Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    En wat die sneeuw betreft: Stuur eens een beetje sneeuw deze kant op dames :) ! Ziet er altijd zo gezellig uit!

Vanochtend werd ik wakker van de onweer :confused: Bah :x

2. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Ik heb precies hetzelfde! Alleen moe, maar verder ook niks.

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Thanks Rolia, dat stelt me toch wel weer ff 'gerust' ;) , 't is ook zo vreemd allemaal hè?! Ach....we hebben nog genoeg tijd om aan 't idee te wennen :D , nog zeker 8 mnd om precies te zijn!

4. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Vanuit Amerika:

- alle nieuwe meiden: dikke proficiat en welkom!

Het is hier nu 6u 's morgens en ik ben al twee uur wakker :) . Gelukkig heb ik wireless op mijn kamer, want die weerkanalen kwamen me na vijf minuten al de keel uit.

Qua kwaaltjes: nog steeds korte nachten dus, maar darmen lijken tot rust gekomen. Ook zijn de buikkrampen verleden tijd. Buiten wat licht gevoelige (.)(.) zijn al mijn kwaaltjes weg. Maakt me toch wat onzeker eigenlijk...

5. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Ik mag ook gezellig hier mee komen kletsen,
    weet nog niet precies hoever ik zwanger ben, ben bij mijn eerste kindje altijd een cyclus van 28 dagen gehad en dan zou ik 8 oktober zijn uitgerekend, en omdat ik zo laat pas een positieve test heb gehad heb ik het idee dat mijn cyclus misschien wat langer is geweest, maar dat weet ik niet zeker omdat ik in de eerste ronde al zwanger mag zijn :D ik ben er zo happy mee!
    Bij de eerste hebben we er 10 maanden over gedaan, en dan nu zo snel lijkt wel zo onwerkelijk.
    Ik heb voor het gemak maar een cyclus van 30 dagen aangehouden tot ik bij de verloskundige ben geweest hou ik de datum maar op 10 oktober...

6. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @ joli,

kan goed hoor dat je helemaal niks geen klachten hebt. ik wilde dat ik dat had...
    ik heb al de hele dagen misselijk gevoel hevige buikpijnen (waar ik mij dan weer zorgen om maak) en pijn in de borsten en moe en veel witte vloed.
    bij darryl* was ik ook heel erg ziek en bij dylano had ik echt helemaal nergens last van.
    enkel de echos deden bevestigen dat ik echt zwanger was en toen ik m begon te voelen.
    en nu dus weer allerlei klachten....

betreft het weer, is hier wisselvallig.
    dan hagfel dan sneeuw dan zon en dan er tussen door ook nog eens onweer.
    ik wil t wel je kant op sturen hoor, maar of de lucht wil luisteren :)

7. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Hier schijnt de zon (Randstad!)

Ook ik heb weinig tot geen klachten. Heel af en toe krampjes, veel afscheiding (die soms lichtbruin is, daar zijn mijn zorgen dus).

Mn borsten waren gevoelog maar is nu helemaal opgehouden :(:(

8. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Nieuwe zwangeren: van harte en kom er gezellig bij hier!
    Joli: van harte met je zwangerschap! Ik zie dat je ook er lang op hebt moeten wachten, fijn dat het nu gelukt is!
    En ik herken wat je schrijft: hier ook weinig klachten, alleen savonds wat gevoelige borsten, verder niets! Maakt mij ook wel onzeker, maar ik lees dat we niet de enige zijn!:)

Geniet allemaal van het mooie weer ! (hier tenminste)

Groet, Marit

9. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier schijnt heerlijk de zon (ook randstad) sneeuw is ook welkom heerlijk nog even koning winter opsnuiven.

Mariaatje ik zit precies met dezelfde vraag als jij....wanneer nou echo laten maken. Vroeg is leuk maar zegt me nog niet zoveel. Ik denk dat ik voor 7,5 a 8 weken ga. Als ik dan een kloppend hartje zie ga ik echt huilen van blijdschap en een diepe zucht slaken. Dan heb ik 2 hordes genomen in vergelijking met mijn vorige 2 MK 's...dan op naar de 10 weken!

Hier is het ook redelijk rustig in de buik. boobies alleen savonds wat gevoelig en af en toe denk ik ben ik nou een beetje misselijk of verbeeld ik mij dit nou? En dan houd ik het er maar op dat ik het me verbeeld :)

Liefs!

10. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja en vanmorgen toch nog even weer een testje gedaan van CB (niet digitaal) echt dikke vette plus streep dus het is echt zo!

11. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Sjannie jij ook gefeliciteerd natuurlijk !

Hahah dat verbeelden heb ik ook, het is een soort misselijk, maar ook weer niet hihi. Ach hopelijk kunnen we over 7 weekjes hier genieten!

2edekleine gefeliciteeerd!

12. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ja idd sjannie, ik denk toch dat ik ff iets langer wacht!

Ischa meissie, toch zwanger?! Whaaaaa wat goed!Ben zo blij jou ook hier tegen te komen! Fantastisch!

13. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Wat een heerlijk, gezellig welkom hier zeg :D !

@marit: het heeft idd ff mogen duren ja, bijna 2 jaar om precies te zijn, waarvan we nu alweer een jaar in het ziekenhuis lopen. Maandag meteen ff bellen ;) . Heeft 't bij jou ook langer geduurd?

Wat ik ff zo gauw zie zijn er veel meiden van de randstad zeg :eek: , ikzelf woon ook in zuid holland en ik heb ook een heerlijk zonnetje in m'n huiskamer schijnen nu! Lekker warm!

Deze week ga ik nog een keer testen met cb digitaal, maar durf dat nu nog ff niet aan. Stel je voor dat het nog te vroeg is :confused: , ben ik meteen weer hele dagen van de leg :)

Wat betreft die vroege echo: ik denk ook dat ik voor een week of 7,5 ga, eerder mag geloof ik ook (ivm MK) maar denk dat ik daar alleen maar superonzeker van word. Ik ben benieuwd wat ik na dit weekend te horen krijg!

14. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    @joli: ik voel ook nog helemaal niks, niet aan mijn borsten, nog niet veel plassen, niet misselijk, helemaal niks. Ja idd, zo af en toe voel ik een steekje, maar als ik niet zou weten dat ik zwanger was, dan had ik daar verder helemaal niks achter gezocht.

Ik ben ook erg onzeker, maar heb ergens ook wel een goed gevoel. Ik "wist" dat het raak was en heb ook helemaal niet het idee dat mijn ongi eraan komt of zo. Het enigste waar ik zo bang voor ben is dat straks het hartje niet klopt.

Ook heb ik nog helemaal geen drang om het van de daken te schreeuwen, de vorige keer had ik dat wel, nu ben ik voorzichtiger, tsja, in je achterhoofd hou je toch dat het de vorige keer is misgegaan. Maar, vooruit, we proberen gewoon positief te blijven!

Enne Ischa, ik ben de 12e uitgerekend! Een dag na jou hihi :D .

Ik ga nu werken, morgen ben ik er weer!

Dikke knuffel allemaal

15. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Alle nieuwe dames van harte welkom en natuurlijk van harte gefeliciteerd :D

@joli, toch een banner aangemaakt hahaha, en bij de oktobermama's :D Leuk om je hier te zien. En wat de kwaaltjes betreft, ik heb een paar dagen flinke buikpijn gehad en nu alleen nog maar last van pijnlijke borsten. Het verschilt heel erg per persoon.

16. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Leuk he mariaatje ben ook kei blij dat ik me hier aan mag sluiten nu maar hopen dat ik hier nog zeker 8 maanden mag blijven :D .

Hier in het ziekenhuis is met 8 weken een echo standaard, maar ik ga vragen of ik met 10 weken en 12 weken ook een echo mag ik ben bang dat ik anders 4 weken echt heel erg in de zenuwen zit omdat de vorige keer met bijna 10 weken het hartje gestopt was en ze er dus pas met 12 weken achter kwamen.

17. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Yes!

Net getest en wij verwachten 6 oktober onze 2e!
    Mag ik hier meekletsen?

Aan de anderen: GEFELICITEERD!

18. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Semmi zou je mij ook op de lijst willen zetten?

11 oktober uitgeteld
    31 jaar, voor mijn gevoel 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje

19. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Jody gefeliciteerd meid en natuurlijk mag je hier mee kletsen :D

20. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Thanx! Ik kom snel weer even buurten om te zien wie er allemaal meedeelt in het grote geluk van oktober 2008.

Deel Deze Pagina