mag ik wat vragen. Ik heb de hele dag al steken onderin. Wat is dit word er beetje knetter gek van. Veel liefs Annika
Wat ik begreep van de vk zijn dat je banden die opgerekt worden, ik heb er zelf ook nl al een paar dagen last van.
Nee liever niet. Ik heb het gister aan de Vk gevraagt.... ivm de hitte. Jouw hartslag en temp stijgen door de warmte en dat is niet bevordelijk volgens de VK....
Bedankt voor de reacties...Leuk! Ik zou wel graag borstvoeding willen geven. Alleen weet ik nu al dat ik het echt geen jaar ga geven. Ik wil starten met BV en dan op een gegeven moment over gaan op de fles. Ik wil op een gegeven moment ook wel een stukje "vrijheid" terug. Als je BV geeft zijn ze zo afhankelijk van je.... Ik vroeg mij idd ook af of je bij de volgende afspraak weer een echo krijgt. Ik heb de volgende afspraak staan voor 8 mei om 19.00 uur met 16 weken dus..... Zou iemand dat voor mij aan willen passen?
Ik denk dat de meesten voor het sociale gym/yoga gaan doen. Ik ook, ik woon hier nog maar net en ik wil graag nieuwe mensen leren kennen. Annika lekker voor je dat je je wat beter voelt! Ik hoop dat ik snel hetzelfde kan zeggen. Mamajanneke ik kan me wel indenken dat over je engeltje praten tijdens een gym niet iets is waar je naar uit kijkt. Gerlinde leukhe al die kaartjes enzo, vanuit NL ben ik ook al gebombardeerd met kaartjes etc. Heel leuk dat mensen de moeite nemen. Tam ja die steken in je buik naar je vagina herken ik goed. Ik kijk er van op dat je ook echt binnenin je vagina kan voelen. Niet echt aangenaam. Ik wil wel BV gaan geven. In het begin ben ik toch een 'stay-at-home-mum' dus ik wil het een kans geven. Voor de rest...ook voor mij 12 weken vandaag!
nou ja beter. die verkoudheid komt nu los. heb nu ook iets meer energie heb gelijk teveel gedaan :S Veel liefs Annika
23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Deng, 26 jaar Jennefer26, 29 jaar 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Maka123, 1ste kindje 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje,kalender meisje Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje [/color][/b] satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Pipelina, 1e kindje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Fofo, 31 jaar, 1ste kindje Lenah, 26 jaar Jessica1981 Baby25 Eef76, 31 jaar 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Kikiko jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Vlinder4, lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 20 OKTOBER Lotje26, 26 jaar 21 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 28 OKTOBER mad, 2e kindje wannaBmum, 33 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen triessie, 28 jaar, 1e kindje 29 OKTOBER catootje1978, kalender jongen, denkt zelf meisje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje allwoman, 29 jaar, 2e kindje 31 OKTOBER Timzijnmama, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 31 maart astridje: 2e afspraak gyn, tweety: 2e afspraak vk, joel: termijnecho, annika1985: termijnecho Vlinder84 2e echo, Mariaatje: nekplooimeting, Tal74: afspraak gyn. 1 april Truus1980: 2e afspraak vk, Kus26: 1e echo, miekemiek: 1e controle VK, Symoen: 3e echo 12 weken joel : 2e afspraak vk 18.15, Kiezeltje: 2e controle VK, Sjannie 2e afspraak vk 2 april Sousa: 2e afspraak, Mironne: 2e afspraak gyn (mssn 12 wkn echo?), zena: afspraak gyn rolia 3e afspraak vk 3 april Coni: uitslag nekplooimeting, Catootje: 2e echo 4 april allwoman: 1e echo 7 april Audrey23: 12 weken echo, Ellen1984: 3e echo + nekplooimeting 19.45u, triessie: 3e echo gyn, Tatty Teddy: vk 8 april mama1984: 2e afspraak vk, joli: echo, Butterfly1: afspraak VK 9 april tam27: 2e afspraak vk, nony: 2e afspraak vk 10 april Timzijnmama: gyn. 11 april Vke: 1e echo 14 april Mariaatje VK, Mamajanneke 4e x gyn 16 april Gerlinde 16wk controle gyn 22 april Kibi: 16 weken controle gyn 24 april Catootje: intake vk, Audrey23: 3e afspraak vk + echo 28 april Timzijnmama: 2e controle vk 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde 20 weken echo 21 mei Butterfly1: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo
Hoi meiden, hier even een kort berichtje van mij..... Ik ga zwyoga en zwzwemm doen. Lijkt me goed om wel in beweging te blijven en hoop zo ook dat ik dit keer niet al te veel aankom. Vorige keer 23 kilo en heb hard moeten werken (2 jaar) om weer strak terug te komen. Du probeer echt op te letten hoewel vorige keer echt niet veel gegeten) Enfin vanmorgen toch de 1e kilo erbij! Ik wil proberen BV te geven het is de vraag of dit gaat lukkten. Ik heb in '95 een borstverkleining gehad en ging er vanuit dat het niet mogelijk was. Echter toen toch enorme stuwing en lekkende borsten. Nu afgesproken wel proberen want kan best zijn dat na zo'n lange tijd de zenuwen toch hersteld zijn. Ik ga er dus geen drama van maken als blijkt dat het niet lukt....maar leek met wel bijzonder en wil het gezien vorige keer toch een kans geven. Vezoek: wil iemand op de agenda zetten dat ik 16 april intake 20 weken echo heb. Ik merk dat ik tot nu toe vanaf 8 weken elke 2 weken wel een afspraak heb ivm de zwangerschap...vind het wel prettig eigenlijk. Ik krijg trouwens nu ook wel de neiging om zo'n angelsound te kopen maar lijkt me ook zo eng als ik het hartje niet zou horen. Eigenlijk zou ik het wel willen maar durf het niet goed.....nou anders eerst even met de ouderwetse toeter proberen haha. Hier trouwens ook wat verkouden en echt zo verschrikkleijk moeoeoeoeoeoeeeeeeeeeeeee Enne fijn dat de vraag over zonnebank is gesteld en antwoord is gekomen. Ik zat er ook over na te denken ivm bleek toetje. Ga maar dus niet doen dan maar wat meer rouge hihi! Meiden, Fijne avond en alvast goed weekend! Liefs!
hey meiden zou iemand mij van de lijst af kunnen halen op 31 maart want heb gister all echo gehad was zo onzeker dus heb gebeld of ik eerder mocht. en ja hoor je zag al echt een beetje een beebje kei leuk man. dus dat mag weg wel moet ik 1 april naar vk ben benieuwd of ze t hartje kan hroen. de doptone kon ik beter tot week 15 weg laten dus doe ik dat maar maar ben helemaal blij. nou allemaal fijn weekend nog 1 dagej en dan heb ik weekend timzijnmama nou 3 wken vooruit das wel fijn dnek je ook niet aan
Meiden bedankt voor de leuke reacties. Als iemand de lijst doet, mag ik naar 9 oktober? borstvoeding Tim heeft het 7,5 maand gehad en ik vind het ideaal. Lekker aanleggen als ze gaan protesteren en niet op de klok hoeven kijken hoelang geleden ze hebben gegeten. Altijd bij de hand, op temperatuur etc. super. Cursus Bij Tim gym gedaan, nu wil ik yoga proberen Zwangerschapszwemmen heb ik bij Tim ook gedaan, maar dit is verder geen cursus ofzo. Gewoon lekker bewegen met andere dikke buiken Zw. broeken Ik doe het nog steeds met broeken in een maatje groter en dat bevalt wel eigenlijk. Zonnebank Ik dacht dat het wel mocht, maar dat je op moet passen voor een zwangerschapsmasker (vlekken) Ik duik mijn bed in, heb het HELEMAAL gehad.
goedeavond meiden hoe gaat het met jullie ik heb vandaag me de schrompes wezen zoeken voor een zwangerschapsbroek ben echt overal geweest kan niks vinden ben ik bij h&m verkopen ze weer in deze wi nkel geen zwangerschaps mode raar ja maar hebben juulie misschien tips waar ik eens zou kunnen kijken of een site want ik heb nog steeds niks kijk mijn broeken willen nog weldicht maar het zit echt niet lekker gewooon net of er wat in de weg zit
ha ha weer een lichtpunt,ik kreeg vanavond mijn paardrij broek niet meer dicht!Ben er best trots op,ha ha ha Het is rustig met schrijven!Dat zijn we niet gewend. groeten Simone
@wendyy, Ik kon ook niet slagen hier in de winkel. Wij hebben alleen miss etam. Ik ben op marktplaats gaan kijken en ik heb een heleboel daar gekocht voor weinig geld en het ziet er geweldig goed uit en zit heerlijk!
Hey meiden! Wat is er weer ontzettend veel gekletst zeg! Kan 't nu ff niet meer bijhouden hoor..... Tam: kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken meis, gelukkig gaat alles weer goed nu toch?! Maria: 't behangetje is echt onwijs gaaf joh! Helemaal leuk Symoen: leuk is dat hè?! Als je broek niet meer dicht gaat , normaal gesproken was dat altijd weer een teken van 'oh jee! opletten!', maar nu is het alleen maar leuk, leuk, leuk Vanavond zijn hubbielief en ik bij de babydump geweest, ik moest wat ophalen voor m'n vriendinnetje en heb natuurlijk meteen ff zelf rondgeneusd .... Heeeeerlijk om zo legaal in een babyzaak rond te kunnen struinen zeg ! Vanaf dit weekend is het bij ons trouwens echt 'out in the open' dat we ons kindje verwachten, 't was echt niet meer te houden nu. Steeds meer klanten kwamen al naar me toe met de vraag of ik zwanger ben, beetje jammer dat m'n collega niet ff wat langer haar mond kon houden tegen iedereen, maar goed .... Heb 't net dus maar op hyves gezet ook! haha! M'n schoonmoeder kon namelijk ook niet meer wachten om te melden dat ze oma wordt ... Wat was 't hyves adres ook alweer? Ik wil me nu aanmelden bij de oktobermama hyves, dus kom maar op ! Ga nu echt naar bed, want het is alweer veeeeeeeeeeeeeeeeels te laat Truste!
Haha echt ongelooflijk hoe hard het hier gaat! Het is nu te laat om alles te lezen (wil zo mijn bed inrollen) maar wil toch nog even snel reageren op de laatste posts. Wendy en Janneke, ik ga maandag na de 2de echo shoppen voor dikkebuikenbroeken. Truitjes had ik nog van mijn vorige zwangerschap, maar de broeken niet meer. En aangezien ik mijn broeken echt niet meer dichtkrijg, moet ik er aan gaan geloven hihi. Gelukkig hebben wij hier in de stad wat meer winkels. Prenatal, miss etam, H&M (met de mama afdeling) en nog een winkel waarvan ik de naam even kwijt ben. Dus als ik daar niet slaag weet ik het ook niet meer! Tam, wat een schok zeg! Hoe gaat het nu met je? Joli, lekker he legaal shoppen? En leuk dat jullie nu gaan vertellen dat er een beeb op komst is. Wij hebben het langzaamaan aan bijna iedereen verteld nu. Kon me buik niet meer verbergen hoor! Maar het schijnt harder te gaan omdat ik nog niet zo lang geleden nog zwanger was van Pippy*. Dus dan wil het wel groeien haha! Ach, maakt niets uit. Ik ben trots op mijn buik! Weltrusten meiden!