Meiden met de goede echo's super! Geniet ervan en gefeliciteerd..... Simone: Succes morgen met de echo! Alle andere dames die morgen weer moeten, heel veel succes! Ik mag woensdag weer...
Tweety, sterkte! Erg als je je kat zo vindt... Wij hebben ook 2 poezen, dus ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Meiden, die de twaalf weken hebben bereikt: gefeli! En ik lees dat er weer een aantal goede echo's waren: super! Vlinder ik kan me bij jou de opluchting heel goed voorstellen. Hansje, dat is nog wel de meest vervelende kwaal (naast de misselijkheid), de onzekerheid! Om gek van te worden. Het zit vast allemaal goed hoor. Ook hier de sex op een laag pitje. Terwijl ik het tijdens de zw.schap geweldig vind, maar dat komt wel weer als de energie terug is. Want tja, ook al ben ik al ruim de 12wk voorbij, de misselijkheid is nog niet weg. BALEN Alle meiden die morgen voor een echo moeten, veel plezier. Ik mag, net als Mironne, woensdag weer naar de vk (geen echo helaas)
@Tweety, wat een verdrietig berichtje, gecondoleerd. Over de seks........................... tja het staat bij ons ook op het waakvlammetje zeg maar, haha! Maar goed, we gaan donderdag op vakantie dus dan kunnen we het allemaal inhalen ! Meiden met de mooie echo's en meiden die de 12wk mijlpaal hebben behaald, een dikke proficiat! Ik voel me geweldig, ik heb vanmiddag bij mijn vriendin met de angelsound (?) het hartje van mijn baby gehoord, zo gaaf ! Het is heel erg, stel ik Taty Taddy (?) geloof ik een paar dagen terug nog gerust, begon ik zelf een beetje te twijfelen omdat ik me zo goed voelde (minder moe en geen pijn in mijn rug) dat ik bang was dat het niet meer goed was, stom he ! Ben nu weer helemaal gerustgesteld en kan donderdag met een gerust hart 2wk op vakantie! Oh ja, ik heb sinds gisteren ook een rode kinderwagen, haha! Vrienden van mijn ouders hoorden dat ik een Bugaboo Cameleon wilde kopen en gaven aan dat zij nog een Bugaboo Frog hadden staan, slechts voor 1 kindje gebruikt. Hij is echt zo goed als nieuw, ik ben er helemaal gelukkig mee! Dat was het weer, fijne avond allemaal! Dikke knuffel Gerlinde
hallo meiden vandaag bezoekje vk gehad hartje gehoord en alles was goed. was een kilotje aangekomen dus das redelijk hihi aangezien ik bij mijn zoontje totaal 20 kg was aangekomen. verder alles rustig.
Hellon meiden, Heb vandaag ook een hele mooie echo gehad, alles was er op en eraan. Ons beebje was bijna vijf cm groot. Ik heb het handje zien zwaaien en ook het kleine beentje en voetje zien bewegen. Was er echt van aan het genieten. Ben erna even naar het ziekenhuis geweest want moest nog een beetje bloed laten afnemen. Mag binnen vier waken terug gaan voor de volgende echo. Zetten jullie dus voor mij de 28 april bij de afspraken? (derde echo gyn) Hier zit de sex ook in een dipje maar ook mijn ventje klaagt niet die is al eens blij dat hij rustig kan slapen. Voor iedereen met een mooie echo: proficiat hoor.
Mironne,bedankt!Duim je voor me dat alles goed is? Astridje,proficiat meis met je mooie echo! xxx Simone
Hallo meiden, Zielig zeg, je kat overreden, Wij hebben er ook een soms kan ik hem wel vermoorden (als ie in de tuin poept) maar ik zou hem ook erg missen. Meiden met de 12 weken grens, heerlijk. Ik ben er eigenlijk niet zo mee bezig, vorige zwangerschap veel bloedingen gehad en nu eigenlijk bijna niet dus het zal wel goed zitten, morgen iig weer echo! Hier nog geen buik te bekennen maar dat ging bij mij vorige keer in mijn vakantie heel hard en ik ga donderdag weer 11 dagen naar Lanzarot... Daarna maar eens op mijn (net nieuwe) werk vertellen dat ik zwanger ben, toch wel spannend. Groetjes Lisette oh ja sex, wat is dat, misschien 3 keer gedaan sinds ik zwanger ben, zoenen maakt me ook heel erg misselijk (kokhalzen) das niet bevordelijk, en nu is misselijkheid al bijna over maar heb ik al 8 dagen hoofdpijn, auch.
@kus26: ik voel me precies hetzelfde hoor meid ! Hoe komt het dat de meeste van jullie zoveel keer een echo krijgen ? Heb morgen dan mijn termijnecho, dat is de eerste en dan nog een met 20 weken. groetjes lief
Ik heb morgen mijn 4e echo, maar dit is ook voor mijn gemoedsrust omdat de vorige keer het hartje met 10 weken gestopt is. En ik moet zo vaak op controle bij de gyn komen omdat ik medicijnen heb voor mijn bloeddruk en 4 weken geleden nog te hoog was. Dus het is weer even spannend hoe het morgen zal zijn. En morgen 12 weken
Ziekte van Bechterew,ziekte van Crohn en Reiter. Bechterew is reuma aan de wervelkolom,heupen/bekken.Mijn bekken gewricht is hierdoor helemaal vergroeid en versteent. Crohn,is chronische darmontsteking Reiter is regenboogvliesontstekingen aan de ogen. groeten Simone
Kus vandaag een echo? (en wie nog meer?)succe s eid,spannend! Ik ben bijna 10 wkeen,schiet nu eindelijk een beetje op.... ben minder misselijk maar nog steeds moe.....als ik minder misselijk ben denk ik soms toch weer zou het nog goed zijn? :S stom he.
Dat is niet niks Symoen, ik hoop dat je zwangerschap helemaal goed gaat maar inderdaad maar goed dat je zo gecontroleerd wordt in het ziekenhuis. Nou vandaag 12 weken, ben behoorlijk zenuwachtig voor mijn afspraak om 11.10, de vorige keer kwamen ze er met 12 weken achter dat het hartje gestopt was. Maar ik heb nu al 3 echo's gehad en echt wel het gevoel dat het goed zit. Iedereen die vandaag een afspraak heeft veel plezier en succes. Ik kan jullie pas vanavond iets laten weten.