Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Nony, gefeliciteerd met je mooie echo.

Ischa31; spannend! Succes vandaag.

Vanavond is er een surprise party voor me georganiseerd door mijn vriendinnen hier. Ik hoor dat natuurlijk niet te weten maar ja....ik zag ergens een uitnodiging rondslingeren toen ik op de koffie was. Erg lief en heb er dan ook veel zin in want ik zal die meiden pas weer over 9 maanden zien als alles goed gaat.

2. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    gerlinde; ik heb het al verschillende keren voorbij zien komen dat ze al zwangerschapskleding dragen. Ik kan ook niet wachten tot ik een lekkere spijkerbroek kan kopen. Jurken en rokken krijg ik nog wel aan maar de broeken zitten ietwat strakker hoewel ik nog geen gram ben aangekomen maar het lijkt allemaal wat meer te klemmen en dus niet meer comfortabel. Het scheelt bij mij dat het de tweede is denk ik want met de eerste hoefde ik de eerste 5 maanden geen zwangerschapskleding te dragen....snik, snik.....

3. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen dames.

De dames met de echo heel veel plezier vandaag :D

Hier gaat het wel redelijk slaap erg slecht en vreselijk hoofdpijn.
    En erg emotioneel bah bah.

Veel liefs Annika

4. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Annika, deze dagen moeten erg moeilijk voor je zijn. Ik wens je veel sterkte.

5. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    meiden die echo hebben vandaag succes en geniet ervan!Denk dat ik de laatste ben vandaag,heb hem om 20u.Zit echt in spanning,heb ook erg slecht geslapen vannacht!

6. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Annika,
    Ha ha ha Ik zie net dat onze foto en banner wel heel erg identiek zijn......mmmm ik zal eens op zoek gaan naar een andere foto....

7. annika1985

bijna het zelfde Cindy.

Veel liefs Annika

8. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ha meiden, goeiemorgen!

Iedereen die vandaag een echo heeft: HEEL VEEL SUCCES!

EN de meiden die een echo gehad hebben, Nony, Zena, Roelie (ik hoop dat ik niemand vergeet, zo ja: sorry!) fantastisch dat het zo goed was, wat een heerlijke positieve berichten steeds! Moet zeggen dat oktober tot nu toe een goede maand is!

Butterfly, ik weet ook hoe ik ben, maar ik heb steeds het gevoel dat ik die angelsounds moet bestellen, weet niet waarom, maar krijg het niet uit mijn hoofd, dus ik denk dat ik het maar doe. Wel weet ik dat ik nu erg vroeg ben, dus hoop/denk niett dat ik in paniek zal raken.

Joli, dat was niet de afspraak he, nu sta je op 11 oktober! Nou lopen we niet meer met alles gelijk op! ;) . Wel grappig dat je qua haar en make-up dezelfde kwaaltjes heb als ik! We hebben in ieder geval een hoop overeenkomsten! Leuk!

Susanna, heel veel plezier morgen! Ik weet nog goed toen wij gingen trouwen vorig jaar juni, toen regende het de hele week, was echt beroerd weer, zeker voor de tijd van het jaar. Wij hadden ook nog eens koetsen als vervoer en moesten uiterlijk de dag tevoren aangeven of we een open of een dichte koets zouden nemen. Ik zei dicht, mijn man zei open. Die had er de volste vertrouwen in, en idd, het zonnetje scheen prinsheerlijk, we hebben zelfs buiten gegeten! En meid, als het regent, dat geeft niet, jij bent morgen toch het zonnestraaltje!

Vandaag drukke dag, dus zal er weinig zijn!

oh ja joli, countdown: nog 3 en nog 8 nachtjes slapen! Joepieeee :D

Ischa, ik denk aan je, als het goed is zie je nu je kleine ukkepukkie!

9. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik wil me afmelden. Merk toch dat ik niet zoveel behoefte heb om mee te schrijven. Ik lees af en toe wel mee in dit topic.

Ik wil jullie allemaal een fijne en gezonde zwangerschap toewensen!

10. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    alle meiden met een goede echo: dikke proficiat.
    Diegenen die vandaag en morgen mogen gaan: veel succes!

Heb net mijn jeansknop stiekem opengezet want kreeg echt pijnscheuten door het knellen. Dit weekend toch maar gaan shoppen achter zw broeken.

Vanavond stap ik weer het vliegtuig op, maar morgenavond ben ik alweer terug van zakenreis :) .

11. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Inderdaad; bijna hetzelfde...maar nu helemaal niet meer. Hilarisch mijn nieuwe afbeelding....ik ben dol op giraffen.....dat ik deze de eerste keer niet had gezien.

12. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik zie allerlei meiden voorbij komen met de twijfel wel of geen
    zwangerschapskleren kopen....ik zeg DOEN!
    Ik heb een winkel in zwangerschapsmode en heb al zeker 10
    dagen een heerlijke spijkerbroek aan....geen buikpijn of krampen. :D
    En hoe eerder je koopt hoe langer je er plezier van hebt, het zou
    nl zo moeten zijn dat alles wat je nu koopt gewoon nog 7 maanden past.
    BEHALVE met spijkerbroeken of als je 30 kilo aankomt..... ;)

Liefs nony

13. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Nony, heb jij een gewone winkel of een webwinkel? Of beide? :p

Mamma1984, jammer, veel succes met je zwangerschap!

14. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje

he hoi,ja het lijkt idd op de bovenkant van de baarmoeder,maar dat kan naar mijn idee nog laaang niet :p ook al is het voor mij ook de 2e ;)

zal wel een bolletje fantasie zijn 8)

15. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Alle meiden met een goede echo; van harte!
    Alle meiden die vandaag een echo hebben, succes!

@ susanna, veel plezier morgen!
    @ kus26, welkom terug! Ik miste je al ;)

Voor de rest ben ik alweer vergeten wat er geschreven is... :oops:

Heeft iedereen genoeg aan 1 fles per dag voor moeders voor moeders? Als ik 's nachts en 's morgens geplast heb is ie al bijna voor de helft vol....De rest van de dag red ik het maar net, of moet ik al in een andere fles doen....

16. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    hallo allemaal hoe gaat het met iedereen
    hier gaat het wel lekker vanochtend heel beroerd geweest maar nu gaat het wel weer haha
    iedereen die vandaag eene cho hebben veel succes

17. annika1985

ik doe niet mee aan moeders voor moeders,
    Werd al onpasselijk bij de lucht vorige keer dat ik maar 1 week kon meedoen.

Veel liefs Annika

18. Goedemorgen dames,

Ik zie dat er vanaf vanmorgen vroeg alweer flink is bijgekletst.

@ susanne
    Heel veel plezier morgen en geniet ervan. Vorig jaar ben ik getrouwd en vond het echt geweldig ook al regende het de hele dag.
    Ik hoop ook voor je dat je niet meer zo misselijk bent en gewoon lekker kunt genieten! :)

@de meiden die een echo hebben gehad helemaal super dat er weer mooie kindjes te zien waren

@de meiden die vandaag een echo hebben veel plezier en succes! Ik ben jaloers op jullie :)

@mamma1984 jammer dat je weggaat maar kan het mij enigszins wel voorstellen. Jij ook verder een fijne en gezonde zwangerschap toegewenst!

19. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Timzijnmama:
    Ik doe ook weer mee met MvM,maar moet zeggen dat ik het veel moeilijker vind qua lucht,de eerste keer wa sik ook niet misselijk.
    Ik red het wel met de containers,want ik moet eerlijk zeggen dat ik snachts niet opvang en tussendoor soms ook oversla als ik TE misselijk ben,want anders spuug ik gelijk door de lucht.

alle beetje helpen toch?
    en anders houd je het toch bij 1 container per dag?

20. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    goeiemorgen allemaal!
    Ik keek vanmorgen naar de echofoto's en mn sjaggoness van gisteravond is weer helemaal voor bij, gelukkig :D
    Heb wel hoofdpijn maar verder voel ik me eigenlijk redelijk goed. De misselijkheid is een stuk minder dan vorige week, t is er nog wel een beetje, maar nauwelijks de moeite. Hoop dat het zo doorzet, dan kan ik binnenkort weer aan het werk!

@ iedereen die vandaag een echo heeft: succes! Ik hoop dat alles goed is en dat jullie ons dalijk blij nieuws kunnen vertellen!

Deel Deze Pagina