Goede morgen meiden! @natassie, wat een verdrietig nieuws, heel veel sterkte voor jou en je man. @mariaatje, mijn borsten zijn soms de ene dag pijnijker dan de andere, maar qua "vorm" maakt het bij mij geen verschil. @kus26, beterschap en sterkte met je griep! @Truus, veel plezier met je echo vandaag! Morgen mag ik weer, spannend hoor! Als alles dan goed is met ons beebje, gaan we het dit weekend eindelijk iedereen vertellen.............
Natassie heel veel sterkte meid. Ik heb dat ook dat ze s'avonds meer pijn doen dan s'ochtends maar het schijnt zo te zijn dat het pijnlijke rond de 10 weken af gaat nemen. Joepie vandaag 10 weken . Nog 2 weken en dan hoop ik dat ik kan gaan genieten. Iedereen die vandaag een afspraak heeft veel succes. Ik zie trouwens dat alleen Truus vandaag een afspraak heeft. Veel succes meid.
@ natassie. wat balen zeg. dat lijkt mij zo erg. ben je net helemaal blij. sterkte. hier alles goed. kan nu echt moeilijk verborgen houden dat ik zwanger ben, maar ik moet nog een paar weken wachten totdat ik het ga vertellen op mijn werk. heb helemaal nog geen echo gehad, en heb zelf wel een idee over hoe lang het is, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker. ben benieuwd hoe het de komende weken gaat, want na een weekend weg is mijn buik echt zo dik geworden. geniet van alle echo's voor iedereen. hopelijk is alles goed.
Mijn borsten doen s'avonds ook meer pijn dan overdag. @natassie, heel veel sterkte meid @Ischa31, gefeliciteerd nog twee weekjes en dan eindelijk de 12 weken grens bereikt @Truus1980, veel plezier bij de echo vandaag
@natassie veel sterkte meid. @ppa jij ook veel sterkte. zo ben nu lekker de rest van de week vrij de nachtjes zitten er weer op gelukkig. lag gisteren al om 9 uur op bed was versleten. had maar 3,5 uur geslapen toen moets ik mijn zoontje al weer van de crech halen. daarna gelijk naar me moeder want die was jarig dus ik had het helemaal gehad. maar om nou te zeggen dat ik echt helemaal ben uitgeslapen ben nog best wel moe nou ik ga maar eens wat doen hier geen zin maar ja het moet toch gebeuren. tot later misschien
Natassie: sterkte meis! Dikke knuf voor jou .... Maria: nou moet je echt ophouden hoor ! Dit is gewoon te eng aan 't worden ! Wilde namelijk precies dezelfde borstenvraag gaan stellen hier .... Ik heb sinds gisteren namelijk het idee dat ze eigenlijk niet meer zo zeer doen, en als ik er naar kijk, lijkt het alsof ze weer 'gewoon' zijn zeg maar.... Zit me er al de hele tijd druk om te maken, maar als ik dan lees wat Ischa zegt, geeft me dat toch weer hoop!
Scrappercindy, mijn kinderen zijn 7 en half, 6 en bijna 2..... Moet nu heel nodig wat nuttigs doen in huis,beh!, spreek jullie late liefs
@ Ppa, Jeetje meid wat erg zeg! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze hele moeilijke tijd! @ Natassie, Jij ook heel veel stertke meid! @ Tal, Geweldig meid een tweeling ! Ik snap dat je daar erg van schrik als je het krijgt te horen! Maar wel erg leuk hoor! @ Truus, Veel plezier bij de echo vandaag! Gisteren was alles gelukkig goed bij de echo! Ons ukkie is nu 24.3 mm, je ziet al echt een mini mensje nu! Gisterenavond bij de vk, hebben we voor het eerst het hartje gehoord ! Dat is echt zo mooi om te horen, ik heb het met me tel opgenomen en zit nu heel de tijd te luisteren haha!
Natassie, sterkte meid en succes morgen! Over borsten, ik merk hier idd dat de pijn wat afneemt. Maar de grootte veranderd niet hoor. Wel 's avonds gevoeliger dan 's ochtends.
@ Natassie, sterkte morgen meid! Het is ook oneerlijk... @ Truus: succes met je echo straks, hoop op goed nieuws! Wat de borstenvraag betreft, bij mij veranderen mijn borsten de hele dag door lijkt wel. Het ene moment knoerthard en het volgende moment zachte ballen. Maar ze zijn bij mij nu echt huge. Pas al niet meer in mijn 80 E bh'tjes, dus dat wordt nog wat...
@ Tal, Dank je wel meid! @ Norway, Het was met de doptone bij de vk! Ze heeft wel even moeten zoeken hoor voordat ze het hartje te pakken had! Ik had op dat moment zoiets van jammer hoor volgende keer beter en toen liet de kleine zich horen , echt heel mooi! Wanneer mag jij naar de vk? Misschien kunnen ze het bij jou ook al horen! @ Vlinder, Jeetje meid dat belooft nog wat dan bij je! Dadelijk zit je op f of g !
Mag ik me even voorstellen? Ik ben het kleintje van Truus en d'r man. Ik ben helemaal gezond. Alles zag er prima uit.
Truus,veel succes vandaag met de echo! Tatte Teddy proficiat met de mooie echo en het kloppend hartje! Mijn borsten doen de ene keer meer pijn dan de andere.Ze zijn nog niks gegroeid,wat ik erg jammer vind! groeten Simone