Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wiets

Wiets Lid

8 apr 2007
    78
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Allemaal heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik mag me ook bij jullie aanmelden!
    Dit is ons eerste kindje. Voor zover ik zelf heb bekeken ben ik 14 oktober uitgerekend.
    In juni 2007 heb ik een curretage gehad. Ben voorzichtig heel bij, maar ook zo bang om te blij te zijn... Maar het voelt allemaal wel heel goed!

Groetjes,
    Wiets

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @Evamariah, misschien heb je wel gewoon weinig hcg in je urine. Heb je het wel met ochtendurine gedaan.

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    wiets,
    welkom en gefeliciteerd.

@eva, heel veel sterkte en hopelijk zit het toch allemaal wel goed.

4. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    ja ik test elke keer met ochtend urine....de streepjes worden alleen niet duidelijker..laatste keer was donderdag dus zou nu wel duidelijker moeten zijn toch?
    Ik ga morgen ochtend denk ik nog een keer testen met een ander merk...ik test nu elke keer met kruidvat 2 voor 5,- maar ja....we zullen het wel zien....ik hoop dat alles wel goed is of blijft!

Heel erg bedankt voor jullie steun....heb ik echt even nodig...liefs eva

5. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Wat vervelend Evamariah, kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt. Zou ik ook worden.
    Ik heb vandaag wat minder last van mn borsten. Dan maak ik me gelijk zorgen, terwijl ik dat al wel vaker heb gehad en ze dan later op de dag gewoon weer pijn doen. Ik zal blij zijn als het woensdag is, dan krijg ik een echo. Ws klopt het hartje dan nog niet zichtbaar, maar ik ben nog nooit tot een zichtbaar vruchtje gekomen, dus dan hebben we de eerste horde gehad.

6. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ja onzeker word ik er ook van...
    Inderdaad voor jou ook een spannende periode...succes en gewoon geloven dat het goed zit...ook al kan dat ook moeilijk zijn om te geloven soms!

Waren jullie testen heeeeeel erg duidelijk eigenlijk?

7. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Eva, sterkte! Misschien is het inderdaad omdat je weinig hcg in je urine had of omdat de test niet zo gevoelig is ofzo. Je hebt nog kwalen, dus dat kan wel weer een goed teken zijn.

Wiets, welkom en gefeliciteerd.

Noukie, balen dat je niet kunt slapen, terwijl je wel moe bent.

Wij krijgen vanmiddag nog een keer verjaardagsvisite. Wel gezellig hoor, maar ik heb er ook wel weer genoeg van. We hebben nl. 3 jarigen in ons gezin in januari. Zoon, dochter en man. Ik ben blij dat ik nu in oktober uitgerekend ben.

8. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Ik heb mijn test in het album gezet. Ik heb 1x getest en dat was rond 4 weken en 1 dag ongeveer. Het was een onbekend merk test van Schlecker.

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Denk dat we allemaal wel een beetje onzeker zijn totdat we de echo gehad hebben.

Ik heb ook nog geen 1x een echt duidelijke streep gehad. Maar wel met de ovutesten, maar die tellen niet echt.

10. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Ik had een paar dagen negatief getest en vrijdag ochtend licht positief getest, zaterdag ochtend een clearblue test gedaan waarop zwanger/niet zwanger zou komen te staan, en die gaf duidelijk binnen 1 minuut Zwanger aan!
    Test resultaat staat bij mijn foto's

11. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    He bah dat is schrikken Eva!
    Ik hoop echt dat het vals alarm is.

In mijn album zie mijn test 3 dagen voor NOD, ik heb 4 dagen daarna nog een test gedaan en die was enorm positief.
    Waarom test je ook niet een keer met een CB, misschien geeft die het beter aan?
    Ik zou morgen aan de HA vragen of je een bloedtest mag doen, die is het betrouwbaarst.

Heel veel sterkte, ik duim voor je

Liefs Gerlinde

12. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Hoi Evamariah,

Wat jij hebt meegemaakt, was ik ook zo bang voor. Ik heb donderdag mijne eerste test gedaan en gister nog één.
    Dacht ook eerst niks te zien, maar streepje kwam toch wel.
    Als je de testen nu met elkaar vergelijkt zie je wel dat er verschil zit, maar ik had ook een duidelijkere streep verwacht.
    Was de test wel goed? En wel goed uitgevoerd? Ik zou het nog een keertje proberen en dan idd een ander merk.

Succes, en ik hoop wel dat je hier mag blijven hoor!

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Pffff...ik voel me vandaag weer zo vreselijk onzeker! De pijn in mn borsten is een heel stuk minder (dat heb ik al vaker gehad en dan deden ze 's avonds of de volgende dag gewoon weer erg zeer)en dan maak ik me gelijk weer druk. Ik vind dit echt geen leuke periode, wilde dat t maar vast woensdag was, dan krijg ik ws een echo en zo ver ben ik nog nooit gekomen.
    Ik heb ook vreselijk irritant gevoel van spierpijn rond mijn navel. Niet echt pijnlijk, maar wel irritant.
    Maar mijn temp was vanmorgen 37,0 (is echt heel erg hoog voor mij, normale temp na eisprong is 36,7) en ik heb nog van die digitale testen liggen, die gaf binnen een minuut zwanger.
    Dus: ik baseer mn onzekerheid op minder gevoelige borsten, terwijl ik weet dat dit "schommelt". de positieve dingen negeer ik voor het gemak.
    Ik spoor niet

14. Wiets

Wiets Lid

8 apr 2007
    78
    0
    0
    @ Zena...
    Meid je spoort wel... Je bent gewoon zwanger en dan horen dit soort onzekerheden er gewoon bij!

Liefs,
    Wiets

15. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Zena, je bent gewoon hartstikke zwanger hoor! Die positieve dingen zeggen volgens mij meer dan dat ene voor jou negatieve. Je borsten blijven niet de hele zwangerschap overgevoelig, ik heb dat nu zelfs helemaal niet gehad (ik heb de vorige keer een jaar lang borstvoeding gegeven dus ze hebben al heel wat doorstaan ;) )
    Ik hoop dat je snel het vertrouwen weer een beetje terug krijgt, want zoveel onzekerheid kost ook bergen energie :(

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    heej meiden,

ik zie alweer nieuwe zwangeren....dat gaat erg goed zeg!

Gefeliciteerd nieuwe zwangeren hier!
    Ik zal vanavond echt de lijst ff bijwerken. Heb een druk weekend met visites.

Tot later!
    Liefs Semmi

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Trouwens een mijlpaal vandaag! De MK was met 5w3d en ben nu dus een dag verder!

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ linnepin mijn test heeft net zo'n licht streepje als die van jou!
    Alle 3...dus dan zal het wel goed zijn!
    Toch?

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik ben vandaag ook heel onzeker. Normaal voel ik een apart gevoel in mijn onderbuik, nu heb ik een soort ongigevoel. Ook ben ik vandaag helemaal niet misselijk en heb het niet zuur. Maar ik maak mezelf vast gek. Mijn vriend zegt ook doe niet zo gek je bent gewoon zwanger. Mijn borsten zijn nog wel gevoelig, maar moe ben ik ook niet meer.

20. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Hallo meiden!

Ik zit eigenlijk bij de septembermama's, maar een beetje op de valreep. Datum staat nu op 27 september, maar het zal mij niet verbazen als ik na de echo richting oktober kom.

In ieder geval: ik zit hier even met jullie mee te lezen en heb het idee dat ik mij wat beter met jullie kan identificeren dan met de septembermama's. Waarom; de meeste meiden daar hebben veel duidelijkere klachten en vaak ook al echo's gehad, terwijl ik nog vreselijk onzeker ben en meestal nauwelijks wat voel. Mag ik ook met jullie meekletsen? :oops:

Ik las trouwens iets over iemand met vage testen: maak je nog geen zorgen meid, ik had pas afgelopen vrijdag een echte rode streep. Ook bij mij bleef het heel lang heel vaag en ik werd er gek van. Inderdaad lijkt het soms alsof het zelfs nog lichter is dan de vorige, maar waarschijnlijk is je HCG-gehalte gewoon nog te laag om duidelijk verschil aan te geven. De huisarts adviseerde mij niet voor niets om eerst nog een week te wachten. Geef het even de tijd! Maar ik weet wat je voelt en leef met je mee.

Groetjes van nog een heel onzekere mama

Deel Deze Pagina