Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Jody gefeliciteerd!

Ischa hopelijk blijven we allemaal 7enhalve maand tot 8 maanden hier :)

2. ha meiden....
    wow oktober 2008 mama's! echt bijzonder!

Vorig jaar zat ik hier! En we hebben een boel aan elkaar gehad!
    En nu zijn jullie er alweer.. en is mijn knulletje alweer bijna 4 maanden! Gaat zo snel! Geniet van jullie zwangerschap meiden! Dat er maar een hoop nieuwe beebs bij mogen komen!

x

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Thanks Xenas ;) , time flies hè?! Geniet van je ventje ;)
    Raar idee dat wij over een jaar (hopelijk) ook met een kleine van 4 mnd zitten zeg :)

@ Lampie: ik had 't toch beloofd?! Nog 1x testen en dan een banner, hihi! En je ziet, ik heb me aan m'n woord gehouden :D ! Vanmiddag wel weer nog een test gedaan (arme moeder, moest er weer opuit, haha!) en ditmaal van de DA, hele lichte urine omdat ik megaveel water/thee heb gedronken, maar toch kwam daar uit het niets weer een streepje opduiken :whistle: , ik was weer helemaal gelukkig! Eigenlijk best wel erg hè :rolleyes:

Mariaatje: Erg hè, die onzekerheid na een MK :( , en toch...wat jij ook beschrijft heb ik net zo! Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik nu nog ongi ga worden ofzo, ben er zo zeker van dat het wegblijft nu! En m'n drang om het te vertellen tegen mensen is idd ook niet groot. Ja, m'n ouders en schoonouders, broer en zussen weten 't wel, vind het gewoon fijn dat hun wel op de hoogte zijn. Ze leven al zo lang met ons mee, dus dat voelt goed! En m'n vriendinnetje weet 't ook! Voorlopig blijft het bij deze mensen, de rest komt het over een paar weekjes wel te weten ;)

@ Jody: jij ook gefeliciteerd meis!

4. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Zo, ik heb ook maar een banner aangemaakt, wat ben ik er toch trots op!
    Maar als het klopt, is een tweede.
    Ga van de week eens naar de huisarts, en dan misschien vk? Heb geen idee hoe dat gaat eigelijk, is ons eerste kindje!

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Linnepin volgens mij hoef je niet eerst naar de huisarts, ik had meteen een vk hier in de buurt gebeld en van haar kreeg ik te horen dat ik naar de gyn moest, ik heb het wel aan de assistente van de huisarts doorgegeven.

6. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Dat is ook wel makkelijk, maar ik mag toch graag bevestigiging hebben... haha, erg is dat he?

7. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Je bedoelt dat de huisarts dan een bloedtest doet ofzo?

8. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Ja misschien.. of ng een zwangerschapstest :oops:
    En misschien dat zij kunnen voelen of kunnen kijken hoever ik zwanger ben. Ben daar wel nieuwsgierig naar!

9. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hey meiden, allemaal positieve verhalen hier! Lekker hoor.
    Ik voel me vandaag wat monder. Ben vreselijk moe en ook een beetje vaag misselijk. Ik heb last van mijn buik, maar juist rond mn navel, niet laag. Mn darmen zijn ook behoorlijk opgezwollen. Lijk nu al wel 15 weken zwanger. Ik denk dat daar het trekkende gevoel rond mn navel ook vandaan komt.
    En wat betreft de sneeuw: ik was er niet zo gelukkig mee. Ben nl vanmorgen met de scooter gevallen door de gladheid. Schrok me kapot zeg, ineens lag ik. Gelukkig alleen wat blauwe plekken, verder niets.

10. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    @joli: sjonge na twee jaar ben je ook echt aan de beurt zeg! Wij hebben er bijna anderhalf jaar over gedaan, na de onderzoeken in het ziekenhuis voor 8 maanden naar huis gestuurd omdat alles goed genoeg was en twee maanden later: zwanger!
    Heel gaaf!

Iedereen fijne zaterdagavond!

Marit

11. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    @Marit: ook dat is lang hoor! Gelukkig is het dan toch nog zover gekomen hè?!

Ik bel maandag zowiezo weer ff naar 't ziekenhuis, ivm de medicijnen die ik nu slik. Ik werd zelden tot niet ongi toen we begonnen met proberen en na een jaar zijn ze er achter gekomen dat m'n lichaam teveel prolactine aanmaakte. Met behulp van de medicijnen wordt dat hormoon onderdrukt, maar volgens mij is het nu juist de bedoeling dat m'n lichaam dat weer veelvuldig gaat aanmaken :( ... Volgens mij moet ik dus wel stoppen met die pillen, maar vraag 't toch nog ff na voor de zekerheid ;)

@Zena: Jeetje meid, je zal je wel rotgeschrokken zijn vanmorgen! Gelukkig valt 't allemaal mee met je!

Linnepinn (hihi! zo noemt m'n moeder me vaak :D) , je banner staat je goed hoor;)

Fijne avond allemaal, ik plof nu op de bankt voor Idols :D

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het word hier steeds drukker gezellig hoor.

13. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Zozo druk hier... !

Veel plezier met jullie z-schap!

Ik verlies weer bruine afscheiding :( Nu al drie dagen, hopen dat het niet doorzet :(

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    sousa, bij eerste symptomen zijn er velen die het hadden en een gezond kindje gebaard hebben.

Ik heb veegjes

15. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    kan niet slapen....lichaam is erg moe..
    mannetje is aan het werk en kan gewoon niet de slaap bevatten :(

gefeliciteerd alle nieuwe meiden! het wordt al mooi druk!

16. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hoi allemaal,

Ik moet jullie waarschijnlijk verlaten..ik dacht nog even voor mijn gevoel een test te gaan doen zodat ik een duidelijkere streep zou zien...maar nee helemaal nix meer....gister een hele vermoeiende dag gehad...was echt niet lekker misselijk en moe...maar dus nu niet meer zwanger:(

Ga morgen nog wel even me huisarts bellen maar het bloed zal binnenkort wel komen....
    fijne zwangerschap gewenst allemaal en dat het allemaal goed mag gaan bij jullie!

Liefs eva

17. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    OOhh Eva, hopelijk is het alsnog goed.. Want ze zeggen geen bloed geeft moed. Wacht het even af en ga zo snel je kunt nar de huisarts.

Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat je alsnog hier kunt blijven!

Waarom heb je getest als ik vragen mag, zomaar? Of had je al een slecht gevoel?

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Oh jee Eva, ik zou morgen direct naar de HA gaan.

Ik ben ook zo bang dat er zoiets bij mij gebeurt.

Mijn duimen draaien voor je.

19. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Nou wat het dus is...er staat een heel licht lijntje....maar net zoals de vorige keren...alleen lijkt het alsof ie lichter is...met dezelfde test getest...ik bel morgen mijn HA en ik hou jullie wel op de hoogte!
    Liefs en geen zorgen maken...geniet ervan...van je zwangerschap...!
    Ik had heel sterk de angst dat het mis zou gaan maar dat komt ook omdat 2 vriendinnen van mij ook miskramen hebben gehad...in het begin van 2008...verder voelde en voelt het nog goed....vanmorgen wat minder last van me borsten maar dat zit nu wel weer goed...!

Ik laat het jullie weten....liefs

20. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Jeetje Eva, daar zou ik ook maar even mee naar de huisarts gaan.
    Ik hoop dat het toch allemaal gewoon goed is.
    Ik duim ook voor je!

Deel Deze Pagina