat is ze haha hij gaat helemaal van een meid uit.