Zo hee, weer een 3 weken vooruit gezet, dat is mooi zeg! Super! Ik denk niet dat ik gym of yoga ga doen, wil misschien wel gaan zwemmen, maar verder niet. Wat betreft de behangetjes, we gaan denk ik toch voor het rustige beertje, die vinden we helemaal geweldig en past ook meer bij ons, ik vind het zoooo leuk om ermee bezig te zijn! En maandag mag ik alweer voor mijn echo, zal wel de laatste zijn tot 20 weken vrees ik, dus ik ga er volop van genieten! Vandaag geen afspraken zag ik, rustig dagje dus! Fijne dag allemaal!
Bij mij precies hetzelfde hoor. Ik heb afgelopen week mijn eerste echo gehad en ik krijg er pas weer 1 met 20 weken. Jammer maar helaas....
klusser en mamavantim, gefeliciteerd met jullie mooie echo's. En dat schiet lekker op mamavantim! Mariaatje, ik vind ook het behang met de beer het mooist. Heel lief! Lief Welkom! Justthe2ofus, ik vind ook dat er lang tussen zit, maar volgens mij heeft iedereen dat die bij de vk is en er geen reden is om tussendoor te kijken. Maar eigenlijk mogen we al blij zijn dat die 20wk echo erbij gekomen is. Bij mijn andere twee was dat niet standaard (ze zijn 4 en 2 jaar) Dus dit is al best luxe 8) Triesie, Ik zou lekker een positie broek aan doen, jou clienten zien je broek toch niet als je er iets langs op draagt. Ik droeg ook al vroeg positie broeken en het is nooit opgevallen. Wat cursussen betreft daar twijfel ik nog over. Als ik ga dan doe ik het voor de contacten met andere zwangeren in mijn omgeving. En borstvoeding...daar ga ik weer helemaal voor! Ik heb de 2de een jaar lang gevoed en het beviel me prima. mamaJanneke, ze kunnen niet onderzoeken of er genoeg voeding in zit. Daar moet je op vertrouwen dat dat zo is. Maar als je kindje niet goed drinkt of niet goed aangelegd is, dan kan dat de reden zijn dat hij niet goed groeide. Je kunt dan wel een lactatiekundige vragen (ik weet niet of dat vergoed wordt, dat ligt aan je verzekering) Zij kan je daarbij begeleiden.
Goedemorgen dames, Sorry hoor, even een ego berichtje van mij. Ik ben me helemaal rot geschrokken vannacht. Ik werd wakker met flinke krampen in de onderbuik dat na ongeveer 5 minuten overging in hele gemene steken bij de vagina Ik heb vanochtend de vk maar gebeld, want ik voelde me er echt niet lekker bij. Ze denkt dat het toch de groeidende baarmoeder is en de banden die oprekken. Ik ben nu wel enigzins gerustgesteld, maar ik ben me echt helemaal rot geschrokken.
Hi meiden! Wat een goede berichten allemaal, super! @Timzijnmama, dat schiet lekker op zo en verklaard idd dat je buikje iets groter is, haha! Op de vraag of ik wil gaan gymen of yoga; ik denk dat ik me voor yoga op ga geven, maar ik moet me nog even orienteren. Ik heb echt een fantastische week gehad! Nadat ik het op het werk verteld had, kreeg ik allemaal cadeautjes van zowel collega's als ook van vriendinnen, zo lief! Ook hebben we al heel veel felicitatie kaarten gekregen. De meiden die nu nog las hebben van moeheid, troost je want het wordt echt minder merk ik deze week. Ik heb echt weer meer energie gelukkig. Afgelopen woensdag kon ik bellen voor de uitslag van de combinatietest en die was gelukkig heel goed. Ook heb ik 2 afspraken gekregen, 1 voor controle en 1 voor de 20wk echo, ik zal ze in de lijst proberen te zetten. Dat was het weer, meiden fijne dag!
ey tam dat is zeker schrikken. Ik heb vreselijk last van me onderbuik maar is gewoon me banden. Gerlinde wat leuk dat iedereen zo leuk reageert. Veel liefs Annika
23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Deng, 26 jaar Jennefer26, 29 jaar 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Maka123, 1ste kindje 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje,kalender meisje Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje [/color][/b] satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Pipelina, 1e kindje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Fofo, 31 jaar, 1ste kindje Lenah, 26 jaar Jessica1981 Baby25 Eef76, 31 jaar 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Kikiko jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Vlinder4, lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 20 OKTOBER Lotje26, 26 jaar 21 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 28 OKTOBER mad, 2e kindje wannaBmum, 33 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen triessie, 28 jaar, 1e kindje 29 OKTOBER catootje1978, kalender jongen, denkt zelf meisje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje allwoman, 29 jaar, 2e kindje 31 OKTOBER Timzijnmama, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 31 maart astridje: 2e afspraak gyn, tweety: 2e afspraak vk, joel: termijnecho, annika1985: termijnecho Vlinder84 2e echo, Mariaatje: nekplooimeting, Tal74: afspraak gyn. 1 april Truus1980: 2e afspraak vk, Kus26: 1e echo, miekemiek: 1e controle VK, Symoen: 3e echo 12 weken joel : 2e afspraak vk 18.15, Kiezeltje: 2e controle VK, Sjannie 2e afspraak vk 2 april Sousa: 2e afspraak, Mironne: 2e afspraak gyn (mssn 12 wkn echo?), zena: afspraak gyn rolia 3e afspraak vk 3 april Coni: uitslag nekplooimeting, Catootje: 2e echo 4 april allwoman: 1e echo 7 april Audrey23: 12 weken echo, Ellen1984: 3e echo + nekplooimeting 19.45u, triessie: 3e echo gyn, Tatty Teddy: vk 8 april mama1984: 2e afspraak vk, joli: echo, Butterfly1: afspraak VK 9 april tam27: 2e afspraak vk, nony: 2e afspraak vk 10 april Timzijnmama: gyn. 11 april Vke: 1e echo 14 april Mariaatje VK, Mamajanneke 4e x gyn 16 april Gerlinde 16wk controle gyn 22 april Kibi: 16 weken controle gyn 24 april Catootje: intake vk, Audrey23: 3e afspraak vk + echo 28 april Timzijnmama: 2e controle vk 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde 20 weken echo 21 mei Butterfly1: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo Ik heb mijn afspraken er even bij gezet
just the2 of us dat is inderdaad erg lang. Ik heb er al 3 gehad en nu idd wachten op de 20 weken. Maar wij laten met 16 weken ook een pretecho maken want we willen erg graag weten wat het is! Mariaatje ik zou ook voor het beertje gaan als ik jou was. Vind het erg mooi! Lekker Timzijnmama ineens 3 weken vooruit! Wat zal dat een opluchting zijn! Ik droeg al positiekleding voor de 12 weken omdat ik met 5 weken al niks meer dicht kreeg. Ik heb altijd door het vele sporten een platte buik dus ja dan wordt het al sneller wat voller he. Er was ook nog iets over bv.... wij willen (nouja vooral ik dan want ik moet het geven hahaha) wel bv gaan geven. En ik denk dat ik lekker ga zwemmen met een week of 20. Iedereen met een goeie echo GEFELICITEERD Liefsss
Ohja we zijn gister heerlijk wezen shoppen bij prenatal. En meiden hier even een tip! NEEM GEEN MAN MEE! Die van mij bleef namenlijk met dingen aankomen echt niet te geloven! Op het laatst moest de achterbank naar beneden omdat het allemaal niet meer in de kofferbak paste! Wel erg leuk hoor dat hij zo enthousiast is ik vind het geweldig alleen de portemonnee niet hahahahaha. Wel een heleboel leuke dingen gekocht oa een ochtendjasje van BAMBAM. ZO LIEF Liefss
wat fijn,weer die goeie echo's! en timzijnmama, 3 weken vooruitgezet, jippie! Ik kreeg bij mijn vorige zwangerschappen bij ongeveer 11 weken een echo(1e keer verloskundige)en bij julia met 20 weken. Heb er nu 1 gehad bij 8 weken en ik denk maandag weer. Bij tweelingzwangerschappen doen ze sowieso meer echo's. Ik ga alleen de eerste dagen bv geven, omdat ik het heel gezellig vind. Na een paar dagen neemt mijn melk gigantisch af, tenminste, dat was de vorige keren ook zo....
Goedemorgen allemaal.... Zo 3 weken vooruitgezet dat is fijn.... Ik wil ook heel graag borstvoeding geven, lijkt me heerlijk met zo'n kleintje in je armen... Ik heb al 4 echos gehad, en mijn vk heeft zelf een echoapparaat dus bij elke afspraak een echo.... Voor de rest weinig te vertellen, alles gaat goed... LIEFS nony
Goedemorgen dames, Meiden met een mooie echo,gefeliciteerd! Timzijnmama,dat schiet lekker op,3 weken vooruit! Lief,welkom en van harte gefeliciteerd! Ik ga samen met mijn vriendin zwzwemmen en yoga doen.Wij starten begin mei met zwemmen en 24 juni met yoga. BV mag ik niet geven,moet na de bevalling gelijk terug op medicijnen. Gisteren moest ik op controle bij de reumatoloog,ze was echt super verbaasd.Ik moet altijd naar voren buigen,en dan meet ze hoe ver ik kom.Normaal als ik mijn medicijnen heb,dan kom ik op 1.5 tot 2 cm als ik buig. Maar nu sinds ik zwanger ben,voel ik me super goed,geen pijn,geen ontstekingen en echt soepel.Dus gisteren buigen,en kwam tot 5 cm! Dat is echt een mijlpaal!Gaaf he! Annika,weet je waarom je site het niet doet,je hebt hem bij je profiel gezet,alleen staat er iste ipv site,er zijn per ongeluk 2 letters omgewisseld. O heb ik weer trouwens,ik zei tegen mijn man (gisteren) morgen slaap ik lekker uit,ben hartstikke moe.Dus ik vanochtend lekker slapen,word ik wakker van de deurbel,dus hup naar beneden,in mijn pyama met mijn ongekamde haar.Staat er een man in pak voor de deur.Dus ik kijk hem echt zo aan,zegt ie:de taxateur.Ik denk huh? Had hij schijnbaar gisteren mijn man gebeld en afgesproken dat hij vanochtend zou komen,alleen was mijn man het vergeten tegen mij te zeggen,ggrrrrr.Sta ik lekker voor aap. Hij was de taxateur van de mensen die ons huis hebben gekocht,dus ik baalde wel,maar ja kon er verder toch niks aan doen. Nony,ik ben ook echt verslaafd aan die angelsound,alleen kan ik het hartje nooit vinden,hoor alleen mijn eigen hartslag en mijn darmen! Heb 1 keer het hartje van de baby gehoord,maar wil het graag elke keer horen,ha ha ha groeten Simone
Nony,het mag wel,maar je kunt er een zwangerschapsmasker van krijgen,dus niet te vaak en misschien iets over je hoofd leggen
je mag wel zonnebanken maar word aangeraden en zwarte handoek overje buik heen te leggen. Veel liefs Annika
@ simone Ik heb het nu al een paar x gehoord, je moet alleen wel geduld hebben, ik weet dat ik een rechts liggende placenta heb dus als ik hem links iets boven schaambot neer zet hoor ik eerst mijn hartslag en dan even wachten en dan hoor ik heel snel (maar heel kort beeb vind het vast niet leuk) het hartje.... Succes ermee je hoort het vast heel snel nog een keer... LIEFS nony
@mariaatje, Wij hadden het vorige week gezien in een behangwinkel. Geloof dat de naam Wallpower for kids is. We hadden gevraagd of dat het eventueel ook in het groen kon en dat zou de verkoper navragen. Ik had deze beer al eerder hier op het forum gezien en toen ben ik gaan zoeken want vond het wel heel erg leuk
23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Deng, 26 jaar Jennefer26, 29 jaar 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Maka123, 1ste kindje 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje,kalender meisje Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje [/color][/b] satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Pipelina, 1e kindje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Fofo, 31 jaar, 1ste kindje Lenah, 26 jaar Jessica1981 Baby25 Eef76, 31 jaar 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Kikiko jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Vlinder4, lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 20 OKTOBER Lotje26, 26 jaar 21 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 28 OKTOBER mad, 2e kindje wannaBmum, 33 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen triessie, 28 jaar, 1e kindje 29 OKTOBER catootje1978, kalender jongen, denkt zelf meisje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje allwoman, 29 jaar, 2e kindje 31 OKTOBER Timzijnmama, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 31 maart astridje: 2e afspraak gyn, tweety: 2e afspraak vk, joel: termijnecho, annika1985: termijnecho Vlinder84 2e echo, Mariaatje: nekplooimeting, Tal74: afspraak gyn. 1 april Truus1980: 2e afspraak vk, Kus26: 1e echo, miekemiek: 1e controle VK, Symoen: 3e echo 12 weken joel : 2e afspraak vk 18.15, Kiezeltje: 2e controle VK, Sjannie 2e afspraak vk 2 april Sousa: 2e afspraak, Mironne: 2e afspraak gyn (mssn 12 wkn echo?), zena: afspraak gyn rolia 3e afspraak vk 3 april Coni: uitslag nekplooimeting, Catootje: 2e echo 4 april allwoman: 1e echo 7 april Audrey23: 12 weken echo, Ellen1984: 3e echo + nekplooimeting 19.45u, triessie: 3e echo gyn, Tatty Teddy: vk 8 april mama1984: 2e afspraak vk, joli: echo, Butterfly1: afspraak VK 9 april tam27: 2e afspraak vk, nony: 2e afspraak vk 10 april Timzijnmama: gyn. 11 april Vke: 1e echo 14 april Mariaatje VK, Mamajanneke 4e x gyn 22 april Kibi: 16 weken controle gyn 24 april Catootje: intake vk, Audrey23: 3e afspraak vk + echo 28 april Timzijnmama: 2e controle vk 14 mei Rolia: 20 weken echo 21 mei Butterfly1: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo
@rolia, Dylano lag dus wel keurig aan en dronk op zich goed. wisselde ook de borsten af, maar hij groeide gewoon niet. Hij kon wel een uur aan de borsten drinken. Moest toen van de ka stoppen, wat ik erg erg vond. Maar goed ikw il het toch wel weer proberen, maar mocht ook dit kindje niet goed groeien dan blijf ik niet aan modderen, want ik wil niet nog maals een kindje in het zh hebben. Dylano had overigens ook een reflux er bij, waardoor hij extreem spuugde, wat ook niet bevordelijk is voor de groei. Heb vandaag de dokter bezocht met dylano, hij heeft een hele hevige buikgriep. we moeten het even aan zien, maar hij drinkt amper dus maak me best zorgen. Ook heb ik mijn urine laten testen weer en er zat wel een spoortje bloed in, maar geen bacterie. maar heb wel weer lichte klachten, dus kijk t aan. Mocht ik van het weekend last krijgen wordt mijn urine via de doktersdiens op kweek gezet. Ik word er echt moe van........