hoi dames. Ik kom weer ff lekker zeuren hoor. We hebben net te horen gekregen dat ie total loss is verklaart :S Echt word er niet vrolijker van hier. Veel liefs Annika
OKTOBER 2008 MAMA'S 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 1 OKTOBER Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Deng, 26 jaar Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! Jennefer26, 29 jaar 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Maka123, 1ste kindje ppa, 32 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Butterfly1, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Pipelina, 1e kindje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Fofo, 31 jaar, 1ste kindje Lenah, 26 jaar Jessica1981 Baby25 Eef76, 31 jaar 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje MsRoxy Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 10 OKTOBER Kikiko jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje 11 OKTOBER Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Mariaatje, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar 17 OKTOBER tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Vlinder4, 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje 20 OKTOBER Lotje26, 26 jaar 21 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee, 2e kindje 22 OKTOBER natasssie, 2e kindje, denkt zelfmeisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker 26 OKTOBER triessie, 28 jaar, 1e kindje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen 28 OKTOBER mad, 2e kindje sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? wannaBmum, 33 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER catootje1978, kalender jongen, denkt zelf meisje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje allwoman, 29 jaar, 2e kindje 31 OKTOBER just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje AFSPRAKENLIJST 13 maart Shelde: intake VK, kikker: 1ste echo, annika1985: 2e echo, Ischa: 2e echo 09.20 gyn, Gerda1975: 1e echo + intake VK 14 maart triessie: 1e echo 09.20, nony:3e echo gyn 17 maart mamajanneke: 3e afspraak gyn, miekemiek: termijnecho, Lientje: 1e echo, Satyra: termijnecho, annika1985: 3e echo, Timzijnmama: intake vk 14.30u, Eef76: 2e echo, Vke: controle HA, hansje: intake vk, Tatty Teddy: Echo, Sousa: termijn echo, tal74:1e afspraak gyn 18 maart Truus1980: 9.40 1e echo 19 maart Gerlinde: nek plooi meeting, Sjannie: 3e echo (12 weken) 20 maart liss10: Intake VK +echo, Cootje: echo 9.00 uur, allwoman: inktake VK, Zico: 2e echo, catootje1978: 1e echo, sam1973: intake vk, joli: Intake VK 21 maart Kus26: intake Vk, tam27: intake vk en 3de echo, Mariaatje: 2e echo, Bianca24: 12 weken echo lampie: 9.00 1e echo 25 maart Kibi: controle gyn 15u45, Semmi 2e echo, hansje: termijn echo 26 maart Kibi: 12 weken echo 9u45, mama1984: 12 weken echo, Audrey23: 2e echo , Butterfly1: 12 weken echo (tevens de 3e) 27 maart Cootje269: 1e echo, Timzijnmama: 1e echo 18.45u, klusser: 1e echo + intake vk, Sung: 1e afspraak VK, wendyy: intake vk 31 maart astridje: 2e afspraak gyn, tweety: 2e afspraak vk, joel: termijnecho 1 april Truus1980: 2e afspraak, Kus26: 1e echo, miekemiek: 1e controle VK, Symoen: 3e echo 12 weken joel : 2e afspraak vk 18.15, Kiezeltje: 2e controle VK 2 april Sousa: 2e afspraak, Mironne: 2e afspraak gyn (mssn 12 wkn echo?) 4 april allwoman: 1e echo 7 april Audrey23: 12 weken echo, Ellen1984: 3e echo + nekplooimeting 19.45u 8 april mama1984: 2e afspraak vk, joli: echo 11 april Vke: 1e echo 14 april Mariaatje VK 5 juni Audrey23: 20 weken echo Wordt ook lid van de Oktober Mama's 2008 Hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl
tal 74 ik heb je ff op de juiste manier op de lijst gezet. je had het bijna goed alleen had je de qoute voor en aan het eind weg moeten halen. @allemaal iedereen met een goede echo proficiat. weet helaas niet iedereen meer uit mijn hoofd. ik ga nu snel mijn zoontje uit de crech halen heb net weer een dag stoffige cursus gehad. pfff
Suzanne veel plezier morgen! En hebben jullie testen om het geslacht te weten hahaha. En werkt het ook? Misschien een goeie voor in nederland want ik denk dat er veel mensen zijn die het willen weten. Heb jij het ook gedaan? En hoe werkt zoiets? Mariaatje als je je erbij goed voelt moet je het zeker doen! Doen wat je zelf het beste vind. Dan kom je al een heel eind denk ik haha. Iedereen die een echo heeft gehad of nog moet krijgen veel plezier. Liefss
First Time, Ischa en Danii: meiden, gefeliciteerd met jullie superecho's! Geniet ervan ... Susanna: fijne dag morgen meis, wow zeg! Zou willen dat ik m'n trouwdag nog eens over mocht doen ... Mariaatje: Bedankt voor je vergiffenis ! Fijne avond allemaal en tot morgen!
Dankje Tweety! Ik ben hier echt heel onhandig in haha! Wil je mij toevallig ook nog bij de lijst van afspraken zetten? 17 maart 1e afspraak gyn... Jeetje Annika, het zit je echt niet mee he? Ik leef met je mee! Susanna, een hele fijne dag morgen, geniet ervan Dames met een afspraak morgen, succes! groetjes Chantal
Susanna,heeeeeeel veeeel plezier morgen,dat het een prachtige dag mag worden voor jullie.En dat je je een beetje goed voelt. Alvast van harte gelukgewenst! Joel,kan het geen kwaad als je met 9 weken al probeert te luisteren? Mariaatje ik heb ook echt last van mijn darmen,het spuit er elke keer uit (sorry voor het vieze verhaal)Ik denk echt dat het komt door de Crohn,normaal zijn mijn darmen vrij rustig,maar sinds ik zwanger ben,is er geen houwe aan. groeten Simone
Meiden gefeliciteerd met jullie mooie echo's! September en Oktober zijn echt goede maanden, haha! @Susanna, alvast heel erg veel geluk toegewenst. Ik ben vanmorgen opgestaan met enorme pijn in mijn onderrug/bekken. Het voelt alsof de "botten" over elkaar heen schuren met name bij het lopen, herkend iemand dit? Zou dit nu al van mijn bekken kunnen zijn? Knuffel
Susanna, fijne dag morgen! Symoen, ik heb ook crohn. Bij mij is het andersom. Had een enorme opvlamming, maar op het moment dat ik zwanger raakte knapte ik ineens op. Voel me echt goed nu! Balen dat het bij jou niet zo werkt. Over zwangerschapsdementie: Ik heb gisteren een paar slippers gekocht die ik al bleek te hebben. Kwam ik bij de auto achter. Gelukkig nu een andere kleur gekozen! Hahahaha. Nou ja, lekker voor de zomer he. Vandaag door mijn mama mee naar de stad gesleept en die heeft me een heleboel positiekleding cadeau gedaan, in totaal 3 broeken 2 bloesjes, 3 truitjes en twee t-shirts gekocht. En een hele mooie jurk voor een feest wat ik binnenkort heb. Ik krijg echt al een behoorlijke buik. De elastiekjes waarmee ik mn broeken dichthou staan op knappen. Maar eigenlijk vind ik 11 weken te vroeg om al positiekleding te gaan dragen. Wat denken jullie? Sorry, was een ego-berichtje. Volgende keer lees ik wat verder terug.
Goedemorgen Gisteravond is er niet veel geschreven, iedereen lag vast lekker op de bank... Ik ga zo naar het ziekenhuis voor mijn laatste echo daar....hopelijk krijg ik weer een paar fotos mee..... Vanmiddag heb ik een ladys lunch, dus kom vanavond vertellen hoe het was.... \Fijne dag allemaal. LIEFS nony
goedemorgen dames. Het is je vergeven hoor kiezeltje Vanmorgen is mij het bericht bereikt dat een vriendin gister is bevallen van een 2 ling maar 6 a 8 weken te vroeg. Veel liefs Annika
ik weet het niet. Heb haar niet gesproken want het is een keizersnee geworden. En ben ook niet iemand die gelijk vooraan sta. Veel liefs Annika
@ iedereen die een mooie echo heeft gehad, Gefeliciteerd ! en nu weet ik het niet meer wat ik allemaal wilde typen Word wel een beetje moe van die vergeetachtigheid hoor. Lees alles bij maar het blijft weer eens niet hangen. Ik ga me in een hoekje zitten schamen hahaha @ Susanna, ben een beetje laat maar ik hoop dat als je dit leest dat je een prachige dag hebt gehad!