Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @wannabmum heel veel sterkte!

2. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Fijn dat er weer veel goede echos zijn zeg echt toppie!

@simone, wat naar zeg dat ze zo bot hebben gedaan!

3. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    @ wannebemum veel sterkte. Wat rot voor jullie....

@ iedereen met een goede echo toppie!

Vandaag een dag....
    * Mijn 1 april grap, wat geen grap was (ik ben zwanger) op mijn werk viel in het water. Ik werd door veel collega's niet gelooft, ook niet toen ik de echo liet zien...dat doet wel ff zeer. Maar gelukkig is het uitgepraat.

* Ik heb geen waterpokken antistoffen en het heerst enorm. Misschien was ik in aanraking gekomen met kindjes die het hadden, dus moest ik voor een tegeninjectie naar het ziekenhuis. Omdat ze dat daar niet op voorraad hebben heb ik er 2 uur voor niets gezeten en moest ik vanavond weer terug komen voor de injectie in mijn bil (Die deed letterlijk RETE zeer....)

* Toen ik de verwijsbrief bij de verloskundige kwam halen vroeg ze of ik het hartje wilde horen. Maar natuurlijk! Maar helaas, ze kon hem niet vinden. Ik moest me er niet druk om maken, omdat ik donderdag nog een echo heb gehad, maar diep van binnen doe je dat toch een beetje....
    Ik mag volgende week of die week erna nog wel binnen lopen om het opnieuw te proberen...
    Blegh. Ben het zat. Ga lekker op de bank hangen met mannetje.

Enne de 'zin' komt hier ook weer terug!

4. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Wannabmum: Wat een vreselijk nieuws voor jullie zeg :cry: ... Heel veel sterkte komende tijd.....

Symoen: wat een onbeschofte manier van omgaan met jullie zeg! Kan me zo voorstellen dat je in huilen zou willen uitbarsten op zo'n moment! Gelukkig is alles wel helemaal goed met jullie beeb, en da's uiteraard 't belangrijkste!

Ischa: fijn dat jouw echo ook goed was! Wat een geruststelling weer hè?!
    Ik hoop voor je dat je iig halve dagen kunt blijven werken.

Alle andere meiden met goede echo's ook onwijs gefeliciteeeeeeeeerd!

Ik ben zelf ook weer helemaal in een jubelstemming, want ik heb het hartje zonet OVERDUIDELIJK gevonden met de angelsound! (en ja, ik weet 't, ik had van tevoren gezworen er geen te kopen, maar kon me niet meer bedwingen vanmiddag :oops: )

Dikke tranen van geluk net hier op de bank! Vond het zo'n mooi, intiem moment! Ikke alleen met m'n beebje......*zucht*...............

Ik had ook al een afspraak gemaakt bij de VK om aankomende donderdag nog een keertje het hartje bij haar te luisteren, puur voor m'n gemoedsrust... Ik ga wel gewoon hoor! Toch altijd weer ff leuk ;)

5. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Simone wat een kl**tzak die arts! Zo'n man weet best dat jij natuurlijk graag een afdruk zou willen, dat maak je mij niet wijs. Moet je de volgende keer weer bij dezelfde arts? Ik hoop het toch van niet. Kan me indenken dat je in tranen uit wilde barsten. Erg rot voor je meid.

6. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hey meiden

nou meiden war het wat minder is in omgeving succes en hopen dat snel alles goed gaat.
    meiden met geode echo gefeliciteerd!

hebben net kamertje opgehaald leuk man en een hoop spullen erbij.
    mijnv riend liet mij van de week verschieten en kreeg steken. heb ik gister toch maar vk gebeld en kon meteen komen von dik echt fijn
    maar ze kon het hartje niet vinden maar na plassen wel gelukkig kreeg weer schrik maar alles was geod baarmoeder groeide al goed zei ze. kan ook bijna geen gewone broek aan, maar nu wachten over 8 weken tot we weer een echo krijgen en dan zit de helft al weer erop maar ben benieuwd we worden nu elk moment oom en tante dus dat is ook wel leuk.

nou meiden ik heb niet heel veel tijd voor achter de pc te zitten snap er niks van maar lig s avonds ook liefst op de ban k a heel de dag staand werken.

schrijf snel weer wat.

groetjes

7. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

wannaBmum heel erg veel sterkte ook voor je mannetje.

Mariaatje gefeliciteerd met die geweldige uitslag

Kus mooie echo hoor

Timzijnmama geweldig en precies vandaag! hahaha.

Iedereen die ook een goede echo hadden van harte gefeliciteerd!

Liefss

8. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    hoi meiden,

Heb vanavond de termijn echo gehad en ja hoor een mooi kloppend hartje en een beebje die gelijk mijn hart gesloten heeft !

groetjes lief

9. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    gestolen natuurlijk

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Gefeliciteerd Lief, mooi is dat he!

11. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @ischa31: Prachtig ! Ben smoorverliefd hoor !

12. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ alle anderen die een mooie echo hadden vandaag: super!

@ wannabmum: he bah, heel veel sterkte

@ Symoen: wat stom zeg!
    ( kheb er geen andere woorden voor)

@ joli en anderen met angelsound: dat lijkt me nou wel erg leuk, k zag er pas 1 in de winkel liggen en t is dat mn man erbij was, anders had k em spontaan meegenomen denk ik (hij vind et zonde van t geld :p )

13. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Ik woon in Born (limburg)

Wat een mooie en postieve verhalen weer van iedereen die een echo heeft gehad. Ik voel me nu momenteel super beroert en het ging de afgelopen dagen zo lekker.

Even dus een dipje, maar komt wel weer goed denk ik.

Slaaplekker allemaal en droom lekker positief !

14. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen dames.

Even een zeik berichtje van mij :(
    Ik ben weer lekker aan de kots en de emesafene helpt niet meer :(
    Daar komt bij dat me hele lijf zeer doet en het eten en drinken steeds harder achteruit gaat.
    Ook aan gewichts verlies gaat het ook hard de laatste 2 dagen :(

Ik weet even niet wat ik er mee aan moet :(

Veel liefs Annika

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Kan het nog steeds niet helemaal bevatten, maar wil dit topic vooral blij en optimistisch houden, dus zal hier niks meer posten.

Allemaal superbedankt voor jullie lieve woorden!

16. Als je je gevoelens wilt delen met ons dan mag dat altijd hoor vindt ik. Ook al is het verdrietig en negatief. Het hoort er allemaal bij!
    Sterkte meid!

xxx

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Annika,als ik jou was zal ik de huisarts gek bellen,straks moet je nog aan het infuus. sterkte!

Ik had ook last van extreme misselijkheid en spugen (gaat sinds kort gelukkig beter),maar ze willen me er hier pas wat voor geven als ik bijna niet meer kan plassen!

18. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Nou weer even bijgelezen :) en natuurlijk weer een hele hoop vergeten

Meiden met een goede en mooie echo natuurlijk, van harte gefeliciteerd. :D

@ wannaBmum, heel veel sterkte in deze rottijd.

@ annika en allwoman, heel veel beterschap, ik hoop dat het snel beter met jullie gaat

Ik zelf ben er weinig maar heb helaas ook last van extreme misselijkheid en de HA wilde eerst niks geven maar ik ben afgelopen anderhalve week bijna 4 kilo afgevallen, dus toen vond de HA het wel tijd om wat te gaan geven. Heb emesafene gekregen maar dat doet dus helemaal niks :( Laten we maar denken dat het allemaal voor een goed doel is.

19. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    He meiden!

Even snel een berichtje tussen de werkzaamheden door :oops: .

@wannaBmum, ontzettend veel sterkte toegewenst.

Meiden met de mooie echo's allemaal gefeliciteerd!

Annika, Allwomen en Lampie jullie allemaal veel sterkte voor de komende dagen! Ik hoop echt dat jullie je snel beter gaan voelen.

Het spijt me voor jullie om te zeggen, maar ik voel me echt beter dan ooit.
    Nog maar een 1/2 dag werken en dan heb ik vakantie, heerlijk!
    Vanavond ga ik mijn koffer pakken, dus ik denk dat ik pas na mijn vakantie weer even kom kletsen.
    Iedereen toi toi toi de komende 2wk!

Dikke knuffel Gerlinde

20. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Gerlinde, fijne vakantie en geniet ervan!

Wannabmum, sterkte meid!

Anika, huisarts bellen! Zeker met jouw voorgeschiedenis. Bah wat vervelend, het leek zo goed te gaan. Sterkte hoor.

Hier alleen maar goed nieuws. Net bij de gyn geweest. Helaas geen echo, maar wel het hartje gehoord. Dat was de eerste keer. Wat een prachtig geluid zeg! Kreeg er echt even traantjes van.
    Ben nu 2,5 kg aangekomen, is heel goed volgens gyn en bloeddruk was ook goed. Ook hebben we de allerlaatste uitslagen gekregen van het bloedonderzoek naar de miskramen, nl het chromosomenonderzoek en dit was bij ons allebei ook goed. Daar zat ik toch wel een beetje mee, dus er viel 20 kg van mn schouders.
    Ik voel me prima en heb sinds twee dagen duidelijk meer energie. Mn moeder zei net dat ze het van de week al aan me merkte, maar ik merk het nu zelf dus ook. Moet alleen een beetje leren doseren, want ik ga als een gek dingen doen en lig 'savonds weer voor pampus op de bank.
    Nou, ik ga zo weer werken. Avonddienstje. En vrijdag begin ik met een opleiding. Heb er wel zin in. Is opleiding in 4 modules waar ik 2 jaar over mag doen en de baas betaald!

Deel Deze Pagina