Symoen en Tal, niet verontschuldigen hoor! Iedereen heeft toch zijn eigen gedachten en daarmee onzekerheden. Alleen maar normaal. Timzijnmama hmm dat lijkt me een aangenamer schema, ik vind 1 x per 2 weken wel erg veel namelijk. Hier moet je op het eind idd ook 1 x p. week. Amerikanen zijn nu eenmaal gek op pillen, dokters en medische aanverwanten Gekkenhuis! Sam zie je! Niets aan de hand! Wat zul je je gelukkig voelen meid. \/ Ik heb zojuist voor het eerst in bijna 2 maanden iets warms gegeten! Mini kaasfonduetje! Echt een lichtpuntje.
@Timzijnmama, ik kan me voorstellen dat deze vraag misschien wel een beetje te confronterend en te persoonlijk voor Kibi is? Ik denk dat iedereen van te voren een weloverwogen besluit neemt voordat ze een NT-meting laten doen.
Ik weet perfect dat ik de test kan weigeren en natuurlijk hebben wij als koppel al besproken wat we eventueel doen bij een negatieve uitslag. Lijkt me logisch, niet? Het feit dat ik de eerste keer al niet reageerde op je vraag wat we gaan doen, had al een hint moeten zijn dat ik daarop niet wil antwoorden .
WAT ZIJN DIE 11 A 12 WEKEN ECHO'S AL DUIDELIJK! Ik had echt geen idee! Ik had mezelf nog geen tijd gegund om ze te bekijken, maar ik val echt van mijn stoel! Die beentjes! Mijn echo met 8 weken was echt nog een boontje, dat betekend dat het nu al echt als een baby eruit ziet al zou ik er nu eentje krijgen. Wonderlijk. K'ben kennelijk erg naief geweest ofzo. Ik sta echt paf!
Amazing he Susanna! Ik stond ook echt paf toen ze dat apparaat op m'n buik legde en ik ons beebje zag liggen...zo....zo..zo AF... Helemaal klaar....minimensje....echt bijzonder.... zit nog steeds op m'n wolkje....hihi
Hey meiden, Tjonge wat kunnen julllie kletsen zeg! Sam wat fijn dat alles goed is met die kleine gelukkig maar!!! Nou vanavond hebben wij onze eerste echo gehad, echt fantastisch om te zien. Het hartje klopte gelukkig en het bewoog af en toe. Ik ben alleen 1 1/2 week terug gezet vanwege onregelmatige cyclus maar ach was blij dat alles goed was met het kindje. Nu 12 weken wachten tot we het weer eens mogen zien. Foto zet ik zo wel effe in mijn album. Zou iemand mij op de lijst kunnen zetten dat ik 31 oktober ben uitgerekend? Dus timzijnmama we lopen precies gelijk op echt grappig!!! Slaap lekker allemaal!
Nou lekker blijven zitten Sam! Het is inderdaad zo AF. Echt ongelooflijk hoor. Hansje lekker dat alles goed is!
Hey Susanna, zie nu pas dat wij precies gelijk opgaan... moet nog helemaal wennen aan het 11wkn idee...gewoon al bijna 12!
OKTOBER 2008 MAMA'S 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Deng, 26 jaar Jennefer26, 29 jaar 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Maka123, 1ste kindje 5 OKTOBER Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Butterfly1, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Pipelina, 1e kindje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Fofo, 31 jaar, 1ste kindje Lenah, 26 jaar Jessica1981 Baby25 Eef76, 31 jaar 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Kikiko jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Vlinder4, 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 20 OKTOBER Lotje26, 26 jaar 21 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen 28 OKTOBER mad, 2e kindje wannaBmum, 33 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen triessie, 28 jaar, 1e kindje 29 OKTOBER catootje1978, kalender jongen, denkt zelf meisje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje allwoman, 29 jaar, 2e kindje 31 OKTOBER just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Timzijnmama, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hansje, 24 jaar AFSPRAKENLIJST 26 maart Kibi: 12 weken echo 9u45, mama1984: 12 weken echo, Audrey23: 2e echo , Butterfly1: 12 weken echo (tevens de 3e) 27 maart Cootje269: 1e echo, Timzijnmama: 1e echo 18.45u, klusser: 1e echo + intake vk, Sung: 1e afspraak VK, wendyy: intake vk, Coni: nekplooimeting 31 maart astridje: 2e afspraak gyn, tweety: 2e afspraak vk, joel: termijnecho, annika1985: termijnecho Vlinder84 2e echo, Mariaatje: nekplooimeting 1 april Truus1980: 2e afspraak vk, Kus26: 1e echo, miekemiek: 1e controle VK, Symoen: 3e echo 12 weken joel : 2e afspraak vk 18.15, Kiezeltje: 2e controle VK, Sjannie 2e afspraak vk 2 april Sousa: 2e afspraak, Mironne: 2e afspraak gyn (mssn 12 wkn echo?), zena: afspraak gyn rolia 3e afspraak vk 3 april Coni: uitslag nekplooimeting, Catootje: 2e echo 4 april allwoman: 1e echo 7 april Audrey23: 12 weken echo, Ellen1984: 3e echo + nekplooimeting 19.45u, triessie: 3e echo gyn, Tatty Teddy: vk 8 april mama1984: 2e afspraak vk, joli: echo 9 april tam27: 2e afspraak vk, nony: 2e afspraak vk 10 april Timzijnmama: gyn. 11 april Vke: 1e echo 14 april Mariaatje VK, Mamajanneke 4e x gyn 24 april Catootje: intake vk 28 april Timzijnmama: 2e controle vk 14 mei Rolia: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo Wordt ook lid van de Oktober Mama's 2008 Hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl
Hey dank je wel! Zou je misschien er ook bij kunnen zetten dat het ons eerste kindje is en dat het volgens de kalender een meisje wordt? Wat we zelf denken weten we niet Alvast bedankt!
Ik snap het niet. Ik denk dat mijn banner niet goed staat. Ik ben zeker de 10e uitgerekend volgens mijn arts. Ik ben steeds op vrijdagen een afgeronde week verder. Dus as. vrijdag ben ik 12 weken. Maar dan klopt mijn banner wel. 26 mrt. 11 weken en 5 dagen, 27 mrt. 11 weken en 6 dagen en dan vrijdag 12 weken. Sorry haha! We lopen dus gewoon niet 100% gelijk, maar gewoon een dag verschil. Lekker stukje tekst dit zeg
Goedemorgen! Sam: wat een heerlijk nieuws meid,beter kan niet,en een prachtecho..super voor je! Ik vind alle echo's supermooi en dat maakt me alleen maar meer nieuwsgierig voor volgende week vrijdag,wachten duurd zoooooo lang!