Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo Meiden,

Ben zo ontzettend GELUKKIG mijn 3e en dus 12 weken echo was weer goed! En nu valt er zo'n last van mijn schouders af want deze was voor mij zo ontzettend belangrijk! Ik heb er de hele week over gedroomd.

Ik ging liggen en toen zei ze nou volgens mij is je baarmoeder goed gegroeid hoor en liet het me zelf voelen....ik zei tegen haar dat als ik smorgens moet plassen echt een hele bal in mijn buik voel maar of dat nou mijn blaas of mijn baarmoeder was nou ze was daar heel duidelijk in mijn baarmoeder dus. En het zit eigenlijk veel hoger dan ik zelf dacht! Enfin toen voelde ik me al wat meer ontspannen en toen ging ze kijken en ja hoor daar was onze UK! En heerlijk aan het spartelen

Echt meiden zo gaaf alles erop en eraan tot maagje-oortje- middenrif- ruggengraat zelfs het geslacht zag je al maar het kon of de clitoris zijn of een piemeltje dus nog even wachten tot de 20 weken echo ze heeft ook even gekeken naar de nekplooi deze zag er ook goed uit! En de VK/echoscopiste zei nu: ga je een lekker moorkop kopen en genieten...waarop ik zei dat ik nu ook helemaal los ga met het kopen van mijn 1e zwangerschapskleding!

Meiden volgens mij spat mijn :D van het scherm af!

Liefs,
    Sjannie

2. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja zal vanavond een echo in mijn album plaatsen!

3. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Dat klopt! Wat een blij bericht!
    Van harte en geniet van het shoppen!

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    sjannie, heerlijk hou dit gevoel vast en geniet van dat wondertje.

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Sjannie gefeliciteerd meid, dat moet gevierd worden

6. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Sjannie, Gefeliciteerd met je goede echo meid! Fijn dat alles goed is!
    Nu lekker gaan genieten en het vieren :) !

@ Ischa, Vervelend he dat je niet warm te krijgen bent, ik pak s avonds lekker zo fleec ( of hoe je het ook schrijf hihi) deken en dan kruip ik er lekker onder op de bank, heerlijk! Maar ik mag niet klagen, ik heb tot nu toe weinig last van kwaaltjes, dus de kou neem ik voor lief :D !

@ Zico, ik kan je angst goed begrijpen meid! Ik duim voor je, dat je morgen een hele mooie echo heb!

@ Joli, Typisch dat je het s'nachts dan zo warm heb dat je erg zweet! De hormonen doen rare dingen met je haha!

@ Kibi, Ik heb ook erg last van eczeem! Ik heb het alleen op me onder armen en op me onder benen begint het nu ook licht te komen! Voor de zwangerschap had ik het een klein beetje op me handen, maar dat is nu weg, heel raar! Onder de douche was ik me onder armen niet meer met zeep en als ik uit de douche kom, smeer ik me goed in met bodylotion! Bij mij helpt dat wel tegen de jeuk! Goed vet houden!

@ Simone, Het geeft toch niet dat je je angsten met ons deelt! Dat is heel normaal hoor, we zijn hier ook om onze angsten te delen! Het is voor jezelf heel vervelend dat je angstig bent! De sympthomen schommelen heel erg, ik heb dat ook! De ene dag voel ik me borsten heel erg en de andere dag is het net of ik niet zwanger bent! Wanneer heb je je echo? Dat zal je zal je heel erg geruststellen!

@ Mariaatje, Het gaat nu opschieten voor je echo! Ik had het voor me 2e echo ook hoor, dat ik weer op was van de zenuwen en dat ik me niet zwanger voelde! Je zal zien dat je dadelijk weer een mooie echo heb!

Meiden met een echo vandaag: Succes!

7. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi allemaal.

meiden met goede echo gefeliciteerd.

Hier helaas was minder goed nieuws ik ben me baan kwijt.
    Omdat ik me afmelden omdat ik me niet goed voel en niet stevig op me benen sta.
    Toen hebben ze na vraag gedaan bij de andere locatie waar ik werkte toen ik zwanger was van Lotte en die hebben het bevestigt dat ik dat toen ook had.
    Dus ze gaat alles doorgeven bij de coordinator en dan kan ik vertrekken.

Dus baal lekker stevig maar ja jammer dan.

Veel liefs Annika

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Shit zeg Annika, had je nog niet verteld dat je zwanger was want anders mogen ze je niet ontslaan. Of je contract moet aflopen en niet verlengt worden.

9. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Annika, Jeetje meid dat is schrikken! Maar ze mogen je nooit ontslaan als je zwanger bent hoor! Wat ik begrijp van je, ben je nu op staande voet ontslagen of niet? Omdat je gelijk mag vertrekken! Heb je een rechts bijstand? Dan zou ik daar navraag doen, om het feit dat ze je ontslaan terwijl je zwanger ben! Dikke knuf meid!

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @annika ik vind het wel een rare rede als je ziek ben door je zwangerschap en dit bij de vorige ook had. appart dat ze je daarom gaan ontslaan. moeten ze toch wel een betere rede hebben lijkt me. werk je hier al lang?

11. annika1985

ze weten dat ik zwanger ben en dat ik bekend erom sta dat ik daar flink beroerd van kan worden gezien voorgeschiedenis.

En ze zeiden dat ze zo niks aan me hadden enzo.
    Ik ben flexer en mag werk weigeren maar dat keuren ze ook af ze vinden dat ik maar op meot draven enzo.
    Maar als ik me niet goed voel en bewoners vallen bij mij ben ik verantwoordelijk en dat weiger ik.

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ze kunnen je niet zomaar ontslaan als je een contract hebt, moeten ze via de rechter doen.

13. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ sjannie: gefeliciteerd! Is idd een blij bericht ;)

@ annika: he wat balen zeg! Volgensmij mogen ze je idd niet zomaar ontslaan omdat je zwanger bent hoor. Jij kan er toch niks aan doen dat je er naar van word :(
    Mijn baas wil eigenlijk ook van me af, omdat ze denk dat ze de rest van mijn zwangerschap niks meer aan me heeft (kan nu niet werken, is niet verantwoord ivm duizelingen enz). Volgensmij is de enige reden dat ze me nog niet ontslagen hebben dat ik niks kost als ik niet werk.

14. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Annika,echt te belachelijk voor woorden,wat een k*t baas heb jij.
    En net wat de rest zegt,ze mogen je absoluut niet ontslaan.
    Dus als ik jou was zou ik de rechtsbijstand inlichten.
    Wat een sukkels,bah bah.
    Sterkte in ieder geval.

Sjannie,proficiat met je mooi echo meis!

Ik heb geen last van eczeem,soms alleen jeuk overal,mijn rug,buik enz.

groeten Simone

15. annika1985

ik weet nog niet wat verder de bedoeling is.
    de coordinator zal nog wel bellen maar heb de huisfoon er ff uit gepleurt.

Wil ff rust aan me kop hahaha.

Veel liefs Annika

16. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Annika, dit mogen ze echt niet doen!
    Zeker niets ondertekenen hoor, anders ga je nog akkoord zonder dat je er erg in hebt!
    Laat je niet afschepen hoor, dit mag echt niet zomaar.

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Bij ons kunnen ze je ontslaan, maar dit gaat pas in na de bevalling en bevallingsrust.
    Je kan het van te horen krijgen van te voren maar gaat pas later in

18. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    he annika, dat zijn nu berichten waarop je zit te wachten.
    niet dus!
    en inderdaad mogen ze je niet zo maar onslaan.
    sterkte meid!

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    laat je niet doen he meid ;)

20. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    ff heel snel meiden, annika, ik hoop dat dit in jouw voordeel zal eindigen, want dit mogen ze zo niet doen! Ben benieuwd naar dit staartje!

Sjannie JOEPIEEEEEE! goed zo meid, het genieten kan beginnen!

wat me opvalt, een hoop dames dit in de 9, 10, 11 weken zitten en nog wachten op een echo, die zijn heel onzeker, of ivm eerdere miskraam of een andere reden, maar het viel me gewoon op. Ik uiteraard ook, ben zooooo ontzettend bang en zenuwachtig! man man, je kan me opvegen en heb geen nagels meer over hihi. Maar wat me óók opviel, de meeste die in deze periode zitten, daar nemen de symptomen van af! Dat vind ik toch wel weer een "goed" teken, dat we daar niet de enige in zijn! Dit geeft mij persoonlijk een wat geruster gevoel en probeer ik het van me af te zetten tot vrijdag! Pffff duimen maar dat ik ook met een goed bericht kan komen hihi!

Ik ga weer gauw verder zit hier stiekem op mijn werk haha ;)

Deel Deze Pagina