Tweety, wat erg zeg om je kat op die manier te moeten verliezen! Duidelijk buikje heb je al zeg, mooi hoor. Je loopt een ruime week voor op mij, maar hier nog niet zo'n mooi buikje hoor! Ik heb me ook bij de hyves van de oktober mama's gevoegd, ziet er gezellig uit daar!
ha meiden, morgen reageer ik op iedereen, maar moet dit echt ff kwijt, op mijn werk word steeds gevraagd "hoe lang moet je nog?!" dit omdat mijn buik(je) zo prominent aanwezig is haha . Best erg om dat te zeggen dat je pas 3 maanden zwanger bent hihi . Hebben jullie dit ook?
Hallo allemaal' tweety sterkte meis,tis moeilijk om oppeens je huisdirtje te moeten missen. Je hebt idd al een mooi buikje! Gister zei ook al iemand tegen me,je begint het al aardig te zien he... is ook zo ik begin ook echt te groeien,maar ben vast ook gegroeid door al dat gesnoep,heb zo'n eetdrang!(maar die buik ziet er wel anders uit hoor hahah)scheeld ook dat het mn 2e is. As vrijdag hebben we de eerste echo,ben er ontzettend zenuwachtig voor...vriendinnen sturen me steeds mails met aanbiedingen van babyspulen,maar ik wil echt eerst de echo afwachten....vind het gewoon eng...
Goedemorgen allemaal, Joepie 12 weken een mijlpaal!JOEHOE! Morgen eindelijk de echo.Bij mijn buikje zie je nog niks,ik heb altijd al een buikje.De laatste paar jaar kreeg ik continue de vraag:ben je zwanger?Hoe lang nog?enz,enz.En nu ik zwanger ben krijg ik van iedereen dezelfde vraag:Ben je afgevallen?Typisch he! Tweety,sterkte met het verlies van je kat.Ik kan me heel goed voorstellen dat je je rot volet,je houdt heel veel van zo'n beestje,en je krijgt er ook heel veel liefde van.Dikke knuffel. Astridje,Tweety,Joel,Annika,Vlinder,Mariaatje en Tal,heel veel succes vandaag met jullie afspraken/echo's.Hoop mooie verhalen te kunnen lezen straks! groeten Simone
hoi hoi Bij mij was echo helemaal goed. Kleintje is 4cm en erg bewegenlijk wilde niet echt goed blijven liggen voor een foto. 15 april is volgende afspraak met de officile intake 15 mei hebben we pretecho. Veel liefs Annika
Annika, wat fijn dat alles goed was met de beeb! Super! Tweety, wat erg van je kat joh! Wat naar... Tatty, ik heb het gelezen van Mimi, wat erg voor d'r joh..echt kl*te gewoon. Was erg blij voor d'r dat het toch raak was, na die onduidelijke testen...ik begrijp dat je je schuldig voelt, maar dat moet je toch proberen van je af te zetten, je kan er niks aan doen nl. Praat goed met 'r over hoe ze zich voelt en hoe ze erover denkt als jij over jouw zwangerschap praat. Als je die nl gaat stilzwijgen zal ze dat, denk ik, ook niet als prettig ervaren! Succes saampies! Nou meiden, ik ben vanochtend weer geweest voor de nt meting, die was goed! Morgen krijg ik de uitslag in combinatie met het bloedonderzoek, maar zoals ze nu kon zien zag het er prima uit. De kleine was iets rustiger vandaag, maar alles deed het prima, alles zit er tot zover op en aan, dus we zijn weer helemaal blij! Ook een leuke bijkomstigheid, hij/zij is toch wat aan de grote kant en nu houden ze het op 12 weken en 6 dagen! Officieel veranderen ze de datum pas als er een week verschil in zit, maar vorige week was de kleine ook al groter, dus we houden nu 7 oktober aan! Wel fijn, nu ben ik morgen ineens 13 weken! Joepieeeee! Oh ja, wat ook leuk was, we hadden een mevrouw die in opleiding was, dus we konden extra lang naar ons kleintje kijken, vonden we hélemaal niet erg hihi . Hoop dat de rest vandaag ook goed bericht hebben! Vanavond zet ik de echo's ff in mijn album!
Annika: gefeliciteerd met de mooie echo, lekker weer he! Simone: Wel een goeie, nu je eindelijk een buikje wil hebben valt ie niemand meer op, hihihi. Wist trouwens helemaal niet dat een loopneus ook bij de kwaaltjes hoort. Dat verklaart meteen een heleboel, ik wordt helemaal gek van mijn neus. Normaal is het al niet geweldig maar nu is het wel helemaal irritant aan het worden. Kan al weken niet meer goed door mijn neus ademhalen, da's vooral s'nachts zeer irritant! Donderdag alweer voor de 2e echo.... het gaat dan toch wel weer snel. We laten dan ook meteen een nekplooimeting doen. Kan niet wachten hoe het kindje gegroeid is en of het al aan het rondspringen is. Krijg trouwens al een behoorlijk buikje, kan mijn broeken niet meer normaal dicht. Ben al flink met elastiekjes in de weer en heb een buikband gekocht om over de openstaande knoop heen te doen. Ben normaal slank (maatje 38) en ben lang (1.83) dus had niet gedacht dat het zo snel al zou opvallen...... wel leuk!
Goedemorgen dames, Alles weer even bijgelezen en de helft weer vergeten Hier alles goed, gelukkig niet meer zo'n heftige nacht met bandenpijn gehad. @tweety, nogmaals veel sterkte meid en je hebt inderdaad al een mooi buikje. @annika, gefeliciteerd met je goeie echo meid. @suzanna, wat jammer zeg dat je het wiegje niet hebt. Ik zit ook vaak op ebay en er zijn ook al heel wat dingen aan mijn neus voorbij gegaan @tatty, wens je vriendin veel sterkte, echt kl*te voor d'r @mariaatje, gefeliciteerd met de goede uitslag van de nt meting, zal wel een hele opluchting zijn Oh ik heb toch nog een hoop onthouden. Dames met echo's en afspraken vandaag, veel plezier.
joehoe! ik ook 12 weken! Ik voel me baarmoeder flink groeien geloof ik dus ik ga er vanuit dat het allemaal wel goed gaat met ons beebje, dus dat ik morgen bij de vk gewoon een mooi hartje hoor @simone jij ook gefeliciteerd met je 12 weken (en mironne ook dacht ik?) @ annika: wat fijn dat alles er zo goed uit zag! @ mariaatje: dat had ik bij 7 weken maar sindsdien is mn buik niet meer zo erg gegroeid heb ik het idee, dus nu vragen ze t niet meer zo @ tweety: sterkte met het verlies van je kat. Kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is
tweety sterkte met het verlies, meiden met een goede echo van harte ik doe het hier nog steeds met broeken in een maatje groter en ben rond een kilo aangekomen.
23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Deng, 26 jaar Jennefer26, 29 jaar 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Maka123, 1ste kindje 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje,kalender meisje Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Pipelina, 1e kindje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Fofo, 31 jaar, 1ste kindje Lenah, 26 jaar Jessica1981 Baby25 Eef76, 31 jaar Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten) 10 OKTOBER Kikiko jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Vlinder4, lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 20 OKTOBER Lotje26, 26 jaar 21 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 28 OKTOBER mad, 2e kindje wannaBmum, 33 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen triessie, 28 jaar, 1e kindje 29 OKTOBER catootje1978, kalender jongen, denkt zelf meisje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje allwoman, 29 jaar, 2e kindje 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 31 maart astridje: 2e afspraak gyn, tweety: 2e afspraak vk, joel: termijnecho, annika1985: termijnecho Vlinder84 2e echo, Mariaatje: nekplooimeting, Tal74: afspraak gyn. 1 april Truus1980: 2e afspraak vk, Kus26: 1e echo, miekemiek: 1e controle VK, Symoen: 3e echo 12 weken joel : 2e afspraak vk 18.15, Kiezeltje: 2e controle VK, Sjannie 2e afspraak vk lief649 : termijnecho vk, Ischa: 4e afspraak gyn 2 april Sousa: 2e afspraak, Mironne: 2e afspraak gyn (mssn 12 wkn echo?), zena: afspraak gyn rolia 3e afspraak vk 3 april Coni: uitslag nekplooimeting, Catootje: 2e echo 4 april allwoman: 1e echo 7 april Audrey23: 12 weken echo, Ellen1984: 3e echo + nekplooimeting 19.45u, triessie: 3e echo gyn, Tatty Teddy: vk 8 april mama1984: 2e afspraak vk, joli: echo, Butterfly1: afspraak VK 9 april tam27: 2e afspraak vk, nony: 2e afspraak vk 10 april Timzijnmama: gyn. 11 april Vke: 1e echo 14 april Mariaatje VK, Mamajanneke 4e x gyn 15 april Annika Intake 16 april Gerlinde 16wk controle gyn 21 april Semmi: 16 weken controle vk Timzijnmama: 2e afspraak vk 22 april Kibi: 16 weken controle gyn 24 april Catootje: intake vk, Audrey23: 3e afspraak vk + echo 5 mei zico:echo gyn 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde 20 weken echo 15 mei Annika: pretecho 21 mei Butterfly1: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl
goedemiddag allemaal! het wordt steeds leuker en positiever hier 7 april mogen wij voor de 12 weken echo. Daarna mogen wij van het werk van mijn zus een 2d scanner lenen. Dus mag ik zelf naar de kleine gaan kijken. Yippie Dus als er iemand in de buurt woont en die dan ook even wil kijken laat het maar weten!
23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Deng, 26 jaar Jennefer26, 29 jaar 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Maka123, 1ste kindje 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje,kalender meisje Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Pipelina, 1e kindje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Fofo, 31 jaar, 1ste kindje Lenah, 26 jaar Jessica1981 Baby25 Eef76, 31 jaar Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten) 10 OKTOBER Kikiko jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Vlinder4, lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 20 OKTOBER Lotje26, 26 jaar 21 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 28 OKTOBER mad, 2e kindje wannaBmum, 33 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen triessie, 28 jaar, 1e kindje 29 OKTOBER catootje1978, kalender jongen, denkt zelf meisje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje allwoman, 29 jaar, 2e kindje 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 31 maart astridje: 2e afspraak gyn, tweety: 2e afspraak vk, joel: termijnecho, annika1985: termijnecho Vlinder84 2e echo, Mariaatje: nekplooimeting, Tal74: afspraak gyn. 1 april Truus1980: 2e afspraak vk, Kus26: 1e echo, miekemiek: 1e controle VK, Symoen: 3e echo 12 weken joel : 2e afspraak vk 18.15, Kiezeltje: 2e controle VK, Sjannie 2e afspraak vk lief649 : termijnecho vk, Ischa: 4e afspraak gyn 2 april Sousa: 2e afspraak, Mironne: 2e afspraak gyn (mssn 12 wkn echo?), zena: afspraak gyn rolia 3e afspraak vk 3 april Coni: uitslag nekplooimeting, Catootje: 2e echo 4 april allwoman: 1e echo 7 april Audrey23: 12 weken echo, Ellen1984: 3e echo + nekplooimeting 19.45u, triessie: 3e echo gyn, Tatty Teddy: vk 8 april mama1984: 2e afspraak vk, joli: echo, Butterfly1: afspraak VK 9 april tam27: 2e afspraak vk, nony: 2e afspraak vk 10 april Timzijnmama: gyn. 11 april Vke: 1e echo 14 april Mariaatje VK, Mamajanneke 4e x gyn 15 april Annika Intake 16 april Gerlinde 16wk controle gyn, wendyy intake 21 april Semmi: 16 weken controle vk Timzijnmama: 2e afspraak vk 22 april Kibi: 16 weken controle gyn 24 april Catootje: intake vk, Audrey23: 3e afspraak vk + echo 5 mei zico:echo gyn 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde 20 weken echo 15 mei Annika: pretecho 21 mei Butterfly1: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl Wendyy ik heb jou intake afspraak erbij gezet.
Hey Audrey, Dat klinkt goed zeg, wat een geluk hebben jullie! Mag je dat apparaat gewoon een poosje thuis hebben dan? Succes ermee!
Wow meiden, wat een positief sfeertje hier vandaag! Super! Helemaal blij word ik van al die positieve berichten! Meiden met een goede echo, gefeliciteerd! Maria: fijn dat alles er goed uitzag meis, ennuh....wat ga je inene hard
JOEPIE!!! Vandaag een mijlpaal bereikt! Eindelijk 12 weken! Ik las dat iemand ook last had van vragen met hoe lang moet je nog? Nou ik klaagde erover dat ik nog helemaal geen buik had, maar zaterdag in de supermarkt vroeg een oud collega me dat dus ook. Ik zei met schaamrood op mijn kaken, nog 6 maanden! Tjonge zegt ze dan groei je hard, ik dacht dat je nog 3 maand moest of zo! En dat terwijl ik ook nog mijn jas aan had!
Hallo meiden, Bij mij op m'n werk beginnen ze nu ook over mijn buikje. Sommige weten het nu ook omdat ik mijn lach niet kon inhouden. Maar ik heb het idee dat het voornamelijk lucht is in mijn darmen waardoor het zo opgezet is want het beebje is pas 2,5 cm! Vraag Hebben jullie ook last van sexueel gefrustreerde mannen? Nou mijn mannetje wel! Vanmorgen viel hij helemaal naar mij uit om niks, sloeg echt nergens op. Alles weer uitgepraat gelukkig maar leuk is anders. Tja ik kan er niks aan doen, ben of heel erg moe of geen zin... Hoe zit dat bij jullie? xxx
Mironne, gefeliciteerd met je mijlpaal! Heerlijk hè?! Hansje: Hier nog een mannetje die het bijna 9 weken zonder heeft moeten doen hoor ..... Gisteravond durfde ik het voor het eerst weer aan, ik was er zelf ook echt weer aan toe geloof ik .... Daarvoor had ik precies wat jij beschrijft, heel erg moe en totaal geen zin! Komt vanzelf weer meis, en tot die tijd is het gewoon jammer voor ze Snap wel dat het niet leuk is, ik heb afgelopen weken ook meer woorden gehad dan anders, maar ja.....denk maar zo: hij is net zo onzeker als ik, dus dat zal er allemaal wel bijhoren, toch?!