Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Dank je wel!
    Getsie wat vervelend voor je dat je nog steeds last hebt, moet je HA je niet eens doorsturen naar een Uroloog?
    Kijk maar uit dat het niet omhoog stijgt naar je nieren.
    Veel beterschap toegewenst!

2. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    @Nony, gefeliciteerd met je mooie echo, fijn dat alles goed is!
    Mocht jij ook zelf kiezen of je bij je gyn wilde blijven of naar de VK ging?

@Ellen, ik kom hier niet zoveel en had je echo ook nog niet gezien, MAAR je echo ziet er super uit, gefeliciteerd!
    Probeer je niet druk te maken, stel dat je nog geen antwoord hebt gehad, post hem dan gewoon nog een keer, heb ik ook net gedaan.

@Joli en Dorito, ik heb ook telkens van die bizarre dromen, het zal er wel bijhoren denk ik.

Ik ben vanmorgen begonnen met visolie caps, bleh ik zit nu al de hele tijd vis te eten :( .
    Zometeen ga ik lekker naar de kapper en daarna ga ik even neuzen in een zw.sch. winkel, ik heb er helemaal zin in :D !

Fijne dag meiden

3. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    @ gerlinde, heerlijk zon dagje :), je brengt me op ideeen. Wat ga je met je haar doen? In ieder geval heel veel plezier.

4. Ik kan het mij wel voorstellen hoor meid. Ik moet je wel zeggen: ik heb hiervoor op het zwanger worden forum gezeten en daar werd wel meer met elkaar meegeleefd dan op het zwangerschaps forum. Het lijkt nu wel allemaal ieder voor zich. En af en toe wordt er wel wat tegen/over elkaar gezegd maar daar blijft het bij.
    Het is alleen iets wat mij opvalt hoor ;)
    Ellen doe gewoon waar je je goed bij voelt....... Ik wens je een fijne zwangerschap verder :)

xxx

5. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Dank je wel!
    Ik laat een paar hightlights in mijn haar zetten.
    Ik zag de zon vanmorgen en ik dacht ik wil even weer iets fris en anders in mijn haar, haha!
    Ik heb het even nagekeken en nagevraagd bij mijn kapper en highlights kunnen geen kwaad tijdens de zwangerschap, pfffff!

Ondanks mijn zeurende gevoel in mijn onderrug en bekken, voel ik me zo ontzettend blij en gelukkig!

Geniet van deze mooie zonnige dag!

6. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    goede morgen meiden hoe gaat het met jullie

ik moet zeggen dat ik steeds vaker misselijk word haha maar ja hoord erbij he

7. Daar heb ik ook last van hoor wendy, fijn he? :) Ach ja we weten waarvoor we die kwaaltjes hebben toch?

xxx

8. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Weet je wat ik ook denk dat 't is? We zitten allemaal in een heel onzekere periode nog, tuurlijk ben je meer met jezelf bezig dan met anderen, lijkt me niet meer dan logisch.... Ik denk dat als je straks allemaal wat verder en zekerder bent, je steeds meer een band met elkaar gaat opbouwen, maar dat dat nu gewoon nog moet groeien ofzo. Ik ben ervan overtuigd dat er hier hele mooie vriendschappen zullen gaan ontstaan tussen verschillende personen, het is nu allemaal nog een beetje aftasten, maar goedkomen gaat dat zeker weten ;) !

@Mamajanneke: verdorie zeg! Vind het zo naar voor je dat je nog steeds last hebt van die verdomde blaasontsteking :( , ik hoop maar dat je arts nu met een goede oplossing gaat komen, want kan me goed voorstellen dat dit je opbreekt hoor! Dikke knuf....

Gerlinde, geniet van je dagje vandaag! Klinkt als een heeeeeerlijke middag die je voor de boeg hebt :D ! Enjoy the sun! (en wat die viscapsules betreft....jakkes :pale: )

9. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Ja dat valt mij ook op, maar volgens mij komt dit ook doordat we met onze prille zwangerschappen allemaal veel meer met ons zelf bezig zijn :oops: Misselijk en moe en vergeetachtig. Ik denk dat het straks wel goed komt, als we ons weer wat beter voelen.

10.  
  11. Nou ik krijg de quote even niet goed...... Haha

12. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Nou ja, dit zegt joli ook al :D
    (Ik had eerst gelezen waardoor ik jou berichtje gemist heb)

Nony, gefeliciteerd met je mooie echo!

Gerlinde, leuk lekker naar de kapper. Je brengt me wel op een idee... Vanmorgen zijn wij nog even naar een babyzaak geweest.
    We moeten nog een nieuwe maxi cosi. Ik had hem al weggedaan. Ik weet zeker dat ik er ook een easybase bij wil, wat handig lijkt me dat!

Wat betreft je vraag over je bekken herken ik niet. Ik heb bij de tweede aan het einde wel lichte bekken klachten gehad, maar dat was meer een stekende pijn.

Lampie, je schreef dat je het nu nog wel kunt onhouden in een paar berichtje geleden en daarbij schreef je mariaatje's naam ipv mamajanneke :) :)

Mamajanneke heel veel sterkte. Bah, wat vervelend dat het gewoon niet overgaat! Ik zou ook meer onderzoeken willen. Het moet toch ergens vandaan komen?

13. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @ gerlinda,
    ik had al op je vraag gereageerd, kunnen inderdaad je bekken zijn. blijf je klachten houden zou ik fysio aanvragen.
    kan erg verlichten.

en betreft de uroloog, ik ga dit zeker vragen als ik gebeld word. en anders leg ik het voor aan de gyn, daar moet ik maandag heen.
    bedankt voor jullie reactie meiden die gereageerd hebben.
    doet me wel goed.

14. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    heb ik echt een verkeerde naam op geschreven?! Hmm ik moet nu toch echt concluderen dat het wel heel erg met me gesteld is :oops: Dus correctie: ik bedoelde mamajanneke (nou klopt het toch?)

15. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Mamajanneke,ik kan me goed voorstellen dat je een huilbui kreeg,dit is echt niet leuk gewoon.Ik wou dat ik iets voor je kon doen,maar helaas.
    Ik ga dus maar voor je duimen dat je je snel beter gaat voelen en dat de blaasontsteking weggaat!

Zena,dat isbeter dat je nu geen last meer hebt van de Crohn.Ik moet in mei naar de gastro enteroloog en dan zal ik eens vragen waarom mijn darmen nu op hol springen terwijl ik van te voren geen opvlamming had.

Gerlinde,geen flauw idee,die pijn.Anders effe naar de ha bellen en vragen wat het kan zijn.

Lampie,ik heb ook echt de gekste dromen en praten in mijn slaap,niet normaal.Mijn man vindt het allemaal er grappig gelukkig!

groeten Simone

16. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ mamajanneke: vervelend zeg! ik hoop dat het snel een beetje beter gaat met je

@ iedereen die gekke dromen heeft: ik heb er ook last van, ik droomde gister over het monster van lochness, haha. En volgens mn man heb ik in mn slaap zitten praten over helderzienden :( :rolleyes:

@ iedereen: ik heb mn eerste zwangerschapsbroek binnen, en hij zit geweldig! ik ben helemaal blij :D

17. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ja, lekker hè?! Ik voelde me eerst een beetje een 'muts' dat ik 'm nu al aan heb, maar nu ik het hier zo allemaal lees, weet ik dat ik niet de enige ben die er al 'zo vroeg' bij is ;) ....

Hij zit echt goddelijk lekker en vandeweek ga ik er nog maar eentje kopen denk ik :)

18. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    @symoen, ik schijn ook hele gesprekken te voeren in mn slaap, manlief lacht zich helemaal slap.

19. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    nou iedereen gefeliciteerd met hun mooie echo en degene die vandaag moeten succes.

symoen, ik weet niet of dat kwaad kan maar een vriendin zei tegen mij dat ik niet lang moest gaan zoeken mar ik werd wel beetje ongerust dus mijn vriend heeft hem verstopt zodat ik het pas kan gaan doen als ik een week of 12 ben, erg he en zij zei dat je soms ook bij 18 weken pas iets hoort dus.

maar ja alles is gewoon goed nog ruim 2 weken en dan weer echo dus...

20. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo weer een heleboelmeiden met een goeie echo! Roli- Joli- Nony-Zena en eh geloof nog 2 met een goeie echo....meiden fantastisch geweldig nieuws! Heerlijk zulke goeie berichten.

Gerlinda: De vraag over bekken...ik merk zelf soms met opstaan even een gek schurend gevoel heb maar eventjes....met mijn vorige zwangerschap heb ik fysio gehad en een goeie voor je bekken is op je rug liggen- knieen ophoog- knieen langzaam naar buiten laten valen. Dit steeds een paar keer herhalen. Mocht je er veel last van houden toch echt even naar HA of Fysio om dit te bespreken want voorkomen is beter dan genezen zei mijn opa altijd ;)

Ik ben volgens mij nog erg rustig in mijn slaap maar mijn mannetje zou het toch niet horen want die snurkt zelf wel eens een hoort soms niet zo goed of is het soms oostindisch doof nee echt hij heeft er een beetje last van!

Ik draag momenteel veel een rokje wat erg mee rekt met panty XXL en laarsen eronder. Ik wil het nog even volhouden tot de volgende echo..

Ik heb trouwens erg last van pukkeltjes rondom mijn kin. Had ik bij mijn dochter ook en ik heb het al gezegd en denk echt dat het weer een meid wordt!

Ook hier last van humeur...manlief gisterochten een opmerking schiet ik toch helemaal uit mijn slof met een volume daar schrok ik zelfs van....ik zag aan hem echt zo van: ojee dit zijn echt hormonen pffft ik doe het ff rustig nu-ik blijf kalm- laat haar maar even.....en toen was het ook wel weer snel over...

Hier misselijkheid ook niet meer zo (beetje bij vlagen)...vieze smaak in mijn mond valt ook wel mee...wel al 2 dagen last van hoofdpijn en nog steeds moe moe moe en meer last van tepels dan van borsten zelf.

mamajanneke ik vind het echt vervelend om te horen en kan me je huilbui echt goed voorstellen want je wordt er natuurlijk wel moedeloos van. Ik wens je snel beterschap toe...

Ik ga even lekker op onze nieuwe bank met longchair liggen en het boek van MvM lezen. Heb ik net gekregen!

Doeiii

Deel Deze Pagina