Oooo ppa en natassie. Wat verschrikkelijk meiden. Heel veel sterkte gewenst van ons. O,ja. om even op jullie borsten verhaal in te haken. Mijnborsten zijn maar iets gegroeid. Gelukkig maar want ik heb al een F cup. Van mij hoeft t niet dat ze groter gaan worden. Maar ben bang dat dat wel gebeuren gaat..... Volgens de echoscopiste is het heel normaal dat de pijnlijke borsten nu gaan afnemen. Dus meiden. Niet ongerust worden hoor als dat gebeurt. Ik heb de foto's van de echo in mijn album staan. Ik zal nog even de lijst veranderen. Want mijn uitgerekende datum is 29-09-2008 geworden. Was wel aan bekend. Maar nu is t zeker. Ik blijf bij jullie schrijven hoor als jullie t niet erg vinden. Liefs een heele blijde en gerustgestelde Truus.
@truus: wat een geweldige echofoto! Op de mijne zag je nog lang niet zoveel helaas (ik was ook pas 9 weken en 2 dagen met de echo, maar krijg er geen meer met 12 weken, dan zie je al een heel mensje, das toch wel erg mooi ) Wat de borsten betreft, mijne zijn inmiddels van C naar E gegaan dus ik vraag me af wat dat nog moet worden Verder heb ik ook dat de pijn nu minder wordt, maar heb wel vaak last van jeukende tepels heel vervelend, haha. Volgensmij is t wel normaal dat de pijn minder word, verder zijn mn borsten gewoon (heel) zacht geworden, ik heb niet dat ze de ene keer hard zijn en dan weer zacht, tenminste dat is me nog nooit opgevallen
Truus, wat een superbaby zeg! Jaja, Vlinder, dat wordt nog wat haha! Bij mij weinig nieuws deze keer op t "borstenfront", ze zijn ietsje gegroeid en ik heb af en toe last van mijn tepels, maar verder niks, terwijl ik bij mijn vorige zwangerschappen met cups tegelijk omhoog schoot, toen warenze ook hard, vooral ad zijkanten, dat heb ik deze keer niet. Hoe zou het met Susuanna zijn?....ben benieuwd naar dr bruiloft, hoop dat ze niet meteen op huwelijksreis is, dan heeft ze een maand nodig om bij te lezen !
@truus1980, wat een prachtige echo zeg, van harte gefeliciteerd. @Tatty Teddy, jij ook van harte gefeliciteerd met je goeie echo. Ik ben ook wel benieuwd hoe Suzanna haar trouwdag was, we zullen het vast snel genoeg horen
goedemiddag dames. hier weer even een berichtje van mij. Hier nu lekker misselijk maar gelukkig niet zo als met Lotte en Youri*. We hebben net te horen gekregen dat mijn man een andere baan heeft EINDELIJK hahahaha. I kwilde eigelijk op iedereen reageren maar ik ben het al weer vergeten :S Borstenprobleem heb ik eigenlijk niet hoop ook niet dat ze verder groeien want dan kieper ik voorover haahaha. wat gaan jullie voor voeding geven straks? Veel liefs Annika
Ik gebruik emesafene tegen de misselijkheid, is echt een verademing! Ben nog wle misselijk, maar geef niet meer over yay! Haha Annika, met dat voorover kieperen... Ik kan straks ook op handen en voeten gaan lopen. Ik ga trouwens proberen om bv te geven, lijkt mij het fijnst!
Hoi Truus wat ziet dat er al groot uit he zo bij 12 weken. Terwijl het met 8 weken echt nog een garnaaltje is. Wat is dat toch geweldig! Liefss
Truus sjee wat een mooie echo joh enne natuurlijk gefeliciteerd! Hoe groot is jullie kind eigenijk al? Het is echt al een heel kind en de afdruk van de echo is ook echt super zeg! Trouwens ik ben iedere nacht bezig met mijn echo voor morgen maar telkens weet ik niet hoe het afloopt in mijn dromen.....tjonge wat kan het toch diep zitten als je een MA met 12 wk achter de rug hebt zeg....pfffft Ben dus nog meer bezig me de echo morgen dan met mijn zwangerschap.... Mijn borsjes zijn wel gegroeid hoor van C naar D denk ik...ik moet eigenlijk nieuwe bh's halen maar stel het steeds uit of vergeet dat ik daarvoor naar het winkelcentrum ging haha fijne avond allemaal!
@Truus, wauw wat een mooie duidelijke echo, gefeliciteerd hoor! Heb je ook een nekplooimeting laten doen? Gezellig hoor dat je me komt vergezellen op 29-09-08! Oh ja, met 7wk gingen mijn borsten echt groeien en ben ik van een C naar een D cup gegaan. Vandaag een bevestiging van het kraambureau gekregen dat in kraamzorg van ze krijg. Volgende week moeten we ons maar eens gaan orienteren op kinderdagverblijven, pfffff hier in de randstad is overal een wachtlijst voor! Ik wil ook gaan proberen om BV te gaan geven, behalve dat het goed is, lijkt het me ook zo gezellig. Vanavond maar vroeg naar bed, des te eerder is het ochtend en mag ik naar het ZH voor mijn echo...... Dag dag
@ Natassie: veel sterkte. @ meiden met een goede echo: proficiat! Ivm voeding: ik ga proberen borstvoeding te geven.
Zo dames Ff weet tijd genomen om terug te lezen! Vlinderen Liz: Welkom bij de oktobermama's! Annika en Linnepin: Fijn dat de echo weer goed is, is toch al een opluchting steeds weer he! gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man! Ppa: Jeetje meid, wat vreselijk voor jullie zeg. Volgens mij is dat ieders nachtmerrie om eerst een kloppend hartje te zien, waardoor je denkt dat alles goed is en vervolgens een paar weken later, bijna aan het eind van het 1e trimester, is het mis. Meid heel veel sterkte!!! Hansje: jammer dat je zo'n zakelijk VK hebt zeg, kan me voorstellen dat je van een koude kermis thuis komt na zo'n Intake! Hopelijk is het bij de volgende controle wel leuk en anders zou ik gewoon eerlijk zeggen dat ze niet zo raar moet doen! En anders maar hopen dat ze net als wat Zena zegt, een slechte dag heeft gehad... Tal: Jeetje meid, gefeliciteerd zeg, een TWEELING! Ben je al een beetje van de schrik bekomen?! Butterfly: Ik heb de dames die eerst voor oktober uitgerekend waren, maar toch na de echo op september er gewoon bij op de lijst gezet, ze schreven hier al mee, dus die horen er hier gewoon bij.... Vandaaaaaaaaaar.... Gerda1975: heb je een lekker ontspannen weekendje weg gehad? Fijn dat bij jou de echo helemaal toppie was, maar na het bericht van ppa denk ik dat we allemaal weer zenuwachtig worden voor de volgende afspraak/echo! Susanna: Hoe is het leven als getrouwde vrouw...? Heb je een mooe dag/weekend achter de rug gehad en kon je het allemaal een beetje vol houden ondanks al je kwaaltjes? Mariaatje: Bijzonder he dat zo'n persoon dat kan zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken. Ik geloof er wel een beetje in... Bij mij is gezegd dat de volgende (dus deze zwangerschap) een meisje gaat worden, maar heb zelf toch erg sterk het idee dat het een jongen wordt, dus we zullen zien... VKE: Fijn dat je afspraak bij de HA goed ging, et is idd nog ff afwachten tot de echo, maar we proberen positief te blijven he... mamajanneke: meid kan me voorstellen dat je gek wordt van die blaasontsteking, vooral dat het weeën kan opwekken. Ik hoop voor je dat het snel over is. Waarom slik jij eigenlijk B12, ik namelijk ook! Fijn dat je echo goed was, leuk he dat ze al zoveel meer kunnen dan een paar weken terug... Scrappercindy: Dus je komt weer lekker naar NL!!! Ik kan me voorstellen dat je nerveus bent voor de echo, maar gaat vast goed komen. Vind het wel verstandig van de HA dat ie niet heeft geprobeerd hartje te zoeken/luisteren, zou je alleen maar onzekerder van zijn geworden mocht ie het niet gevonden hebben! Nu nog maar 1 nachtje slapen! Natassie: Vreselijk meid ook bij jou is het misgegaan! Sterkte meid, wat is het leven soms hard! Kus26: beterschap! Hoe is het met de verhuizing? mariaatje: Ik heb hetzelfde hoor, met mijn borsten en met de klachten, volgens mij gaat dit pas echt over die onzekerheid, en dan gedeeltelijk over, als we de 12 weken gepasseerd zijn en met de 20 weken echo een goede echo hebben gehad! Wat een zenuwen brengt zo'n zwangerschap met zich mee he! Draag nu een zw-beha wel heerlijk hoor... Tweety: lekker zeg de hele week vrij! Nog gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk he.... tatty Teddy: Fijn dat de echo goed is, jullie kleintje is goed gegroeid.... Truus1980: Ow meid, wat een mooie echo! Echt al een klein mini-beebje, met alles er op en eraan! Wees maar heel trots.... En blijf maar lekker bij ons hoor! Zo dames volgens mij heb ik iedereen gehad, en voor wie ik vertegen ben: SORRY! Ik heb vandaag kraamzorg aangevraagd, ik durf het wel aan, ondanks dat ik toch nog erg onzeker ben, zou ook het liefst elke dag een echo willen hebben, maar ja goed we moeten nog 2 weken wachten.... Als je dan al die verhalen hier hoort dat het misgaat dan word je wel ff down hoor en erg onzeker... Ik ben inmiddels sjaggie want ik ben nu al 7 keer door de lokale krant gebeld of we ons abonnement willen verlengen en heb al 6 keer gezegd dat ik al gebeld ben! En nog blijven bellen.... Vandaag weer gewerkt, had echt bar weinig zin, maar ja het moet wel he, moet toch centjes verdiend worden!.... Fijen avond allemaal, ik ga weer languit....