Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Ben best jaloers op al die 'poppende' buiken. :)

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    heb gisteren de uitslag gehad van bloedproef nekplooimeting.
    We hebben een zeer lage kans dat ons kleintje het syndroom van down zou hebben en we moeten geen verdere testen ondergaan, goed he ;)
    Voor de rest is het hier ok.
    Ga zodadelijk een kleurtje op m'n haar zetten

3. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Dat is precies hoe het ook bij onze eerste ging. Hij had ook reflux, groeide niet goed, huilde ontzettend veel, ziekenhuis opname...en de bv stopte. Heel jammer, maar onder zulke omstandigheden is bv geven gewoon ontzettend moeilijk!
    Maar dan is dus de reflux de oorzaak van het slechte groeien en niet je voeding hoor. Heb daar maar vertrouwen in. Dat zeiden ze ook tegen mij bij de tweede en toen ging het super goed.
    Maar ik blijf ook niet koste wat het kost doorgaan als het niet lukt.... De fles is een prima alternatief, wat mij betreft.

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    heb 2 jaar geleden ook bvk laten doen en bv is niet meer mogelijk hebben ze toen gezegd, dus het zullen hier flesjes worden

5. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Geweldig nieuws Zico!

Joli, Heerlijk rondgeneusd in een babywinkel. Die babydump zou ook wel eens naar toe willen.

Wendyy, ik ga ook vaak naar miss etam voor positie kleding. Je kunt het ook online bestellen via de site van H&M.

6. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Straks haal jij iedereen weer in ;)

7. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 12 weken zwanger :whistle: :whistle: :whistle:

Al veel leuke reacties gehad op hyves nu :) ! Weet iemand nou die link nog van de oktobermamahyves?! Ben een beetje te lui om het op te zoeken :oops: .....

Iemand heeft mij trouwens opgegeven voor de babykadoos, maar heb echt geen idee wie dat gedaan heeft :-k .... Gisteravond lag het blad 'zwanger&co' in de bus en binnenkort krijg ik m'n afhaalkaart om de kadoos bij Etos op te halen! Leuk! Had 't zelf ook wel gedaan hoor, misschien nog niet meteen nu, maar toch ;) ....

Zit ik net de kraamafdeling op sbs te kijken, zie ik inene de nicht van m'n man bevallen :confused: ! Ik wist wel dat ze ooit had meegewerkt aan het programma, maar had 't nog nooit gezien!

Zico, wat fijn dat de nekplooi goed is joh! Fijn voor jullie!

Vlinder: en terecht dat je trots bent op je buik meis! Ik ben ook apetrots en geniet met volle teugen! Laat die buiken maar komen hoor \:D/

Verder ff niks geloof ik...ga nu douchen en boodschapjes doen, manlief doet ondertussen het huishouden, dus eenmaal thuis, hoef ik lekker niks meer vandaag! Heeeeeeerlijk!

Prettig weekend meiden!

8. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Okay......ik heb 'm al gevonden hoor, de hyve ;)
    Viel toch wel mee :oops: ....

Heb me aangemeld! Ik ben trouwens Linda ;)

9. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Jeetje meis, ik lees het nu pas? Alles goed met je? Heb je er nog last van... Ik weet wel dat ondanks dat dit mijn 3e zwangerschap is er nog steeds mega hard aan mijn banden wordt getrokken. Het doet net zo zeer en soms gevoelsmatig zeerder dan alle vorige keren!
    Sterkte meis! Gelukkig geen bloedverlies....

10. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Gefeliciteerd Joli,met je mijlpaal van 12 weken!

Tam,al wat bekomen van de schrik?

Als dinsdag de 12 weken echo goed is,ga ik ook broeken shoppen!Heb er al zin in.

groeten Simone

11. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hallo dames,

Ik kom me aanmelden en even voorstellen. Ik ben Lisette, 30 jaar oud en ben zwanger van mijn 2e kindje.

Ik zie aan het aantal pagina's dat ik behoorlijk achter loop, ik ga wel een aantal pagina's teruglezen maar zeker niet allemaal. Ik schrijf nog actief mee met de februari 2007 mama's.

Ik hoop dat jullie zwangerschappen voorspoedig verlopen, mijne wel maar ik ben wel erg moe en moet zeggen dat ik er een stuk minder mee bezig ben dan de vorige keer. Ik krijg 1 april mijn 2e echo om nogmaals de termijn vast te stellen, ik had toch echt een ander berekening ende vorige keer liep ik bijna over de 42 weken dus is wel belangrijk.

Zo nu ga ik eens wat teruglezen.
    Groetjes Lisette

12. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik had alleen gisteren nog een zeurende pijn in mijn liezen, gelukkig vannacht goed geslapen.
    Gisteren kreeg ik, gelukkig, ook de doppler binnen die ik gehuurd had en ik heb het hartje gehoord. Is toch wel een hele opluchting.

@Lisette28, welkom en van harte gefeliciteerd.

13. sabineramp

17 feb 2008
    46
    0
    0
    kudelstaart
    ik heb al een aardig tijdje niks van me laten horen,maar heb wel elke dag wel even alles bijgelezen, maar ben alleen elke keer te moe 's avonds om te schrijven, verder heb ik gelukkig weinig klachten wat betreft de zwangerschap.
    Ik heb gisteren mijn termijn echo gehad,en volgens de echo ben ik 3 dagen verder dan de berekening ( 11 weken en 4 dagen, ipv 11 weken en 1 dag), maar we houden het gewoon bij het oude omdat het verschil wel erg klein is. De beeb was lekker aan het bewegen en het was daarom ook lastig om een goede foto te maken, maar het is uiteindelijk gelukt. Ik heb ook een angelsounds gekocht, en kon vorige week zaterdag voor het eerst het hartje horen, was wel erg blij dat ik het gevonden had en kon horen!
    De vader van het kind ( mijn ex vriend) doet nog steeds erg lastig, wat weer voor de nodige stess zorgt, die ik eigenlijk niet kan gebruiken op dit moment. Ik probeer hem maar zoveel mogelijk te negeren voorlopig, omdat dat het minste stress met zich mee brengt, en ik vind het op dit moment belangrijker dat ik zelf en de beeb gezond blijven dan dat hij elke keer zijn zin moet krijgen.
    Ik heof nu nog maar een week te werken, want het werk dat ik doe is te zwaar om te blijven doen tijdens de zwangerschap, mijn werkgever heeft nog geen vervangend werk kunnen vinden, dus het zal er op uit gaan lopen dat ik vanaf volgende week maandag in de ziekte wet kom, en dan waarschijnlijk tot aan mijn zwangerschapsverlof. Echt blij ben ik daar niet mee, maar goed, het is niet anders.

Sorry voor het lange en ego berichtje, maar ik moest dit gewoon even kwijt.

groetjes sabine

14. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Tam, jeetje, dat is schrikken! Die banden kunnen idd erg gemeen pijn doen, heb er ook last van(en zeker doordat ik vaker zwanger ben gewesst, dan rekt de boel wat makkelijker en sneller...). Gelukkig dat de vk je gerust kon stellen!

Lisette, welkom en gefeliciteerd!

Sabine, wat een gedoe zeg. Veel sterkte, en inderdaad, je moet aan jezelf en de beeb denken! Lullig van je werk, maarja....op zich is het ook wel lekker, zo lang "vrij".....niet vergeten dat we de lente en zomer tegemoet gaan(als die ooit nog gaan komen!)...kan je lekker naar buiten!

Meiden, we spreken elkaar nog, doeidoei!

15. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Tam: wat super dat je het hartje hebt gehoord! Toch een hele opluchting na zo'n onzekere nacht hè?!

Lisette: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Sabine: maakt toch niet uit dat je een ego-berichtje plaatst! Lucht alleen maar op voor je en da's ook fijn! Balen dat je al moet stoppen met werken joh! Maar zoals Tal al zegt: we gaan de goede tijd van het jaar tegemoet, hopelijk kun je er een beetje van genieten!

16. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Joepppieee! Ook ik 12 weekjes vandaag! Lin, gefeliciteerd!

Sabine, wat zit je in een moeilijke situatie meid, jeetje...heel veel sterkte de komende tijd en je kan hier altijdje verhaal kwijt, dat is het fijne van dit forum!

17. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Joli en mariaatje, Van harte gefeliciteerd met jullie mijlpaal :whistle: !
    Heerlijk alweer 12 weken, ik moet nog even wachten en dan heb ik me mijlpaal ook bereikt haha!

@ Susanna, Jij ook nog van harte met je mijlpaal :) !

@ Lisette, Welkom en gefeliciteerd!

@ Sabine, Heel veel sterkte de komende tijd! Verstandig dat je afstand neemt van je ex! Je kan hier altijd je verhaal kwijt hoor!

Ik heb gisteren een heel lief jasje gekocht voor de beeb, van winnie the pooh maatje 50! Echt zo lief, wil het heel de tijd vast houden haha!
    Ben nu wel een beetje down, want me beste vriendin heeft te horen gekregen dat het hartje van haar beeb met 7 weken gestopt is! Ze was net 7 weken en een paar dagen! Dit is haar 3e mk, ben er best verdrietig onder en heb vanmorgen hard gehuild erom!
    Ik moet nu gaan werken, ik kom morgen weer even kijken hier!

Fijne dag allemaal!

18. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Maria: jij ook gefeliciteerd hè meis ;) !

Tatty: nog maar 5 dagen en je bent er ook, nog eventjes dus!
    Wel onwijs kl*te voor je vriendin hoor :( , heel erg triest.... Kan me zo goed voorstellen dat je gehuild hebt vanmorgen :( ....

19. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Rolia ja wie weet explodeerd mij buik wel met een paar weken, als ik weer meer eet.
    Tante dank je voor je felicitatie! En wat rot voor je vriendin, dan realiseer ik me wel dat ik wel gezegend ben met een 1e zwangerschap, ondanks dat ik ziek ben. 3 miskramen echt vreselijk. :(
    Sabine wat kl*te situatie, sterkte, maar schroom idd niet om hier te posten, ik heb mijn ziek zijn hier tot in den treure verkondigd, lucht lekker op!
    Lisette welkom en van harte met je as. baby!

Ik ben momenteel aan het bieden op een wieg op Ebay, nog een uur dan weet ik of ik gewonnen heb. Zo'n antiek look in off-white, precies wat ik wil. Op marktplaats had ik al een Oilily skipakje gekocht voor de baby. Ik ben gek van Oilily maar nieuw is het achterlijk duur.

Ik ga weer liggen :(

20. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Tam, gelukkig maar meis. En die banden kunnen idd verrot pijn doen!

Sabine, moeilijk allemaal hoor. Doe maar lekker rustig aan en dat je straks niet meer kan werken tja... Dan maar lekker veel babyspul shoppen he gnagna!

Susanna, jouw buik gaat echt nog wel groeien hoor. Voor je het weet heb jij ook een 'plopbuik' :D

Lisette, welkom hier en gefeliciteerd.

Tatty teddy, wat zielig voor je vriendin... Moeilijk voor haar, maar ook voor jou he. Sterkte ermee.

Alle meiden die de 12 weken al hebben bereikt, goede echo's hebben gehad of goede uitslagen hebben gekregen: gefeliciteerd!

Hier nog geen nieuws... De dagen tikken langzaam weg. Was het maar vast maandag, eindelijk weer ons kleintje zien. Kan niet wachten!

Deel Deze Pagina