He meiden even een ego berichtje ik hield gister helemaal niets binnen en hoop dat het vandaag beter gaat,zodra ik opstond was het mis...vannacht had mijn dochtertje 39 graden dus denk dat mijn man zijn handen aan ons 2en vol heeft vandaag... bleeeehhh
Allwoman: sterkte! Hopelijk hou je 't vandaag binnen meis! Ik ben er alweer vroeg uit, moet zo een ochtendje gaan werken. Wilde alleen ff naar m'n banner komen kijken , 10 weken vandaag ! Op naar de volgende 30!
@allwoman, sterkte vandaag en beterschap voor je meisje. @triessie, van harte gefeliciteerd met je goeie echo. @ellen1984, fijn dat je al geslaagd bent voor zwangerschapspkleding. Hier verder alles goed, ik mag fijn het weekend werken.
Ik kom ook weer ff gauw spieken, joli, 10 weken joehoee! Wat een mooie banner heb je toch! Morgen volg ik je ook! jippie! Enne, nog 1 en nog 6 nachtjes slapen, gaat toch wel snel zo! Heb geen last meer gehad van krampen, dus ga ervan uit dat het of de darmen zijn of idd het groeien van de baarmoeder (maar is dat niet raar dat dat boven je navel zeer doet? ) Verder las ik iets over de broeken, mijne igen broeken zitten ook heel erg krap en nu heb ik een zw.broek gekocht, ten eerste een maat kleiner dan ik gewoonlijk heb en eigenlijk is ie nog een beetje te groot voor het mooie, maar ja, hij zit wel beter als dat hele strakke! Verder ff geen tijd om te reageren op de rest, ik moet over een half uur weg en ik moet nog douchen! Dus ik ga me haasten! Fijne dag allemaal!
Hoi jennefer, Ik snap het niet zo. Toen ik mijn 2e echo had was ik volgens de cyclus 9,6 weken en uitgerekende datum 2 oktober. Ons kindje was 3,60 cm en kwam ze uit op 10 weken en 2 dagen dus zou je zeggen 29 september maar ze hield het gewoon op 1 oktober. Dus ter vergelijking met jou 10,3 weken en grootte 3,61 zou dus prima kunnen kloppen. Mijn banner loopt overigens geljik met de berekeningen (althans volgens mij wel....hihi begin nu ook te twijfelen) Ik hoop dat het wat onzekerheid bij je wegneemt en weet dat we min of meer gelijk oplopen!
Goeiemorgen allemaal! Ik hoop dat het jullie allemaal een beetje goed vergaat wat betreft zwangerschapsklachten Met mij gaat het nu wel redelijk gelukkig! @ allwoman: heel veel sterkte vandaag, hoop dat je snel weer een beetje op de been komt. @ mariaatje: die zwangerschapsbroek die ik had gekocht was ook veels te groot, heb em nog om laten ruilen, en nu is ie wel ok, hij zakt nog steeds wel af, maar als mn buik erin groeit zit ie vast helemaal geweldig In ieder geval ben ik allang blij dat de druk van mn buik af is ehm, ik wou geloof ik nog iets tegen iemand zeggen, maar ik heb geen idee meer tegen wie en wat
Ik doe het hier nog met broeken in een maatje groter. Als ik de echo gehad heb, vind ik dat ik ook wel aan de zw. broeken mag. Allwoman, sterkte.
Hoi Allemaal, Kiezeltje, ik ben vandaag ook niet misselijk. Heerlijk.... Hopen dat het zo blijft. Tam, werk ze! Allwomen, sterkte ermee! Fijn dat je man in ieder geval thuis is. Gerlinde, is je haar mooi geworden? Simone, een leuk weekendje voor de boeg, dus. Veel plezier! Ellen, leuk even shoppen in Maastricht! Ik heb een heleboel positiekleding van mijn collega gekregen. Het past allemaal en het ziet er nog heel mooi uit. Dus ik ben er super blij mee. Ik heb een buikfoto in mijn album gezet. Net als de echo overigens, maar dat had ik al eerder gedaan
@rolia, leuk zeg die buikfoto, je kan het al een klein beetje zien! Ik wil vanaf maandag (12wk) proberen elke 2wk een foto te maken voor mijn dagboek. En wat super fijn dat je al kleding hebt gekregen, dat scheelt lekker. Ik ga het na de pasen aan iedereen vertellen en hoop dan ook nog iets toegeschoven te krijgen. Maar aan de andere kant, het shoppen is ook wel erg leuk . Mijn haar is super goed gelukt, het ziet er erg mooi uit. Na de kapper ben ik lekker in de zon, op een terras gaan zitten met een cappuccino en een overheerlijke tosti, mjammie! Dat doet een mens goed, haha! @Sjannie, wat een berekeningen allemaal, haha! Gelukkig dat alles goed is met je kleintje. @allwomen, veel beterschap voor jullie beiden en sterkte voor je man ! Ik heb net "Het wonder van een nieuw leven" gekeken, erg leuk. Ga me nu even lekker douchen en daarna gaan we op pad. Dag dag
goedemiddag meiden hier gaat alles zijn gangetje. heb weer nachtdienst dus ben best wel loom. @joli mooie foto. @allwoman beterschap hoop dat je man het snel weer wat rustiger krijgt met jullie scheelt toch dat ze dan thuis zijn hoef je niet alles alleen te doen als je je zelf ook niet lekker voelt. @simone veel plezier het weekeind. @ellen het is altijd lekker om ff te shoppen. ik ga volgende week ff shoppen denk ik. en anders zeker de week erna voor me zoontje. @tam werkse zie je vanavond wel. nou ga nog maar ff op de bank hangen ff uurtje proberen te slapen nog was weer erg vroeg wakker.
Goedemiddag allemaal, Allwoman,beterschap voor jullie beiden! Rolia,mooie buik/echo foto.Je begint het al een beetje te zien! Gerlinde,lekker is dat he dat je zo kan genieten van een nieuwe look,een tosti en een capuccino! Maandag al 10 weken zwanger,yes! (ik vind het toch stiekem wel snel gaan) groeten Simone
Simone, ik vind het stiekem ook wel snel gaan hoor! Ik weet nog dat ik dacht hoe kom ik in vredesnaam die eerste 12 weken door en nu zijn ze over een weekje al voorbij. Valt me echt mee! Gerlinde, die dvd heb ik hier ook liggen. Toch wonderlijk om te zien he?! Rolia, ik heb hetzelfde buikfoto-overzicht idee asl jij, maar ik wilde vandaag beginnen. Helaas pindakaas. Batterijen op. Balen! En ik heb geen zin om naar de winkel te gaan, kom net uit mn werk en straks uiteten mn mn ouders, dus druk zat! Maandag dan maar... Meiden, allemaal een fijn weekend!
Ha meiden, Hoe gaat het met jullie? Ik heb een tijd niks van me laten horen , had het erg druk! Vanaf nu ga ik de draad weer oppikken om gezellig met jullie te kletsen! Ik heb niet meer terug gelezen, maar zag wel dat er veel meiden een goede echo hadden: Allemaal gefeliciteerd!
hoi sjannie, ik maak me nu dus ook geen zorgen meer. denk dat we beiden maar lekker kunnen genieten. en ik ben dus ook ech tniet de enige die nu al een zw broek nodig heeft. hahahaha jennefer
hoi allemaal, met mij ging het vandaag gelukkig stukken beter,mn maag slaat nu weer op hol,maar heb alles nog binnen kunnen houden gelukkig. Mijn dochtertje heeft nog wel hoge koorts. Die dvd heb ik ook,mooi he! Hopelijk gaan die 12 weken bij mij ook snel,vind het nu nog veel te lang wachten op de echo die ik pas over 3 weken krijg! ik duik vroeg mijn bed in,..fijn weekend!
Hoi meiden, had deze topic nog niet eens gezien (schaam schaam) maar hier dus nog een (hopelijk) oktober mama! Ben zwanger van de tweede, heb al een dochtertje Pippy*, zij is vorig jaar op 12 september geboren en overleden. Een hele moeilijke en verdrietige tijd voor ons. Maar nu weer een lichtpuntje want Pippy* heeft haar brusje naar beneden gestuurd! Ik ben op 21 oktober uitgerekend. Ik hoop dat ik mee mag kletsen hier? ps. Janneke je gaat hard met je bijna 11 weken! Maar dan zie ik dat ik zelf ook al richting de 9 weken ga. Wat gaat de tijd dan snel, ondanks dat het lijkt te kruipen!