WannaBmum: Wat erg voor jullie! Heel veel sterkte gewenst meissie.... Simone: Wat een achterlijke gyn zeg! leerling oke, maar hij mag nooit zijn patienten vergeten! Ik krijg altijd een echo mee, bij ons doen ze niet aan dvd's! Laat ze dat in vervolg eerder zeggen! Maar goed wel alles goed met jullie kleine aapje.... Fijn he! Alle andere dames met goede echo's!: Super en geniet ervan! Heerlijk he om je kleintje te zien en te horen! Tim zijn mama: Wat lullig dat je collega;s zo hebben gereageerd, maar ja het blijft 1 april, dus was iedereen natuurlijk op zijn/haar hoede... gelukkig is het uitgesproken! Jammer dat je het hartje niet hebt gehoord, soms is het even zoeken, maar daar hebben ze waarschijnlijk niet altijd de tijd voor.... Joli: heerlijk he dat geluid van een kloppend hartje... Ik had ook gezegd er geen te kopen maar toch maar wel gedaan.... Gerlinde1: alvast een hele fijne vakantie gewenst, fijn dat je je weer beter voelt... Wij gaan vanmiddag naar het ziekenhuis, ze hebben de vorige keer niet gezegd of ik weer eene cho zou krijgen, dus ik hoop het zo... Heb vanmorgen in elk geval met de angelsound het hartje weer gehoord! Voel me juist alleen maar slechter worden, ben mega-misselijk en ben veel aan het overgeven, ben al 4 kilo kwijt sinds 2 weken. Heb er ook net pas 2 weken last van, daarvoor voelde ik me supergoed.... Maar goed duimen!
Goedemiddag! Iedereen met een mooie echo en kloppens hartje,van harte gefeliciteerd! Mironnen,ben benieuwd of je een echo krijgt!succes in ieder geval. alle anderen die vandaag een echo/afsprakk hebben veel succes! groeten Simone
Poeh, ik zou willen dat ze nooit had aangeboden of ik het hartje wilde horen. Dan zat ik nu nog heerlijk op mijn roze wolk. Van manlief moet ik positief blijven denken en dat helpt ook wel, maar ik zit een beetje op het randje van de wolk nu.... Ik mag nog wel langs komen om het opnieuw te proberen. Wanneer zouden jullie dat doen?
Gerlinde: Prettige vakantie! Geniet ervan (zit hier groen van jalouzie achter mijn computertje ) Lampje: ik hoop dat je snel de goeie kant opgaat wat kwaaltjes betreft! Hoop dat je snel minder misselijk wordt! Zena: Klinkt herkenbaar! Had eergisteren zo'n dag, lekker aan de wandel en op de fiets naar mijn werk, heerlijk! (dacht ik) tot dat ik die avond heel vroeg, bekaf, met pijn in mijn buik en erg misselijk mijn bed in ben gedoken, hmmmm nou ja.... Mironne: Veel succes straks! Misselijkheid wijst er normaal gesproken op dat er nog flink wat aan de gang is in jouw buikje, dus in die zin kan je er blij mee zijn maar ik zal flink voor je duimen! Liefs, Bianca
Timzijnmamma: ik zou gewoon zo snel mogelijk weer heen gaan om het opnieuw te proberen! Anders zit je straks onnodig lang in de stress om niks! En laat je de kop niet gek maken he! Je hebt toch net een echo gehad? Het is vast allemaal goed! (wel lekker makkelijk praten vanaf de zijlijn, i know )
23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Deng, 26 jaar Jennefer26, 29 jaar 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Maka123, 1ste kindje 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje,kalender meisje Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Pipelina, 1e kindje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Fofo, 31 jaar, 1ste kindje Lenah, 26 jaar Jessica1981 Baby25 Eef76, 31 jaar Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten) 10 OKTOBER Kikiko jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Vlinder4, lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 20 OKTOBER Lotje26, 26 jaar 21 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 28 OKTOBER mad, 2e kindje wannaBmum, 33 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen triessie, 28 jaar, 1e kindje 29 OKTOBER catootje1978, kalender jongen, denkt zelf meisje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje allwoman, 29 jaar, 2e kindje 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 2 april Sousa: 2e afspraak, Mironne: 2e afspraak gyn (mssn 12 wkn echo?), zena: afspraak gyn rolia 3e afspraak vk 3 april Coni: uitslag nekplooimeting, Catootje: 2e echo 4 april allwoman: 1e echo 7 april Audrey23: 12 weken echo, Ellen1984: 3e echo + nekplooimeting 19.45u, triessie: 3e echo gyn, Tatty Teddy: vk 8 april mama1984: 2e afspraak vk, joli: echo, Butterfly1: afspraak VK 9 april tam27: 2e afspraak vk, nony: 2e afspraak vk 10 april Timzijnmama: gyn. 11 april Vke: 1e echo 14 april Mariaatje VK, Mamajanneke 4e x gyn 15 april Annika Intake 16 april Gerlinde 16wk controle gyn, wendyy intake 21 april Semmi: 16 weken controle vk Timzijnmama: 2e afspraak vk 22 april Kibi: 16 weken controle gyn 24 april Catootje: intake vk, Audrey23: 3e afspraak vk + echo 5 mei zico:echo gyn 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde 20 weken echo 15 mei Annika: pretecho 21 mei Butterfly1: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl
Ik heb de lijst maar weer eens opgezocht (7 pagina's terug!) Ik kwam geen afspraken tegen, maar als ik eroverheen gelezen heb...sorry, geef hem nog ff door.
Nou ik ga na het weekend dan misschien. Ik geloof ook wel dat het goed zit. Daarom had ik ook liever gehad dat ze het niet had aangeboden....
ik zou ook zsm gaan als ik jou was, dan weet je tenminste iets. Al kunnen ze het hartje niet horen dan kunnen ze altijd nog een echo maken. En jij bent dan weer gerust gesteld.
Voor een echo zou ik naar het ziekenhusi moeten, dus dat doen ze niet zo snel. Maar ik ga gewoon na het weekend even bellen.
WannaBmum wil je veel sterkte wensen, zo verdrietig! Annika, Allwoman en Lampie verschrikkelijk zo misselijk zijn. Ik ben ondanks 14 weken ook nog steeds bij vlagen erg misselijk. Moet echt steeds eten anders bleh! En dan heb ik het nog lang niet zo erg als jullie....sterkte dus! Timzijnmama ik zou nu gek geworden zijn. Hebben ze het wel lang genoeg geprobeerd? Hoor zulke rare verhalen over gyn en geen eens een echofootje meenemen. Ik zou gewoon bellen en vragen om een echo of nog een keer proberen te luisteren naar het hartje en dat je gerust het weekend in kunt...kijk maar en luister naar je gevoel! Mariaatje mooi je NT meting zeg. Prima uitslag! Tjong en weer veel goeie echo's en kloppende hartjes langsgekomen. Ischa ben je nu gerustgestelder na je goeie 12 weken echo?...ik heb precies hetzelfde meegemaakt en nu ben je 12 weken kun je er nu een beetje van genieten? Gerlinde fijne vakantie ...hmmm heerlijk hoor ....wij gaan over 4 weekjes even lekker weg. Moet trouwens ernstig toegeven dat ik ook overweeg een angelsound aan te schaffen. Trouwens mega last van migraine gehad gisteren was er echt ziek van en heb nu nog licht last van maar is te doen....trekt langzaam weg hoop ik. Van de VK mag ik gerust paracetalmon innemen en ze zei doe ook gelijk 1000 mg en om de 4 uur weer anders werkt het niet. Paracetamol werkt wat anders als je zwanger bent zei ze. Symoen las dat je chronisch ziek bent...erg vervelend en hooop van harte dat je een mooie en voorspoedige zwangerschap zult beleven! Hier trouwens last van stuitje als ik te lang zit en last van ischias (trekt langs mijn bil) ik hoop maar dat het weer wegtrekt! Dames met een afspraak vandaag....succes he!
@ wannabe Heel sterkte..... @ alle meiden met mooie echo's, Wat heerlijk he.... @ alle meiden die angelsound gebruiken, twijfelen jullie nooit of het wel het hartje is wat je hoort.... Ik heb al een paar dagen dat ik het in een keer hoor, de ene keer luider dan de andere keer....Ik word er altijd zo blij van.... Er is nog steeds geen nieuws over wat mijn schoommoeder heeft, we hopen vanmiddag eindelijk uitslag te krijgen, dit is zo zielig... Nog één week en dan weer naar vk, ben benieuwd of we weer een echo krijgen. LIEFS nony
Hoi meiden, Ben ik ook weer even na 2 nachtdiensten, bleh ben helemaal kapot, maar het zit er gelukkig weer op. @timzijnmama, ik zou inderdaad na het weekend gewoon even binnenlopen, anders zit je zo lang onnodig in de zenuwen. @wannaBmum, heel veel sterkte en je kan altijd je verhaal kwijt hier. @annika en symoen, veel sterkte met de misselijkheid en het overgeven, je zou toch hopen dat het nu minder zou worden i.p.v. meer. @nony, succes met de uitslag, hopelijk is het niks ernstig. Verder ben ik even kwijt wat er geschreven is, maar alle meiden met een goeie echo, super
hee allemaal! Aan de ene kant ben ik heel rustig omdat ik de 12 weken voorbij ben, aan de andere kant maak ik me stiekem toch een beetje zorgen. K vind het op de een of andere manier maar moeilijk te bevatten dat dat kindje t wel goed heeft daarbinnen en niet uit mekaar valt als ik bijvoorbeeld hard nies @ annika, allwoman en lampje: vervelend als het zo lang duurt lijkt me, ik heb maar 2 weken gehad dat ik moest overgeven en dat vond ik wel lang genoeg heel veel sterkte ermee iig. @ timzijnmamma: gewoon over paar daagjes weer gaan, en als ze dan niks vinden wel een echo vragen hoor! Je hebt er toch recht op om te weten hoe t met je baby gaat. K zou me verder idd geen zorgen maken, je bent de 12 weken al voorbij zag ik @ nony: ik vond dat je t verschil wel goed kon horen tussen je eigen hart en de baby, tenminste bij de vk wel, k weet niet of dat vergelijkbaar is met de angelsound? Babyhartje is wel 2 keer zo snel geloof ik
Timzijnmama,ik hoop dat ik je gerust kan stellen. Ik had vanmorgen een afspraak bij de vk. Mijn bloeddruk was inmiddels helemaal goed (120/65) dus dat was al mooi. Daarna voelde ze mijn bm en ook die was heel mooi gegroeid (kwam al tot mijn navel) Daarna het hartje luisteren....NIETS. Dit deed de stagiaire dus de vk zei: laat mij maar even. Dus zij zoeken....maar geen hartje. Gelukkig hebben zij wel een echo apparaat en kreeg ik meteen een echo. Maar de vk werkte altijd met een ander apparaat en dus kreeg ze het niet voor elkaar met deze. Uiteindelijk naar haar kamertje om daar de echo te krijgen en jaaaa hoor....het bewoog en er was een kloppend hartje. Pfff ik was helemaal gerustgesteld, dus ik kan me indenken wat jij voelde gisteren. De reden waarom het met de doppler niet te horen was, is omdat mijn bm gekanteld is, naar achteren. Dat gebeurd wel vaker bij een volgende zwangerschap, doordat de banden dan al opgerekt zijn. Waarschijnlijk is het dat bij jou ook hoor! Maar ik ben het met de anderen eens...ik zou zo snel mogelijk die geruststelling willen, die stress is ook niet goed voor jou en je kindje, dus gooi het daar maar op. Gerlinde, fijn vakantie. Geniet ervan! Alle andere meiden met een mooie echo....super. Nony, sterkte voor je schoonmoeder en hopelijk komen ze vanmiddag met de uitslag. Ik ben trouwens nog steeds erg moe. Ik ben gisteren om half 7 naar bed gegaan en heb geslapen tot 7 uur vanmorgen. Zo net ook weer even op de bank gelegen (kon niet naar bed vanwege de kinderen), maar ik kan zo weer slapen.
Ik twijfel nooit! Hoor duidelijk verschil tussen mijn eigen hartsag en die van de baby, die gaat namelijk 2 x zo snel!
Nou ik ben er ook weer... Die Vk op het ziekenhuis kon de hartslag van de baby niet vinden. En dat terwijl ik hem vanmorgen nog luid en duidelijk heb gehoord met de angelsound. Dit heb ik natuurlijk niet gezegd , waarop ze zei dat ze dan een echo ging maken.... Hier had ik sowieso al op gehoopt en toen ze het apparaatje er op zette, zag je onze kleine als een kikker heen en weer springen in mijn buik. Zeer levendig kind dus! Het is al echt een mensje, met armjes en beentjes....Maar wat een groot hoofd haha, kon me dat niet meer herinneren van Milan met de 12 weken echo, maar het hoorde dus wel zo! Ik ben dus helemaal blij, zal zometeen even de echo onder de scanner leggen, dan kunnen jullie onze kleine uk ook zien...
Het hartje wat ik hoor gaat ook heel snel hoor... Misschien is het toch nog een beetje onzekerheid,vooral omdat ik het nu al binnen 20 sec hoor....
Nony ik denk dat dat komt omdat de baarmoeder nu al boven het schaambeen zit (die van mij wel in elk geval) afhankelijk van de ligging van je baby kan je hem soms wel snel vinden. Afgelopen week deed ik er 5 minuten over, vanmorgen ook binnen een minuut gevonden, en de VK vanmiddag kon hem helemaal niet vinden... Ik denk idd onzekerheid, maar geloof me dat is echt het hartje van je beebje wat je hoort...