Ischa, succes en veel plezier! Ik hoop dat je bloeddruk niet omhoog is gegaan. Tal, waarom reageren je ouders geschokt? Of bedoel je omdat je een tweeling krijgt? Allwomen, ik kan me voorstellen dat je er onzeker van bent geworden dat je het hartje nog niet te horen hebt gekregen. Kun je om die reden niet vragen of je eerder een echo mag? Zena, wat vervelend, maar gelukkig is die pijn nu weer weg. Zico, fijn dat alles er goed uit zag. Joli, fijn dat je het hartje hebt gehoord. En dat ze het meteen kon vinden. Susanna, fijn dat je zo straalde op het moment supreme. Ik kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent omdat je moeder weer weg is. Iedereen met een echo vandaag: Succes en veel plezier! Mariaatje, het komt helemaal goed meid!
Komt allemaal goed Mariaatje met ons allemaal, ik ben 15 min later aan de beurt. Maar moet nu aanrijden. Ik hoop het ook Rolia dat mijn bloeddruk gedaalt is anders moet ik mijn medicijnen weer gaan ophogen en die hebben behoorlijk wat bijwerkingen
Goedemorgen dames! Afgelopen dagen goede berichten gelezen en erg mooie echo's gezien..wat een wonder he?! Hoop vandaag ook weer mooie verhalen te lezen! Hier gaat alles goed, de moeheid overvalt me erg regelmatig en zie er dan uit als een vaatdoek, dat krijg ik dan ook te horen...tsja...kan dr niets aan doen! Slaap dan ook al vroeg 's avonds, dan red ik het in de ochtend en na de lunch ben ik weinig meer waard! Mn darmen beginnen aardig uit te zetten, mn broeken gaan daarom niet meer dicht en met een riem om gaat het wel maar als ie te los zit zakt mn broek af...hihi...ik wil eigenlijk wachten met zw-broek tot na mn volgende echo (nog 2 wkn). Susanna nog gefeliciteerd met je huwelijk, fijn dat je stiekum toch een beetje bent aangekomen en jammer jammer dat afscheid nemen er soms bij hoort. Ischa en Mariaatje....hoe is het gegaan? Zico..super echo zeg...fijn fijn... Schrikken Zena gelukkig is het goed...wat kunnen wij ons een zorgen maken he?
OKTOBER 2008 MAMA'S 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 1 OKTOBER Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Deng, 26 jaar Jennefer26, 29 jaar 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Maka123, 1ste kindje 5 OKTOBER Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Butterfly1, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Pipelina, 1e kindje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Fofo, 31 jaar, 1ste kindje Lenah, 26 jaar Jessica1981 Baby25 Eef76, 31 jaar 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje MsRoxy Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 10 OKTOBER Kikiko jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Mariaatje, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar 17 OKTOBER tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Vlinder4, 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje 20 OKTOBER Lotje26, 26 jaar 21 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen 28 OKTOBER mad, 2e kindje sam1973, 34 jaar, 2e kindje wannaBmum, 33 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen triessie, 28 jaar, 1e kindje 29 OKTOBER catootje1978, kalender jongen, denkt zelf meisje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje allwoman, 29 jaar, 2e kindje 31 OKTOBER just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Timzijnmama, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 21 maart Kus26: intake Vk, tam27: intake vk en 3de echo, Mariaatje: 2e echo, Bianca24: 12 weken echo lampie: 9.00 1e echo, Ischa: 3e afspraak gyn 25 maart Kibi: controle gyn 15u45, Semmi 2e echo, hansje: termijn echo 26 maart Kibi: 12 weken echo 9u45, mama1984: 12 weken echo, Audrey23: 2e echo , Butterfly1: 12 weken echo (tevens de 3e) 27 maart Cootje269: 1e echo, Timzijnmama: 1e echo 18.45u, klusser: 1e echo + intake vk, Sung: 1e afspraak VK, wendyy: intake vk, Coni: nekplooimeting 31 maart astridje: 2e afspraak gyn, tweety: 2e afspraak vk, joel: termijnecho, annika1985: termijnecho Vlinder84 2e echo 1 april Truus1980: 2e afspraak, Kus26: 1e echo, miekemiek: 1e controle VK, Symoen: 3e echo 12 weken joel : 2e afspraak vk 18.15, Kiezeltje: 2e controle VK 2 april Sousa: 2e afspraak, Mironne: 2e afspraak gyn (mssn 12 wkn echo?), zena: afspraak gyn rolia 3e afspraak vk 3 april Coni: uitslag nekplooimeting, Catootje: 2e echo 4 april allwoman: 1e echo 7 april Audrey23: 12 weken echo, Ellen1984: 3e echo + nekplooimeting 19.45u, triessie: 3e echo gyn 8 april mama1984: 2e afspraak vk, joli: echo 10 april Timzijnmama: gyn. 11 april Vke: 1e echo 14 april Mariaatje VK, Mamajanneke 4e x gyn 24 april Catootje: intake vk 28 april Timzijnmama: 2e controle vk 14 mei Rolia 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo Wordt ook lid van de Oktober Mama's 2008 Hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl
Wil iemand mijn gegeven veranderen? Gyn heeft vermoedelijke bevallingsdatum voorlopig op 28 okt gezet ipv 26 okt....en mijn volgende echo (3e) echo is op 7 april ook weer bij de gyn. Thanx
Klinkt als bandenpijn, heb ik ook af en toe bij een onverwachtste beweging of als ik wat drukker ben geweest. xxx
Nou meid ik weet ook nog niks hoor! Aankomende dinsdag krijg ik pas mijn eerste termijnecho en dan weet ik ook pas hoever ik precies ben en of alles goed is. Wanneer heb jij je echo? xxx
Goeiemorgen meiden, Zo heb alles weer even bijgelezen was twee dagen niet geweest, druk druk druk. Meiden met een goeie echo gefeliciteerd! Susanne gefeliciteerd met je huwelijk, vindt het fijn voor je dat je toch nog een beetje hebt kunnen genieten. En afscheid valt altijd zwaar!! Bij mij begint de moeheid nog meer toe te slaan, ik herken dan ook erg het verhaal van triessie Gisteren kwam ik terug van mijn werk en ben om 21:30 naar bed gegaan ik was doodmoe. Maarja dan wordt je 's nachts wakker en toen kwam ik weer moeilijk in slaap haha Ook een stuk of 4 keer naar het toilet Ach hoort er allemaal bij. Allemaal een prettig paasweekend en misschien kom ik deze dagen nog even koekeloeren! xxx
@Susanna, fijn dat je je toch op het moment suprême goed voelde en straalde! Nogmaals gefeliciteerd! Tja afscheid nemen is ook niet mijn sterkste punt dus ik kan me je gevoel helemaal voorstellen, gewoon lekker laten gaan hoor! Gelukkig lees is alleen maar goede berichten over prachtige kloppende hartjes en zwaaiende baby's op echo's! Heel goed, laten we dit met z'n allen volhouden! @Zico, bedoel je misschien dat je nekplooimeting 1,3mm was ipv 13?! Anders lijkt het me wel een heel hoog getal, die van mijn kindje was 1,2mm. Mooie echo plaatjes hoor, echt al een mensje in wording! Voor de meiden die nog geen echo hebben gehad, ik kan me jullie onzekerheid wel voorstellen, maar ik weet zeker dat jullie straks ook mooie zwaaiende kindjes te zien krijgen! Morgen geven we de paasborrel en gaan we het eindelijk aan iedereen vertellen, ik heb er zo'n zin in! Vandaag alvast maar een aantal boodschappen doen. Meiden die vandaag een echo hebben, veel plezier en ik hoop dat jullie blij nieuws komen melden. Dag dag
was ik weer ffies. heb het ffies gehad allemaal vind dat de tijd zo langzaam gaat :S Lotte gaat lekker logeren bij opa en oma dus lekker rust. Wilde op iedereen reageren maar ben de helft al weer kwijt. Susanna van harte gefeliciteerd met je huwelijk. Gerlinde wat spannend voor je morgen. Veel liefs Annika
Hansje en allwoman, gelukkig dat ik toch niet de enige ben dan... Ik moet nog wachten tot donderdag, dus het valt mee.
@ Catootje, Zie je nu wel meid ! Gefeliciteerd met je goede echo! Mooi om te zien he! Nu kan je opgelucht ademhalen en er van genieten! @ Zico, Meid wat ben ik blij voor je! Gefeliciteerd met de goede echo! Nu kan je echt opgelucht ademhalen, ik snapte je angst erg goed! @ Joli, Mooi he om het hartje te horen! Ik heb het ook opgenomen met me mobiel! En zit nu ook elke keer te luisteren als ik de kans krijg haha ! @ Sussana, Gefeliciteerd met je huwelijk! Ik kan me voorstellen dat het moeilijk was, als je je moeder dan weer uit moet zwaaien! Zulke dingen wenen helaas nooit! Maar wel fijn dat je lekker een week van haar heb kunnen genieten, ook al is een week ook maar kort dan ! @ Gerlinde, Wat leuk meid dat je het morgen gaat vertellen! Heel veel plezier! De voor pret is ook al leuk haha ! @ Mariaatje, Ik denk aan je meis! Ik hoop dat alles goed is! @ Ischa, Ik hoop dat bij jou ook alles goed is! Mijn duimen draaien hier! @ Tam en Lampie, Jullie ook veel succces met de echo! @ Annika, Hoe gaat het nu met je? Heb je al wat meer gehoord van je werk en wat ze nu van plan zijn?
Gelukkig maar! Maar het is niet leuk dat ze zo reageren! Ik hoop dat als je weer kan werken, dat het nog wel leuk is dan voor je! Omdat ze zo aan het zeiken zijn daar!
goedemorgen allemaal! hoe is t met iedereen? Met mij deze week net als vorige week beter dan eerst. Wel weer ietsje misselijker dan vorige week, maar dat is bijna niet noemenswaardig. Ik begin ook weer een stuk minder moe te worden, daar ben ik echt superblij mee Verder aan iedereen die een echo heeft vandaag: heeeel veel succes en ik hoop dat jullie allemaal goed nieuws hebben!
Oh annika dat is beter. Susanna gefeliciteerd met je huwelijk! Wat een mooie echo's weer meiden. En hoe is het met de meiden die hun echo vandaag hebben? Ben benieuwd hoor. Ik mag nog even wachten tot woensdag. Nog 2 dagen en dan zit ik alweer op de 12 weken jeetje wat gaat dat hard. Liefss
moet eerlijk toegeven heb erniet zoveel zin meer in. Maar je de extra verdiensten zijn wel lekker meegenomen nu. Veel liefs Annika
Heerlijk he Butterfly ! Dan ben je echt het termijn voorbij! Ik was gisteren al heel blij met me 10 weken haha! Het gaat toch wel snel moet ik zeggen!