Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Sjannie, gefeliciteerd met je mooie echo. Mooi om alles goed te bekijken, he. Ze is toen bij mij ook alle ledematen en organen bij langs geweest. Echt super om te zien dat het er allemaal al op en aan zit, he.

Annika, inderdaad wat de rest al zegt: Ze kunnen je niet zomaar ontslaan en helemaal niet als je zwanger bent. Het komt vast helemaal goed, al blijf je dan wel mooi zitten met zo'n klotebaas...

Iedereen die vandaag een echo heeft: veel plezier!

Ik heb vanaf nu een lekker lang weekend voor de boeg :thumup:

2. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Rolia geniet van je vrije dagen, meer een week dan een lang weekend toch? ;)

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    *****INBRAAK*******

Ik wil mijn vriendinnetje Tatty Teddy even een
    dikke knuffel terug geven. Dankjewel meis en ik ben blij
    dat jij mijn vriendinnetje bent.

*******UITBRAAK*******

4. Catootje1978

Catootje1978 Actief lid

26 feb 2008
    140
    0
    0
    Pfffff, nou morgen is d grote dag! :confused: de eerste echo. Ik krijg al klotsende oksels als ik er aan denk, ben zo vreselijk bang dat ik straks moet gaan zeggen "zie je nou wel, ik was er al bang voor" BLEH! :(

Ben zo verschrikkelijk zenuwachtig, kan wel janken..... :cry:

HELP!

5. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Mimi, :) :) dank je wel meis!
    Hou je taai he meis!

@ Catootje, Je gevoel is zo herkenbaar! Ik had het bij me 1e echo ook, ik scheet 7 kleuren ......! Ik wou er echt niet naar toe, maar had zoiets van, het moet maar! Hoe laat moet je morgen voor de echo? Ik duim voor je, dat je net als ons een hele mooie echo hebt morgen!

@ Rolia, Heerlijk zeg dat je nu al weekend heb! Geniet er lekker van :D !

@ Annika, Ik kan me voorstellen dat je de stekker eruit heb getrokken van je telefoon! Ik vindt dit echt schandalig hoor! Kunnen ze echt niet maken! Wat de andere ook al zeiden, niks onder tekenen!

6. Catootje1978

Catootje1978 Actief lid

26 feb 2008
    140
    0
    0
    Thanx Tatty Teddy, moet er om 9 uur zijn. Gelukkig heeft mijn vriend er alle vertrouwen in dus dat scheelt weer :D
    Het is in elk geval al erg prettig om te lezen dat iedereen hier wel een beetje het zelfde doormaakt. Hoe knullig het ook is :oops:

Ik geloof ook dat ik een van de laatsten ben die in deze maand is uitgerekend, ik ben heel erg beniewd of daar ook nog verandering in komt morgen. Sommigen van jullie zijn al bij de 12 weken aangekomen, ben wel een beetje jaloers op jullie hoor! maar het is jullie natuurlijk van harte gegund! :) Ik hoop dat ik over ongeveer 4 weken ook in de 'veilige zone' zit.

7. just the2 of us

just the2 of us Actief lid

30 dec 2007
    190
    0
    0
    morgen ook de eerste echo voor ons...
    ook ik maak me zorgen.. val nog steeds af. krijg geen hap naar binnen.
    maar heb echt al een hele dikke buik gekregen. ik kan het echt niet meer verbergen en ik ben pas 7 weken en 5 dagen. wilde nog even w88 met vertellen maar dat gaat niet. moet echt al zwangerschapskleding aan. iedereen ziet het gelijk. als de echo morgen goed is gaan we toch maar alle vermoedens van iedereen bevestigen. ook wel weer leuk :D

is er iemand die wat tegen extreme misselijkheid heeft gekregen?
    zo ja wat?

8. vke

vke Actief lid

16 feb 2008
    147
    0
    0
    Onderwijzeres
    Gent (België)
    Hey Annika,

wat rottig zeg! Dat zoiets de dag van vandaag nog kan hè?! Het is inderdaad zo dat je werkgever je niet zomaar mag ontslaan met je zwangerschap als reden! Kijk misschien eens op deze site voor wat meer info:

http://www.kennisring.nl/smartsite.dws?id=34927

Dames in volle spanning voor hun echo morgen: veel succes!

Xje
    Veerle

9. annika1985

annika1985 Niet meer actief

het is niet alleen van mijn zwangerschap.
    Ze geloven ook de verhalen die te ronde gaan over mij toen ik nog op de andere locatie werkte.

En ik heb gezegd dat ze maar moesten zien wat ze geloofde, dat ik wel beter wist.

Veel liefs Annika

10. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Catootje,gelukkig mogen jullie morgen al om 9 uur!Alvast heel veel succes!

groeten Simone

11. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb de echoafdruk in mijn album geplaatst. Het is de mooiste in iedergeval (en let op het kleine handje!)

De vraag over exceem: nee daar heb ik geen last van wel pukkelels op mijn kin (meisje soms?)

Catootje en just the two of us: Ik snap volkomen dat jullie zenuwachtig zijn. .....ik heb het ook gehad en zie mijn opluchting wacht maar tot jullie de echo hebben gehad dan snappen jullie hoe het kan gaan met zo'n opluchting!

mariaatje het aftellen is nu echt begonnen....nog even volhouden meid...en dan zul je ook een mooi kindje zien!

Liefs van mij,

ps heb een zwangerschapsbroek gekocht en een shirtje maar viel me allemaal erg tegen (niet leuk) wat er zoal te krijgen is bij ons! bij een aantal winkels slechts een plukje aan zw kleding.....misschien dan toch via internet!

12. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    Hey hey,

Tijdje geleden dat ik ben geweest, maar ben er nog steeds :D
    Morgen eindelijk naar de VK, maar geloof dat het alleen een medisch achtergrond verhaal gaat worden en misschien hartje luisteren....

Heb echt wel heel veel gelezen, maar weet ook heel veel niet meer waar ik op moet reageren sorry :oops:

kga ook wel weer wat actiever deelnemen...
    Voor de rest heb ik niet zo veel last van 'kwaaltjes', maar wel van PUKKELS
    vre-se-lijk!
    gelukkig nog net niet in mijn gezicht, maar wel m'n hals, nek, borst, rug en schouders.....jeg...heb nooit pukkels gehad...vreselijk vind ik het...

nou genoeg geklaagd hihi

liefs,
    Sam

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Sjannie, meid, gefeliciteerd! Prachtig hoor, zo'n mensje dat even naar je zwaait!
    Annika, ze mogen je écht niet zomaar ontslaan vanwege ziekte/ zwangerschap! Wat een gedoe weer. Balen hoor!
    Zico, hoe was jouw echo?
    Hier alles prima, ga ff lekker een warme douche nemen!
    Liefs

14. Satyra

Satyra Lid

19 sep 2005
    35
    0
    0
    Alkmaar
    Hee meiden!

Sorry hoor, de reactie van mij liet even op zich wachten. Even erg druk met de verbouwing, er zaten wat dingen tegen dus er moest extra hard doorgewerkt worden. Gelukkig lijkt alles nu redelijk onder controle.

Nou, de echo was geweldig! Moet zeggen dat ik erg zenuwachtig was, maar toen ik het wurmpje eenmaal zag! Alles ziet er prima uit, twee armpjes, twee beentjes, flink wat beweging en een enthousiast kloppend hartje! Niks op aan te merken dus! Enig puntje wat minder is is dat er een grote vochtblaas naast mijn baarmoeder zit, volgens de echo-mevrouw was dat het omhulsel van het eitje. Normaal had dat allang geknapt moeten zijn, maar bij mij zit het er nog. Als het nu alsnog knapt zal dit gepaard gaan met wat bloedverlies en moet ik niet schrikken volgens de dame.

Nog een ander goed nieuwtje is dat ik vanmorgen het eerste deel van mijn motorrijbewijs gehaald heb! Nu nog deel twee (over een maandje) en dan ben ik klaar.

Goed, sorry dat ik niet echt reageer op jullie verhalen, tis erg druk hier en moet vanavond weer verder met verhuisdozen inpakken...

Tot snel!

15. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Sjannie,wat een gave foto!En dat handje hoe schattig!Ik smelt erbij weg.

Satyra,proficiat met het eerste deel van je motorrijbewijs,en met de goede echo!
    Succes nog met verbouwen en verhuizen.

groeten Simone

16. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Hi meiden,

Ik kom net thuis, maar wil mijn blije nieuws ook graag even met jullie delen.

Wij zijn helemaal in de gloria, alles zag er goed uit, de baby was goed gegroeid, lag lekker te spartelen en de nekplooimeting was ook in orde, pfff!
    Zo grappig, de baby draaide telkens met zijn/haar ruggetje naar de echo waardoor de de echoscopiste wat meer haar best (lees meer tijd, heel vervelend ;) ) moest doen om het goed te meten
    Andere meiden met een echo, jullie ook gefeliciteerd, wat een opluchting he!

@Annika, jeetje meid wat vervelend voor je, sterkte!
    Zit je nog in je proefperiode?
    Zo ja, dan kunnen/mogen ze je volgens mij idd zonder tussenkomst van een rechter zomaar op straat zetten.

Liefs van een hele blije Gerlinde :D

17. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0

Prachtig, hij zwaait al naar zijn mama :D !

18. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Mooi Sjannie, wat geweldig dat handje.

Gerlinde, fijn dat alles goed was. Maar inderdaad wel heeel erg vervelend dat de echoscopiste zolang moest zoeken steeds ;) ;)

Satyra, gefeliciteerd met de goede echo en het eerste deel van je motorrijbewijs. Ik wist helemaal niet dat dat in twee delen ging.
    Succes met verhuizen.

Sam, succes morgen en hopelijk krijg je het hartje nog even te horen.

Catootje en justthe2ofus, veel plezier met jullie echo. Spannend hoor!

19. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Gerlinde en Sjannie: meiden, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige echo's! Ik ben helemaal blij voor jullie! Mooie foto trouwens ook Sjannie ;)

Annika: wat enorm kl*te dat ze je op straat hebben gezet joh! Zou het er ook zeker niet bij laten zitten geloof ik...

Verder nog ff over die onzekerheid (Symoen, volgens mij was jij 't?!), tuurlijk moet je dat hier van je afschrijven meis! Ik ben het wat dat betreft (wederom ;) ) met Maria eens, het lijkt wel of alle meiden in week 9,10,11 nu extra nerveus zijn ofzo....

Hier nog zo'n miep hoor! Het idee dat ik pas over 20 dagen weer voor een echo mag, ik vind het veeeeeeeeeeeeels te lang duren! Van mij mogen ze ook iedere dag wel ff naar binnen gluren hoor, graag zelfs ;)

Morgen m'n intake bij de VK, ik denk toch wel dat ik m'n onzekerheid ga uitspreken, want ik word er soms gewoon krankjorem van :( (van mezelf dan uiteraard!).

Satyra: jij ook van harte met je mooie echo en natuurlijk je eerste deel van je motorrijbewijs!

Meiden met een echo morgen (catootje en nog iemand geloof ik?), ik duim voor jullie! Het zal vast allemaal goed gaan!

Maria: Morgen om deze tijd hoef je nog maar één nachtje te slapen joh :D , ff serieus.....je zult zien dat alles goed gaat met jullie uk, en dat je gewoon hardstikke zwanger bent meis! Nog even volhouden hoor!

20. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @sjannie, wat een prachtige echo zeg en dat handje, echt geweldig :D

@annika, wat balen zeg, maar je laat je niet zomaar de deur uitzetten hoor.

@Gerlinde, jij ook gefeliciteerd met je goeie echo.

@Satyra, veel succes met de verdere verbouwing.

Deel Deze Pagina