Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @Butterfly1, van harte gefeliciteerd met je 12 weken :D

@nony en Symoen, wat leuk dat jullie het hartje hebben gehoord, jullie dag kan niet meer stuk [​IMG]

Zo lekker uitgeslapen vandaag, ben weer bijgekomen.
    Gaan jullie nog wat leuks doen met de pasen? Morgen moet ik jammer genoeg werken en vanmiddag gaan we even langs mijn ouders. Verder eigenlijk niks bijzonders in de planning.

Ik zag dat de eerste decembermama zich al heeft aangemeld, wat gaat de tijd toch hard.

2. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Goeiemiddag allemaal,

Even een snel berichtje, erg druk de laatste tijd.

Vrijdag zijn we voor de echo geweest en het was helemaal geweldig! :D Hij/zij wilde niet stil liggen dus was lastig om een foto te maken maar we hebben een paar mooie meegekregen. Zet ik later even in mijn album. Alles was goed, we hebben het hartje gehoord dus ons weekend kan niet meer stuk :D En natuurlijk de 12 weken mijlpaal! :):)

Ik ga vanavond even terug lezen en reageren, zit nu bij mijn vader.

Fijne dagen allemaal!

3. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ iedereen die de 12 weken heeft bereikt: toppie, het genieten kan beginnen :D

@ iedereen met goeie echo's en kloppende hartjes enzo: ook gefeli :D ik word altijd blij van al dat goeie nieuws!

heb van de week van mn werkgever gehoord dat k niet meer terug hoef te komen voor ik bevallen ben, omdat ze vinden dat mijn gezondheid niet stabiel genoeg is :( is nu ook wel zo, maar k vind het wel balen, was er nog maar net aan de slag en nu kan k alweer stoppen :( :(

4. Jeetje Kiezeltje wat balen zeg. Wat ga je nu doen?
    xxx

5. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Sam, heel veel sterkte meis! Ik hoop dat het allemaal onschuldig is, het bloedverlies!

@ Mariaatje, Zie je nu wel meis! Gefeliciteerd met je goede echo!

@ Tante van jelle, gefeliciteerd met je neefje :) , super!

Alle andere meiden met een goede echo ook gefeliciteerd!

Heb gewerkt en heb niet alles terug gelezen! Ik ga dadelijk ook naar me schoonouders toe, lekker fonduen mmm :) !

Meiden allemaal fijne paasdagen!

6. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    Nou ladies, ik heb iets meer hoop...als ik veeg is het nog een heeeeel klein beetje verkleurd....meer niet

waar ik wel vreselijk veel last van heb is mijn stuit, en daar in de omgeving...tis helemaal week lijkt wel.....sjoooo pijnlijk....

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Zo lekker die 12 weken mijlpaal!
    Nog even en iedereen heeft die hier bereikt en kunnen we allemaal volop gaan genieten!

Mariaatje: jij ook al gelijk op met een vriendin. Ik kreeg gister ook van een vriendin te horen dat ze zwanger is, ook een oktober mama. Echt leuk is dat he!

Sam: hopelijk is alles goed met de beeb, laten we het beste er van hopen! Sterkte!

Hier gaat het verder zn gangetje. Ben nog een beetje moe, maar al wel iets minder. Dinsdag de tweede echo, toch weer zooo spannend!

Liefs Semmi

8. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hey meiden

lang niet geweest geen tijd gehad en ziek geweest.
    maar alles goe dhier verders.
    ik krijg donderdag weer echo ben benieuwd en daaarna ga ik this aan de slag met de angelsound kijken of het gaat.
    ben toen straks naar vriendin geweest ze had zaterdag een zoontje gekregen met de naam kay.
    hij was zo mooi en mijn vriend zei zo van ik heb er wel zin in.vond ik wel leuk om te horen zo begint alles toch meer te kriebelen maarja een hele weg te gaan.
    ga ff eten en spreek jullie weer sne

iedereen met 12 weken proficiat en met goeie echo ook en de voor de rest zet hem op ook naar de 12 weken.

9. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Sorry dames ben weer ff terug na een paar dagen!
    Zo druk druk druk, ga proberen echt meer tijd te maken!

Tam: Geweldig je echo! jammer dat je 2 dagen bent teerug gezet, maar ja het is toch nooit gezegd dat ze op de dag zelf komen! ;)

Annika: Wat jammer van die rotsfeer op je werk! Sterkte

Mariaatje: wat fijn dat ook jouw echo zo is gegaan! Wat een mooi kindje zie je al zitten zeg! En lekker zo'n dagje eerder... ;)

Hansje: wat erg voor de collega van je man! Helaas weet ik uit eigen ervaring hoe verdrietig het is om je kindje zo te moeten verliezen! :cry:

Msroxy: heel veel sterkte gewenst met dit verlies! Dit is volgens mij de angst van iedereen...

Susanna: Ik ben ook nog zo plat als maar kan, ik ben 3 kilo afgevallen en met Milan was ik met 10 weken echt al goed zwanger qua buik... mssn heeft het wel met het afvallen te maken?! Ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent, nu je moeder weer terug is naar NL!

Chris81: Welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Symoen: gaaf zeg! Was de musical mooi? Wij willen er binnenkort naar toe! :)

Audrey23: gefeliciteerd met je neefje jelle! Super zeg! Mooi kindje is het hoor...

Kus26: Waarom krijg je een keizersnede, willen ze het niet eerst natuurlijk proberen? De kans op zw-vergiftiging is hoger bij een 1e zwangerschap zei mijn gyn! Welke VK heb je?

vke: Ik weet nog of je het nog leest, maar heel veel plezier in Turkije, geniet ervan!

klusser: Hier geen nekplooimeting, mijn gyn raadde aan om het niet te doen, want bij de uitslag gingen veel mensen zich extra zorgen maken, terwijl dit niet altijd nodig is omdat het om een kansberekening gaat! Dus ik doe het niet! Elk kindje is welkom...

Zena: gefeliciteerd met je mijlpaal! Joepie schiet alweer op he.... :)

Truus1980: Ook al lekker 2 dagen eerder uitgerekend, mazzelkont... :p

ischa: Wat fijn dat je echo goed was, kan me voorstellen dat je in het begin ongerust was omdat je niets zag bewegen, gelukkig toch alles goed met de kleine uk!

Sam1973: Ik had ook een paar druppels bloedverlies en nadien niet meer, bij was de echo gelukkig wel goed, dus het zegt niet altijd wat... Vind het nogal wat van de Vk om te zeggen dat het een MK kan zijn, hoeft namelijk niet altijd zo te zijn bij bloedverlies! Sterkte meid, kan me voorstellen dat je heel erg veel zorgen maakt... Ik duim voor je!
    ...

Timzijnmmama: ik geef je wel gelijk hoor wat het reageren betreft, vind het ieders eigen keuze! En het is idd reageerT met een T dus.... ;)

Joli: Ik hoop idd dat wij je over een weekje kunnen verwelkomen bij de Oktober mama hyves... ;) Ik heb ook zin om een buikje te krijgen (nog plat :() en om de kinderkamer te schilderen etc. kan nu al niet wachten tot de 20 weken echo wat het wordt... ;)

mamajanneke: lekker he om er even tussen uit te zijn! Ik heb ook verschrikkelijk veel last van de darmen en ben nu ook geregeld misselijk (gelukkig nog net niet overgeven)

Olifantje: Welkom meid!

Nony en Symoen: Wat geweldig dat jullie het hartje hebben gehoord! Zal wel een opluchting zijn.... :)

Kiezeltje: Goh wat een lekkere werkgever heb je zeg! En dan moet je er ook nog werken tot je bevallingsverlof! :(

tatty teddy: veel plezier met fonduen... ;)

Zo volgens mij heb ik iedereen gehad! ;)

Ik heb volgens mij iets te hard geroepen dat ik geen klachten had/heb! Ik ben de laatste 2 weken toch veel misselijk, gelukkig blijft het daarbij en hoef ik niet over te geven, maar pffff wat een vreselijk gevoel. Ook ben ik moe en voel ik de hormonen gewoon door mijn lijf gieren... mijn borsten kloppen soms gewoon, wie herkent dit?

Wij zijn vanmorgen begonnen met een heerlijk paasontbijt met zijn drieën. Milan vond het ook heerlijk.... We zijn lekker loom geweest de hele dag en na Milans slaapje zijn we nog een kopje koffie gaan drinken bij mijn schoonouders....

We hebben ook een weekendje weg geboekt op 2 mei, lekker er toch nog even uit, omdat we de vakantie in de zomer hebben geannuleerd... We gaan met zijn tweeën naar Antwerpen... Milan blijft bij de opa's en oma's... Voor het eerst dat we hem 2 nachten "alleen" laten..

Ik wil ook zo'n angelsound hebben, want ik maak me nu al weer vreselijk druk voor de volgende controle, die pas 2 april is.. En het is dan niet eens zeker of ik dan een echo krijg... Welke hebben jullie gekozen, want op de site staan er 3 verschillende...

Morgen alweer 11 weken.

10. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Rolia
    Ik dacht dat mijn ouders geschokt zouden reageren, omdat ik al wist dat ze 4 kids erg veel vinden...en dan nu een tweeling....dus 5?!? ga nu ff bijlezen en reageren!
    liefs

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Vrolijk kerstfeest allemaal!...euh pasen? hahahah het is mooi wit hier :)

12. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    Hehe idd allwoman...het weer is van slag...Hier (Rotterdam) is het ook redelijk wit, en het sneeuwt weer... :confused:
    Rare wezens die weergoden :)

Voor de rest is de onzekerheid nog steeds...gisteravond veegde ik helemaal schoon en hedenochtend is er weer wat rood :evil: wordt je toch niet goed van!

xxx

13. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Nou Sam ik hoop het beste voor je...

14. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Sam, sterkte. Wat erg die onzekerheid steeds weer.

Tal, aha, vandaar. Maar gelukkig hoeven zij ze niet op te voeden en mag jij dat lekker doen ;)

Joel, Inderdaad die kriebels als je baby's ziet...helemaal leuk als je man dat ook zo voelt. En voor je het weet zijn die 9mnd voorbij.

Semmi, jij ook de 12 weken voorbij en ook nog moe. Ik ook nog hoor. Bij de andere twee ging dat ook door tot een week of 16, dus ik zal nog even geduld moeten hebben met de moeheid en misselijkheid vrees ik. Veel plezier weer morgen.

Kiezeltje, wat raar van je werkgever? Gaat je loon wel gewoon door? Wat voor werk doe je als ik vragen mag?

15. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Wij hebben hier ook een prachtige witte paasdag :confused: De kinderen spelen met playmobil (geweldig spul is dat) en wij gaan nu koffie en thee drinken met een plak suikerbrood erbij. De rest van de dag zal ook wel zo gaan, lekker thuis.

16. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Hihi, rolia, wat je zegt!

Hansje, wat erg zeg

kiezeltje, da's balen met je werk, wat nu?

tante van Jelle, van harte!

Sam, houd je taai, ik duim voor je...is de pijn bij je stuitje al minder?

Ik ga ook geen nekplooimeting doen, las dat het bij tweelingen nog lastiger te zien en te berekenen is, het komt erop neer dat de 20 weken echo de meeste duidelijkheid geeft.

De kans is groot dat ik ook een ks krig en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet erg vind, je kan er niks aan veranderen en omdat je het van tevoren weet kan je je erop voorbereiden. Bij Julia is de ks me erg meegevallen.

Vanochtend lekker ontbeten en vanmiddag even naar de kinderboerderij met Julia. Verder lekker lui niksen!

tot gauw!

17. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    hoi meiden,
    Hier een vrolijk 2e sneeuw paasdag :) dochter is met de slee van de heuvel af gegaan. yoehoee!

Hier voor de rest alles goed...nog erg moe ook nog misselijk en borsten nog steeds zeer in de avond!
    Verder niet veel bijzonders te melden.

Kiezeltje wat naar zeg....wat is er zoal instabiel aan je gezonheid..heb ik geloof ik even gemist?

Iedereen fijne paasdag!

18. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Goedemorgen,

Vandaag al 11 weken,volgende week dinsdag de 12 weken echo!He
    he,wat vond ik dat lang duren!

Hier ook gesneeuwd,bah vind er niks aan,ben meer van warmte en het zonnetje!

Mironne,dirty dancing was leuk!

Verder eigenlijk helemaal niks te vertellen!

groeten Simone

19. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    @ Tal74, nee niet echt....zeker wanneer ik opsta of een onverwachte beweging maak....blehhh pijnlijk!

20. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    @Mironne

Ik moet een keizersnee omdat ik geen ontsluiting krijg. Bij mijn eerste ben ik ingeleid, vliezen gebroken, gelijk aan het infuus met weeenopwekkers. Tot de hoogste stand aan het infuus, hele sterke weeen, maar de ontsluiting kwam maar tot 3 cm. Dus toen werd besloten dat ik een kz zou krijgen.

Bij mijn 2de, kreeg ik een week voor de uitgerekende datum last van zwangerschapsvergiftiging, ben daarom opgenomen. Toen hebben ze weer besloten om in te leiden. Ze konden mn vliezen nog niet breken, dus kreeg ik gel. Heb 3 dagen gel gehad, en 3 dagen vreselijke weeeen, maar het haalde vrij weinig uit. Wel net genoeg om mijn vliezen te breken, weer aan het infuus, op de hoogste stand....maar helaas na een dag zat ik nog steeds op 3 cm ontsluiting :(

Dus ik zit niet echt te wachten op weer zo'n marteling, en de gyn. ziet dat ook niet zo zitten.....

En mijn verloskundige (groep Ellen Pol) wil juist wel mijn bloeddruk extra in de gaten houden, omdat ik nu nog steeds een grote kans heb op weer een zwangerschapsvergiftiging.

Deel Deze Pagina