Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    @sjannie, ik lees nu pas dat je jarig bent, GEFELICITEERD :whistle: !
    Je hebt je mooiste cadeeau natuurlijk al gekregen ;) !
    Fijne dag

2. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Allemaal goed nieuws hier! Super!
    Sjannie, van harte gefeliciteerd met je b-day! Hopelijk een leuke dag met veel (baby)cadeautjes!
    Lampie, volgens mij maakt een voorliggende placenta niet uit, als hij maar niet voor de uitgang ligt. Maar dan hadden ze je dat wel verteld en meestal trekt hij in de loop van de zwangerschap wel wat naar boven. Dus...niet teveel zorgen maken.
    Maria, wij hebben er zeker al over nagedacht. Heerlijk om te plannen en doen vind ik. Alleen het kamertje waar ons kindje gaat slapen is erg klein. We wilden eerst zelf naar zolder en dan de kleine in onze kamer, maar dat wordt o'n gedoe en zoveel verbouwen, dat we het zo laten. IP gaat het prima hoor, is een kamertje met inbouwkast, dus er hoeft niet veel in. Alleen de muur waar ik de commode wil is maar 95 cm breed (zit dus de inbouwkast en een raam naast)Bijna alle comodes zijn een meter breed, behalve ikea. Dus hier wordt het ikea. Hebben al een mooi kamertje gezien.
    Als thema hebben we draakje van prenatal bedacht. Als de echo woensdag goed is, dan gaan we als we samen vrij zijn is ff kijken wat daar allemaal in is. Zo...ik ben echt een enorme planner, tot op het irritante af. Dat valt me nu ineens op. Hahaha!
    Qua kinderwagen wordt het de Quinny buzz. We krijgen hem van mijn ouders. Super he!
    Maar goed, we wachten nog wel even met kopen.

3. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Sjannie, van harte gefeliciteerd meid! Fijn he, al die leuke baby-kadootjes! EN oog nog een angelsound! Super! Maarre, anders had je hem best mogen lenen van me hoor! hihi

Butterfly, veel plezier vanavond!

De rest met eene cho vandag: veel plezier en degene die hem al gehad hebben: SUPER!

Wij zijn ons alleen aan het orienteren hoor, hebben nog niks gekocht, wil ik pas rond 20 weken gaan doen. Zat net wel op de site hier te surfen en zag een link naar een website met behang. NOu waren wij eerst van plan om te gaan verven, maar wat ik hier zag vind ik zooo gaaf. Ben helemaal weg van 2 types. http://www.eijffinger.com/ echt de moeite waard om een kijkje te nemen!

4. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Lampie ik had bij mijn dochter ook een voorliggende placenta (dus tegen mijn buik aan) en geen enkele reden tot ongerustheid. Ik voelde mijn dochter al wat fladderen met een week of 17/18 en met 20 weken werden de schopjes meer voelbaar. Wel had ik een enorme buik deels door ook de voorliggende placenta. Want dat is dus echt een homp vlees. Zelfs later in de zwangerschap voelde ik duidelijk polonaise met een 38 weken buik hoor!

Just the 2 of us gefeliciteerd metje mooie echo!

5. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Wow Maria, daar zitten echt super leuke dingen tussen!
    Ook voor peuter/ kleuter kamers zag ik echt geweldige dingen. Leuk hoor, goede tip.

6. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    kibi ook gefeliciteerd met je mooie spartelend kindje in je buik.Prachtig he. Ik herken het zo wij moesten ook zo lachen...nou dat soort momenten .....echt onbetaalbaar!

Vanmiddag nog iemand echo toi toi hoor!

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden.

Heb soms een goede en soms een kwade dag. Moet nog steeds braken en vandaag voel ik me al ganse tijd braakachtig.
    Het weet steeds uit te kiezen wanneer ik thuis ben. Die dagen zijn de ergste.
    Koek smorgens in bedje eten helpt niet meer.
    Maar ja het is voor het goede doel he ;)
    Buikje groeit aardig

8. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Hi meiden!

Paar dagen niet geweest, er is wel erg veel bij geschreven.
    Ik zag een paar mooie echos...gefeliciteerd.
    En ik las ook dat er nog meiden zijn die nog steeds zo miselijk
    zijn, ik hoop dat dat snel over gaat.
    Mariaatje heeft het hartje gehoord met de angelsound, wat
    super he omdat te horen.... ;)
    Voor de rest ben ik nog moe, en met vlagen miselijk en slecht eten.
    Ook voel ik de laatste 2/3 dagen een soort trillend adertje bij mijn
    schaambot....dit kan toch niet al beeb zijn?
    Het is op precies dezelfde asl ik hartje hoor met angelsound.... :rolleyes:

Nog een paar weken en dan is iedereen over die 12 weken grens
    heen...spannend hoor!

LIEFS nony

9. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    @ kibi, prima antwoord.

@ sjannie van harte

@ meiden met een goede echo, van harte!

10. hallo allemaal

heb ook al enkele dagen niet meer geschreven gewoon geen tijd gehad eingelijk. ben nu thuis gekomen vn het werk voel me beetje grieperig straks naar de dokter.

wat een mooie echo's heb ik weer zien langskomen ben de namen alweeer vergetn hansje weet ik nog en diegene die 3 weken vooruit is gezet soory ben je naam even kwijt :(
    vind zo leuk om naar de kijken allemaal.

groetjes en dikke kussen ellen

11. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Kibi, wat fijn dat de echo weer goed was. En dat die kleine jeuk kreeg haha wat lief!

Sjannie, gefeliciteerd meis!

De meiden die vandaag nog een echo moeten krijgne, veel succes en de meiden die hem gehad hebben: gefeliciteerd!

Oh ja Tal, je hoeft geen sorry te zeggen hoor, kon jij ook niet weten toch. Ik vind mezelf wel weer een beetje zielig vandaag, heb weer overgegeven en moet straks weer denk ik. Maar hey, ik ben zwanger, de misselijkheid ten spijt ben ik nog steeds dolgelukkig! (eh zal eigenlijk pas dolgelukkig zijn als de baby er goed en wel uit is, maar ja dat duurt nog even)

12. @ timzijnmama

Hey had je het al gezien? We lopen precies gelijk, ik was anderhalve week terug gezet i.v.m. onreglematige cyclus.

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Gefeliciteerd allemaal met de goede echo's en mijlpalen van 12 weken.....jippieeee!

Hier ook goed nieuws, gister tweede echo en kindje was goed gegroeid en volop in beweging en koprollen aan het maken....haha...Wat een verschil tussen 9 en 13 weken zeg! Een heel mensje al!
    Ik moet nu kijken waar ik kraamzorg aan ga vragen. Vind de zwangerschap van de tweede nu echt snel gaan zeg!

Liefs Sem

14. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Allemaal alvast bedankt voor jullie steun voor onze echo vanavond. We zijn zeer benieuwd.

Eigenlijk hebben we er alle vertrouwen is dat alles goed is, maarja nu begin je toch automatisch maar te hopen dat alles goed is.

Om 19.45 zijn we aan de beurt voor de echo, dus nog even wachten. Hopelijk kan ik jullie allemaal goed nieuws brengen.

Tjonge tjonge wat begin ik nu toch opeens te twijfelen :cry:

zal er wel bij horen

15. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hahaha wij nemen ook een quinny buzz. Wij gaan hem kopen als we het geslacht weten. Dan kun je ook wat meer kleur bepalen he.

16. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Audrey positief blijven he. De tijd lijkt misschien ver weg maar voor je het weet is het zover. Ik weet niet of je vrij bent maar je kan anders lekker een filmpje kijken die jij leuk vind dan ben je alweer 1,5 uur verder. Ik ben bezig om een kamer helemaal te ontruimen zeg maar. Jeetje wat kan een mens een troep hebben zeg. We wonen in een eensgezinswoning maar moet bijna verhuizen naar vrijstaand zoveel bende en natuurlijk niks weggooien hahahaha. Maar dan vliegt de tijd. Het is nu al kwart voor 3!
    Ik mag om 6 uur dus spannend!

Succes en probeer ervan te genieten Audrey

17. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    bedank voor je steun. Ik was al begonnen aan films kijken.

Een goede tip voor het opruimen van je huis, heb ik ook al 3 keer gedaan is: alles wat je een jaar lang of langer niet meer hebt aangeraakt weggooien je raakt het waarschijnlijk de komende jaren ook niet meer aan. Zo hou je alleen maar spullen over waar je iets aan hebt en ik kan zeggen uit eigen ervaring het scheelt je heel veel rotzooi.

Misschien kun je aan bekenden ook nog spullen vragen en dan ga je naar de rommelmarkt. Werkt heel goed en je krijgt er nog iets voor terug.

jij ook succes vanavond met de echo !

18. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Wij hebben vorig jaar al de Quinny Buzz gehaald voor de geboorte van Milan. Bevalt ons uitstekend. Jullie hebben mazzel dat bij de collectie van dit jaar nog een extra Xl uitvoering voor het zitje erbij zit. Dat hebben wij niet.... ;) Wij hebben echter een neutraal kleurtje gekozen en geen blauw, zodat we hem niet hoeven in te ruilen als er straks een meisje op komst is...

Hij bevalt echt uitstekend en is heel licht. Past bijna in elke kofferbak en is supermakkelijk in- en uitvouwbaar! met 1 beweging!
    Echt een aanrader dus...

Audrey ik duim voor je mee vandaag!

19. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ben je dan nog wel op tijd? Bij ons moet dat voor de 10 week echt gebeurd zijn ivm wachtlijsten etc...

Vind het nu ook megasnel gaan ! ;)

20. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    @ Hansje, ja sorry wel gezien maar vergeten te reageren! Leuk zeg!
    Hopen maar dat mijn datum blijft staan dan als we morgen de echo hebben gehad ;)

Mij lijkt het ook erg laat om nu nog kraamzorg aan te vragen.

Deel Deze Pagina