Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    weet niet meer wie t allemaal vroegen, maar k ben alphahulp en dan krijg je dus niet doorbetaald als je ziek bent, of als je überhaupt niet werkt om welke reden dan ook...
    Een paar weken geleden ben k flauwgevallen met als gevolg een gat in mn hoofd en een livhte hersenschudding, en toen zeiden ze op mn werk al dat ze dachten dat ik niet terug zou komen, wat ik niet erg aardig vond van ze (toen was ik 7 weken, kan er nog vanalles gebeuren toch)
    Naja, de afgelopen weken ben ik nog veel vaker flauwgevallen, gelukkig zonder ernstige verdere gevolgen, maar gezien wat je moet doen bij mensen thuis is t dus niet verantwoord om weer aan t werk te gaan nu.

Nu heeft mn werk dus al mijn vaste cliënten zonder overleg met mij opeens een nieuwe vaste hulp gegeven, dus daar kan ik niet meer terugkomen, en nu kan ik dus geen nieuwe cliënten krijgen omdat niemand een zwangere wil die binnenkort een dikke buik krijgt (wat het huishouden bij anderen doen niet makkelijker maakt) en die ook nog es binnen een paar maanden gaat bevallen.

Goed heel verhaal dus :( maar ik kan nu via mn schoonvader misschien een klus doen voor het ROC, kan ik gewoon thuis vanachter mn eigen computer doen en dan verdien ik meer dan ik nu verdien als alphahulp, dus k hoop dat dat doorgaat.

2. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Oh Sam wat zal jouw dag lang duren meid. Veel succes, ik denk aan je en duim voor je!

Annika, sommigen mensen zijn het niet waard om je druk over te maken meid. Zonde van je energie! Maar ik snap dat het jou veel pijn doet dat Yourie* een beetje vergeten wordt zo. Dat is ook helemaal niet terecht!

Bartje, welkom meid. Wat een spanning zal dat geweest zijn voor jou zeg!

3. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    Ja Zena (betekent trouwens schoonheid in het Arabisch) ik probeer maar zoveel mogelijk te doen in huis, zodat ik afleiding heb...Zoontje is hangerig, dus eist ook enig aandacht...zodat het snel avond is...

@Annika Sommige mensen kunnen heel bot zijn zeg, niemand kan jouw verdriet voelen, maar ze kunnen er zeker wel rekening mee houden!
    Weet je wel gelijk wat je aan sommige mensen hebt...

4. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Oh wat grappig, dat wist ik niet.
    Het betekend Vrouw in het joegolsavisch, daar komt het vandaan zeg maar.
    Goh...mooie nick heb ik gekozen ;)

5. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Kibi,Hansje en Semmi veel succes vandaag met jullie afspraken/echo's!

Sam,ik ga voor je duimen voor een prachtige echo vanavond,dat alles goed is met de baby!

Kiezeltje,dat slaat ook nergens op van je baas.Ik ga voor je duimen dat de klus van het ROC door gaat!

Vandaag voel ik me weer eens misselijk en beroerd sinds een paar weken,ben er eignelijk best blij mee (is ook stom) maar dat maakt het weer echter.
    Over een week is het eindelijk zo ver,de 12 weken echo!

groeten Simone

6. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Bartje: welkom en een fijne zwangerschap gewenst meid!

Sam: Ik duim voor je vandaag!

Kiezeltje: ik hoop voor de dat het ROC wat wordt dan zeg, zou wel lekker zijn ;)

Ik moest net bellen voor een afspraak voor de 20 weken echo, de VK zei dat ik dat beter maar meteen kon regelen ivm wachttijden. Nou, ik kan dus pas terugbellen als ik 15 weken ben, ze kunnen niet zo ver vooruit plannen :( .... Nou ja, 't zal wel..... Dan wachten we nog ff, toch?!

Verder weinig te melden, voel me goed, misselijk, moe en futloos, dus hardstikke goed :) !

Trouwens, wat ik wel onwijs leuk vind, is dat het nu inene zo 'echt' wordt! Steeds meer mensen weten 't nu en dan wordt er toch iedere keer naar gevraagd, heeeeerlijk om er dan lekker over te kunnen praten!

Meiden met een echo vandaag (ik geloof Semmi?) succes!

7. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    Dank je Joli....tis inmiddels alweer half twaalf :D

Wel gek dat ze niet zo ver vooruit kunnen plannen, heb dat een tijdje geleden hier ook gelezen..vind dat werkelijk zo raar!
    Je hebt toch een 2008 agenda, het is niet alsof we in november en ze de 2009 agenda's nog niet hebben (ervanuit gaande dat ze nog met een papieren versie werken.
    Want electronisch zou het helemaal geen probleem moeten opleveren!

:rolleyes:

8. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Pfff...zeker raar van dat plannen. Ik moet (als mn ziekte zich rustig houdt) een keer in het half jaar op controle bij de internist. Dan kunnen ze ook gewoon een afspraak plannen. Mijn moeder moet een keer in t jaar op controle en zelfs dát is geen probleem. Raar hoor!

9. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Goeiemiddag allemaal,

Ik heb alles terug gelezen maar het blijft weer met moeite allemaal hangen.

Aan de nieuwe dames bij de oktobermama's, welkom en van harte gefeliciteerd.

Iedereen met een mooie echo ook van harte gefeliciteerd :D

@Sam, ik hoop dat je vanavond gewoon een mooie echo hebt, ik zal voor je duimen.

@Kibi,Hansje en Semmi, heel veel plezier vandaag met de echo's :)

@Kiezeltje, wat een rotstreek zeg :( Hopelijk word het ROC wat en kun je weer lekker aan de gang.

@annika, heel veel beterschap.

@gerlinde, ik hoop dat je collega's het grote nieuws allemaal leuk vonden?

En toen wist ik het niet meer hahahah ;) Wie ik vergeten ben, sorry!

10. Bartje

Bartje Actief lid

17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    bedankt iedereen voor de felicitaties,
    kom net uit het ziekenhuis, beeb zwemt vrolijk rond en is erg hard gegroeid in 2 weken tijd.
    ben zo blij

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik kon idd ook geen afspraak maken voor de 20 weken echo heb vandaag gebelt en mag 8 mei om 9.00 uur. eindelijk na 3 weken wachten hihi.

12. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    Oh Bartje wat goed om te horen!
    Ik hoop hetzelfde te zien vanaaf!
    Tis al bijna 2 uur hihi

13. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Holadieeee ik ben ook over de 10 weken heen. (sorry rijmt niet) :D

Ik heb weer alles bijgelezen en weer een uurtje verder.

Iedereen die vandaag nog een echo krijgt heel heel veel succes.

Wat leuk allemaal die positieve berichten hier, je merkt aan de sfeer dat het allemaal goed gaat. hoipiepeloi

Morgen avond mag ik weer naar de vk om 19.45 uur. Ik hoop een lekker rond spartelend kindje te zien, maar we zullen moeten afwachten.

Hier in Limburg is het ook al 2 dagen wit. Mijn man heeft afgelopen 2 dagen nachtdienst gehad en is moe van de sneeuwbalgevechten op het werk.

Zo ik ga weer naar de achtergrond meelezen. Iedereen succes!

p.s.
    Met de kleine Jelle is alles goed (perfect)

14. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Bartje,proficiat met je mooie echo en van harte welkom hier bij de oktober mama's.

Audrey gefeliciteerd met je mijlpaal van 10 weken!

groeten Simone

15. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ik was helemaal vergeten om op me banner te kijkem maar ik ben ook 10 weken hahahahaha.

Veel liefs Annika

16. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Mij is toen verteld dat ze dat doen omdat er tot 15 weken zwangerschap nog zoveel mis kan gaan.

17. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Bartje gefeliciteerd en welkom hier.
    Sam toi toi toi mijn duimen draaien spannend hoor!

Mijn dochter had vanmorgen een shirt naar school aan waarop stond: hoera ik word grote zus! Ze vond het volgens mij erg spannend want eerst verborg ze de tekst onder haar armen ...Nou dan valt het natuurlijk helemaal niet op hahaha Reacties natuurlijk hartstikke leuk!

Tot later!

18. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Sam good luck meid! Ik hoop van harte dat alles goed is.

Een keer in de hoeveel weken moet je in NL nou voor controle eigenlijk? Hier elke 2 weken, niet elke keer een echo overigens.

Lampie die banner blijft top :D

Symoen lekker dat je toch positief bent ondanks je misselijkheid. Houwe zo!

19. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Sam, ik duim voor je meid!

Bartje, welkom en gefeliciteerd met je mooie echo!

Audrey, t is echt een lekker ventje zeg!

Symoen, blij dat je weer msselijk bent, haha! Ik ken t hoor, had een paar dagen weinig last, maar was n soort van opgelucht toen ik weer misselijker werd....

20. annika1985

annika1985 Niet meer actief

het kan mischie aan mijn liggen hoor, maar vind die misselijkheid echt vreselijk.

Dus snap eerlijk gezegt niet wat er zo prettig aan is.

Want ook als je niet misselijk ben wil niet zeggen de zwangerschap mis gaat of goed gaat.

Veel liefs Annika

Deel Deze Pagina